Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Тая кола се продава от 2 и повече години и никой не я купува,което погледнато някак отстрани води до два извода,1-вият е,че колата е хубава и 10000% представлява интерес да се ходи да се гледа,2-рият е ЗАЩО тогава не се копува....... Това с РЪЧНАТА КУТИЯ,след като съм вече 4-ти месец със custom stage 3 race софтуер на кутията е направо не безмислено а от другата страна!!!Който каквото иска може да ми говори,но оптимизиран и бърз автомат с пера на волана,срещу ръчка......съжалявам,но това е 5 серия,кара се и спокойно(градско) и ръчката е направо дразнеща в това отношение,срещу софтуера не е по-бърза....остана само клишето,че е РЪЧКА .........та тая кола нещо не е точния избор в няколко отношения!!!
- ///BAMZE
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.07.2014
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 550i 2007, G12 750Li
- Мечтае да кара: M5
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
ddinobot написа:Здравейте, някой да знае нещо повече за този автомобил - https://www.cars.bg/offer/c1961506 , точно това което търся е като конфигурация, но може би някой от вас знае допълнителна информация. Благодаря предварително
Здравей, колега! Тази кола се продава от около 2 години. До скоро цената и беше 31800. Пича явно си я кара и не му е на зор Първоначално беше нов внос и без газ, след това гледам, че е монтирал газов ижекцион и я е регистрирал. Според мен си я кара. Колата изглежда добре и не знам защо не може да я продаде толкова време.. може би защото е ръчка и малко хора търсят точно такова изпълнение. То като цяло 550i не се кара много, камо ли с ръчни скорости. Не знам подробности за колата, но изглежда добре, има екстри и според мен си заслужава да се види.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Колегите вече казаха същественото, аз само ще допълня, че тия километри в обявата ги пишеше и преди 2 години, когато колата беше още без газ, т.е. очаквай да са повече. Това разбира се не е такъв проблем стига да се поддържа, но аз винаги съм леко предубеден към колите внесени отвъд океана.
И както каза колегата, ръчка в 550i при това фейс.... освен ако не си със закоравялите представи от преди Е39.
И както каза колегата, ръчка в 550i при това фейс.... освен ако не си със закоравялите представи от преди Е39.
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Ръчката е перфектна за мен, карал съм автомат и просто не е това което искам в едно БМВ. Ако трябва да съм честен - никога не съм бил фен на е60, но на хартия колата изглежда точно като това което искам. Все още се колебая между ръчка е60 550 и е39 М5. Защо сте скептични към коли внесени отвъд океана
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
ddinobot написа:Ръчката е перфектна за мен, карал съм автомат и просто не е това което искам в едно БМВ. Ако трябва да съм честен - никога не съм бил фен на е60, но на хартия колата изглежда точно като това което искам. Все още се колебая между ръчка е60 550 и е39 М5. Защо сте скептични към коли внесени отвъд океана
Аз бях пред същата дилема преди да взема моята преди 2 години. Тогава имаше доста добри М5-ци фейслифт за поносими пари (за Германия говоря, тука нямаше такива). От тогава цените им се покачиха и сега не знам дали може да намериш такава за нормални пари. Тук основното е за какво искаш да я ползваш колата. За мен беше по-важно да имам автомобил за пътуване, с нужния комфорт и що-годе практичност, а М5-цата вече се превръща повече в колекционерски екземпляр.
Не знам какви са ти критериите, но това според мен са доста различни автомобили. Ако можеш да си позволиш М5 и имаш желанието, парите и времето да я поддържаш и гледаш, то не знам защо гледаш конвенционален модел на Е60, било то и 550.
550-ката може да се направи да върви повече от М5 Е39, при това за не чак толкова много пари, но усещането от двата автомобила според мен пак ще е различно и 550 отново няма да е истинско ///М.
Ако ти е просто за ръчката, по-добре спести едни 10 хилки, че и повече като си намериш някоя 550/545-ца пре-фейс ръчка, която ще може да си търкаш доволно. При 550 фейс автомата е голямо предимство и ако си решил да е ръчка, то не виждам смисъл да даваш толкова пари за фейсовия модел.
Ако искаш Е60 550 фейс ръчка, то тази ти е единствения избор тук, така че няма какво да разсъждаваме много, трудно ще намериш такава дори и от чужбина. За колите от американския континент (не говоря конкретно за тази), за да дойдат до тук на цените на които обикновено се продават, често са претърпели среща с някои американски природен катаклизъм (разбирай гълтали вода) или някакви други проблеми, обикновено свързани с електрониката. Да не говорим, че нещо в мене се обръща всеки път като видя таблото в мили и тия грозни светлоотразители отстрани на бронята Има и особеност свързана с горивото в америка и маслата с които се кара там, може да потърсиш повече информация, ето малко инфо. Не казвам, че това е генерален проблем, но трябва да знаеш как е поддържана колата, а не всеки има възможност да си подсигури какво точно му доставят или са доставили.
Това си е мое мнение, вероятно има хора с разработени "канали" за внос на коли от щатите или Канада, които могат да дадат по-конкретна информация как стоят нещата.
- ///BAMZE
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.07.2014
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 550i 2007, G12 750Li
- Мечтае да кара: M5
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Колеги, имам един въпрос. Когато загрее двигателя се чува някакво тракане като от дизел на около 1500-2000 оборота, след това изчезва. Чува се както на място, така и в движение.. Като е студена колата го няма, или поне не се чува така. Не ми се вярва да е верига, защото колата е на 169 000км. Не е водна помпа, не е и от алтернатора, защото се чува горе от главите, точно където е и Valvetronic-а. Маслото го смених скоро с Liqui Moly 5W-40 4100 TOP TEC. Мислех си да не е нещо от Valvetronic-а? Той и по принцип знам, че си издава подобен звук, но не съм чувал друго 550i отблизо и не мога да преценя дали трябва да го има. Иначе колата работи много равномерно и тихо, върви перфектно и за момента нямам проблеми. Не е нещо фрапиращо, но определено има някакъв шум. Нормално ли е да се чуват подобни неща? N62B48TU
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
///BAMZE написа:Колеги, имам един въпрос. Когато загрее двигателя се чува някакво тракане като от дизел на около 1500-2000 оборота, след това изчезва. Чува се както на място, така и в движение.. Като е студена колата го няма, или поне не се чува така. Не ми се вярва да е верига, защото колата е на 169 000км. Не е водна помпа, не е и от алтернатора, защото се чува горе от главите, точно където е и Valvetronic-а. Маслото го смених скоро с Liqui Moly 5W-40 4100 TOP TEC. Мислех си да не е нещо от Valvetronic-а? Той и по принцип знам, че си издава подобен звук, но не съм чувал друго 550i отблизо и не мога да преценя дали трябва да го има. Иначе колата работи много равномерно и тихо, върви перфектно и за момента нямам проблеми. Не е нещо фрапиращо, но определено има някакъв шум. Нормално ли е да се чуват подобни неща? N62B48TU
При мен на място се чува потракване от Vanos-a, но моята е с почти 100хил. км повече, започва да се чува като колата загрее и свали обороти на място. В движение не мисля, че се чува.
Ако при теб се е появило след смяната на маслото е много вероятно да има връзка, но така може само да гадаем. Може да направиш едно видео или аудио запис на звука, но е най-добре да се види на място. Ако е само това и няма грешки и аномалии не е нещо притеснително Може да покараш едни 1000 км след смяната на маслото и да следиш дали има промяна.
- angelll1992
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 3.07.2013
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Здравейте колеги на скоро си закупих 545 но тоя дни показва грешки 2820 и 2821 колата на около 2000 оборота прекъсва почистих дросела няма промяна
- Se7ven
- ентусиаст
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
dir2cas написа:///BAMZE написа:Колеги, имам един въпрос. Когато загрее двигателя се чува някакво тракане като от дизел на около 1500-2000 оборота, след това изчезва. Чува се както на място, така и в движение.. Като е студена колата го няма, или поне не се чува така. Не ми се вярва да е верига, защото колата е на 169 000км. Не е водна помпа, не е и от алтернатора, защото се чува горе от главите, точно където е и Valvetronic-а. Маслото го смених скоро с Liqui Moly 5W-40 4100 TOP TEC. Мислех си да не е нещо от Valvetronic-а? Той и по принцип знам, че си издава подобен звук, но не съм чувал друго 550i отблизо и не мога да преценя дали трябва да го има. Иначе колата работи много равномерно и тихо, върви перфектно и за момента нямам проблеми. Не е нещо фрапиращо, но определено има някакъв шум. Нормално ли е да се чуват подобни неща? N62B48TU
При мен на място се чува потракване от Vanos-a, но моята е с почти 100хил. км повече, започва да се чува като колата загрее и свали обороти на място. В движение не мисля, че се чува.
Ако при теб се е появило след смяната на маслото е много вероятно да има връзка, но така може само да гадаем. Може да направиш едно видео или аудио запис на звука, но е най-добре да се види на място. Ако е само това и няма грешки и аномалии не е нещо притеснително Може да покараш едни 1000 км след смяната на маслото и да следиш дали има промяна.
Прегледайте си вакум помпите, те започват да издават къркорещ звук, наподобяващ хъркане.
- angelll1992
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 3.07.2013
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Има ли вероятност да е от моторчетата отгоре на капаците замериха ги казаха ми че не работят колата не е шумна
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Тази кола беше коментирана в темата, седи от доста време, цената беше към 30 лятото.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
angelll1992 написа:Има ли вероятност да е от моторчетата отгоре на капаците замериха ги казаха ми че не работят колата не е шумна
Колега, за моторчетата на valvetronic-a ли говориш?
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Колеги доволни ли сте от американските моднати термостати?И от къде ги купувате?Гледах в ибей доста има ама знам ли дали са читави.И друго което си мисля дали при евентуален проблем ще остане отворен.Защото ако забие затворен става страшно.
На колко години са по-старите отзиви?
На колко години са по-старите отзиви?
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
dentamed написа:Колеги доволни ли сте от американските моднати термостати?И от къде ги купувате?Гледах в ибей доста има ама знам ли дали са читави.И друго което си мисля дали при евентуален проблем ще остане отворен.Защото ако забие затворен става страшно.
На колко години са по-старите отзиви?
Аз сложих това на 50i. Като тук трябва да се има предвид, че термостата не може да е много студен, защото ще вади CEL, заради емисиите. Засега не ми е вадило грешка. Доколкото знам за 40i и 45i може да се сложи и по-студен без проблеми.
Описанието е малко пресилено но все пак термостата върши работа. Доколкото знам е направен да отваря на 93 градуса. Реалния резултат е, че лятото вдига до 100 (макс 101-102) градуса температурата на място и в задръстване или бавно по наклон като е топло. Принципно при нормално градско движение стои в диапазона 95-99, а на магистрала със 160 е около 91-92 градуса. Преди лятото вдигаше до 105 (макс 107 съм виждал за кратко) градуса като постои спряла на светофар, тоест горе долу 5-6 градуса по-студена е охладителната течност с моднатия термостат. На магистралата не съм го гледал преди. Още не съм го карал зимата, но предполагам, че ще е малко над 90 тогава.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: Е60 и V8 - 540i/545i/550i (N62, N62TU)
Благодаря за точния отговор.Това ме интиресуваше
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани