Закупуване на Е38
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- xapubg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 19.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530xD '06
- Мечтае да кара: Вече не мечтае.
- Детайли за колата: Е60 530xD '06
Re: Закупуване на Е38
Здравей колега,
Моята дава около 13 извънградско (магистрално) при каране със 130-140 и доста ластици до 200 без задържане на скоростта. София - Бургаз със 60 литра газова бутилка не става без дозареждане, е може и да стане ако караш с 90 примерно, но съм забелязъл, че със 130 гори повече отколкото със 160 (говоря за постоянна скорост, не лашкане 100-160 и т.н.).
За атмосферния двигател - "вервай ми" : "бега" повече 2.0 турбо даже и на газ, особено след 100км (все пак има хютони да те утрепа).
И като казах нютони, на М62В44 скоростната (типтроника), я дават до 440 нютона, колкото дават и мотора, та при евентуално турбиниране ще прецакаш скоростната кутия най-вероятно ...
За диф-а и спирачки не съм се интересувал, на мен тия коне и нютони ми стигат ... за сега
Бях гледал някакъв хамерикански кит - турбочарджър, към 7500$ май беше, пишат хората че за 16 часа сам може да си го сложиш, без познания и ставало към 700 коня, ама надали ...
Моята дава около 13 извънградско (магистрално) при каране със 130-140 и доста ластици до 200 без задържане на скоростта. София - Бургаз със 60 литра газова бутилка не става без дозареждане, е може и да стане ако караш с 90 примерно, но съм забелязъл, че със 130 гори повече отколкото със 160 (говоря за постоянна скорост, не лашкане 100-160 и т.н.).
За атмосферния двигател - "вервай ми" : "бега" повече 2.0 турбо даже и на газ, особено след 100км (все пак има хютони да те утрепа).
И като казах нютони, на М62В44 скоростната (типтроника), я дават до 440 нютона, колкото дават и мотора, та при евентуално турбиниране ще прецакаш скоростната кутия най-вероятно ...
За диф-а и спирачки не съм се интересувал, на мен тия коне и нютони ми стигат ... за сега
Бях гледал някакъв хамерикански кит - турбочарджър, към 7500$ май беше, пишат хората че за 16 часа сам може да си го сложиш, без познания и ставало към 700 коня, ама надали ...
- amgpower
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Закупуване на Е38
xapubg написа:Здравей колега,
Моята дава около 13 извънградско (магистрално) при каране със 130-140 и доста ластици до 200 без задържане на скоростта. София - Бургаз със 60 литра газова бутилка не става без дозареждане, е може и да стане ако караш с 90 примерно, но съм забелязъл, че със 130 гори повече отколкото със 160 (говоря за постоянна скорост, не лашкане 100-160 и т.н.).
За атмосферния двигател - "вервай ми" : "бега" повече 2.0 турбо даже и на газ, особено след 100км (все пак има хютони да те утрепа).
И като казах нютони, на М62В44 скоростната (типтроника), я дават до 440 нютона, колкото дават и мотора, та при евентуално турбиниране ще прецакаш скоростната кутия най-вероятно ...
За диф-а и спирачки не съм се интересувал, на мен тия коне и нютони ми стигат ... за сега
Бях гледал някакъв хамерикански кит - турбочарджър, към 7500$ май беше, пишат хората че за 16 часа сам може да си го сложиш, без познания и ставало към 700 коня, ама надали ...
Колега говориш бая глупости.Първо 2.0 турбо има над 250 коня мотори които ще ти скрият шапката (пример Сеат Леон Купра),казвам го защото карам и 740 и купрата.
Второ,компресора за който говориш прави колата около 400коня,което е съвсем нормално.
Трето защо все повече хора потурчват или изциганяват българския книжовен език.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1531
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Закупуване на Е38
Нямам 7-ца,нито пък дизел,но искам да "вмъкна" още нещо по темата.Познавам се лично с майсторите от "Реал Турбо" в Пловдив.Последния път като бях при тях,на тезгяха им имаше 3 (с думи три) турбини от 3.0d!Същевременно си говореха за някаква друга 4-та!Та съвета на бат Коце беше: -Никога 3.0d!В случая ставаше дума за турбини от 5-ици,но двигателя нали е същия.Съвета/статистиката му беше 2,5 и 4.0 ДА,но 3.0 НЕ!По някаква причина турбините им не "държат",колкото на другите два мотора!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- predel
- ентусиаст
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Закупуване на Е38
И айде пак.... за коя 5-ца става въпрос?!? 5-ци с турбина господ дал.... като се започне от е34 та до сега.... Имам чувството, че става въпрос за Е60 и на горе. Но там нещата са съвсем други. Нямат нищо общо с Е38. По същата "логика" на изказвания не бих си купил дори лекарства от аптеката, защото в листовката на всяко "хапче" има описани противопоказания и странични "ефекти" И СА ДАДЕНИ ОТ СПЕЦИАЛИСТИ, А НЕ ОТ САМОУКИ МАЙСТОРИ С ГАРАЖНО ОБРАЗОВАНИЕ.
Моля колегите с 3.0D в този подфорум да споделят колко често правят турбини?!? Аз за 140 К километри - не съм. Колата е на над 300 К километри (всъщност нямам идея на колко реални километра е). Разбира се тези "новите" Е38-ци дето са произведени 1980год. и имат пробег от 16 000 километра са в най-добрата си кондиция в момента. Нали тамън са им разработили двигателя.... И още нещо, КАКВО ОБЩО ИМА ТУРБИНАТА С ДВИГАТЕЛЯ? Да тя е агрегат към него, но какво общо има със здравината му??? И последно: АКО СЕ СЧУПИ ТУРБИНАТА ДО СТЕПЕН ДА ОСТАНЕ САМО КОЖУХА, РЕАЛНАТА ЦЕНА НА ПОПРАВКА Е ОКОЛО 700 /СЕДЕМСТОТИН/ ЛЕВА И ГАРАНЦИЯ 2 ГОДИНИ.
Моля колегите с 3.0D в този подфорум да споделят колко често правят турбини?!? Аз за 140 К километри - не съм. Колата е на над 300 К километри (всъщност нямам идея на колко реални километра е). Разбира се тези "новите" Е38-ци дето са произведени 1980год. и имат пробег от 16 000 километра са в най-добрата си кондиция в момента. Нали тамън са им разработили двигателя.... И още нещо, КАКВО ОБЩО ИМА ТУРБИНАТА С ДВИГАТЕЛЯ? Да тя е агрегат към него, но какво общо има със здравината му??? И последно: АКО СЕ СЧУПИ ТУРБИНАТА ДО СТЕПЕН ДА ОСТАНЕ САМО КОЖУХА, РЕАЛНАТА ЦЕНА НА ПОПРАВКА Е ОКОЛО 700 /СЕДЕМСТОТИН/ ЛЕВА И ГАРАНЦИЯ 2 ГОДИНИ.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера
Re: Закупуване на Е38
ildivvy написа:Нямам 7-ца,нито пък дизел,но искам да "вмъкна" още нещо по темата.Познавам се лично с майсторите от "Реал Турбо" в Пловдив.Последния път като бях при тях,на тезгяха им имаше 3 (с думи три) турбини от 3.0d!Същевременно си говореха за някаква друга 4-та!Та съвета на бат Коце беше: -Никога 3.0d!В случая ставаше дума за турбини от 5-ици,но двигателя нали е същия.Съвета/статистиката му беше 2,5 и 4.0 ДА,но 3.0 НЕ!По някаква причина турбините им не "държат",колкото на другите два мотора!
Не съм много съгласен. Естествено че ще има най-много турбини от 3.0д. Те повечето дизели са такива. 4.0 се среща много рядко, 2.5 сравнително по рядко от 3.0. Естествено, че турбините на най-разпространеният мотор ще са най-много.
- anzak
- старши ентусиаст
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Закупуване на Е38
Пилев написа:ildivvy написа:Нямам 7-ца,нито пък дизел,но искам да "вмъкна" още нещо по темата.Познавам се лично с майсторите от "Реал Турбо" в Пловдив.Последния път като бях при тях,на тезгяха им имаше 3 (с думи три) турбини от 3.0d!Същевременно си говореха за някаква друга 4-та!Та съвета на бат Коце беше: -Никога 3.0d!В случая ставаше дума за турбини от 5-ици,но двигателя нали е същия.Съвета/статистиката му беше 2,5 и 4.0 ДА,но 3.0 НЕ!По някаква причина турбините им не "държат",колкото на другите два мотора!
Не съм много съгласен. Естествено че ще има най-много турбини от 3.0д. Те повечето дизели са такива. 4.0 се среща много рядко, 2.5 сравнително по рядко от 3.0. Естествено, че турбините на най-разпространеният мотор ще са най-много.
много е прав колега и само бих добавил че 80% от колите с 3.0д мотора у нас са с над 500к километра и със съмнителна история от към подръжка така че е нормално да заминават турбините
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Закупуване на Е38
Проста аритметика колега, сметни си годишно колко километра ще изминаваш и тогава прецени,ако са под 20-25 000км си вземи бензин,ако гониш 30 000км и нагоре дизел
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1531
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Закупуване на Е38
Мисля,че става дума за Е39 от по-късните,525d,530d и 540d.Първите са с М51 ТДС-а,нали така?Исках само да добавя малко информация/статистика,нищо повече.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Закупуване на Е38
bobiE38 написа:Проста аритметика колега, сметни си годишно колко километра ще изминаваш и тогава прецени,ако са под 20-25 000км си вземи бензин,ако гониш 30 000км и нагоре дизел
ПО-скоро е обратното,защото ако минаваш само по 20к на година тая газ ще я избие знаеш ли кога...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Закупуване на Е38
Аз минавам под 10к дори и сметките сочат ~ 3 години (за смислена газова, не за "няква")... затова и карам на бензин
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Re: Закупуване на Е38
Благодаря ва всички за мненията. Прецених да си взема Е38 с бензинов двигател. Няма да рискувам с дизелов.
Сега минавам на етап "Търсене". Дайте идея откъде да си я взема. Вероятно ще е от Холандия или Германия.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Сега минавам на етап "Търсене". Дайте идея откъде да си я взема. Вероятно ще е от Холандия или Германия.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- snaiperist0
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Закупуване на Е38
Misho 605 SVti написа:Благодаря ва всички за мненията. Прецених да си взема Е38 с бензинов двигател. Няма да рискувам с дизелов.
Сега минавам на етап "Търсене". Дайте идея откъде да си я взема. Вероятно ще е от Холандия или Германия.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
колега в крайна сметка какво купи ? прочетох цялата тема от до понеже 1 приятел взе 750 и го покарах да ти кажа отказах се от е39 и смятам и аз да се заглеждам по в8-ците та ми е интерестно ако не е проблем да споделиш
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Re: Закупуване на Е38
Извинявам се за късния отговор, нямах възможност да влеза по-рано.
Не съм взел още нищо. Оглеждам се активно. И конкретно за V8 4.4 M62, 2001-ва. Това доста ме ограничава, но щу изпадне и моята красавица.
Само да не останеш неприятно изненадан от V8, защото 750 е с 5.4 V12 .... има малка разлика... само 4 цилиндъра.
Аз 12 гърла няма да мога да изхраня. То теди затова ги има евтино, не можеш да ги изхраниш, а и като дойде момент за основен ремонт, става страшно. Но пък може да се търси двигател втора ръка, в Англия ги има много.
Не съм взел още нищо. Оглеждам се активно. И конкретно за V8 4.4 M62, 2001-ва. Това доста ме ограничава, но щу изпадне и моята красавица.
Само да не останеш неприятно изненадан от V8, защото 750 е с 5.4 V12 .... има малка разлика... само 4 цилиндъра.
Аз 12 гърла няма да мога да изхраня. То теди затова ги има евтино, не можеш да ги изхраниш, а и като дойде момент за основен ремонт, става страшно. Но пък може да се търси двигател втора ръка, в Англия ги има много.
- anttonev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Закупуване на Е38
snaiperist0 написа:Misho 605 SVti написа:Благодаря ва всички за мненията. Прецених да си взема Е38 с бензинов двигател. Няма да рискувам с дизелов.
Сега минавам на етап "Търсене". Дайте идея откъде да си я взема. Вероятно ще е от Холандия или Германия.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
колега в крайна сметка какво купи ? прочетох цялата тема от до понеже 1 приятел взе 750 и го покарах да ти кажа отказах се от е39 и смятам и аз да се заглеждам по в8-ците та ми е интерестно ако не е проблем да споделиш
То и в Е39-ките има осмаци.
- snaiperist0
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Закупуване на Е38
anttonev написа:snaiperist0 написа:Misho 605 SVti написа:Благодаря ва всички за мненията. Прецених да си взема Е38 с бензинов двигател. Няма да рискувам с дизелов.
Сега минавам на етап "Търсене". Дайте идея откъде да си я взема. Вероятно ще е от Холандия или Германия.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
колега в крайна сметка какво купи ? прочетох цялата тема от до понеже 1 приятел взе 750 и го покарах да ти кажа отказах се от е39 и смятам и аз да се заглеждам по в8-ците та ми е интерестно ако не е проблем да споделиш
То и в Е39-ките има осмаци.
това е ясно , както и че има разлика между 12 и 8 ( просто споделих че приятел взе е38 и ме кефи страшно ) аз също 12ка не искам затова търся 8ак
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани