Ангренажна верига N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Ангренажна верига N57
Здравейте!
Отдавна следя форума и търся информация. Насочил съм се към f10/f11 530 xd. Имам едно питане и се надявам правилно да формулирам въпроса си за да получа адекватен отговор. Та, попаднах на информация, че мотора, който е 180 kW, т.е. стария мотор е със излято заедно с коляновия вал зъбно колело. Тоест за да се подмени колелото, на практика се сменя вала. Има ли информация до коя година е така? Или чак при 190 kW мотора е оправено?
Отдавна следя форума и търся информация. Насочил съм се към f10/f11 530 xd. Имам едно питане и се надявам правилно да формулирам въпроса си за да получа адекватен отговор. Та, попаднах на информация, че мотора, който е 180 kW, т.е. стария мотор е със излято заедно с коляновия вал зъбно колело. Тоест за да се подмени колелото, на практика се сменя вала. Има ли информация до коя година е така? Или чак при 190 kW мотора е оправено?
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Ангренажна верига N57
и при "новия" мотор с 190kw пак вала и колелото са едно цяло, и при В57 пак е едно цяло и какво ви пречи това колело, като то е най-малкия проблем в целия мотор.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
Re: Ангренажна верига N57
Дали ми пречи или не, не е тема на питането ми. Питането ми е конкретно и обосновано, предвид това, че рано или късно се налага смяна на това колело, и когато е излято с коляновия вал...и тогава не е вече най-малкия проблем. Все пак повечето купуваме нов внос на 200 000 км., които обаче са х2 или х3 реално.
Та, така. Не е нужно така да скачаш.
Та, така. Не е нужно така да скачаш.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Ангренажна верига N57
Ами до половин милион километра, колелото е окей... Колегата по-горе имаше в предвид, че ако се е стигнало до там, че да е приключило колелото, то целия мотор си е аут... или заради лагери.. или заради дюзи... потенбциалните проблеми са си много.
Апък ако се взима някой смазляк за 10-15 000 лв на 700 000км, то ако само вала е драма - 3600лв за нов и си ти... а вече имало и алтернативни по 1200-1500, демек не е драма.
Апък ако се взима някой смазляк за 10-15 000 лв на 700 000км, то ако само вала е драма - 3600лв за нов и си ти... а вече имало и алтернативни по 1200-1500, демек не е драма.
Re: Ангренажна верига N57
T.e. да разбирам, че няма такова нещо и колелото на коляновия вал при всички модификации е един компонент с вала, така ли?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Ангренажна верига N57
Toчно така. Те не са през 10 години разлика двата мотора. 245 е от 2009-та, 258 от 2010-та... коляновия вал е един и същ и взаимозаменяем.
Re: Ангренажна верига N57
Може ли да споделиш колко струва г/д смяната на веригите на F25?
Alex_P написа:Аз също смених веригите и лагерите в DSC миналата година и вече минах 20к км. Автомобилът ми е X3 F25, но двигателят си е N57 258 к.с. Беше на 240к км. когато ги смених. За момента всичко е точно, така че съм доволен. Аз ги питах за маслената помпа тогава, но ми казаха, че не е наложително да се сменя. Не е имало стружки. Лагерите обаче ме посъветваха да ги сменя. Прикачам снимка да се види състоянието им.
Между другото, мен лично не са ме убеждавали как веригата е била пред скъсване ,,всеки момент”, даже напротив. Казаха ми, че е имало още живот, но след 200к си е късмет. Може и 300к да изкара, може да се скъса и на 220к.
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
LCI
Колеги, споделете как стоят нещата с веригите при N57 фейслифт? Отворих нова тема за LCI, но беше изтрита. Това което знам, е че ангренажът е ревизиран 2013 или 2014, но бихте ли споделили информация за случаи с проверка (какво е състоянието) или скъсване при LCI?
Последна промяна Teogop на 04 Сеп 2021, 0:14, променена общо 1 път
- Alex_P
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.07.2018
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d
Re: Ангренажна верига N57
submit написа:Може ли да споделиш колко струва г/д смяната на веригите на F25?Alex_P написа:Аз също смених веригите и лагерите в DSC миналата година и вече минах 20к км. Автомобилът ми е X3 F25, но двигателят си е N57 258 к.с. Беше на 240к км. когато ги смених. За момента всичко е точно, така че съм доволен. Аз ги питах за маслената помпа тогава, но ми казаха, че не е наложително да се сменя. Не е имало стружки. Лагерите обаче ме посъветваха да ги сменя. Прикачам снимка да се види състоянието им.
Между другото, мен лично не са ме убеждавали как веригата е била пред скъсване ,,всеки момент”, даже напротив. Казаха ми, че е имало още живот, но след 200к си е късмет. Може и 300к да изкара, може да се скъса и на 220к.
Чак сега виждам въпроса. Около 3к с ОЕМ части и труд.
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: LCI
Teogop написа:Колеги, споделете как стоят нещата с веригите при N57 фейслифт? Отворих нова тема за LCI, но беше изтрита. Това което знам, е че ангренажът е ревизиран 2013 или 2014, но бихте ли споделили информация за случаи с проверка (какво е състоянието) или скъсване при LCI?
Аз съм с N57LCI.
Отворих мотора за смяна на вериги на 5г. или 264к. Веригата беше съвсем леко разтегната (почти незначително), но при загрял мотор когато форсираш около 1500-700 оборота се чуваше лек шум. Смених всичко и вече съм на 315к. Истината е, че N57 кара без проблем 250-300к., от там нагоре си е късмет.
По добре човек да си смени веригата и да даде Х пари, вместо да счупи мотор да търси втора употреба, да му сменя и на него веригите и накрая да стигне до узаконяване, което ще му струва 500лв. (наскоро го правих на една мазда).
- verbatin
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.11.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F11 525d Xdrive
Re: Ангренажна верига N57
Колеги какво Ви е мнението за тази оферта?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Ангренажна верига N57
Че е срамота да не ти проверят лагерите и маслената помпа.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Ангренажна верига N57
Здравейте! Понеже не намерих такова мнение, може би не е практика, но все пак да попитам: Възможно ли е на N57 LCI мотор да се провери ангренажния комплект дали е за смяна, но да не се сменя ако още има живот в него? Да платиш за труд профилактично, без да се налага да плащаш за нов комплект, пак си е някаква оферта.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Ангренажна верига N57
При положение, че е толкова много труда, няма смисъл.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани