Ремонт на алтернатор - DIY
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- tekabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Ремонт на алтернатор - DIY
Здравейте колеги ,да попитам и аз.Паля колата и след няма и 3мин. алтернатора ми е яко загрял-не може да си държиш ръката върху него и мирише на загрял кабел.А иначе с изключени консуматори само дневни светлини на процент ми дава 14в.При включени къси и парно на макс дава 13,7в.На какво може да се дължи това загряване?Колата е е-46 320д-2003г.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: Ремонт на алтернатор - DIY
tekabg написа:Здравейте колеги ,да попитам и аз.Паля колата и след няма и 3мин. алтернатора ми е яко загрял-не може да си държиш ръката върху него и мирише на загрял кабел.А иначе с изключени консуматори само дневни светлини на процент ми дава 14в.При включени къси и парно на макс дава 13,7в.На какво може да се дължи това загряване?Колата е е-46 320д-2003г.
Алтернатора по принцип държи висока температура , защото корпуса му е радиатор за диодния блок (като температура държи над 70 градуса). Така , че не е проблем това , че е много загрял , проблема е , че усещаш миризма на изгоряло ...... увери се , че идва от към алтернатора , а не от друго място .... Ако действително идва от към алтернатора , то провери връзките към него и евентуално вътре как са нещата .....
- tekabg
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Ремонт на алтернатор - DIY
metodi80 написа:tekabg написа:Здравейте колеги ,да попитам и аз.Паля колата и след няма и 3мин. алтернатора ми е яко загрял-не може да си държиш ръката върху него и мирише на загрял кабел.А иначе с изключени консуматори само дневни светлини на процент ми дава 14в.При включени къси и парно на макс дава 13,7в.На какво може да се дължи това загряване?Колата е е-46 320д-2003г.
Алтернатора по принцип държи висока температура , защото корпуса му е радиатор за диодния блок (като температура държи над 70 градуса). Така , че не е проблем това , че е много загрял , проблема е , че усещаш миризма на изгоряло ...... увери се , че идва от към алтернатора , а не от друго място .... Ако действително идва от към алтернатора , то провери връзките към него и евентуално вътре как са нещата .....
Благодаря за отговора Методи.
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани