1литър масло на 3000км.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- E90fenclub
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.12.2019
- Пол: Мъж
1литър масло на 3000км.
Здравейте, искам да споделя моят проблем. Придобих се с е90 преди 5 месеца 2006г. 320д. 163кс. 297 000км, от Ауто Бавария казаха, че 2010 е върната 100 000км . Иначе е Ремапната.
Като карам над 3000 оборота, миришеше много гадно като на изгоряло масло при отвроени стъкла или шибидах, отделно ми харчеше много масло около 1л на 500-1000 км. Един ден пробвах настъпих я повечко и като отворих предния капак направо кадеше, майстора като показах каза,че е отдишника. Свалиха двигателя, отвориха и казаха,че няма големи видими забележки, но едно бутало е 250лв със сигмента и затова взех друг двигател от десняк бмв 120д 163кс. на 180 000км.
Обаче сега въпреки,че карах на определени места повече от 3000 оборота след 3000км ми светна за масло лампата и долях 1литър масло пак. А миризмата пак я има .... Но няма видими течове.... Филтъра за картерни газове смених с нов Вайко и турбото е рециклирано от ТурбоМоторс. Гр. София..... Може ли малко помощ...
Като карам над 3000 оборота, миришеше много гадно като на изгоряло масло при отвроени стъкла или шибидах, отделно ми харчеше много масло около 1л на 500-1000 км. Един ден пробвах настъпих я повечко и като отворих предния капак направо кадеше, майстора като показах каза,че е отдишника. Свалиха двигателя, отвориха и казаха,че няма големи видими забележки, но едно бутало е 250лв със сигмента и затова взех друг двигател от десняк бмв 120д 163кс. на 180 000км.
Обаче сега въпреки,че карах на определени места повече от 3000 оборота след 3000км ми светна за масло лампата и долях 1литър масло пак. А миризмата пак я има .... Но няма видими течове.... Филтъра за картерни газове смених с нов Вайко и турбото е рециклирано от ТурбоМоторс. Гр. София..... Може ли малко помощ...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 1литър масло на 3000км.
E90fenclub написа:Здравейте, искам да споделя моят проблем. Придобих се с е90 преди 5 месеца 2006г. 320д. 163кс. 297 000км, от Ауто Бавария казаха, че 2010 е върната 100 000км . Иначе е Ремапната.
Като карам над 3000 оборота, миришеше много гадно като на изгоряло масло при отвроени стъкла или шибидах, отделно ми харчеше много масло около 1л на 500-1000 км. Един ден пробвах настъпих я повечко и като отворих предния капак направо кадеше, майстора като показах каза,че е отдишника. Свалиха двигателя, отвориха и казаха,че няма големи видими забележки, но едно бутало е 250лв със сигмента и затова взех друг двигател от десняк бмв 120д 163кс. на 180 000км.
Обаче сега въпреки,че карах на определени места повече от 3000 оборота след 3000км ми светна за масло лампата и долях 1литър масло пак. А миризмата пак я има .... Но няма видими течове.... Филтъра за картерни газове смених с нов Вайко и турбото е рециклирано от ТурбоМоторс. Гр. София..... Може ли малко помощ...
Мери компресията, ако е ОК, тоест в диапазона 26-28 на всички цилиндри значи желязото е здраво.
Тогава си купуваш нов ОЕМ маслен сепаратор и преглеждаш вакум помпата, от нея също може да прави налягане в мотора и да изхвърля през картерната вентилация....
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 1литър масло на 3000км.
Два различни двигателя, с еднакво поведение... Доколкото разбирам, обичаш да я настъпваш- с какво масло се кара колата. Добре е и да измиеш двигателя и видиш от къде е теча- след като има миризма...
За клапана- колегата ти го е казал- само оригинален, всичко останало може да спре да работи правилно и след няколко дни.
За клапана- колегата ти го е казал- само оригинален, всичко останало може да спре да работи правилно и след няколко дни.
- E90fenclub
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.12.2019
- Пол: Мъж
Re: 1литър масло на 3000км.
В момента е с евтино масло Елф 5в40, а относно поведението .. да горе долу еднакво, но преди кадеше иаше теч и си мислех, че от там мирише,но сега не кади няма теч а има миризма....
- E90fenclub
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.12.2019
- Пол: Мъж
Re: 1литър масло на 3000км.
Днес гледах пак, след доливането минах 1100км и са изчезнали 500мл масло...
Re: 1литър масло на 3000км.
E90fenclub написа:Днес гледах пак, след доливането минах 1100км и са изчезнали 500мл масло...
Пич като си купувах колата директно отидох в сервиза да и сменят маслото. Нямах време изобщо да погледна с какво масло се кара тая кола и ми предложиха някакво от по евтините беше викам слагай засега после ще гледам с какво масло се кара тая кола. Голяма грешка. Понеже старата ми 10 години с всякакви масла съм я карал въобще никакви ядове. Беше зимата голям студ. Да ама 3-4 дни тая кола пуши при палене и миришеше много. Взех доста да се притеснявам, че има някакви сериозни проблеми а тъкмо я бях купил. Влезнах четох няколко часа в интернет то елементарно че колата си има точно опрелено масло и големи претенций от към по евтините и калпавите ама кой да знае. Доста се стреснах и на 4тия ден го смених с масовия Castrol Edge turbo dizel и т.н. Изчезна пушек изчезна миризма всичко. Евтиното масло беше някакво оранжево шише. Много причини има да ти гори масло и да пуши ама първо почни от маслото. Първото което бях сложил няма нищо общо с другото изчезна пушек смрад всичко.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: 1литър масло на 3000км.
Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми.
BMW 325i M3 look.
Re: 1литър масло на 3000км.
Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми.
Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: 1литър масло на 3000км.
Kurtov написа:Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми.
Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?
Не че съм с негативно мнение за маслата на Лукойл, просто не може да се "сипва" каквото ти падне, има си спецификации които трябва да се спазват.
BMW 325i M3 look.
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: 1литър масло на 3000км.
Infinity_bg написа:Kurtov написа:Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми.
Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?
Не че съм с негативно мнение за маслата на Лукойл, просто не може да се "сипва" каквото ти падне, има си спецификации които трябва да се спазват.
Относно маслото, личното ми мнение е по - добре масло Лукойл, отколкото оригинално БМВ или Кастрол за 12-15 лв. литъра, предлагани от знайни и незнайни търговци, бутилирано в някой гараж, а като се замислим, че в тази цена има ДДС + минало поне през един вносител и сметката съвсем почва да не се връзва.....
Иначе по темата - от дълго време се боря с разхода на масло и решение все още не съм намерил, а и аз като колегата съм сменил или правил доста неща/турбо, глава, гумички, филтър картерни - ориг.(цялото тяло не само дунапрена), пробвал съм масла - Мобил, Фукс, Мотул - вс 5/30, мой познат със същия проблем смени бутала + сегменти и лагери и пак гори. Нещото, което не съм проверявал е вакуум помпата ......
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: 1литър масло на 3000км.
armagedon01 написа:Infinity_bg написа:Kurtov написа:Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми.
Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?
Не че съм с негативно мнение за маслата на Лукойл, просто не може да се "сипва" каквото ти падне, има си спецификации които трябва да се спазват.
Относно маслото, личното ми мнение е по - добре масло Лукойл, отколкото оригинално БМВ или Кастрол за 12-15 лв. литъра, предлагани от знайни и незнайни търговци, бутилирано в някой гараж, а като се замислим, че в тази цена има ДДС + минало поне през един вносител и сметката съвсем почва да не се връзва.....
Иначе по темата - от дълго време се боря с разхода на масло и решение все още не съм намерил, а и аз като колегата съм сменил или правил доста неща/турбо, глава, гумички, филтър картерни - ориг.(цялото тяло не само дунапрена), пробвал съм масла - Мобил, Фукс, Мотул - вс 5/30, мой познат със същия проблем смени бутала + сегменти и лагери и пак гори. Нещото, което не съм проверявал е вакуум помпата ......
Подобни глупости не ми се слушат... по добре било, масло от еди коя си марка или по-скоро бих се доверил! И не случайно хубавото масло струва от над 20 лв литъра, а не 12 или 15 лв като масовата полу-синтетиката например. Има си спецификации които са описани и които е редно да бъдат спазвани. Колкото до маслото на Лукойл, не бих се доверил на техните, поради ред причини. Марковите масла се купуват само от проверени търговци, а не от кварталното магазинче или от Кауфланд.
BMW 325i M3 look.
Re: 1литър масло на 3000км.
Infinity_bg написа:armagedon01 написа:Infinity_bg написа:Kurtov написа:Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми.
Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?
Не че съм с негативно мнение за маслата на Лукойл, просто не може да се "сипва" каквото ти падне, има си спецификации които трябва да се спазват.
Относно маслото, личното ми мнение е по - добре масло Лукойл, отколкото оригинално БМВ или Кастрол за 12-15 лв. литъра, предлагани от знайни и незнайни търговци, бутилирано в някой гараж, а като се замислим, че в тази цена има ДДС + минало поне през един вносител и сметката съвсем почва да не се връзва.....
Иначе по темата - от дълго време се боря с разхода на масло и решение все още не съм намерил, а и аз като колегата съм сменил или правил доста неща/турбо, глава, гумички, филтър картерни - ориг.(цялото тяло не само дунапрена), пробвал съм масла - Мобил, Фукс, Мотул - вс 5/30, мой познат със същия проблем смени бутала + сегменти и лагери и пак гори. Нещото, което не съм проверявал е вакуум помпата ......
Подобни глупости не ми се слушат... по добре било, масло от еди коя си марка или по-скоро бих се доверил! И не случайно хубавото масло струва от над 20 лв литъра, а не 12 или 15 лв като масовата полу-синтетиката например. Има си спецификации които са описани и които е редно да бъдат спазвани. Колкото до маслото на Лукойл, не бих се доверил на техните, поради ред причини. Марковите масла се купуват само от проверени търговци, а не от кварталното магазинче или от Кауфланд.
Точно така колега, много си прав!
Има си спефикации и в тези спецификации никъде не пише, че трябва маслото да е поне 20лв за литър , както и какви базови масла да има.
- armagedon01
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: 1литър масло на 3000км.
Infinity_bg написа:armagedon01 написа:Infinity_bg написа:Kurtov написа:Infinity_bg написа:Не мога да разбера, как така си слагате каквото масло ви дойде или каквото имал техника в сервиза! Има си книжка и в нея си пише какво масло е нужно и това се налива. Що направо не сипете някое от Лукойл или някое за танкове. И после се чудите що имало проблеми.
Защо си с негативно мнение за маслата на Лукойл ?
Не че съм с негативно мнение за маслата на Лукойл, просто не може да се "сипва" каквото ти падне, има си спецификации които трябва да се спазват.
Относно маслото, личното ми мнение е по - добре масло Лукойл, отколкото оригинално БМВ или Кастрол за 12-15 лв. литъра, предлагани от знайни и незнайни търговци, бутилирано в някой гараж, а като се замислим, че в тази цена има ДДС + минало поне през един вносител и сметката съвсем почва да не се връзва.....
Иначе по темата - от дълго време се боря с разхода на масло и решение все още не съм намерил, а и аз като колегата съм сменил или правил доста неща/турбо, глава, гумички, филтър картерни - ориг.(цялото тяло не само дунапрена), пробвал съм масла - Мобил, Фукс, Мотул - вс 5/30, мой познат със същия проблем смени бутала + сегменти и лагери и пак гори. Нещото, което не съм проверявал е вакуум помпата ......
Подобни глупости не ми се слушат... по добре било, масло от еди коя си марка или по-скоро бих се доверил! И не случайно хубавото масло струва от над 20 лв литъра, а не 12 или 15 лв като масовата полу-синтетиката например. Има си спецификации които са описани и които е редно да бъдат спазвани. Колкото до маслото на Лукойл, не бих се доверил на техните, поради ред причини. Марковите масла се купуват само от проверени търговци, а не от кварталното магазинче или от Кауфланд.
Колега, колите ни са на 15 години, горят по 1 л масло на 1000 км., а ние за спецификации си говорим, няма нищо вечно, а прекаленото робуване на марки и търговци не е гаранция за нищо + колегата не каза, че не е спазил спецификациите, а просто е сипал по - евтино масло. Погледни в търговския раздел - БМВ масло 5/30 - оригинално 16 лв , въпросния колега е в този форум много преди мен и теб, всички твърдят, че е надежден ....... Имам познати, които карат наистина с каквото има падне и проблем няма, нито гори, нито пуши /не казвам, че е правилно/, може би ще окаже влияние ако колата стане на наистина много километри, на теория трябва да спазваме какво ли не, но на практика не е точно така, втелясвате се във вече стари коли. Самия аз съм поддържал колата си бих казал с добри консумативи, не съм жалил средства, в началото дори в БМВ се сменяха масла и филтри и винаги е горяла масло, въпреки че я взех на реално малко километри от представителство ......
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: 1литър масло на 3000км.
М47 е от последните двигатели на BMW, които не голят масло когато са в добро състояние за разлика от много от по-новите двигатели. При такъв драстичен разход на масло съм сигурен, че гори от лошо състояние на двигателя, а не от качеството на маслото...
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: 1литър масло на 3000км.
armagedon01 >> Искате да карате BMW кола на която маса от частите струват над 200 лв, но нямате пари да купите масло което струва над 16 лв и е качествено. Ще ме извинявате ама явно изобщо не е трябвало да си купувате подобна кола. Ако ти кажа колко пари съм налял в моята като пари за части, свят ще ти се завие, друг е проблема че като я купувах не гледах за много неща. Спецялно за теб ти закачам една фактура и ти снимам маслото което купих наскоро от всеизвестен сайт и е го карат директно от Германия и маслото не някакво си.
Да ти спомена ли как преди време, си смених всички свещи с оригиналните, само защото старите които бяха NGK уж там Иридиум които изкараха някъде 10 000 км и пробиха, заради влага и прочие простотии. Новите свещи които са оригинални струват над 30 лв едната! Освен това си купих нови алуминиеви болтове за капака на клапаните, които само те струват 60 лв и смених голяма част от болтовете, защото течеше масло като лейка, въпреки новата оригинална гарнитура... Сега покрай смяната на едните алуминиеви болтове, май и разхода на масло ми спря (N52 двигател съм!), на таблото ми показва само 1 чертичка по малко масло, и сега се чудя дали не ми е се е прецакал датчика за нивото на маслото (дано да не е , който само той струва над 400 лв! Но ако се окаже че заради единия теч съм губил по над литър на 2000 км, ще се гръмна, защото е било възможно да се оправи този проблем с едни 60 лв само.
Има една приказка, с "Пръдня боя не става!" . Същото е и с маслото.
Аз обаче оставам с мега лошото впечатление, че болшинството шофьори на БМВ грам не си поддържат колите. Лично го изпитах на собствен гръб с моята когато си я купих, но Бога ми поне когато я продада някой ден, ще е в топ състояние независимо че е 2005 година, и цената на която бих я пуснал определено няма да е 2000 или 3000 лв.
Да ти спомена ли как преди време, си смених всички свещи с оригиналните, само защото старите които бяха NGK уж там Иридиум които изкараха някъде 10 000 км и пробиха, заради влага и прочие простотии. Новите свещи които са оригинални струват над 30 лв едната! Освен това си купих нови алуминиеви болтове за капака на клапаните, които само те струват 60 лв и смених голяма част от болтовете, защото течеше масло като лейка, въпреки новата оригинална гарнитура... Сега покрай смяната на едните алуминиеви болтове, май и разхода на масло ми спря (N52 двигател съм!), на таблото ми показва само 1 чертичка по малко масло, и сега се чудя дали не ми е се е прецакал датчика за нивото на маслото (дано да не е , който само той струва над 400 лв! Но ако се окаже че заради единия теч съм губил по над литър на 2000 км, ще се гръмна, защото е било възможно да се оправи този проблем с едни 60 лв само.
Има една приказка, с "Пръдня боя не става!" . Същото е и с маслото.
Аз обаче оставам с мега лошото впечатление, че болшинството шофьори на БМВ грам не си поддържат колите. Лично го изпитах на собствен гръб с моята когато си я купих, но Бога ми поне когато я продада някой ден, ще е в топ състояние независимо че е 2005 година, и цената на която бих я пуснал определено няма да е 2000 или 3000 лв.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW 325i M3 look.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани