Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз нямам клапи, но мисля е ок, все пак спускането е няколко км със скорост над 100кмч/
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Ne6tosmisleno
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
Kroki написа:Да дам инфо, че си правих експеримент.
Колата е от подписа 525д 197, оригинална помпа, термостати, всичко налично по егр, дпф и т.н.
Петъка пътувах до Плевен, държи постоянни между 83-93 градуса. На голямото спускане на Витиня, пусната на моторна спирачка свали до 78 с цялото спускане.
Сега ме хвана етусиазма и сварих старите термостати. С тях колата ми работеше точно както ти си описал тук и за това ги смених.
Малкия изобщо не седи затворен. Самия термост реагира и се мести, като почва да отваря над 70 и няколко градуса но на практика и напълно студен не уплътнява хубаво и минава доста голям дебит нищо че видимо не е отворен, като пусна вода през него от чешмата минава супер много. т.е. не затваря добре и винаги има поток през него.
Големия термостат излезна напълно здрав поне на отваряне започва да отваря плавно на 88, като е напълно отворил на около 98/100. на затваря е напълно затворил на около 84-5, като на 88 е почти затворил, може би му трябва време просто.
Все пак при спускане с нови термостати при мен под 87 не падаше, след смяна. Сега мисля като се мотивирам да сменя големия термостат със стария и да видя дали другия работи. Съответно ако потвърдя, че другия голям термостат не работи ще го счупя да видя дали не мога да му сменя нещо.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз не виждам проблем.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бързи въпроси и отговори
Z3Ro* написа:Здравейте! Търсих, но не намерих инфо... Понеже някой ми е махнал вихровите клапи, а дпф си работи, но регенерира честичко, обмислям да си взема нов колектор. Та ако някой сподели отзив за марка заместител, ще съм благодарен - аз съм се огледал на едно Вайко, като резервен вариант е Пиербург, но е с 50% по-скъп...
А някой с инфо какви стойности на обратно налягане дава пробит дпф на празен ход - имам предвид умишлено пробит?
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте! Някой може ли да ми каже каква е нормалната температура на изгорелите газове на банка 1 и банка 2? Става въпрос за Е60 523i LCI. Благодаря!
- Ne6tosmisleno
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
ТЕРМОСТАТИ
не съм сигурен как да опиша развитието по термостат проблемите за това горе съм написал ТЕРМОСТАТИ.
Днес ме хвана ентусиазъмА и разкичих колата отпред и смених термостата. Сложих стария голям термостат и оставих по-новия малък.
Като за начало мога да кажа, че май малкия никога не затварят напълно. Т.е. дори когато работят изрядно през тях минава малко количество вода, като при затрял мотор изкарват буталото и почва да минава повече дебит. По-новият термостат също изглеждаше по същия начин, за жалост последно като ги сменях не ги загледах и не ги сварих, ами направо ги сложих.
Та явно от ЕГР-а дори при работещ малък термостат има малка циркулация каквото и да правиш.
Всичко вървеше добре докато накрая на събирането не се пръсна едното ухо на дебитомера към тръбата към турбото. Дори не беше при напъване, нещо просто се пръсна. Сега съм пуснал, че търся втора ръка оригинален или неработещ за тялото само. В действителност с един приятел бихме няколко тела и течен метал и стария също може би стана повече от прилично, но ще видя утре сутрин какво ще правя, нов не мисля да взимам.
Гледам този голям термостат дето свалих от колата беше също затворен към момента. Може би просто отваря по-рано. Ще го сваря утре да видя. Ако не е в него проблема или ще е малкия или съответно този на скоростите.
това ще го напиша със синьо като нов въпрос:
Прегледах турбото през което бута по малко масло откакто съм я взел, има може би минимален луфт, но не е нещо особено, колата работи перфектно, но гори към литър на 10 000 км масло, което минава през турбото. Повечето разбирачи ме убеждават, че това е нормалното състояние на тая турбина, но май не ми се вярва. Като че усещам и малък луфт на някъде дето преди го нямаше. Ето и въпросите:
1. как се гаси тоя автомат ако избие масло през турбото? Колата сама ли ще направи, с бутона ли или има някаква процедура. Не съм чел някой да е хвърлял мотор от това, може би затваря сама дросела? В тази връзка ще е важно човек да е сигурен, че му работи дросела? Ако е така нямам бърза работа. Ако не е така ще имам бърза работа която е свързана с въпрос 2:
2. не мисля да правя стоковата турбина на тая кола. Така или иначе е взета такава защото е най-лесната конверсия към 535 с хД. Дали да не се задействам да събирам нужното за тая конверися. Принципно не ми е належащо, за момента ми стига мощността на колата, имам си други играчки с които да си играя, колата се ползва за ежедневна. Не мога да кажа, че турбото е накрая, но пък и не ми се хвърля добър мотор заради него, особено обслужен. Предполагам трябва да намеря добри турбини, колектор, кас, ецу и кой да ми ги монтира и обучи за да направя конверсията, може ли да ми дадете някаква насока за София? Какво друго трябваше?
Иначе егр-а беше изненадващо чист, като това е третия път като го свалям и трите пъти го връщам без да го пипна, просто наистина не виждам нужда да го почиствам, а и не е правил проблеми. Чак се чудя как е толкова чист. Антифриза също не помня кога последно съм го подменял, но е кристално чист, чак се чудя дали да го сменявам, като се има предвид, че може би ще се наложи да сменя още поне веднъж термостатите, ако тази двойка не работи дето е на колата.
не съм сигурен как да опиша развитието по термостат проблемите за това горе съм написал ТЕРМОСТАТИ.
Днес ме хвана ентусиазъмА и разкичих колата отпред и смених термостата. Сложих стария голям термостат и оставих по-новия малък.
Като за начало мога да кажа, че май малкия никога не затварят напълно. Т.е. дори когато работят изрядно през тях минава малко количество вода, като при затрял мотор изкарват буталото и почва да минава повече дебит. По-новият термостат също изглеждаше по същия начин, за жалост последно като ги сменях не ги загледах и не ги сварих, ами направо ги сложих.
Та явно от ЕГР-а дори при работещ малък термостат има малка циркулация каквото и да правиш.
Всичко вървеше добре докато накрая на събирането не се пръсна едното ухо на дебитомера към тръбата към турбото. Дори не беше при напъване, нещо просто се пръсна. Сега съм пуснал, че търся втора ръка оригинален или неработещ за тялото само. В действителност с един приятел бихме няколко тела и течен метал и стария също може би стана повече от прилично, но ще видя утре сутрин какво ще правя, нов не мисля да взимам.
Гледам този голям термостат дето свалих от колата беше също затворен към момента. Може би просто отваря по-рано. Ще го сваря утре да видя. Ако не е в него проблема или ще е малкия или съответно този на скоростите.
това ще го напиша със синьо като нов въпрос:
Прегледах турбото през което бута по малко масло откакто съм я взел, има може би минимален луфт, но не е нещо особено, колата работи перфектно, но гори към литър на 10 000 км масло, което минава през турбото. Повечето разбирачи ме убеждават, че това е нормалното състояние на тая турбина, но май не ми се вярва. Като че усещам и малък луфт на някъде дето преди го нямаше. Ето и въпросите:
1. как се гаси тоя автомат ако избие масло през турбото? Колата сама ли ще направи, с бутона ли или има някаква процедура. Не съм чел някой да е хвърлял мотор от това, може би затваря сама дросела? В тази връзка ще е важно човек да е сигурен, че му работи дросела? Ако е така нямам бърза работа. Ако не е така ще имам бърза работа която е свързана с въпрос 2:
2. не мисля да правя стоковата турбина на тая кола. Така или иначе е взета такава защото е най-лесната конверсия към 535 с хД. Дали да не се задействам да събирам нужното за тая конверися. Принципно не ми е належащо, за момента ми стига мощността на колата, имам си други играчки с които да си играя, колата се ползва за ежедневна. Не мога да кажа, че турбото е накрая, но пък и не ми се хвърля добър мотор заради него, особено обслужен. Предполагам трябва да намеря добри турбини, колектор, кас, ецу и кой да ми ги монтира и обучи за да направя конверсията, може ли да ми дадете някаква насока за София? Какво друго трябваше?
Иначе егр-а беше изненадващо чист, като това е третия път като го свалям и трите пъти го връщам без да го пипна, просто наистина не виждам нужда да го почиствам, а и не е правил проблеми. Чак се чудя как е толкова чист. Антифриза също не помня кога последно съм го подменял, но е кристално чист, чак се чудя дали да го сменявам, като се има предвид, че може би ще се наложи да сменя още поне веднъж термостатите, ако тази двойка не работи дето е на колата.
- Ne6tosmisleno
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 7.10.2018
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 530xd e61 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
Събрах колата, дебитомера изяде няколко тела и го залепих, май ще държи и така, но съм харесал няколко да взема да имам от втората ръка, май може да се смени тялото като гледм, ще видим дали става красиво или не.
Термостатите поне в това топло време изглеждат перфектно работещи вече. На място загря до 70 градуса докато изчистих грешките, после по баира на семинарията вдигна още 20 градуса, което преди беше по-скоро 2 градуса. Почна да си отваря над 88 градуса, през цялото време в топлото колата работеше над 90 градуса с пуснато парно. При спускане си държеше, все пак това ще го видя пак на студено.
Вчера един приятел пипа турбото и ми вкара тоя филм с луфта. Днес преди да я сглобя му отделих време за опипване и ми се струва, че луфта е само в неговата глава. Вчера се вързах, защото от някакво време беше станала по шумна там някъде, а и факта че бута по малко масло през него помогна (за маслото няколко човека дето се занимават с това са ми казали, че такова количество бутат и нови). Днес като я събрах колата стана много тиха. Или последния път като е била в сервиз не са наместили хубаво тоя маркуч или дебитомера е бил пукнат и от някъде е изпускало по малко. Явно напразно съм се филмирал. Може и някоя от скобите на ЕГР-а да не е била стегната.
Термостатите поне в това топло време изглеждат перфектно работещи вече. На място загря до 70 градуса докато изчистих грешките, после по баира на семинарията вдигна още 20 градуса, което преди беше по-скоро 2 градуса. Почна да си отваря над 88 градуса, през цялото време в топлото колата работеше над 90 градуса с пуснато парно. При спускане си държеше, все пак това ще го видя пак на студено.
Вчера един приятел пипа турбото и ми вкара тоя филм с луфта. Днес преди да я сглобя му отделих време за опипване и ми се струва, че луфта е само в неговата глава. Вчера се вързах, защото от някакво време беше станала по шумна там някъде, а и факта че бута по малко масло през него помогна (за маслото няколко човека дето се занимават с това са ми казали, че такова количество бутат и нови). Днес като я събрах колата стана много тиха. Или последния път като е била в сервиз не са наместили хубаво тоя маркуч или дебитомера е бил пукнат и от някъде е изпускало по малко. Явно напразно съм се филмирал. Може и някоя от скобите на ЕГР-а да не е била стегната.
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
може ли да ми кажете при фейслифт, какво означава активни седалки - масаж ли и как се активира? От бутоните виждам подгрев и охлаждане ( вентилация)?
може ли да ми кажете при фейслифт, какво означава активни седалки - масаж ли и как се активира? От бутоните виждам подгрев и охлаждане ( вентилация)?
ASC off -> FUN on
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
Страниците те натискат в завой.
Например в ляв завой те натиска тая отдясно.
Например в ляв завой те натиска тая отдясно.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Kroki написа:Страниците те натискат в завой.
Например в ляв завой те натиска тая отдясно.
Това всички комфортни салони ли го имат? Просто въпрос на кодиране ли е? А масаж, ако имат как се пуска от копче или от CIC?
ASC off -> FUN on
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
Не, трябва да е активна и да имаш копче за това.
Масажите се пускат от копче, не от навигацията.
Масажите се пускат от копче, не от навигацията.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Kroki написа:Не, трябва да е активна и да имаш копче за това.
Масажите се пускат от копче, не от навигацията.
Ясно, много благодаря!
ASC off -> FUN on
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз сега се замислих, че не съм виждал кола с повече от 6 копчета и на тях няма как да се съберат всичките екстри. Някъде другаде ли са копчетата или просто не можеш да имаш всички екстри едновременно?
ASC off -> FUN on
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
можеш да имаш подгев,обдухване и масаж. Повече не
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Kroki написа:можеш да имаш подгев,обдухване и масаж. Повече не
Това, което разбирам от теб е, че не можеш да имаш всичките фукции на седалките едновременно.
Ако примерно имаш парктроник и дтс, ти остават 4 копчета за подгрев и обдухване примерно и приключваш с екстрите за седалките. Правилно ли съм те разбрал?
ASC off -> FUN on
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани