Детски болести при Е39 ... (и за каращите дизел)!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Филтър на картерните газове
ICE написа:ЗА КАРАЩИТЕ ДИЗЕЛ, С ДВИГАТЕЛ М57 (или Common Rail):
ФИЛТЪР НА КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ ->Досега никъде не съм срещал инфо за това на колко км се обслужава/сменя. Дори приемчика в КаморАуто, официалният представител на БМВ за БГ, ми каза, че няма инфо за този филтър и съответно го давали да не се обслужва!
Аз го питам "А бе нали е филтър, тогава се сменя", а той "А бе ти откъде знаеш за него?"!!! Факт е, че Ауди много страдали от него и правел много големи поразии, така е и с любимите бимми (но не в толкова голяма степен). Така че ВНИМАВАЙТЕ много, сменяйте го през 30'000 км, за да ви е мирна главата.
Надявам се да съм бил полезен.
Успех!!!
Ето и снимка:
Part No. 11 12 7 781 465 -> заменен
Part No. 11 12 7 789 822 -> заменен
Part No. 11 12 7 793 163
ПП. При предкамерните М51, т.е. tds, няма такъв!
Хората на запад отдавна заменят този глупав филтър със сепаратор от е60/61, в който няма филтриращ елемент и опасност от задръстване. Замяната е плъг & плей. Part No 11127799366. Ето и как изглежда:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Филтър на картерните газове
mugen написа:Хората на запад отдавна заменят този глупав филтър със сепаратор от е60/61, в който няма филтриращ елемент и опасност от задръстване. Замяната е плъг & плей. Part No 11127799366. Ето и как изглежда:
Филтрирашия елемент е най-малкия проблем. Самото име говори само за себе си: Клапан картерни газове. Проблема е в клапана, а не във филтриращия елемент и клапана за Е60 си има същите проблеми, като стария с кечето
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Детски болести при Е39 ... (и за каращите дизел)!!!
При M52TU този клапан освен него като консуматив препоръчително ли е и маркучите които водят към него да се сменят,ако не е сменян никога?
Re: Филтър на картерните газове
mad_presley написа:Филтрирашия елемент е най-малкия проблем. Самото име говори само за себе си: Клапан картерни газове. Проблема е в клапана, а не във филтриращия елемент и клапана за Е60 си има същите проблеми, като стария с кечето
Клапана се проверява много лесно дали не му е скъсана гумената мембраната като се отвори пластмасовата капачка отгоре. Ама хората масово сменят само елемента/филтъра и си мислят, че всичко е ок. И не е ли по-добре да няма "рулото талетна хартия". Не съм пробвал в интерес на истината да слагам от новия тип, но със сигурност става при е39 т.к. тялото е едно и също. В темата за картерни газове на е46 има писано за по новия тип.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Детски болести при Е39 ... (и за каращите дизел)!!!
Освен гуменото уплътнение на този филтър омеква и пружината на клапана и това е също основен проблем.
Re: Детски болести при Е39 ... (и за каращите дизел)!!!
Не е чак жизнено важно, но за да бъде по-изчерпателна темата за бушона на запалката е хубаво да уточним, че ако колата е до 09.2000, то бушонът за запалката е номер 52, който се намира в багажника вдясно, над акумулатора.
Но ако колата е след 09.2000, то бушонът за запалката е бушон номер 7 в жабката.
В темата от първия пост не е описано, но е заключена.
Но ако колата е след 09.2000, то бушонът за запалката е бушон номер 7 в жабката.
В темата от първия пост не е описано, но е заключена.
Re: Детски болести при Е39 ... (и за каращите дизел)!!!
Здравейте имам въпрос отностно 2.5 ТДС. Така от известно време дисплейчето на таблото за пробега показва или само нули или само деветк, та от какво може да е това ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Детски болести при Е39 ... (и за каращите дизел)!!!
cveto123 написа:Здравейте имам въпрос отностно 2.5 ТДС. Така от известно време дисплейчето на таблото за пробега показва или само нули или само деветк, та от какво може да е това ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
+1
При мен е само деветки? Идеи ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: Детски болести при Е39 ... (и за каращите дизел)!!!
viewtopic.php?t=384998
Тук има писано по въпроса с 999999км.
Тук има писано по въпроса с 999999км.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Детски болести при Е39 ... (и за каращите дизел)!!!
Не работи трика с допиране на клемите, явно е по сериозен проблема...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: Детски болести при Е39 ... (и за каращите дизел)!!!
Кажи-речи нормално е да не проработи, но другите "трикове" от темата ще проработят.
- Svetoslav1310
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.12.2020
Re: Детски болести при Е39 ... (и за каращите дизел)!!!
Здравей колега аз съм с 525тдса незнам защо но антифриза просто ми се губи след като налея и няколко дена след това вече е спаднал доста драстично и в колата много трудно става топло също и ми светна лампата за спирачките (check brake fluid) спирачната течност е на макс сменени са накладките но пак свети а в момента съм в холандия и малко трудно за диагностика..
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани