Кола за дрифт
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- j0vani
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 28.08.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: предимно настрани
- Мечтае да кара: Е30 м3
Кола за дрифт
Здравейте колеги. От известно време обмислям да си купя едно е30 или е36 за дрифт, понеже не ми се троши е60-ката. Щях да купувам една много готина е30ка купе м50б25 подготвена за дрифт, обаче се оказа че някой ме е изпреварил с 1 ден.. Та както и да е.. Въпроса ми е ако купя е36 2.0 мотор или едно е30is с една заварка на диф-а дали ще се пързалят? (нямам впредвид да си паля гумите с 60км в завой.. това ми е ясно, че не може да стане)
Също така впоследствие ако реша да направя swap на двигатела на кое ще стане по лесно на 30ката или на 36?
И последно понеже не мога да направя swаp сам по простата причина че нямам нужните познания, колко би излязло горе/долу това да се направи в сервиз?
Благодаря предварително.
Също така впоследствие ако реша да направя swap на двигатела на кое ще стане по лесно на 30ката или на 36?
И последно понеже не мога да направя swаp сам по простата причина че нямам нужните познания, колко би излязло горе/долу това да се направи в сервиз?
Благодаря предварително.
- Haddess
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Кола за дрифт
И двете са лесни за Swap, като имам опит с е36, не е супер голяма философия. Е36 320 ще си намериш за 1000-5000 лв. 318is e30 г/д 1000 - 5 000 лв.(ако намериш) За работа в сервиз, е36 м/у 250 и 500 лв ще ти искат. Не е къртовски труд ако имаш слонче 2 дни ако искаш да е като хората и го правиш сам.
Re: Кола за дрифт
И двата посочени варианта от теб ще се пързалят, стига да има кой да ги кара Ако ще вземаш 36-цата, избери IS пред 20-ка, по-добър вариант е за пързаляне. Иначе и е30 и е36 са лесни за swap. В 30-ката усещането е по-първично и е доста по-приятна за агресивно каране, каквото е дрифта. По-лека е, и като цяло по-лесно контролируема според моят опит. Трудно е с намирането на читаво купе и след това с частите. 36-цата е лесна и евтина за намиране, части има много и имаш бонус регулируем заден мост, който на 30-ката трябва да се модне.
Аз бих си направил е30-ка със сигурност, въпреки минусите, просто кефа вътре е много по-голям, а в крайна сметка това е целта.
Аз бих си направил е30-ка със сигурност, въпреки минусите, просто кефа вътре е много по-голям, а в крайна сметка това е целта.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Кола за дрифт
Аз също обмислям такъв вариант, защото си стегнах доста купето и не искам да го троша.
Една 320ка седан/купе изкорубваш целия интериор с цел да я олекотиш максимално. Заваряваш диференциала. Евентуално някакви твърди спортни пружини втора ръка за никакви пари, че да е по стегната.
Преди като бях разгелждал мобиле-то си бях харесал един син седан 320ка. М предна броня, м добавка на задната, лип, много запазен кожен бежов салон с корите, някакви 15ки на бмв алуминиеви и и се търсеше нещо от порядъка на 1200-300 лв уж с коментар. Надяваш се окачването и мотора да не са тотал щета.
Да кажем взимаш въпросната кола, продаваш бартеросваш преднта броня за обикновена с доплащане ей ти некой лев.
С добавката същото правиш както и с липа и джантите.
Салона го бартеросваш пак с доплащане за някакви две седалки или ако ти изпаднат две (едно) корито.
С парите дето си изкарал взимаш ниски и твърди пружини и до тука в най-добрия случай си на 0. Сменяш масло нещо некви консумативи да я обслужиш, заваряваш дифа. До олекотяваш я като махаш мокети и всичк,о което прецениш че няма да ти трябва. Разцепваш я от каране и като се счупи нещо по сериозно надин
Вече с времето четеш иам една много яка тема за усилване на окачването на е36. Особено задния мост отпред разпънка на бомбетата, има един готин клип в youtube какво се преправя да завива повече и така. Един готин проект да си запълваш времето се заформя, пък за зимата е яко ако имаш топъл гараж направо си е перфектно занимание.
Ако имах гараж и излишни пари със сигурност бих си заформил една такава.
Но задължително 20ка, щото по лесно се строуква и по-малко евентуални разправии с куки и тн. Че ис-ката ще омалее бързо и ако swap-неш винаги ще си личи дори при рутинна проверка. Докато 20ката си е 6так ако набиеш и 3.0 на пръв поглед няма да може да ги различи полицая с фенерчето некоя вечер като те чуе да будиш квартала
Една 320ка седан/купе изкорубваш целия интериор с цел да я олекотиш максимално. Заваряваш диференциала. Евентуално някакви твърди спортни пружини втора ръка за никакви пари, че да е по стегната.
Преди като бях разгелждал мобиле-то си бях харесал един син седан 320ка. М предна броня, м добавка на задната, лип, много запазен кожен бежов салон с корите, някакви 15ки на бмв алуминиеви и и се търсеше нещо от порядъка на 1200-300 лв уж с коментар. Надяваш се окачването и мотора да не са тотал щета.
Да кажем взимаш въпросната кола, продаваш бартеросваш преднта броня за обикновена с доплащане ей ти некой лев.
С добавката същото правиш както и с липа и джантите.
Салона го бартеросваш пак с доплащане за някакви две седалки или ако ти изпаднат две (едно) корито.
С парите дето си изкарал взимаш ниски и твърди пружини и до тука в най-добрия случай си на 0. Сменяш масло нещо некви консумативи да я обслужиш, заваряваш дифа. До олекотяваш я като махаш мокети и всичк,о което прецениш че няма да ти трябва. Разцепваш я от каране и като се счупи нещо по сериозно надин
Вече с времето четеш иам една много яка тема за усилване на окачването на е36. Особено задния мост отпред разпънка на бомбетата, има един готин клип в youtube какво се преправя да завива повече и така. Един готин проект да си запълваш времето се заформя, пък за зимата е яко ако имаш топъл гараж направо си е перфектно занимание.
Ако имах гараж и излишни пари със сигурност бих си заформил една такава.
Но задължително 20ка, щото по лесно се строуква и по-малко евентуални разправии с куки и тн. Че ис-ката ще омалее бързо и ако swap-неш винаги ще си личи дори при рутинна проверка. Докато 20ката си е 6так ако набиеш и 3.0 на пръв поглед няма да може да ги различи полицая с фенерчето некоя вечер като те чуе да будиш квартала
- nqmam_bmw
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
Re: Кола за дрифт
Сутринта попаднах случайно на това - http://www.cars.bg/c1427898 в нета.
- j0vani
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 28.08.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: предимно настрани
- Мечтае да кара: Е30 м3
Re: Кола за дрифт
Благодаря за отговорите колеги. Много искам 30-ка и съм готов да дам 2500 веднага ако не и малко повече обаче никви не излизат в нета и се дразня.. Ако иамте някоя за продаване(или някои познат продава) постнете я тук да разгледам. Попринцип търся троен стоп, обаче мога да се навия и на 2ен 36-цата просто не ми харесва на вид и в краен случай бих купил 36..
- DriftoMania
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.05.2010
- Мечтае да кара: F10 ///M5
Re: Кола за дрифт
nqmam_bmw написа:Сутринта попаднах случайно на това - http://www.cars.bg/c1427898 в нета.
На тая най-дрифтърското ѝ са лепенките Или на път за дрифт дея да е изпаднал охлюва на йесковото чудовище
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
- mitkyyyy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.11.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328 ,318is , 330ci e46
- Мечтае да кара: ///м3 - е30 , е36 , е46 ... W124 Е500
- Детайли за колата: кон
Re: Кола за дрифт
Каквото и да вземеш , трябва да се обслужи както си му е реда - водна помпа , термостат , виско , масла и т.н. особено щом ще се кара така !
За дрифт си трябва и някакво окачване , не става само с някакви пружини на амортисьори който най-вероятно от кола за 2000лв ще са изпуснали ...
За дрифт си трябва и някакво окачване , не става само с някакви пружини на амортисьори който най-вероятно от кола за 2000лв ще са изпуснали ...
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Кола за дрифт
Вчера имаше пуснато едно Е30 купе от Методи, за проект беше перф.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Кола за дрифт
http://www.mobile.bg/11445360491377755 е тая мисля е добра за това което търсиш - поне окачването е ново
..Bayerische Motoren Werke..
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Кола за дрифт
обсъждано многократно с доводи, цени, акъл и све (тук във форума) ...
за е36 328-ца годна за дрифт кола 5,000-6,000 лв на куп те оправят
п.с. вече транспорта до пистата и т.н. са си твой проблем
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... e#p3143500
ето
п.п.с. Цецо - Steroid-X ( един от най-добрите дрифтери в БГ ) почна с по-малко лев
viewtopic.php?f=34&t=296280
за е36 328-ца годна за дрифт кола 5,000-6,000 лв на куп те оправят
п.с. вече транспорта до пистата и т.н. са си твой проблем
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... e#p3143500
ето
п.п.с. Цецо - Steroid-X ( един от най-добрите дрифтери в БГ ) почна с по-малко лев
viewtopic.php?f=34&t=296280
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Кола за дрифт
Сега е подходящо за зимна дрифтачка.
- MCPO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: Кола за дрифт
...
Последна промяна MCPO на 28 Ное 2015, 13:13, променена общо 1 път
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2