Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Sex написа:колега нещо сериозно ли е и мога ли да я докарам на ход от бургас до плевен
Нищо и няма , на всички с този мотор рано или късно от високата температура теква масло все от някъде - сменят се съответните уплътнения,о-пръстени или гарнитури там каквото е и готово.
Иначе си я закарай до където искаш, само следи периодично нивото на маслото, не ти знам теча колко е голям и колко масло губиш от там.
- Sex
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Gabrovo
- Кара: E36 316i Coupe
- Мечтае да кара: BMW i8
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
а колега какво е положението с веригата на н46 двигателите
SexBG
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Sex написа:а колега какво е положението с веригата на н46 двигателите
Ако караш агресивно 100 000км. и сменяш , иначе на към 140 000км. нормално каране.
Ако не знаеш в момента на колко е от смяната - отваряш капачката на маслото и с една отверка я побутваш да се види много ли е разтеглена и отпусната, трябва да има много-лека хлабина, но не трябва да е хлабава близо 1см.
- Sex
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Gabrovo
- Кара: E36 316i Coupe
- Мечтае да кара: BMW i8
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
https://www.cars.bg/offer/6045b3504e6b1c244069ce82
гледам точно този екземпляр и на него му капва от отзаде на катализатора и пуши нее нещо уау но ме дразни и плаши все пак до сега съм си карал е36 купето и за това се чудя бях се замислил за 1 сериа но с тези дизели направо се плаша
отивам и гледам на едно е90 дизел добре изглеждащо уж добре работи гледам 224к км и отврям жабката и гледам сервизна книжка което ме изненада доста прилежно ппопълнена но омг 2017 на 330к правили нещо и след това 2019 303к сега на тези километри и ме избива на глупост и викам на човек абе тази кола да не си я карал само на зад че се е върнал километража
гледам точно този екземпляр и на него му капва от отзаде на катализатора и пуши нее нещо уау но ме дразни и плаши все пак до сега съм си карал е36 купето и за това се чудя бях се замислил за 1 сериа но с тези дизели направо се плаша
отивам и гледам на едно е90 дизел добре изглеждащо уж добре работи гледам 224к км и отврям жабката и гледам сервизна книжка което ме изненада доста прилежно ппопълнена но омг 2017 на 330к правили нещо и след това 2019 303к сега на тези километри и ме избива на глупост и викам на човек абе тази кола да не си я карал само на зад че се е върнал километража
SexBG
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Привет, като собственик на N46B20 ( от януари 2019) седан италянка, след 40 000 км на газ ( сложих ГИ ден след регистрацията в КАТ), мога да кажа без кое няма как да минете:
*валвотроник Continental 330 лв. ( целия ремонт с части, настройки и труд 600лв)
*бобини 250 лв. ( цена без труд)
*свещи подходящи за ГИ 125 лв. ( цена без труд)
*поради нетипичен разход на масло със срамен син дим на светофара, ремонт в Мирафиори ( където е БЕЗ сваляне на главата!):
-ФЛАНЕЦ УПЛЪТНИТЕЛЕН
-К-КТ ГАРНИТУРА КАПАК КЛАПАНИ
-ГУМИЧКИ КЛАПАНИ (16БР)
-О-ПРЪСТЕН ДАТЧИК РАЗП.ВАЛ
-О-ПРЪСТЕН 21.29Х1.78
-ГАРНИТУРА ВАЛВТРОНИК
-ТРЪБА - СВЕЩИ
общо+труд 1030 лв. ( 10. 2021г) сега се кара с Motul 8100 X-clean 5w40
Отделно, тъй като зависи от състоянието на колата:
*задни пружини оригинални 220 лв.
*дискове + накладки предни и задни - 580 лв.
...и това е кола 2006г. 150 кс. взета на 122 000 км проверена в представителство на BMW България, потвърден пробег, в момента е на 162000км.
На разположение съм на ЛС, ако някой колега има нужда от съдействие с информация и насока.
*от познат със същия мотор знам , че соленоидите са на цена +труд 500 лв. ( 2021г), аз не съм сменявал, при мен при теста са ОК.
*валвотроник Continental 330 лв. ( целия ремонт с части, настройки и труд 600лв)
*бобини 250 лв. ( цена без труд)
*свещи подходящи за ГИ 125 лв. ( цена без труд)
*поради нетипичен разход на масло със срамен син дим на светофара, ремонт в Мирафиори ( където е БЕЗ сваляне на главата!):
-ФЛАНЕЦ УПЛЪТНИТЕЛЕН
-К-КТ ГАРНИТУРА КАПАК КЛАПАНИ
-ГУМИЧКИ КЛАПАНИ (16БР)
-О-ПРЪСТЕН ДАТЧИК РАЗП.ВАЛ
-О-ПРЪСТЕН 21.29Х1.78
-ГАРНИТУРА ВАЛВТРОНИК
-ТРЪБА - СВЕЩИ
общо+труд 1030 лв. ( 10. 2021г) сега се кара с Motul 8100 X-clean 5w40
Отделно, тъй като зависи от състоянието на колата:
*задни пружини оригинални 220 лв.
*дискове + накладки предни и задни - 580 лв.
...и това е кола 2006г. 150 кс. взета на 122 000 км проверена в представителство на BMW България, потвърден пробег, в момента е на 162000км.
На разположение съм на ЛС, ако някой колега има нужда от съдействие с информация и насока.
*от познат със същия мотор знам , че соленоидите са на цена +труд 500 лв. ( 2021г), аз не съм сменявал, при мен при теста са ОК.
Последна промяна silverstone на 23 Окт 2021, 22:51, променена общо 1 път
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
И аз съм минал през повечето стъпки за 5 години и 70хил км., но цените ми бяха на половина. Плюс това, че повечето сам съм си го правил. И въпреки това за 5 години съм на около 6000 лева в ремонти.
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
djakere4a написа:И аз съм минал през повечето стъпки за 5 години и 70хил км., но цените ми бяха на половина. Плюс това, че повечето сам съм си го правил. И въпреки това за 5 години съм на около 6000 лева в ремонти.
Изпратено от моят moto g(9) plus с помощта на Tapatalk
Личи, кое съм правил сам. За съжаление част от нещата са втората половина на 2021, цените са около 40% нагоре. Мнението ти е показателно , колега, но какво да правиме. Приспособяваме се Уточнявам , че колата е обслужвана изцяло в гр. София в три сервиза с издадени фактури. Тук не става дума за обслужване при "чичо Иван, вуйчо Стоян и зетко Аврам" и подобни.
След като даваш пари и смятам не-малко , дори за госпожица на 14 г. искаш да бъде поета отговорност и да бъде обърнато внимание.
- aboykov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Здравейте,
да споделя впечатленията си от е90 320i (2006г.) n46 след 80 хил. км в рамките на 3 години.
1. Проблеми с окачването на колата. Смених всички амортисьори, тампони заден мост, кормилни накрайници и щанги и един заден носач. Явно предния собственик си е мислил, че кара танк и не го е мислил много. Вече колата е стабилна и приятна за каране!
2. Наложи се да сменя кардан преди 10 хил. км. - втора употреба, не се занимах с рециклиране.
3. При закупуването имаше проблем с работата на двигателя, като всички сервизи казваха ламбда сонда, но накрая в Аутобавария откриха, че някой си е играл в Италия и е разменил инжекторите. Тогава смених също така 2 бобини и комплект запалителни свещи.
4. По съветите на Митака7 от тази тема смених о-пръстените на селеноидите, както и цедката в картера. За последната явно извадих късмет, защото ми казаха че се била напукала пластмасата и било въпрос на време да стане беля. Това не е за подценяване, както е написал колегата и е хубаво да се направи навреме.
5. Дефектира вакуум помпата, още при първите 10 хил. км.
6. Водна помпа, смених я профилактично, въпреки че нямаше признаци за проблем сегашната.
7. Сменил съм задни дискове, накладки и няколко маркучи по спирачната система.
8. КАТАЛИЗАТОР - това ме побърква и не знам какво да направя. След първите 10 хил. км. светна и насам само ме дразни, но каквото и да чета не виждам лесно решение. Това с тръба и напасване на сондите не ми харесва, заместител и там няма добри впечатления, защото казват че също има проблеми, които се изразяват в резонанс. За кола над 15 г. не виждам много смисъл да се купи нов. Сега дебна някоя англичанка за части, която да има здрав и да пробвам с него
Не знам защо хулят толкова този двигател, има динамика, ако се поддържа има и живот и като разход е приличен. Не очаквам чудеса от него, но не съм и разочарован.
да споделя впечатленията си от е90 320i (2006г.) n46 след 80 хил. км в рамките на 3 години.
1. Проблеми с окачването на колата. Смених всички амортисьори, тампони заден мост, кормилни накрайници и щанги и един заден носач. Явно предния собственик си е мислил, че кара танк и не го е мислил много. Вече колата е стабилна и приятна за каране!
2. Наложи се да сменя кардан преди 10 хил. км. - втора употреба, не се занимах с рециклиране.
3. При закупуването имаше проблем с работата на двигателя, като всички сервизи казваха ламбда сонда, но накрая в Аутобавария откриха, че някой си е играл в Италия и е разменил инжекторите. Тогава смених също така 2 бобини и комплект запалителни свещи.
4. По съветите на Митака7 от тази тема смених о-пръстените на селеноидите, както и цедката в картера. За последната явно извадих късмет, защото ми казаха че се била напукала пластмасата и било въпрос на време да стане беля. Това не е за подценяване, както е написал колегата и е хубаво да се направи навреме.
5. Дефектира вакуум помпата, още при първите 10 хил. км.
6. Водна помпа, смених я профилактично, въпреки че нямаше признаци за проблем сегашната.
7. Сменил съм задни дискове, накладки и няколко маркучи по спирачната система.
8. КАТАЛИЗАТОР - това ме побърква и не знам какво да направя. След първите 10 хил. км. светна и насам само ме дразни, но каквото и да чета не виждам лесно решение. Това с тръба и напасване на сондите не ми харесва, заместител и там няма добри впечатления, защото казват че също има проблеми, които се изразяват в резонанс. За кола над 15 г. не виждам много смисъл да се купи нов. Сега дебна някоя англичанка за части, която да има здрав и да пробвам с него
Не знам защо хулят толкова този двигател, има динамика, ако се поддържа има и живот и като разход е приличен. Не очаквам чудеса от него, но не съм и разочарован.
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
aboykov написа:Здравейте,
да споделя впечатленията си от е90 320i (2006г.) n46 след 80 хил. км в рамките на 3 години.
1. Проблеми с окачването на колата. Смених всички амортисьори, тампони заден мост, кормилни накрайници и щанги и един заден носач. Явно предния собственик си е мислил, че кара танк и не го е мислил много. Вече колата е стабилна и приятна за каране!
2. Наложи се да сменя кардан преди 10 хил. км. - втора употреба, не се занимах с рециклиране.
3. При закупуването имаше проблем с работата на двигателя, като всички сервизи казваха ламбда сонда, но накрая в Аутобавария откриха, че някой си е играл в Италия и е разменил инжекторите. Тогава смених също така 2 бобини и комплект запалителни свещи.
4. По съветите на Митака7 от тази тема смених о-пръстените на селеноидите, както и цедката в картера. За последната явно извадих късмет, защото ми казаха че се била напукала пластмасата и било въпрос на време да стане беля. Това не е за подценяване, както е написал колегата и е хубаво да се направи навреме.
5. Дефектира вакуум помпата, още при първите 10 хил. км.
6. Водна помпа, смених я профилактично, въпреки че нямаше признаци за проблем сегашната.
7. Сменил съм задни дискове, накладки и няколко маркучи по спирачната система.
8. КАТАЛИЗАТОР - това ме побърква и не знам какво да направя. След първите 10 хил. км. светна и насам само ме дразни, но каквото и да чета не виждам лесно решение. Това с тръба и напасване на сондите не ми харесва, заместител и там няма добри впечатления, защото казват че също има проблеми, които се изразяват в резонанс. За кола над 15 г. не виждам много смисъл да се купи нов. Сега дебна някоя англичанка за части, която да има здрав и да пробвам с него
Не знам защо хулят толкова този двигател, има динамика, ако се поддържа има и живот и като разход е приличен. Не очаквам чудеса от него, но не съм и разочарован.
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
- kali76
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Guberkov написа:aboykov написа:Здравейте,
да споделя впечатленията си от е90 320i (2006г.) n46 след 80 хил. км в рамките на 3 години.
1. Проблеми с окачването на колата. Смених всички амортисьори, тампони заден мост, кормилни накрайници и щанги и един заден носач. Явно предния собственик си е мислил, че кара танк и не го е мислил много. Вече колата е стабилна и приятна за каране!
2. Наложи се да сменя кардан преди 10 хил. км. - втора употреба, не се занимах с рециклиране.
3. При закупуването имаше проблем с работата на двигателя, като всички сервизи казваха ламбда сонда, но накрая в Аутобавария откриха, че някой си е играл в Италия и е разменил инжекторите. Тогава смених също така 2 бобини и комплект запалителни свещи.
4. По съветите на Митака7 от тази тема смених о-пръстените на селеноидите, както и цедката в картера. За последната явно извадих късмет, защото ми казаха че се била напукала пластмасата и било въпрос на време да стане беля. Това не е за подценяване, както е написал колегата и е хубаво да се направи навреме.
5. Дефектира вакуум помпата, още при първите 10 хил. км.
6. Водна помпа, смених я профилактично, въпреки че нямаше признаци за проблем сегашната.
7. Сменил съм задни дискове, накладки и няколко маркучи по спирачната система.
8. КАТАЛИЗАТОР - това ме побърква и не знам какво да направя. След първите 10 хил. км. светна и насам само ме дразни, но каквото и да чета не виждам лесно решение. Това с тръба и напасване на сондите не ми харесва, заместител и там няма добри впечатления, защото казват че също има проблеми, които се изразяват в резонанс. За кола над 15 г. не виждам много смисъл да се купи нов. Сега дебна някоя англичанка за части, която да има здрав и да пробвам с него
Не знам защо хулят толкова този двигател, има динамика, ако се поддържа има и живот и като разход е приличен. Не очаквам чудеса от него, но не съм и разочарован.
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
А колко горе долу струва интервенцията колега Guberkov ?
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
kali76 написа:Guberkov написа:aboykov написа:Здравейте,
да споделя впечатленията си от е90 320i (2006г.) n46 след 80 хил. км в рамките на 3 години.
1. Проблеми с окачването на колата. Смених всички амортисьори, тампони заден мост, кормилни накрайници и щанги и един заден носач. Явно предния собственик си е мислил, че кара танк и не го е мислил много. Вече колата е стабилна и приятна за каране!
2. Наложи се да сменя кардан преди 10 хил. км. - втора употреба, не се занимах с рециклиране.
3. При закупуването имаше проблем с работата на двигателя, като всички сервизи казваха ламбда сонда, но накрая в Аутобавария откриха, че някой си е играл в Италия и е разменил инжекторите. Тогава смених също така 2 бобини и комплект запалителни свещи.
4. По съветите на Митака7 от тази тема смених о-пръстените на селеноидите, както и цедката в картера. За последната явно извадих късмет, защото ми казаха че се била напукала пластмасата и било въпрос на време да стане беля. Това не е за подценяване, както е написал колегата и е хубаво да се направи навреме.
5. Дефектира вакуум помпата, още при първите 10 хил. км.
6. Водна помпа, смених я профилактично, въпреки че нямаше признаци за проблем сегашната.
7. Сменил съм задни дискове, накладки и няколко маркучи по спирачната система.
8. КАТАЛИЗАТОР - това ме побърква и не знам какво да направя. След първите 10 хил. км. светна и насам само ме дразни, но каквото и да чета не виждам лесно решение. Това с тръба и напасване на сондите не ми харесва, заместител и там няма добри впечатления, защото казват че също има проблеми, които се изразяват в резонанс. За кола над 15 г. не виждам много смисъл да се купи нов. Сега дебна някоя англичанка за части, която да има здрав и да пробвам с него
Не знам защо хулят толкова този двигател, има динамика, ако се поддържа има и живот и като разход е приличен. Не очаквам чудеса от него, но не съм и разочарован.
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
А колко горе долу струва интервенцията колега Guberkov ?
Ако си го правиш сам и си купиш дебитомера ти е 150лв. , и спортния изпускателен колектор без катализатори ти е към 600лв. , ако искаш да не го купуваш само отрязваш катализаторите и се изнаждат на твоят изпускателен колектор с тъби до фланеца на генерацията , ще спестиш и парите за него. Това 2-рото при някой дето се занимава с аспуси/генерации можеш да го свършиш предполагам за не-повече от 100-200лв. зависи колко ще ти каже майстора.
Това е .
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
aboykov написа:Здравейте,
да споделя впечатленията си от е90 320i (2006г.) n46 след 80 хил. км в рамките на 3 години.
1. Проблеми с окачването на колата. Смених всички амортисьори, тампони заден мост, кормилни накрайници и щанги и един заден носач. Явно предния собственик си е мислил, че кара танк и не го е мислил много. Вече колата е стабилна и приятна за каране!
2. Наложи се да сменя кардан преди 10 хил. км. - втора употреба, не се занимах с рециклиране.
3. При закупуването имаше проблем с работата на двигателя, като всички сервизи казваха ламбда сонда, но накрая в Аутобавария откриха, че някой си е играл в Италия и е разменил инжекторите. Тогава смених също така 2 бобини и комплект запалителни свещи.
4. По съветите на Митака7 от тази тема смених о-пръстените на селеноидите, както и цедката в картера. За последната явно извадих късмет, защото ми казаха че се била напукала пластмасата и било въпрос на време да стане беля. Това не е за подценяване, както е написал колегата и е хубаво да се направи навреме.
5. Дефектира вакуум помпата, още при първите 10 хил. км.
6. Водна помпа, смених я профилактично, въпреки че нямаше признаци за проблем сегашната.
7. Сменил съм задни дискове, накладки и няколко маркучи по спирачната система.
8. КАТАЛИЗАТОР - това ме побърква и не знам какво да направя. След първите 10 хил. км. светна и насам само ме дразни, но каквото и да чета не виждам лесно решение. Това с тръба и напасване на сондите не ми харесва, заместител и там няма добри впечатления, защото казват че също има проблеми, които се изразяват в резонанс. За кола над 15 г. не виждам много смисъл да се купи нов. Сега дебна някоя англичанка за части, която да има здрав и да пробвам с него
Не знам защо хулят толкова този двигател, има динамика, ако се поддържа има и живот и като разход е приличен. Не очаквам чудеса от него, но не съм и разочарован.
Не е чак за много-голямо хулене, особенно ако слизаш от някоя малолитражка 1,4/1,6 мотор , ще ти се стори наистина че върви идея по-добре,обаче.....
Истинска динамика , такава каквато трябва да има една кола бегачка тук със сигурност и категорично няма такава ! - съпоставено и в сравнение с нещо което е с мотор 300+ n/m , този мотор е куц кон.
- FE LIPE
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Може ли малко повече информация за цедката в картера?
- kali76
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
Guberkov написа:kali76 написа:Guberkov написа:aboykov написа:Здравейте,
да споделя впечатленията си от е90 320i (2006г.) n46 след 80 хил. км в рамките на 3 години.
1. Проблеми с окачването на колата. Смених всички амортисьори, тампони заден мост, кормилни накрайници и щанги и един заден носач. Явно предния собственик си е мислил, че кара танк и не го е мислил много. Вече колата е стабилна и приятна за каране!
2. Наложи се да сменя кардан преди 10 хил. км. - втора употреба, не се занимах с рециклиране.
3. При закупуването имаше проблем с работата на двигателя, като всички сервизи казваха ламбда сонда, но накрая в Аутобавария откриха, че някой си е играл в Италия и е разменил инжекторите. Тогава смених също така 2 бобини и комплект запалителни свещи.
4. По съветите на Митака7 от тази тема смених о-пръстените на селеноидите, както и цедката в картера. За последната явно извадих късмет, защото ми казаха че се била напукала пластмасата и било въпрос на време да стане беля. Това не е за подценяване, както е написал колегата и е хубаво да се направи навреме.
5. Дефектира вакуум помпата, още при първите 10 хил. км.
6. Водна помпа, смених я профилактично, въпреки че нямаше признаци за проблем сегашната.
7. Сменил съм задни дискове, накладки и няколко маркучи по спирачната система.
8. КАТАЛИЗАТОР - това ме побърква и не знам какво да направя. След първите 10 хил. км. светна и насам само ме дразни, но каквото и да чета не виждам лесно решение. Това с тръба и напасване на сондите не ми харесва, заместител и там няма добри впечатления, защото казват че също има проблеми, които се изразяват в резонанс. За кола над 15 г. не виждам много смисъл да се купи нов. Сега дебна някоя англичанка за части, която да има здрав и да пробвам с него
Не знам защо хулят толкова този двигател, има динамика, ако се поддържа има и живот и като разход е приличен. Не очаквам чудеса от него, но не съм и разочарован.
Никакво купуване на нови катализатори, а направо ги махаш катализаторите заедно както са с изпускателният колектор, отпадат и скъпитеи ламбда сонди като консуматив, на тяхно място слагаш спортен изпускателен колектор без катализатори(или изрязваш катализаторите от колектора и само ги изкърпваш с прави тръби),сменяш датчика за въздух с пълноценен дебитомер, кодира се че катализаторите и ламбда-сондите ги няма (липсват като конфигурация) в ЕКУ-то , зануляват се моточасовете ( всичко това е официално заложено фабрично от BMW) , колата минава с една ЕВРО-категория надоло, слага се масло BMW Long-Life 01, колата съвсем се отпушва без катализаторите които са като тапи в изпускателната система, след което отива с 10-15коня нагоре и и олеква доста, и яко-хуква,а за звука става Бауууу
После може и малко chip-tuning, малко Pop-Corn , и става пушка.
А колко горе долу струва интервенцията колега Guberkov ?
Ако си го правиш сам и си купиш дебитомера ти е 150лв. , и спортния изпускателен колектор без катализатори ти е към 600лв. , ако искаш да не го купуваш само отрязваш катализаторите и се изнаждат на твоят изпускателен колектор с тъби до фланеца на генерацията , ще спестиш и парите за него. Това 2-рото при някой дето се занимава с аспуси/генерации можеш да го свършиш предполагам за не-повече от 100-200лв. зависи колко ще ти каже майстора.
Това е .
благодаря
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Често срещани проблеми при 318i и 320i N46
FE LIPE написа:Може ли малко повече информация за цедката в картера?
Купи си нова
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани