E28 524 td - отново на път
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- radara
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 29.01.2010
- Местоположение: Плиска
- Пол: Мъж
- Кара: E30-compact
- Мечтае да кара: ЗАЗ 965
Re: E28 524 td - отново на път
За BBS-а и масленото охлаждане,мисля,че това е решението.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
radara написа:За BBS-а и масленото охлаждане,мисля,че това е решението.
Това ми беше първоначалната идея, но не ми се режеше. Явно ще сме на вариант рязане
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E28 524 td - отново на път
Страшна работа ! И аз имам такава BBS-ка . Познай от кой
Би ли споделил с по колко витки моднахте точно предните и задните пружини, че и мене ме дразни височината
Би ли споделил с по колко витки моднахте точно предните и задните пружини, че и мене ме дразни височината
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
ogata написа:Страшна работа ! И аз имам такава BBS-ка . Познай от кой
Би ли споделил с по колко витки моднахте точно предните и задните пружини, че и мене ме дразни височината
Знам от кой много добре За пружините - задните - 2, отпред 1.5, но може и още, все пак зависи какви гуми ще ползваш
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E28 524 td - отново на път
Hobbs написа:ogata написа:Страшна работа ! И аз имам такава BBS-ка . Познай от кой
Би ли споделил с по колко витки моднахте точно предните и задните пружини, че и мене ме дразни височината
Знам от кой много добре За пружините - задните - 2, отпред 1.5, но може и още, все пак зависи какви гуми ще ползваш
Гумите ще са 205/55/16. Не искам да е някаква крайност, но не искам и да е "щъркел"
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
ogata написа:Hobbs написа:ogata написа:Страшна работа ! И аз имам такава BBS-ка . Познай от кой
Би ли споделил с по колко витки моднахте точно предните и задните пружини, че и мене ме дразни височината
Знам от кой много добре За пружините - задните - 2, отпред 1.5, но може и още, все пак зависи какви гуми ще ползваш
Гумите ще са 205/55/16. Не искам да е някаква крайност, но не искам и да е "щъркел"
Аз съм с 205/45/16, но джантите са ми широки като цяло и стои ниско с тез гуми
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
Да си вдигна малко темата.
Докато колата се китосва и кърпи (самотна в гаража):
, реших да свърша малко работа по други неща, че да не изоставам.
Купих си модул за дистанционно управление на централното, като гледах да е с ключ, ползван от БМВ:
Оказа се, че няма как да ми изрежат планката по моя ключ, за това просто изрязах ключа по планката:
И крайният резултат е доста приличен (ключ + дистанционно за централното, без аларми!):
За сега - толкова!
Докато колата се китосва и кърпи (самотна в гаража):
, реших да свърша малко работа по други неща, че да не изоставам.
Купих си модул за дистанционно управление на централното, като гледах да е с ключ, ползван от БМВ:
Оказа се, че няма как да ми изрежат планката по моя ключ, за това просто изрязах ключа по планката:
И крайният резултат е доста приличен (ключ + дистанционно за централното, без аларми!):
За сега - толкова!
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
По колата се работи усърдно (благодарение на Мариян), ето и малко снимки от днес:
Калника го няма вече, готово е за подмяна с новия:
При свалянето му излезе интересна дупка ръжда Спокойно малка мишка може да мине от там
Калника го няма вече, готово е за подмяна с новия:
При свалянето му излезе интересна дупка ръжда Спокойно малка мишка може да мине от там
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
Днес се свърши малко работа по колата, почти цялата лява част е готова (прагове, вежди, под...). Праговете ги подсили се там, където е мястото за крик, че да не почне да потъва като я натисне малко Също така пуснахме леко удължение на трабичката, която отводнява люка, защото иначе цялата вода ще се пълни в прага, сега вече ще отива на земята!
Отделно, задните ми вежди бяха доста дроп и за това прибегнах до ползването на други такива (благодаря на хората, които ме светнаха )
Преди:
Сега:
Толкова по екстериора. Най-после днес успях да намеря и малко време да се заиграя с допълнителните уредите в централната конзола.
Като за начало от касетник за е28 става чудно гнездо за уреди, започнах от там:
След това си взех размерите и от 1мм ламарина се изряза държача за уредите (52мм монтажен отвор - ако на някой му трябва - имам чертеж):
Посъбрах си кабелите да е по-чисто и пригледно:
И накрая пробвах как стои всичко това. Сега остава метала да се боядиса/облепи (не съм решил, отворен съм за идеи):
Поздрави!
Отделно, задните ми вежди бяха доста дроп и за това прибегнах до ползването на други такива (благодаря на хората, които ме светнаха )
Преди:
Сега:
Толкова по екстериора. Най-после днес успях да намеря и малко време да се заиграя с допълнителните уредите в централната конзола.
Като за начало от касетник за е28 става чудно гнездо за уреди, започнах от там:
След това си взех размерите и от 1мм ламарина се изряза държача за уредите (52мм монтажен отвор - ако на някой му трябва - имам чертеж):
Посъбрах си кабелите да е по-чисто и пригледно:
И накрая пробвах как стои всичко това. Сега остава метала да се боядиса/облепи (не съм решил, отворен съм за идеи):
Поздрави!
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: E28 524 td - отново на път
Буустметъра много ме кефи!
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E28 524 td - отново на път
325_TDS написа:Буустметъра много ме кефи!
Прилича на VDO, ама липсват някои доста характерни и отличаващи елементи.
Китаец ли е ?
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
ogata написа:325_TDS написа:Буустметъра много ме кефи!
Прилича на VDO, ама липсват някои доста характерни и отличаващи елементи.
Китаец ли е ?
Не е ВДО за съжаление, за това ще стои в средата, да разделя др. 2 ВДО уреда. БТВ продавам ВДО за температура на масло ако някой има интерес
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E28 524 td - отново на път
А, защо не клъцнеш с един дремел по един полумесец от всяка от страните на касетника, нова ламаринка и не сложиш и него ?Почти съм убеден, че ще съберат и 4те
Относно монтажа според мен най-готино ще стане - ламарината на прахово боядисване, в 4те края по един отвор с фрезенк и един хубави черни видии с кръстати глави , които да потънат във фрезенка
Относно монтажа според мен най-готино ще стане - ламарината на прахово боядисване, в 4те края по един отвор с фрезенк и един хубави черни видии с кръстати глави , които да потънат във фрезенка
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: E28 524 td - отново на път
ogata написа:А, защо не клъцнеш с един дремел по един полумесец от всяка от страните на касетника, нова ламаринка и не сложиш и него ?Почти съм убеден, че ще съберат и 4те
Относно монтажа според мен най-готино ще стане - ламарината на прахово боядисване, в 4те края по един отвор с фрезенк и един хубави черни видии с кръстати глави , които да потънат във фрезенка
на 100% ми покриваш възгледа за цвета, приборите и визията
SHARK-а му е майката!!!
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
BRAAT написа:ogata написа:А, защо не клъцнеш с един дремел по един полумесец от всяка от страните на касетника, нова ламаринка и не сложиш и него ?Почти съм убеден, че ще съберат и 4те
Относно монтажа според мен най-готино ще стане - ламарината на прахово боядисване, в 4те края по един отвор с фрезенк и един хубави черни видии с кръстати глави , които да потънат във фрезенка
на 100% ми покриваш възгледа за цвета, приборите и визията
Определено има начин да се съберат, съгласен, но пък мислейки и практично - имам уред за налягането на маслото, което предполага, че лесно по него може да се съди и за температурата му. Отделно ТДтата са и с маслен кулер, което помага за охлаждането на маслото и намалянето на притесненията ми, а и да не забравяме - правя колата за евридейка, не писта. Измислих начин да закрепя ламаринката на касетника без да си личи изобщо, ще снимам като стане
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани