За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Увод.
БМВтата приличат на стопаните си.
Да си купиш занемарена "акула" е все едно да вземеш куче от улицата.
Взимаш го бито, куцащо, гладно, със спластена козина.
Прибираш го, живее при тебе, заяква, заглажда косъма, след време спира да се от теб пази и да подвива опашка като протегнеш ръка.
Така е и с акулите.
Някога фронтмен на немският инженерен гении, а 30 годни по-късно - изоставена и изгниваща някъде.
Умираща, изживяваща последни дни преди да отиде на Надин.
Гледаш, а не виждаш. Не забелязваш ударената врата, смачкана лайстна, нагънатата броня, изгнилия калник,
парчетата кит които се отчупват от тавана и капаците, избелелите емблеми, надраните седалки, захабения таван.
Не чуваш продъденото гърне, не усещаш мириса на изгоряло масло.
Ти виждаш намръщената муцуна, ококорените фарове.Виждаш заострените бъбреци, извивката "Hofmeister kink", чувстваш духа, чуваш мотора, вдишваш от нея.
Виждаш история, история, която искаш да научиш и най-вече да допишеш.
Виждаш акула , оцеляла последните години просто за да те дочака.
Акула като улично куче - просто искаща "храна", "гребен" и "дом" в който да бъде обичана.
И така "Имало едно време" (започвам да разказвам приказката и да качвам снимки )
БМВтата приличат на стопаните си.
Да си купиш занемарена "акула" е все едно да вземеш куче от улицата.
Взимаш го бито, куцащо, гладно, със спластена козина.
Прибираш го, живее при тебе, заяква, заглажда косъма, след време спира да се от теб пази и да подвива опашка като протегнеш ръка.
Така е и с акулите.
Някога фронтмен на немският инженерен гении, а 30 годни по-късно - изоставена и изгниваща някъде.
Умираща, изживяваща последни дни преди да отиде на Надин.
Гледаш, а не виждаш. Не забелязваш ударената врата, смачкана лайстна, нагънатата броня, изгнилия калник,
парчетата кит които се отчупват от тавана и капаците, избелелите емблеми, надраните седалки, захабения таван.
Не чуваш продъденото гърне, не усещаш мириса на изгоряло масло.
Ти виждаш намръщената муцуна, ококорените фарове.Виждаш заострените бъбреци, извивката "Hofmeister kink", чувстваш духа, чуваш мотора, вдишваш от нея.
Виждаш история, история, която искаш да научиш и най-вече да допишеш.
Виждаш акула , оцеляла последните години просто за да те дочака.
Акула като улично куче - просто искаща "храна", "гребен" и "дом" в който да бъде обичана.
И така "Имало едно време" (започвам да разказвам приказката и да качвам снимки )
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Ааааа, мен ме побиха тръпки... ма сигурно щото сутринта си легнах в 6:30, че вадихме м40-то и турихме м50-то. Леко съм недоспал
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Началото
Та имало едно време едно 525e, което се родило в Германия в един студен февруарски ден, но в късния пуберитет се заселила в България.
Относно приключенията и през последните 28 години историята може да мълчи, но в средата на Юли месец аз я намерих и се влюбих в нея.
Имаше някакъв проблем с документите и закупуването и се проточи около 2 седмици. Може би най-дългите в живота ми, защото колкото и зле да изглеждаше си беше любов от пръв поглед за която много спомогнаха Шкодко, Заразата и Въч (вие си знаете кои сте )
Най-накрая я придобих и какво беше първото нещо, което правиш с нова-стара кола ?
Обсужване ? Bitch please ...
Eстествено, че 500 км Пловдив-Бургас-Пловдив. Ей тъй, да видим дали му е писано на тоя мотор ...
На връщане от морето имаше една комична случка, която не мисля да разказвам в пълния и вид, но общо взето включваше стопаджийки, които отчаяно се нуждаеха от транспорт, но като видяха с какво ще се возят, се оказа че не са стопаджийки вече
Принципно съм малко импулсивен характер и решенията ги взимам едно към гьотере, та така пътувайки по магистралата си мислих какво аджеба ще правя с тази кола и понеже си мъкнах едно турбо в багажника, реших, че няма да има по-голяма изродщина от турбо-баба
Естествено трябваше да си го представя и на една от отбивките наредих турбото от двигател на Сетра
Прибрах се, обмислих го още малко и реших че по-готино от баба с турбо, ще е баба с супер чарджър. Ама от тия дето ги слагат афтърмаркет на м3 е46. Естествено сетровото турбо беше разглобено на следващият ден и почнах да мисля некви варианти с редуктори, където 1 оборот на вала ше могат да го мултипликират в 10-14 оборота на витлата .
Тук е момента да благодаря на Славианко, че ми вкара малко акъл в главата и този вариант беше зарязан.
Естествено шило в торба не седи и след двудневно ровене в нета реших, че турбото ще е турбо, но ще е малко, бюджетен вариант и хоп - беше напазарено едно от м21 заедно с колектора, който се оказа че много лесно би могъл да пасне на м20 (естествено турбо кола не е турбо кола без буустмер и като фен на vdo се сдобих с едни часовничета от волво ... )
Сдобих се с една ценна книжка и едно радиаторче дето да охлажда масълцето на бъдещото турбо
Мийнуайъл дето се вика, докато обмислях турбо сетъпа се заех с разни шукарии.
Разкарах тъпия спортен волан и реших да си сложа такъв от е34.
Обаче шлиците не паснаха и тогава малко стругар, малко дупки и фланеца от спортния волан беше припаснат на 34ковото търкало.
Не е едно от нещата с които се гордея, но на първо време беше добро решение.
Колата пърдеше от момента в който я взех. На една от сбирките ме убеждаваха, че старите чугуни така са движат, но всъщност причината беше друга. Проблема го отстраних на работа, ползвах старото крайно гърне от е36цата и на връщане, за разлика от на отиване, вече можех да си чувам мислите.
В последствие станах скрит фен на френчлук-а. Купих си жълти халогенчета и фарове за дълги.
Следващото нещо което направих, беше да махна мега-убер саунд системата, заради която ламарината под задната кора беше зверски изкормена
Разкарах радиото с касетка и сложих друго - по-лошо
И не на последно място отворих таблото, защото дневния километраж не работеше тъй като се беше счупила зъбчатка и естествено нямаше как да го затворя без да мацна стрелките
После разкарах афтърмаркет алармата, както и един сноп кабеляци идващи от някъде и не отиващи никъде - добавени от някой от предишните собственици.
Продадох летите джанти, щото ме дразнеха - някак си не и ходиха на тази кола и си сложих стоманерките, които ми бяха дадени като бонус още като взимах колата.
И лепнах нещо на което винаги съм бил фен
Та имало едно време едно 525e, което се родило в Германия в един студен февруарски ден, но в късния пуберитет се заселила в България.
Относно приключенията и през последните 28 години историята може да мълчи, но в средата на Юли месец аз я намерих и се влюбих в нея.
Имаше някакъв проблем с документите и закупуването и се проточи около 2 седмици. Може би най-дългите в живота ми, защото колкото и зле да изглеждаше си беше любов от пръв поглед за която много спомогнаха Шкодко, Заразата и Въч (вие си знаете кои сте )
Най-накрая я придобих и какво беше първото нещо, което правиш с нова-стара кола ?
Обсужване ? Bitch please ...
Eстествено, че 500 км Пловдив-Бургас-Пловдив. Ей тъй, да видим дали му е писано на тоя мотор ...
На връщане от морето имаше една комична случка, която не мисля да разказвам в пълния и вид, но общо взето включваше стопаджийки, които отчаяно се нуждаеха от транспорт, но като видяха с какво ще се возят, се оказа че не са стопаджийки вече
Принципно съм малко импулсивен характер и решенията ги взимам едно към гьотере, та така пътувайки по магистралата си мислих какво аджеба ще правя с тази кола и понеже си мъкнах едно турбо в багажника, реших, че няма да има по-голяма изродщина от турбо-баба
Естествено трябваше да си го представя и на една от отбивките наредих турбото от двигател на Сетра
Прибрах се, обмислих го още малко и реших че по-готино от баба с турбо, ще е баба с супер чарджър. Ама от тия дето ги слагат афтърмаркет на м3 е46. Естествено сетровото турбо беше разглобено на следващият ден и почнах да мисля некви варианти с редуктори, където 1 оборот на вала ше могат да го мултипликират в 10-14 оборота на витлата .
Тук е момента да благодаря на Славианко, че ми вкара малко акъл в главата и този вариант беше зарязан.
Естествено шило в торба не седи и след двудневно ровене в нета реших, че турбото ще е турбо, но ще е малко, бюджетен вариант и хоп - беше напазарено едно от м21 заедно с колектора, който се оказа че много лесно би могъл да пасне на м20 (естествено турбо кола не е турбо кола без буустмер и като фен на vdo се сдобих с едни часовничета от волво ... )
Сдобих се с една ценна книжка и едно радиаторче дето да охлажда масълцето на бъдещото турбо
Мийнуайъл дето се вика, докато обмислях турбо сетъпа се заех с разни шукарии.
Разкарах тъпия спортен волан и реших да си сложа такъв от е34.
Обаче шлиците не паснаха и тогава малко стругар, малко дупки и фланеца от спортния волан беше припаснат на 34ковото търкало.
Не е едно от нещата с които се гордея, но на първо време беше добро решение.
Колата пърдеше от момента в който я взех. На една от сбирките ме убеждаваха, че старите чугуни така са движат, но всъщност причината беше друга. Проблема го отстраних на работа, ползвах старото крайно гърне от е36цата и на връщане, за разлика от на отиване, вече можех да си чувам мислите.
В последствие станах скрит фен на френчлук-а. Купих си жълти халогенчета и фарове за дълги.
Следващото нещо което направих, беше да махна мега-убер саунд системата, заради която ламарината под задната кора беше зверски изкормена
Разкарах радиото с касетка и сложих друго - по-лошо
И не на последно място отворих таблото, защото дневния километраж не работеше тъй като се беше счупила зъбчатка и естествено нямаше как да го затворя без да мацна стрелките
После разкарах афтърмаркет алармата, както и един сноп кабеляци идващи от някъде и не отиващи никъде - добавени от някой от предишните собственици.
Продадох летите джанти, щото ме дразнеха - някак си не и ходиха на тази кола и си сложих стоманерките, които ми бяха дадени като бонус още като взимах колата.
И лепнах нещо на което винаги съм бил фен
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Внимавай, защото те следя какво пишеш
Успех маме, и чакам с нетърпение
Успех маме, и чакам с нетърпение
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
УВАЖАВАЙ ПРЕДЦИТЕ СИ, БЕ
... Бяха изминали 2 месеца от както акумулатора на акулата се спомина и тя си залежаваше пред блока.
Стана ми мъчно, като я гледах как я брули дъжда и вятъра и реших да я прибера, докато и дойде времето и на нея.
Септември беше тъкмо почукал на вратата и закарах бабичката на сухо.
Паркирах я в мрачното хале, сянката на есенното слънце се просмукваше между летвите на огромните врати и докато търсих с какво да я завия, фокусирах надписа Respect your elders. Стана ми едно депресирано такова...
Докато карах служебката на обратно, осъзнах, че плановете ми за тази кола са изцяло егоистични. Исках да си начеша крастата, исках да стане нещо което нямаше да бъде дълго.Имах разни тъпи планове, но всъщност си спомних, че тази кола би изглеждала далеч по-добре в една друга светлина...
Прибрах се вкъщи и 2 дена обмислях какво точно искам. Какво точно трябва да направя.
2 дена по-късно беше понеделник и молбата ми за 10 дневна отпуска беше депозирана при секретарката ни
Отпуската ми беше разрешена и аз започнах да работя в правилния път
Плана беше (и все още е) нещата, които заслужава една класика като е28
Първото което разкарах, след като разкостих багажника беше да махна теглича, който ми бодеше очите от както я купих.
Още от самото начало на правилната работа имах план как всичко да стане точно така както трябва да бъде.
Тетрадка 60 ст.
Химикал - 50 ст.
Лепенки - 1 лв
300 бр пликове с цип различни размери - 3 лв.
Маркер - 1 лв .
Да знаеш всеки един болт от къде точно е - безценно
После се подхванаха и останалите работи. Няма да ги описвам, надявам се че сте природно интелигентни и знаете кое какво е
Най-големия проблем беше че по колата нямаше един с един винт еднакакъв.
Някой беше барал всичко по нея и срещах големи предизвикателства (стараех се да не ползвам флекс почти за нищо) с демонтажа дори на най-простите работи.
През това време дойде и една друга придобивка. Няма нищо по-мотивиращо за работа от готини джанти, които не можеш да търкаляш
Някой поради някаква причина беше свалял корите на вратите и беше слагал маняшка изолация.
Предния, задния капак и шофьорския калник бяха яли твърде много кит и за това си купих други.
Задната дясна врата беше ударена много грубо за това взех друга.
Там където е колата има доста добри условия, канали и над 15к инструмента, но реших да не преча на хората и за това си занесох мои инструменти. Канал също можех да ползвам, но само събота и неделя и за това реших, че по-удачно ще е да работя с мотокара, а когато колата трябва да е по-дълго във въздуха - си пригодих едни стойчици
Огледах на първо време щетите и за моя радост се оказаха по-малко от колкото очаквах.
Планове ми се измениха коренно спрямо първоначалните и дойде и този етап
По странно стечение на обстоятелствата, двигателя бе продаден на същия човек, който купи и джантите ( ДО ДРУГИЯ ПЪТ ДА НАМЕРИШ МИГАЧИТЕ, МАМЕ !!! - ако четеш )
и съответно дилемата беше v8 което би било блян в това купе или някаква пластмаса.
Естествено аз реших да се презастраховам и това остана при мен
На връщане от продажбата на двигателя, си купих и това... нали сме тръгнали да се презастраховаме
Обаче точно се прибрах и изкочи една ненормална оферта за едно 3.5 с ръчка, но аз вече си бях направил други планове и за това като вярващ реших да оставя избора на мотор в божийте ръце. Обещах на продавача, че ще му дам отговор до събота и пуснах картера да се продава.
За мен щеше да бъде знак, че ако картера се продаде - трябва да взема това v8, но ако никой не го пожелае до днес - работим по първоначалната версия. Така и стана - мотора ще е шестак
За жалост три дена от отпуската ми отидоха в решаване на други ангажименти и нямах време да ходя при колата, но си бях взел домашно за вкъщи
И така до днес, когато успях да отделя малко време в което моста падна и естествено новата придобивка беше наложена за проба
Тампоните на носачите са за кофата.
Задните амортисьори са дроб. Тампоните им са разцепени, а прахоуловителите се разлагат при докосване само.
Междувременно си купих пясъкоструйна камера и плана за оставащите 2 дена преди да тръгна на работа е да разколача всичко от задния мост и тея дни да сме живи и здрави ще тестваме камерата с някои железа от него
... Бяха изминали 2 месеца от както акумулатора на акулата се спомина и тя си залежаваше пред блока.
Стана ми мъчно, като я гледах как я брули дъжда и вятъра и реших да я прибера, докато и дойде времето и на нея.
Септември беше тъкмо почукал на вратата и закарах бабичката на сухо.
Паркирах я в мрачното хале, сянката на есенното слънце се просмукваше между летвите на огромните врати и докато търсих с какво да я завия, фокусирах надписа Respect your elders. Стана ми едно депресирано такова...
Докато карах служебката на обратно, осъзнах, че плановете ми за тази кола са изцяло егоистични. Исках да си начеша крастата, исках да стане нещо което нямаше да бъде дълго.Имах разни тъпи планове, но всъщност си спомних, че тази кола би изглеждала далеч по-добре в една друга светлина...
Прибрах се вкъщи и 2 дена обмислях какво точно искам. Какво точно трябва да направя.
2 дена по-късно беше понеделник и молбата ми за 10 дневна отпуска беше депозирана при секретарката ни
Отпуската ми беше разрешена и аз започнах да работя в правилния път
Плана беше (и все още е) нещата, които заслужава една класика като е28
Първото което разкарах, след като разкостих багажника беше да махна теглича, който ми бодеше очите от както я купих.
Още от самото начало на правилната работа имах план как всичко да стане точно така както трябва да бъде.
Тетрадка 60 ст.
Химикал - 50 ст.
Лепенки - 1 лв
300 бр пликове с цип различни размери - 3 лв.
Маркер - 1 лв .
Да знаеш всеки един болт от къде точно е - безценно
После се подхванаха и останалите работи. Няма да ги описвам, надявам се че сте природно интелигентни и знаете кое какво е
Най-големия проблем беше че по колата нямаше един с един винт еднакакъв.
Някой беше барал всичко по нея и срещах големи предизвикателства (стараех се да не ползвам флекс почти за нищо) с демонтажа дори на най-простите работи.
През това време дойде и една друга придобивка. Няма нищо по-мотивиращо за работа от готини джанти, които не можеш да търкаляш
Някой поради някаква причина беше свалял корите на вратите и беше слагал маняшка изолация.
Предния, задния капак и шофьорския калник бяха яли твърде много кит и за това си купих други.
Задната дясна врата беше ударена много грубо за това взех друга.
Там където е колата има доста добри условия, канали и над 15к инструмента, но реших да не преча на хората и за това си занесох мои инструменти. Канал също можех да ползвам, но само събота и неделя и за това реших, че по-удачно ще е да работя с мотокара, а когато колата трябва да е по-дълго във въздуха - си пригодих едни стойчици
Огледах на първо време щетите и за моя радост се оказаха по-малко от колкото очаквах.
Планове ми се измениха коренно спрямо първоначалните и дойде и този етап
По странно стечение на обстоятелствата, двигателя бе продаден на същия човек, който купи и джантите ( ДО ДРУГИЯ ПЪТ ДА НАМЕРИШ МИГАЧИТЕ, МАМЕ !!! - ако четеш )
и съответно дилемата беше v8 което би било блян в това купе или някаква пластмаса.
Естествено аз реших да се презастраховам и това остана при мен
На връщане от продажбата на двигателя, си купих и това... нали сме тръгнали да се презастраховаме
Обаче точно се прибрах и изкочи една ненормална оферта за едно 3.5 с ръчка, но аз вече си бях направил други планове и за това като вярващ реших да оставя избора на мотор в божийте ръце. Обещах на продавача, че ще му дам отговор до събота и пуснах картера да се продава.
За мен щеше да бъде знак, че ако картера се продаде - трябва да взема това v8, но ако никой не го пожелае до днес - работим по първоначалната версия. Така и стана - мотора ще е шестак
За жалост три дена от отпуската ми отидоха в решаване на други ангажименти и нямах време да ходя при колата, но си бях взел домашно за вкъщи
И така до днес, когато успях да отделя малко време в което моста падна и естествено новата придобивка беше наложена за проба
Тампоните на носачите са за кофата.
Задните амортисьори са дроб. Тампоните им са разцепени, а прахоуловителите се разлагат при докосване само.
Междувременно си купих пясъкоструйна камера и плана за оставащите 2 дена преди да тръгна на работа е да разколача всичко от задния мост и тея дни да сме живи и здрави ще тестваме камерата с някои железа от него
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
В какъв филм си се вкарал, не е истина
Успех ти пожелавам, сигурен съм, че с желанието, с което го правиш, ще постигнеш целта си
Успех ти пожелавам, сигурен съм, че с желанието, с което го правиш, ще постигнеш целта си
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Браво колега ))))))))))))) Добре дошъл в клуб ===Това е колата:)) Не прави компромиси с нищо и прави нещата такива каквито искаш да са/// не се съобразявай с чуждите мнения:))))) ще следя темата с интерес:))))))) Апропо помни ,че всеки проект търпи промени в движение:))))) и аз си мислех,че ше си карам акулата ама вече една година стои в гаража от такива промени в движение ))))))))))))))))) успех
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Намери си една схема с всички размери на купето, виж и сходимоста предни/задни на стенд, подсили купето, рогове, бомбета, и ако всичко е ОК, продължи с мечтите.
Успех с борбата
Успех с борбата
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
По купето има ужасно много работа чест ти прави, че си се захванал. Евала, ще следя темата с интерес !
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
ogata написа:ДО ДРУГИЯ ПЪТ ДА НАМЕРИШ МИГАЧИТЕ, МАМЕ !!! - ако четеш
Ти все едно не видя че те чета внимателно !!
Чек да ги намеря, че съм ги скрил от себе си
Няма да спамя повече ..
Само по някое време моЩно ще се включа с развитие на сърцето на баба тИ
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Уха, с огромен интерес си прочетох написаното до тук Пожелавам ти успех и много нерви, щото ще са ти нужни. Купето изглежда доста прилично, хубавото е че няма много скрити изненади Следя с интерес темичката
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
За жалост отпуската ми приключи с доволно разболяване и в неделя не свърших кой зна колко работа.
Някой преди мен се беше опитвал да сваля задните дискове и беше изял шестограмите.
Аз естесвено имах културно решение.
После разглобих задните апарати.
Тоя филм вече сме го гледали viewtopic.php?f=8&t=328920
С парадоксалната разлика, че не са толкова изгнили като тези от линка, буталата нямат грам ръжда, очудващо за мен гумичките бяха здрави и общо взето се предадоха много лесно.
Огледах дисковете и се оказа, че от бая време не са виждали ръчна спирачка.
Механизмите бяха клеясали здраво, жилата изгнили, протъркани и на места накъсани.
И си зададох въпроса, за какво изобщо ми е ръчна спирачка ?!
Съответно олекотихме малко задните главини
(Не бързайте да ме съдите, имам едни други планове - ще видим дали ще се реализират )
Нещата за пясъкоструене бяха отделени
И не на последно място реших, че изолацията има нужда от смяна защото е необратимо напукана и в лошо състояние.
След - Преди
Както по-нагоре писах, една от домашните ми работи беше да внедря плафон в пласмасата между сенниците. В последствие обаче се сдобих с едни много семпли плафончета с механично копче и за тях също беше заделено и окабелено място. За тоя интериор дето съм измислил трябва вечерно време да е по-светло, че иначе няма да се вижда диско топката ...
Някой преди мен се беше опитвал да сваля задните дискове и беше изял шестограмите.
Аз естесвено имах културно решение.
После разглобих задните апарати.
Тоя филм вече сме го гледали viewtopic.php?f=8&t=328920
С парадоксалната разлика, че не са толкова изгнили като тези от линка, буталата нямат грам ръжда, очудващо за мен гумичките бяха здрави и общо взето се предадоха много лесно.
Огледах дисковете и се оказа, че от бая време не са виждали ръчна спирачка.
Механизмите бяха клеясали здраво, жилата изгнили, протъркани и на места накъсани.
И си зададох въпроса, за какво изобщо ми е ръчна спирачка ?!
Съответно олекотихме малко задните главини
(Не бързайте да ме съдите, имам едни други планове - ще видим дали ще се реализират )
Нещата за пясъкоструене бяха отделени
И не на последно място реших, че изолацията има нужда от смяна защото е необратимо напукана и в лошо състояние.
След - Преди
Както по-нагоре писах, една от домашните ми работи беше да внедря плафон в пласмасата между сенниците. В последствие обаче се сдобих с едни много семпли плафончета с механично копче и за тях също беше заделено и окабелено място. За тоя интериор дето съм измислил трябва вечерно време да е по-светло, че иначе няма да се вижда диско топката ...
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Поздравления за покупката, изглежда ще бъде интересна тема. Има много работа по купето, както се вижда от снимките. Бих препоръчал да се концентрираш върху това за начало. Всички останали части се намират все още и хубаво да имаш солидна база върху която да монтираш. Кажи коя година е, както и интериора оригинален ли е, изглежда като от Е30. Моята е с Рекаро LS Херингова кост, за сверка.
Поздрави и успех.
Поздрави и успех.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Рекарото не е от е30. При подглавника е друго...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани