Смяна волан на е39 - преди `99-та
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Dyakov написа:Първо колата ти не е фейслифт. Окабеляването както си го изброил е правилно и не би трябвало да добавяш още нещо. Темпомата трябва да ти тръгне и без кодиране. Провери си пак окабеляването и самата мултифинкция дали работи коректно, както и лентовия кабел.
От лявата страна бутоните за музиката си работят, от дясно темпомата не тръгва.
Кабелите са само три и ги просвирих преди да вържа новия бушон 44.
Аз си мислех, че трябва да се каже на таблото, че колата вече има темпомат, но явно това е само за новите модели.
Незнам какво да гледам на лентовия кабел. Той не е свалян и пиман. Само включих буксата от мултиволана в него и затворих всичко.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Колега, ако колата е със с ръчна скоростна кутия, трябва и датчик(машинка) за съединителя иначе няма да тръгне.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Всички Е39 след 03/97 г. го имат датчика за съединителя, независимо дали са оборудвани с темпомат.
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Dyakov написа:Всички Е39 след 03/97 г. го имат датчика за съединителя, независимо дали са оборудвани с темпомат.
Явно си напълно прав. Понеже преди да започна процедурата проверих за датчиците на спирачката и съединителя.
Днес сутринта като излязох с колата отново тествах автопилота и .... Оооо чудо, работи.
Явно колата е имала нужда да преосмисли новата екстра
- Jenkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 520i
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Здравейте,
реших леко да повдигна темата , тъй като не открих отговор на това което търся , макар че я изчетох цялата.
При мен ситуацията е следната: колата е Е39 03/1998 с 4 лъчев волан (11 бутона - темпомата е с бутон 1/0 , без допълнителен бутон)
Аз карам леко отзад напред , а именно:
Преди няколко месеца смених салона и монтирах такъв с памет (от фейслифтова кола) - съответно скоро ми предстои да пренаредя цялото окабеляване (буксите вече съм ги сменил , по точно добавих и жълтите) , но тъй като салона е с масаж, трябва да сменя и централната конзола и т.н... тук нещата са ми ясни горе долу...
Сдобих се обаче и с ел.кормилния прът от въпросната фейслифтова кола и реших да сглобя целия комплект , за да подкарам и "easy entry" функцията (мисля че така се казваше това дето мърда волана нагоре и седалката назад) а и самия волан да стане ел.
Съответно тук се налага да сменя и волана с такъв след 03/99-та година , нещо което и без това искам да направя отдавна , но не ми се занимаваше с преправяне на волани и така си остана.
Имам следните неща:
1. Ел кормилния прът от фейслифтова кола.
2. Лостче за реглаж на волана.
3. Лостчетата за чистачки и мигачи от фейслифтова кола - не бях сигурен дали моите ще станат , но видях че са с различни парт.номера и реших да се застраховам.
4. Лентов кабел от фейслифтовата кола.
5. Долната пластмаса под кормилния прът - логично е да е различна , заради допълнителното лостче (горна нямам , надявам се моята да стане)
6. Волан , сцепен лъч.
7. Кабели и букси за ел. частта на кормилния прът имам , взех ги още със салона (взех цялата инсталация)
Основния въпрос е , ако сменя всички тези неща , ще се налага ли някъде нещо да преправям ?
Предполагам че ще има заигравка , заради 2 стейджовия еърбег на новия волан , но в този случай не съм съвсем сигурен къде точно ще трябва да пренареждам кабели.
Ще съм благодарен за кратко разяснение по въпроса , за да избегна подводните камъни при манипулацията.
Благодаря !
реших леко да повдигна темата , тъй като не открих отговор на това което търся , макар че я изчетох цялата.
При мен ситуацията е следната: колата е Е39 03/1998 с 4 лъчев волан (11 бутона - темпомата е с бутон 1/0 , без допълнителен бутон)
Аз карам леко отзад напред , а именно:
Преди няколко месеца смених салона и монтирах такъв с памет (от фейслифтова кола) - съответно скоро ми предстои да пренаредя цялото окабеляване (буксите вече съм ги сменил , по точно добавих и жълтите) , но тъй като салона е с масаж, трябва да сменя и централната конзола и т.н... тук нещата са ми ясни горе долу...
Сдобих се обаче и с ел.кормилния прът от въпросната фейслифтова кола и реших да сглобя целия комплект , за да подкарам и "easy entry" функцията (мисля че така се казваше това дето мърда волана нагоре и седалката назад) а и самия волан да стане ел.
Съответно тук се налага да сменя и волана с такъв след 03/99-та година , нещо което и без това искам да направя отдавна , но не ми се занимаваше с преправяне на волани и така си остана.
Имам следните неща:
1. Ел кормилния прът от фейслифтова кола.
2. Лостче за реглаж на волана.
3. Лостчетата за чистачки и мигачи от фейслифтова кола - не бях сигурен дали моите ще станат , но видях че са с различни парт.номера и реших да се застраховам.
4. Лентов кабел от фейслифтовата кола.
5. Долната пластмаса под кормилния прът - логично е да е различна , заради допълнителното лостче (горна нямам , надявам се моята да стане)
6. Волан , сцепен лъч.
7. Кабели и букси за ел. частта на кормилния прът имам , взех ги още със салона (взех цялата инсталация)
Основния въпрос е , ако сменя всички тези неща , ще се налага ли някъде нещо да преправям ?
Предполагам че ще има заигравка , заради 2 стейджовия еърбег на новия волан , но в този случай не съм съвсем сигурен къде точно ще трябва да пренареждам кабели.
Ще съм благодарен за кратко разяснение по въпроса , за да избегна подводните камъни при манипулацията.
Благодаря !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани