E39 Tips & Tricks
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: E39 Tips & Tricks
Там слагаш концентрат. Идеята е да пръснеш веднъж с концентрата и той да размекне боклуците по стъклото и следващите пръскания вече да ги премахнат. Препаратите на Sonax вършат добра работа според мен.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: E39 Tips & Tricks
Да попитам и аз нещо за интензивното миене - от известно време наблюдавам, че продължителността на пръскане на фаровете е по-крата Струята и налягането са същите, но пръскането е по-кратко и съответно не върши никаква работа. Не виждам никакви механични повреди по маркучите и прискалките. По пътя на логиката, ако има теч, налягането ще е по-слабо.
Дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и какво би могло да бъде решението?
Дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и какво би могло да бъде решението?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- ico530d
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d '00
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: Брутилда
Re: E39 Tips & Tricks
g0p3to написа:А какъв препарат/течност мога да му сипвам, щото тези зимни/летни течности от бензиностанциите са пълна скръб. Примерно ако му сипя нещо, като препарат за миене на стъкла, дали ще съсипя помпичката или някое уплътнение?
Колега, в БМВ се продава лятна течнот в малки шишенца. Едно стига и струва 6лв. С друга течност може да имаш проблеми с боята.
Re: E39 Tips & Tricks
mitaka21 написа:
Някой може ли да ми каже за какво е буксата върху горивния филтър?
Митаче, все си мисля че ограденото е много далече от горивен филтър. По скоро помпичка за казанчето (с концентрат) за интензивно миене.
Освен да си ползвал друга снимка без да си уточнил
Иначе единственото което ми идва на ум е да има подгрев при филтъра. Не знам дизелите не са ми сила.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: E39 Tips & Tricks
Ако не се лъжа на таблото има индикация за вода в горивото и тази букса е за нея. Нека някой по-запознат разясни
Re: E39 Tips & Tricks
Работата е там че, колата спря да пали все по често. Отначало имаше проблем с помпата под седалката за високото налягане. Смених я и се оправи. После пак започнаха проблемите - отначало с гориво за 100 километра(по борд) спря да пали .. след това за 150, след това за 200 и сега вече по стрелка трябва да има над 20 литра за да пали, и понякога правеше едно забиване на 4000 оборота(спира да върви и не сменя скорост), единственото решение беше на типтроник, там нямаше забиване. Откачих тази букса, излезе грешка на таблото, но колата си пали дори и нафтата да е под 10 литра и върви и на директна без да забива. Въпроса ми е с какво е свързана тази букса и дали може да е заминала помпата в резервоара? Колата е 530д 193 коня автоматик. (снимката беше примерна).
- ico530d
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d '00
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: Брутилда
Re: E39 Tips & Tricks
mitaka21 написа:Работата е там че, колата спря да пали все по често. Отначало имаше проблем с помпата под седалката за високото налягане. Смених я и се оправи. После пак започнаха проблемите - отначало с гориво за 100 километра(по борд) спря да пали .. след това за 150, след това за 200 и сега вече по стрелка трябва да има над 20 литра за да пали, и понякога правеше едно забиване на 4000 оборота(спира да върви и не сменя скорост), единственото решение беше на типтроник, там нямаше забиване. Откачих тази букса, излезе грешка на таблото, но колата си пали дори и нафтата да е под 10 литра и върви и на директна без да забива. Въпроса ми е с какво е свързана тази букса и дали може да е заминала помпата в резервоара? Колата е 530д 193 коня автоматик. (снимката беше примерна).
Най-вероятно е помпата, щом забива така и пали с определено количество. На диагностика излиза ли датчици за колянов или разпределителен вал?
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: E39 Tips & Tricks
Само малко разяснение
Казанче за интензивно измиване, с помпа - червено
Горивен филтър - жълто
Диагностика!
Казанче за интензивно измиване, с помпа - червено
Горивен филтър - жълто
Диагностика!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: E39 Tips & Tricks
Здравейте колеги,
Разпитах вече няколко майстора в нашия град и всички се направиха на ударени. Та въпроса ми е за какво служи радиаторчето точно пред горивния Филтър?
Поздрави,
Разпитах вече няколко майстора в нашия град и всички се направиха на ударени. Та въпроса ми е за какво служи радиаторчето точно пред горивния Филтър?
Поздрави,
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: E39 Tips & Tricks
levent81 написа:Здравейте колеги,
Разпитах вече няколко майстора в нашия град и всички се направиха на ударени. Та въпроса ми е за какво служи радиаторчето точно пред горивния Филтър?
Поздрави,
охлажда излишната нафта.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: E39 Tips & Tricks
http://www.bmwforums.info/general-guide ... ssues.html
Много добро инфо, но за съжаление е на английски. Смятам че покрива повечето проблеми по двигателите на наш'те печки.
Много добро инфо, но за съжаление е на английски. Смятам че покрива повечето проблеми по двигателите на наш'те печки.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: E39 Tips & Tricks
Здравейте, колеги!
Имам два проблема с 530д туринг 1998:
1. Лампата за гориво свети, а в резервоара има >30 литра?
2. Нотификацията за течност на чистачки, туктаме светва, а течност има?
Благодаря!
Имам два проблема с 530д туринг 1998:
1. Лампата за гориво свети, а в резервоара има >30 литра?
2. Нотификацията за течност на чистачки, туктаме светва, а течност има?
Благодаря!
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: E39 Tips & Tricks
И защо реши ,че в тази тема ще намериш отговори на въпросите ти?Пусни си тема или пиши в някоя с сходен пробелм.
Andare Dopo Dio!
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: E39 Tips & Tricks
ама и тука сте се наяли с хейт яко .. мислех, че само 30-каджиите са зле ..
^това с одебелените букви ме подлъга явно ..
успех, хейтърче
CheGevara написа:Тук ще се опитам да ви предоставя различна информация относно познатите проблеми на Е39 и техните решения. Събирам също и различни упътвания за допълнително обурудване и тунинг на нашите машини.
^това с одебелените букви ме подлъга явно ..
успех, хейтърче
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани