M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- raceface
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is
M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига
Здравейте, става въпрос за номер 3 от схемата
Предстои ми смяна на тази гарнитура поради сериозен теч на масло и антифриз от нея та ако някой, който е правил тази процедура даде съвет ще съм много благодарен.
Главния въпрос е…налага ли се въобще да се слага допълнителен препарат за гарнитури въпреки, че се поставя чисто нова гарнитура и съответно има ли значение дали гарнитурата е метална или хартиена?
Четох, че доста от колегите по чуждите форуми правили смяната ѝ в последствие отново имат теч от същото място и се налага повторно разглабяне и уплътняване с термо силикон или специален препарат за гарнитури. По VIN за моята кола(318is 95’) излиза да е метална ако това има значение. Всякакви други насоки биха били полезни!
Предстои ми смяна на тази гарнитура поради сериозен теч на масло и антифриз от нея та ако някой, който е правил тази процедура даде съвет ще съм много благодарен.
Главния въпрос е…налага ли се въобще да се слага допълнителен препарат за гарнитури въпреки, че се поставя чисто нова гарнитура и съответно има ли значение дали гарнитурата е метална или хартиена?
Четох, че доста от колегите по чуждите форуми правили смяната ѝ в последствие отново имат теч от същото място и се налага повторно разглабяне и уплътняване с термо силикон или специален препарат за гарнитури. По VIN за моята кола(318is 95’) излиза да е метална ако това има значение. Всякакви други насоки биха били полезни!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига
От почти личен опит....това, което си чел за чужди форуми се случи и с на брат ми колата. Даде я на майстор за смяна на гарнитура, заради омасляваме отпред на мотора.....ефект "0". После се хвана сам, разглоби обезмасли и със силикон(какъвто си трябва). Повече проблема не се появи докато колата беше в него....поне едно 10 години. Мен ми предстои смяна на термостат и мисля да слагам на тъничко и силиконче, че предния път разчитах на новата гарнитурка и след няколко месеца разглабях и сложих и се реши проблема, та така.
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- raceface
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is
Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига
ceco_kd написа:От почти личен опит....това, което си чел за чужди форуми се случи и с на брат ми колата. Даде я на майстор за смяна на гарнитура, заради омасляваме отпред на мотора.....ефект "0". После се хвана сам, разглоби обезмасли и със силикон(какъвто си трябва). Повече проблема не се появи докато колата беше в него....поне едно 10 години. Мен ми предстои смяна на термостат и мисля да слагам на тъничко и силиконче, че предния път разчитах на новата гарнитурка и след няколко месеца разглабях и сложих и се реши проблема, та така.
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Тоест искаш да кажеш, че брат ти направо е махнал гарнитурата и е слагал само силикон? Ако е така дали ли спомняш какъв точно е ползвал, че аз имам от високотемпературния на Victor Reinz, но не съм сигурен дали е подходящ за там?
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига
Такъв беше. Аз използвах същия и сега тези дни като сменям термостата пак ще мазна на тънко от него за всеки случай. Успех с ремонта!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига
Едва ли е махнал гарнитурата... Аз не бих го направил! Може просто леко да я мазнеш отгоре... На мотоциклета ми, сглобката на картерите и капаците по него са без гарнитури, а само на 'силикон' (всъщност се води 'течна гарнитура'). Има такива на Виктор Рейнц и Елринг...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига
Сега видях, че не съм прочел предишното мнение на питащия или по-скоро съм пропуснал частта с предположението за махането на гарнитурата и замяната ѝ само със силикон. Нямам спомен как го е направил, но днес ще му звънна и до довечера ще съм писал тук отново. Иначе аз с термостата, просто мазвам на тънко черен силикон на Виктор-Рейнц върху гарнитурката и така.
Едит: той е сменял гарнитурата на капаците....извинявам се за подвеждането, но.....според мен както вече стана ясно и от предишните ми мнения. Сложи на тънко силикон навсякъде, където сметнеш за добре. Няма да ти навреди, ако е на тъничко. Не говорим да я напляскаш, че да избие после отвсякъде като сложиш и стегнеш капаците и да стане грозно. А в крайна сметка ти си преценяваш как да бъде! Успех и със здраве, колега!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Едит: той е сменял гарнитурата на капаците....извинявам се за подвеждането, но.....според мен както вече стана ясно и от предишните ми мнения. Сложи на тънко силикон навсякъде, където сметнеш за добре. Няма да ти навреди, ако е на тъничко. Не говорим да я напляскаш, че да избие после отвсякъде като сложиш и стегнеш капаците и да стане грозно. А в крайна сметка ти си преценяваш как да бъде! Успех и със здраве, колега!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- raceface
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is
Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига
Благодаря за отговорите колеги…изглежда, че първо ще поразглобя да видя какво е положението и тогава ще преценявам
- raceface
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is
Re: M42B18 - смяна гарнитура на корпус на ангренажна верига
Здравейте, малко развитие по темата. Смених гарнитурата - теча определено беше точно от там. Сложих нова гарнитура и намазах със термосиликон и от двете страни, за момента съм направил било 1000км и няма теч, надявам се така и да остане, че разглобяването, почистване и обратно си е доста тегаво. Аз го правих без да свалям главата, но ако вече е свалена, ще е доста по лесно особено при сглобяването. Ето и малко снимки ако на някой са му полезни.
И вече почистено и подготвено за монтаж.
И вече почистено и подготвено за монтаж.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани