Истории за българските "джамбази"
Модератори: mitaka7, Общи модератори
Re: Истории за българските "джамбази"
Здравейте.
Искам да защитя и други хора да не пострадат. Автокъщата Auto Mania Italia с. Драгичево.
Продаде ми 118 e87 на негов приятел за 5500лв закарах в сервиз за ремонт, хората ми казаха, че колата е в окаяно състояние и ремонта излиза за 2860лв.
и отделно 400лв за рейка.
Смяна на демфер съединител комплект 1720лв.
Смяна на тампони на двигателя 320лв.
Смяна тампон на скоростна кутия 36лв.
Смяна на капак клапани 130лв
Смяна гарнитура вакуум помпа 20лв.
Предни два амортисьора тръгнали 400лв.
Тампон макферсон 100лв.
и още.
От 10 кладенеца вода ще ви изкара за да ви каже колко е хубава колата.
Блъска ги с добавки за теч на масло и добавки за двигател, измива двигателя и като добавката свърши се хващате за главата.
Като им се обадиш да им кажеш какво са ти продали и се оправдават, че не знаели, а за 100км няма как съединителя да отиде, на се скъсат тампоните на двигателя да иде и рейката и т.н
Добре че рейката не затегна по пътя иначе щях да съм в някоя канафка.
Искам да защитя и други хора да не пострадат. Автокъщата Auto Mania Italia с. Драгичево.
Продаде ми 118 e87 на негов приятел за 5500лв закарах в сервиз за ремонт, хората ми казаха, че колата е в окаяно състояние и ремонта излиза за 2860лв.
и отделно 400лв за рейка.
Смяна на демфер съединител комплект 1720лв.
Смяна на тампони на двигателя 320лв.
Смяна тампон на скоростна кутия 36лв.
Смяна на капак клапани 130лв
Смяна гарнитура вакуум помпа 20лв.
Предни два амортисьора тръгнали 400лв.
Тампон макферсон 100лв.
и още.
От 10 кладенеца вода ще ви изкара за да ви каже колко е хубава колата.
Блъска ги с добавки за теч на масло и добавки за двигател, измива двигателя и като добавката свърши се хващате за главата.
Като им се обадиш да им кажеш какво са ти продали и се оправдават, че не знаели, а за 100км няма как съединителя да отиде, на се скъсат тампоните на двигателя да иде и рейката и т.н
Добре че рейката не затегна по пътя иначе щях да съм в някоя канафка.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Истории за българските "джамбази"
spikerbg написа:Здравейте.
Искам да защитя и други хора да не пострадат. Автокъщата Auto Mania Italia с. Драгичево.
Продаде ми 118 e87 на негов приятел за 5500лв закарах в сервиз за ремонт, хората ми казаха, че колата е в окаяно състояние и ремонта излиза за 2860лв.
и отделно 400лв за рейка.
Смяна на демфер съединител комплект 1720лв.
Смяна на тампони на двигателя 320лв.
Смяна тампон на скоростна кутия 36лв.
Смяна на капак клапани 130лв
Смяна гарнитура вакуум помпа 20лв.
Предни два амортисьора тръгнали 400лв.
Тампон макферсон 100лв.
и още.
От 10 кладенеца вода ще ви изкара за да ви каже колко е хубава колата.
Блъска ги с добавки за теч на масло и добавки за двигател, измива двигателя и като добавката свърши се хващате за главата.
Като им се обадиш да им кажеш какво са ти продали и се оправдават, че не знаели, а за 100км няма как съединителя да отиде, на се скъсат тампоните на двигателя да иде и рейката и т.н
Добре че рейката не затегна по пътя иначе щях да съм в някоя канафка.
Да кофти е това с рейката, и джамбазките изпълнения, но не е ли нормално да смениш тампони, гарнитури , съединител, рейка, това е стара кола, на xxx xxxx км (на е46-цата ги смених, даже някои по 2 -пъти) .... а и за тази цена, перфкетна кола ли очакваше ?
Преполагам знаеш как вървят в мобилето/карса/..../ когато взимаш от по-ниския ценови диапазон почти гарантирано ще има изненади.
А и оглед в сервиза се прави преди покупка, не след....
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- SlavchoSlavchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 19.05.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0D 218 (2008)
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Карал:
520i e39 (97г)
e46 coupe 323 (2.5) 170 HP (2000г)
Re: Истории за българските "джамбази"
Напълно съм съгласен с ivanski_2. Повече българи сме на дерта да вземем нещо по-евтино, в което няма нищо лошо, защото излизат оферти, но не може да не я закараш в сервиз (ако сам нямаш необходимата квалификация, което изглежда е така в случая) и после да се оплакваш как са те измамили - съжалявам, но сам си се измамил. Важното е да си вземеш поука и другия път да я прекараш през сервиз преди покупка - пък откажат ли да я прегледаш...
Re: Истории за българските "джамбази"
Прави сте колеги, трябваше да я закарам на сервиз и тогава да решавам.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Истории за българските "джамбази"
spikerbg написа:Прави сте колеги, трябваше да я закарам на сервиз и тогава да решавам.
Нищо де, честно казано и аз 1-вото ми бмв не го карах на сервиз, опита учи.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Истории за българските "джамбази"
ivanski_2 написа:spikerbg написа:Прави сте колеги, трябваше да я закарам на сервиз и тогава да решавам.
Нищо де, честно казано и аз 1-вото ми бмв не го карах на сервиз, опита учи.
Проблемът е в шибаното българско законодателство. Продавачът трябва да дава гаранция за стоката си. 30-60-90 дни. Шест месеца и т.н. Тук дори моргите дават до 90 дни гаранция на частите. Когато купуваш от човек е по-различно. Аз винаги изришно казвам, че не давам никаква гаранция за някаква стока, ако е втора ръка. Продадох последно един чисто нов каяк. Беше с найлона и стикърите по него. Казах на купувача, че не е регистриран на сайта на фирмата и да го направи сам на свое име.
Но джамбазите би трябвало да дават поне месец гаранция.
Re: Истории за българските "джамбази"
Обява за Х3.
https://www.kijiji.ca/v-view-details.ht ... 1592952264
Description
One owner vehicle in amazing condition- no dents, scrapes etc.
Owned by doctor and used to commute to clinic only.
https://www.kijiji.ca/v-view-details.ht ... 1592952264
- EBEEMVACIA
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: BMW factory in Dingolfing
- Пол: Мъж
- Кара: рожден ден
- Мечтае да кара: Apassionata
- Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
Re: Истории за българските "джамбази"
Поне 3 банди крадат скъпи коли по схемата “кeyless” /бел. ред без ключ/ в България. Пернишка група е една от тях. Освен това автоджамбазите от миньорския град държат монопола в търговията с авточасти от гепени возила. Това съобщиха за Фрог нюз източници от МВР.
По същия начин съпругата на президента Росен Плевнелиев - Деси Банова се е разделила с джипа си в събота. Единият от крадците се е блъснал в нея, като по този начин е копирал сигнала от ключа. След това го е препратил на свой колега, който стоял до возилото - за секунди влязъл вътре и отпрашил пред очите на смаяната Банова. Оказва се, че бандата вилнее от дълго време на паркинга на столичен мол, намиращ не Околовръстното шосе.
Според източниците ни схемата се прилага от 6-7 години. Тq е “патент” на по-заможните крадци. Оказва се, че техниката за крадене на коли с безконтактно запалване струва 15-16 хилади евро и се купава главно от руски сайтове. Именно те организират и онлайн обучение как се действа. В кражбата на дадена кола участват най-малко двама души. Единият върви след собственика, като задачата му е да копира сигнала и да го предаде на “колегата си”, който винаги чака възможно най-близо до набелязаното возило. Обичайно напуска сам мястото, без да качва помощника си. Целта е по най-бързия начин да се отдалечи от местопрестъплението.
Престъпниците в тази област не се конкурират, даже напротив - разбрали са се кой какво ще гепи. Така едните са се специализирали да крадат една марка коли като БМВ, да рече, а другите - тойота, порше и т. н. Причината е, че са се снабдили с различен софтуер, който не може да се прилага за всички коли.
Апашите предварително се снабдяват и с т. нар. “тапа”, с която заглушават GPS-сигнала, така че колата да не може да се проследи. Според оперативни работници колите, които са на 2 до 3 години се изнасят зад граница, докато останалите, които са по-стари, се разглобяват за части. Крадците имат предварително подсигурени гаражи, в които крият возилата.
Казват, че в престъпния бранш са ангажирани млади, по-непознати за полицията хора. Известните имена от бранша само учат на занаят “новата смяна”, след което искат да им се плаща процент от плячкосаното. Преди няколко години особено активна банда е отваряла поголовно калите във Варна на принципа “кeyless”, но тя била спипана.
По същия начин съпругата на президента Росен Плевнелиев - Деси Банова се е разделила с джипа си в събота. Единият от крадците се е блъснал в нея, като по този начин е копирал сигнала от ключа. След това го е препратил на свой колега, който стоял до возилото - за секунди влязъл вътре и отпрашил пред очите на смаяната Банова. Оказва се, че бандата вилнее от дълго време на паркинга на столичен мол, намиращ не Околовръстното шосе.
Според източниците ни схемата се прилага от 6-7 години. Тq е “патент” на по-заможните крадци. Оказва се, че техниката за крадене на коли с безконтактно запалване струва 15-16 хилади евро и се купава главно от руски сайтове. Именно те организират и онлайн обучение как се действа. В кражбата на дадена кола участват най-малко двама души. Единият върви след собственика, като задачата му е да копира сигнала и да го предаде на “колегата си”, който винаги чака възможно най-близо до набелязаното возило. Обичайно напуска сам мястото, без да качва помощника си. Целта е по най-бързия начин да се отдалечи от местопрестъплението.
Престъпниците в тази област не се конкурират, даже напротив - разбрали са се кой какво ще гепи. Така едните са се специализирали да крадат една марка коли като БМВ, да рече, а другите - тойота, порше и т. н. Причината е, че са се снабдили с различен софтуер, който не може да се прилага за всички коли.
Апашите предварително се снабдяват и с т. нар. “тапа”, с която заглушават GPS-сигнала, така че колата да не може да се проследи. Според оперативни работници колите, които са на 2 до 3 години се изнасят зад граница, докато останалите, които са по-стари, се разглобяват за части. Крадците имат предварително подсигурени гаражи, в които крият возилата.
Казват, че в престъпния бранш са ангажирани млади, по-непознати за полицията хора. Известните имена от бранша само учат на занаят “новата смяна”, след което искат да им се плаща процент от плячкосаното. Преди няколко години особено активна банда е отваряла поголовно калите във Варна на принципа “кeyless”, но тя била спипана.
̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Истории за българските "джамбази"
Добре гпс който ползва Хелиум мрежата може ли да бъде заглушен толкова лесно ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Истории за българските "джамбази"
А аз, като пътувам без ключ, а само с телефон, който е с НФЦ, предполагам това не могат са го направят?
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Истории за българските "джамбази"
Не виждам пречкаnxn написа:А аз, като пътувам без ключ, а само с телефон, който е с НФЦ, предполагам това не могат са го направят?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Истории за българските "джамбази"
Не могат.nxn написа:А аз, като пътувам без ключ, а само с телефон, който е с НФЦ, предполагам това не могат са го направят?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Истории за българските "джамбази"
Най- новата върховна овча простотия в обявите - продавам "личния си автомобил", сякаш е херцогът на Уестминстър , а колата RR 1934-та
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Истории за българските "джамбази"
Ако в близките дни или седмици ви изпадне първа серия, "нов внос" от Англия, гледайте да не е тези:
https://www.facebook.com/watch?v=475506737542388
https://www.facebook.com/watch?v=475506737542388
Re: Истории за българските "джамбази"
Имах дълга история с изпускателните тръби и вчера най-накрая я финализирах. Монтирах Walker (тръби, резонаторно гърне и нов катализатор) и повече с това няма да се занимавам. Обаче историята не е в това. Разви се интересна случка. Един румънец пуснал обява, че си продава Акюрата. Дошли някакви и попитали, дали могат да я откарат на сервиз, за да я видят. Минали през сервиза и му я върнали, защото намерили нещо нередно и не им се плащало за предстоящи ремонти. Номерът в случая беше, че в този сервиз са му демонтрали катализатора....
Не е за български джамбази, но си снимайте колите отвсякъде, преди да ги дадете на някого за тест или преглед
Не е за български джамбази, но си снимайте колите отвсякъде, преди да ги дадете на някого за тест или преглед
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани