Безводен охладител
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- boyko1975
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 22.03.2012
- Местоположение: гр.Радомир
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-е46 318i
- Мечтае да кара: x6
Безводен охладител
Здравейте,колеги. От скоро време и от едно предаване по ТВ. чета за " безводен охладител" Има писано по други форуми,но в нашия форум нищо. Кипи при 180 градуса по С и замръзва при под -40 С.Пише също че е вечен и надживява двигателя а най-важното според мен е ,че не прави налягане в системата и не надува маркучите. Ползва ли го някой в БМВто и да сподели впечатления и цена естествено.Еванс май се казва или фирмата разпространител е Еванс или нещо такова. Ще следя темата с интерес. Ако не е за този раздел темата,моля модераторите да я преместят.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Безводен охладител
Това е чист пропилен гликол или смес етилен гликол. Имаше един на Серес с доста прилично направен Форестър. Той беше с такъв, даже май го и внася ама каза някакви цени, дето не са много изгодни. Тогава някъде като се интересувах да видя що е то имаше една статия от Джей Лено, че всичките му коли били с такова. Дали е вярно или са му платили само той си знае.
Основния проблем ти е как ще източиш всичката вода от двигателя. Допустимото смесване е ако не се лъжа 3%. В Щатите тия имат центрове в които ти го правят ама тук.. Има също някаква междинна течност, която да се използва при конверсията преди да налееш еванса, но пак е скъпа.
И най-неприятното за накрая Температурата в цилиндрите с Еванс се покачва с 45-60 градуса. Зле си взаимодейства с алуминия и може да се появят отлагания. Виското ти или електрическата перка ще въртят постоянно. Възможно е да се появят детонации от температурата. Мощността пада с 4-5%. Вискозитета на течността е няколко пъти по-голям от този с който е смятана да работи оригиналната водна помпа. Циркулацията на течността в радиатора пада с 1/4 някъде пак по тия причини.
Въобще.. не се занимавай
Основния проблем ти е как ще източиш всичката вода от двигателя. Допустимото смесване е ако не се лъжа 3%. В Щатите тия имат центрове в които ти го правят ама тук.. Има също някаква междинна течност, която да се използва при конверсията преди да налееш еванса, но пак е скъпа.
И най-неприятното за накрая Температурата в цилиндрите с Еванс се покачва с 45-60 градуса. Зле си взаимодейства с алуминия и може да се появят отлагания. Виското ти или електрическата перка ще въртят постоянно. Възможно е да се появят детонации от температурата. Мощността пада с 4-5%. Вискозитета на течността е няколко пъти по-голям от този с който е смятана да работи оригиналната водна помпа. Циркулацията на течността в радиатора пада с 1/4 някъде пак по тия причини.
Въобще.. не се занимавай
- XaMaB
- ентусиаст
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: Безводен охладител
След обяснението на bum_bum не се учудвам, че:
boyko1975 написа:...и надживява двигателя
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
3 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани