N55 превантивна смяна биелни лагери
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: N55 превантивна смяна биелни лагери
Момента с тунинга винаги ми е бил загадъчен, т.е. като на някои не им достига мощност защо още при закупуването на съответния модел автомобил не са се ориентирали към следващия по мощен такъв. Особено пък ако се прави от разни знайни и незнайни гаражен тип "майстори" идва момента в който възниква въпроса колко ще ми изкара, това или онова дали няма да сдаде багажа твърде бързо и т.н. Сега ако колата е модифицирана от някои специализирани за това фирми даващи съответната гаранция вероятно всичко е ОК, като например за щатите DINAN са оторизирани от БМВ за това и още при закупуване на колата ако се вкара при тях важат абсолютно всички фабрични гаранции. Обаче от любопитство съм ги питал за моята кола какво може да се направи и като ми извадиха един списък като почнеш от ново по голямо турбо, разните му там стейджове, нов маховик, генерация, май нещо и по спирачките трябвало да се пипне както и нови джанти и гуми, че не можело да я карам така като се напомпи и ми извади сметка от над $12к, като колата ще стане около 450к.с. доколкото си спомням. Ми то аз за такива пари да си бях направо взел едно хубаво фейслифтнато 550i да и платя една удължена гаранция че накрая някой и друг $ ще ми остане.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: N55 превантивна смяна биелни лагери
Размишляваш го малко от грешната страна.
На никой не му трябват още коне. Половината коли по пътя са в диапазон 140-170к.с. и си се движат нормално. Изпреварването е до преценка и умения, слабите такива го правят опасно, не недостига на коне.
Тука работата е, че без значение колко мощна е колата е много евтино и лесно да я позасилиш и съживиш. При бензините не знам как е, но ремапнат дизел се ''усеща'' много по-отзивчив и приятен за каране.
В един друг форум разправяха, че е грехота да се кара нечипосан дизел
Много е разтеглив въпросът колко точно ''вредят'' тия засилвания, но при кадърно направен Стейдж 1 проблеми няма.
Сигурно 1/3 от 4 цил. дизели в диапазона 1996-2012 унас са надути и са на по над 500к км
Тунингът се прави според нуждите - ако искаш да правиш Ф10 ''за писта'', то тогава спирачки, джанти, гуми и т.н., за ежедневна кола, която се предполага, че ще ѝ се даде газ от време на време на магистралата - няма нужда от тия неща, нищо, че Динан ги предлага като пакет. Все пак те са ''длъжни'' да предложат най-доброто, което могат.
При ежедневните коли много рядко се стига до нещо над стейдж 1.
На никой не му трябват още коне. Половината коли по пътя са в диапазон 140-170к.с. и си се движат нормално. Изпреварването е до преценка и умения, слабите такива го правят опасно, не недостига на коне.
Тука работата е, че без значение колко мощна е колата е много евтино и лесно да я позасилиш и съживиш. При бензините не знам как е, но ремапнат дизел се ''усеща'' много по-отзивчив и приятен за каране.
В един друг форум разправяха, че е грехота да се кара нечипосан дизел
Много е разтеглив въпросът колко точно ''вредят'' тия засилвания, но при кадърно направен Стейдж 1 проблеми няма.
Сигурно 1/3 от 4 цил. дизели в диапазона 1996-2012 унас са надути и са на по над 500к км
Тунингът се прави според нуждите - ако искаш да правиш Ф10 ''за писта'', то тогава спирачки, джанти, гуми и т.н., за ежедневна кола, която се предполага, че ще ѝ се даде газ от време на време на магистралата - няма нужда от тия неща, нищо, че Динан ги предлага като пакет. Все пак те са ''длъжни'' да предложат най-доброто, което могат.
При ежедневните коли много рядко се стига до нещо над стейдж 1.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: N55 превантивна смяна биелни лагери
peshehodetz написа:Момента с тунинга винаги ми е бил загадъчен, т.е. като на някои не им достига мощност защо още при закупуването на съответния модел автомобил не са се ориентирали към следващия по мощен такъв.
Еми примерно, намираш много добре запазена 525д и много екстри, обаче 525д не върви, тогава може би е оправдано. Това е моя случай с е60 525д m-packet, individual преди 12 години, само дето не съм правил чип тунинг, защото не харесвам такива цигании. Но това за мен е валидна причина да стигнеш до чип тунинг.
Re: N55 превантивна смяна биелни лагери
В случая както е с Ф10, за мен не е вариант да си взема по-големя мотор (550i), защото не е особено надежден. Знам, че при фейса е по-окей, но пак не бих си го причинил, БМВ не правят най-надежджните V8маци . Иначе кой не би качил едни 100тина коня за около 1000-2000лв ? Колата със Stage 2 софтуер си се усеща доста по-жива. Иначе и аз не бих отишъл при някакъв random български мапер, който е чипосвал 99% дизели. Софтуер бих сложил само от MHD (или Bootmod3), тъй като се използва от цял свят и е тестван от стотици хиляди хора.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: N55 превантивна смяна биелни лагери
Вдигам темата на колегата.
Закупих F10 от Америка 535i 2012 година на 202 хиляди километра. Има си пълен карфакс, няма удари и наводнения, мяслото е сменявано на 10-12 хиляди километра.
Реално колата няма шумове, тракания и т.н. Работи напълно адекватно и нормално, даже за мен много добре.
Чета сто неща за тези n55 двигатели и се плаша. Толкова ли е зле тоя мотор, че на 200к, трябва да се прави основен ремонт.....
Маслени помпи, семеринги, лагери, банани, вериги и какво ли още не....
В момента мисля да обслужа масла и филтри - мотор/скорости. Да цъкна един бардал в двигателя добавчица и да го карам поне, до следващата смяна на маслото.
Моля за хора с опит да споделят мнение по темата. Аз останах с впечатление, че на 202к, не сменя ли всички гореизброени неща, всеки момент може да очаквам двигателя да се счупи.....
Има ли такова нещо, или да си карам колата така поне до следващата смяна или е чак толкова наложително и фрапантно?
Закупих F10 от Америка 535i 2012 година на 202 хиляди километра. Има си пълен карфакс, няма удари и наводнения, мяслото е сменявано на 10-12 хиляди километра.
Реално колата няма шумове, тракания и т.н. Работи напълно адекватно и нормално, даже за мен много добре.
Чета сто неща за тези n55 двигатели и се плаша. Толкова ли е зле тоя мотор, че на 200к, трябва да се прави основен ремонт.....
Маслени помпи, семеринги, лагери, банани, вериги и какво ли още не....
В момента мисля да обслужа масла и филтри - мотор/скорости. Да цъкна един бардал в двигателя добавчица и да го карам поне, до следващата смяна на маслото.
Моля за хора с опит да споделят мнение по темата. Аз останах с впечатление, че на 202к, не сменя ли всички гореизброени неща, всеки момент може да очаквам двигателя да се счупи.....
Има ли такова нещо, или да си карам колата така поне до следващата смяна или е чак толкова наложително и фрапантно?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: N55 превантивна смяна биелни лагери
Ми колега не знам как да те посъветвам ти сам ще си решиш. Но така както описваш твоята кола е на под 140к мили, а аз съм в щатите от доста време и всеки ден срещам такива коли със същия двигател. Много от тях са с пробег 160-200к мили и си ги карат. Не вярвам някой да е тръгнал да сменя лагери, та дори и прословутите вериги за които толкова често се пише по форумиуте тъй като тези ремонти са доста по скъпи от колкото в България. Това което хората тук практикуват е като/ако наближи такъв скъп капитален ремонт продават колата. Ако пък е трудно да я продадат на частно лице отиват до някой дилър който им я оценява и им дава директно чек за колата или ако купуват друга доплащат разликата. Твоята като гледам вероятно има доста ресурс особено както маслото е често сменяно. Аз карам същата и при мен маслото се сменя на около 8-10к КМ или веднъж годишно което първо настъпи и от към двигател е ОК, но моята е и на 115к КМ така че ти сам ще си прецениш.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: N55 превантивна смяна биелни лагери
Не искам да внасям смут и нямам Н55, но...
Малко е тото всичко. Зависи от много фактори.
Моята, въпреки, че е друг мотор, на 160 я отвориха и лагерите са "олеле майко" и нямаше да изкара още дълго. Други карат до 200к, а има и обяви над 200к с не отваряни мотори, може би аз съм карък, но като главен проблем за мен е интервала за смяна на масло от 30к км, ако е сменяно на 10к ще си изкара до 200к.
Хубавото при бензина е, че може да се следи за стружки.
Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk
Малко е тото всичко. Зависи от много фактори.
Моята, въпреки, че е друг мотор, на 160 я отвориха и лагерите са "олеле майко" и нямаше да изкара още дълго. Други карат до 200к, а има и обяви над 200к с не отваряни мотори, може би аз съм карък, но като главен проблем за мен е интервала за смяна на масло от 30к км, ако е сменяно на 10к ще си изкара до 200к.
Хубавото при бензина е, че може да се следи за стружки.
Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: N55 превантивна смяна биелни лагери
Burnar написа:Не искам да внасям смут и нямам Н55, но...
Малко е тото всичко. Зависи от много фактори.
Моята, въпреки, че е друг мотор, на 160 я отвориха и лагерите са "олеле майко" и нямаше да изкара още дълго. Други карат до 200к, а има и обяви над 200к с не отваряни мотори, може би аз съм карък, но като главен проблем за мен е интервала за смяна на масло от 30к км, ако е сменяно на 10к ще си изкара до 200к.
Хубавото при бензина е, че може да се следи за стружки.
Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk
Че то и на дизела се следи по същия начин.
550ката ли отвори на 160к км ? имаш ли снимки на лагерите да ги видим?
Аз моята я отворих на 320к км и лагерите и бяха доста добре като за този пробег.
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: N55 превантивна смяна биелни лагери
Да, оставих го за смяна на лагери, вериги и т.н., защото бяха спазвани указанията за смяна на масло от БМВ и не исках да рискувам. Съответно всмукателя беше протекъл, капака клапани също излезе за смяна, свещи и управлвние и още куп неща. Иначе колата изглеждаше перфектно, но много неща са хванати в начален стадий, преди да причинят главоболия.vld написа:Burnar написа:Не искам да внасям смут и нямам Н55, но...
Малко е тото всичко. Зависи от много фактори.
Моята, въпреки, че е друг мотор, на 160 я отвориха и лагерите са "олеле майко" и нямаше да изкара още дълго. Други карат до 200к, а има и обяви над 200к с не отваряни мотори, може би аз съм карък, но като главен проблем за мен е интервала за смяна на масло от 30к км, ако е сменяно на 10к ще си изкара до 200к.
Хубавото при бензина е, че може да се следи за стружки.
Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk
Че то и на дизела се следи по същия начин.
550ката ли отвори на 160к км ? имаш ли снимки на лагерите да ги видим?
Аз моята я отворих на 320к км и лагерите и бяха доста добре като за този пробег.
Общо взето в страницата на Мопарт се качват снимки на 550д мотор в прогрес, това е моят.
Gesendet von meinem LYA-L29 mit Tapatalk
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани