Рециклиране на шарнири
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Рециклиране на шарнири
vvasilev1 написа:Радвай се, че не се набута с лев за тая смехория в Казанлък.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Да ти кажа,не те разбирам въобще - наистина.
За тези от Казанлък незнам,46ците индвете ми бяха със сменяни шарнири по метода на избиването,едната по спомен 3години не беше сменяно нищо по носачите,другата от време на време я карам - 5та година не са меъднали,нито са изкочили.Има логика в думите ти,но незнам зашо мислиш че Лемфьодер или Мейле,които са масови на пазара са истински,масово са реплики...
Мисля,че този спор е излишен - а за "правилна" поддръжка - всичко,което не е от дилър си е рисково (за мен така стоят нещата,не че съм сменял с оригинални части окачването).
Големи хора сте,спрете да се джавкате един друг.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Рециклиране на шарнири
И аз не знам за какво е спора. Всеки знае, че с оригинално/ново е най-добре дори най-големия глупак. Колегата не е открил топлата вода с това. Само, че темата е кръстена "рециклиране на шарнири" и не знам какво точно преповядва в нея. Аз като човек пробвал всички варианти, нови, рециклирани, набивани, изказвам мнение. И то е че когато се налга рециклиране без значение причината по-добрия вариант е набиване на шарнири от е36.
Иначе рециклиране по метода в Казанлък правят и на много други места... Не казвам, че там не могат да ги правят, казвам, че метода не е за препочитане.
Мейле не знам кви ментаци може да са като са ребрандирани китайци, не бих заложил на тях най-малко за окачване, като се зима ново ще е лемфьодер, ако е бюджетно ще е трв.
Аз приключвам с тая тема които разбрал разбрал ..
Иначе рециклиране по метода в Казанлък правят и на много други места... Не казвам, че там не могат да ги правят, казвам, че метода не е за препочитане.
Мейле не знам кви ментаци може да са като са ребрандирани китайци, не бих заложил на тях най-малко за окачване, като се зима ново ще е лемфьодер, ако е бюджетно ще е трв.
Аз приключвам с тая тема които разбрал разбрал ..
Re: Рециклиране на шарнири
vvasilev1 написа:Не съм карал с разпробивани. Като искате да карате със сменями шарнири, вземете си мейле и карайте.
Да не си бил в инженерния екип на е46, че знаеш такива подробности?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Не съм бил в инженерния екип на е46, но съм разгледал окачването на по-старите и истински БМВ-та, където не са капсуловани шарнирите за носачите и пак не излизат шарнирните болтове, че и са по-здрави
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Рециклиране на шарнири
Александър89 написа:Ако бях знаел, че такъв лют спор ще възникне като попитам за тази фирмичка в Казанлък, нямаше изобщо да го задавам този въпрос !
Е тя темата е точно за това, а че някой не е разбрал 24 страници не е твой проблем.
Великия лемфьордер също е друга тема, но в България с всички отстъпки е на цената на турските носачи.
В началото на демокрацията рециклираха шарнири, като ги пълниха с втечнена пластмаса и ставаха твърди и се разбиваха бързо.
Тези в Казанлък, ако ги рециклират по начина, даден по снимките, ако са уцелили материала на чашката, мазилото и маншона, резултатите трябва да са добри, въпреки неграмотно направената страница.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Рециклиране на шарнири
Долни криви носачи някой рециклирал ли е в Казанлък ?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- mustang1986
- ентусиаст
- Мнения: 891
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Рециклиране на шарнири
Аз 3та година нямам проблем
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- CTORH
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Рециклиране на шарнири
bioz написа:... когато се налга рециклиране без значение причината по-добрия вариант е набиване на шарнири от е36. ...
И колко пъти може да го направиш това на скапаните алуминиеви носачи?
Re: Рециклиране на шарнири
CTORH написа:bioz написа:... когато се налга рециклиране без значение причината по-добрия вариант е набиване на шарнири от е36. ...
И колко пъти може да го направиш това на скапаните алуминиеви носачи?
1-2 пъти макс! При положение, че слагаш качествени шарнири може да те изкарат докато си собственик на колата.
- CTORH
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Рециклиране на шарнири
Не случайно го зададох тоя въпрос. Всеки си мисли, че като смени по тоя начин шарнирите и вече има вечен носач със сменяеми шарнири, а то не е така. Може би това е и причината, поради която вътрешния шарнир е направен несменяем - за да може докато смениш 2 пъти външния, да се скапе и вътрешния и тогава да си принуден да си вземеш нов носач. Защото иначе, ако продължаваш да сменяш само шарнирите на мекия алуминиев носач, дето с всяка смяна леглото на шарнира става все по-хлабаво, е ясно в един момент какво ще стане.
Моите носачи също са направени по тоя начин, със сменяеми шарнири, но тогава не бях наясно с тея подробности. Сега тая процедура я намирам за малко безсмислена, защото когато сменихме вътрешния шарнир по тоя начин, външния вече го бях сменил преди няколко месеца. Сега като се разбие външния някой ден отново, ако искам пак да го сменя само него, това дефакто ще е трети външен шарнир за тоя носач (заводския, новия от предишната смяна и бъдещия нов). А това ми се струва малко рисковано и тогава вероятно ще трябва да се сменят целите носачи.
Моите носачи също са направени по тоя начин, със сменяеми шарнири, но тогава не бях наясно с тея подробности. Сега тая процедура я намирам за малко безсмислена, защото когато сменихме вътрешния шарнир по тоя начин, външния вече го бях сменил преди няколко месеца. Сега като се разбие външния някой ден отново, ако искам пак да го сменя само него, това дефакто ще е трети външен шарнир за тоя носач (заводския, новия от предишната смяна и бъдещия нов). А това ми се струва малко рисковано и тогава вероятно ще трябва да се сменят целите носачи.
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Рециклиране на шарнири
Здравейте колеги,
Искам да ви попитам следното:
Ако се смени външният шарнира с такъв от Е36 (става въпрос за оригиналните носачи) но само на единият носач дали ще е поблем?
Дали след интервенцията габаритите му остават като на оригинален?
Защото при мен се е разбил само външният шарнир на десният носач.
Поздрави,
Искам да ви попитам следното:
Ако се смени външният шарнира с такъв от Е36 (става въпрос за оригиналните носачи) но само на единият носач дали ще е поблем?
Дали след интервенцията габаритите му остават като на оригинален?
Защото при мен се е разбил само външният шарнир на десният носач.
Поздрави,
Re: Рециклиране на шарнири
cgm написа:Здравейте колеги,
Искам да ви попитам следното:
Ако се смени външният шарнира с такъв от Е36 (става въпрос за оригиналните носачи) но само на единият носач дали ще е поблем?
Дали след интервенцията габаритите му остават като на оригинален?
Защото при мен се е разбил само външният шарнир на десният носач.
Поздрави,
не е проблем
- petko_shiqkov
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Рециклиране на шарнири
Здравейте, колеги.
В София къде могат да рециклират носачите качествено ?
В София къде могат да рециклират носачите качествено ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани