Проблем перката
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- КристиянЦветанов
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 15.10.2022
Проблем перката
Здравейте колеги!От известно време забелязах че след 1 час работа на двигатела перката се включва на най ниската степен…След загасване на колата спира веднага,следях 2 дни темперетурата не вдига повече от 100-104 градуса! След посещения на майстор и диагностика(няма записана грешка) ,не надува маркучите едиствено забелязахме че горните маркучи отиващи към радиатора са топли ,пък долните студени!След известно време започват леко да се нагряват.Няма загуба на антифриз правихме проба и на печката тя също работи.Стигнахме до нулев казус.Работата на двигатела е равномерно и всичко е в норми… Може ли ми дадете съвет за какво да гледам или майстор за София който може да ми свърши работа защото някак си ми е притеснено! Колата е е91 320д 2009 177
П.С:друго забелязах аз след работа на място повече от 30 мин не включи перката,след като тръгнах след известно време тръгна
П.С:друго забелязах аз след работа на място повече от 30 мин не включи перката,след като тръгнах след известно време тръгна
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Проблем перката
А какъв е проблема? Навън все пак е 10 градуса..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- КристиянЦветанов
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 15.10.2022
Re: Проблем перката
Ами ясно е че има нещо защото я следя постоянно на място пада до 89 градуса в движение стига до 105-9.И ако може да ме насочите към сервиз или човек който може да я погледне и да открие проблема
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем перката
КристиянЦветанов написа:Ами ясно е че има нещо защото я следя постоянно на място пада до 89 градуса в движение стига до 105-9.И ако може да ме насочите към сервиз или човек който може да я погледне и да открие проблема
Проблема ти е ясен, просто измий водния радиатор и кондензатора на климатика който е пред него.
Перката се включва на 97 градуса на първа степен, на 102 вече върти на максимум.
Щом в движение вдигаш на 100 градуса, просто нямаш обдухване, с почистването всичко ще си дойде на място.
- КристиянЦветанов
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 15.10.2022
Re: Проблем перката
vld написа:КристиянЦветанов написа:Ами ясно е че има нещо защото я следя постоянно на място пада до 89 градуса в движение стига до 105-9.И ако може да ме насочите към сервиз или човек който може да я погледне и да открие проблема
Проблема ти е ясен, просто измий водния радиатор и кондензатора на климатика който е пред него.
Перката се включва на 97 градуса на първа степен, на 102 вече върти на максимум.
Щом в движение вдигаш на 100 градуса, просто нямаш обдухване, с почистването всичко ще си дойде на място.
Ще опитам да го почистя,макар че водния радиатор е студен на пипане ,а маркучите над него много топли
- КристиянЦветанов
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 15.10.2022
Re: Проблем перката
Barird написа:Здравей, 105-109 за дизел ми се струват много! Термостата как е?
Днес го смених и няма голяма разлика,на место 94-95 в движение 97-100
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем перката
КристиянЦветанов написа:Barird написа:Здравей, 105-109 за дизел ми се струват много! Термостата как е?
Днес го смених и няма голяма разлика,на место 94-95 в движение 97-100
А ти колко очакваш да е в движение? Опиши условията - как се движиш? Само в гарада - на 1-ва и 2-ра или извънградско, на магистрала? Ако гледаш само на изкачване може да ти вдига 100-105-108 без проблем. Климатика включен ли ти е?
Почти на 100% е сигурно, че са ти за миене радиаторите, но все пак сподели!
Грешка е малко, че си сменил термостата, защото от него държи по-хладна водата, а не загрява.
Може и водната помпа да е причината, но много ме съмнява.
Та трябва да направиш следното - отиваш при твоя майстор, той ти сваля радиатора за антифриза - измивате го добре външно (вътре по-добре не пипайте, даже запушете дупките с чисти парцали да не влезне нещо), а радиатора на климатика го изчиствате както е на колата. Основния боклук и листа се събира между двата радиатора. Събирате обратно, обезвъздувашате и си караш нормално на 85-97 градуса. Докато не направиш това, проблемът ти няма да се оправи и ще сменяш здрави части докато не останат.
Може и да не е от това проблемът, но в 90% от случаите е в това, а и от твоите постове не става ясно 100 градуса ли държи или 109.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани