Разликите в кормилните рейки на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- atanas.pavlov00
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.06.2023
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D 150HP
Разликите в кормилните рейки на Е46
Здравейте!
Понеже не намерих подобна тема ( нека се изтрие тази ако я има някъде) относно кормилните рейки на Е46.
.Каква е разликата между лилава,жълта, червена и т.н?
.Ако на колата имам примерно жълта мога ли да й сложа лилава?
Поздрави,
Понеже не намерих подобна тема ( нека се изтрие тази ако я има някъде) относно кормилните рейки на Е46.
.Каква е разликата между лилава,жълта, червена и т.н?
.Ако на колата имам примерно жълта мога ли да й сложа лилава?
Поздрави,
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Разликите в кормилните рейки на Е46
Можеш да.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Разликите в кормилните рейки на Е46
Лилава (M3) и жълта (повечето фейс дизели) табелка са бързи рейки. С един оборот на волана по-голям ъгъл на завиване. По тежко се въртят от обикновените.
Всички останали са обикновени. Съответно с един оборот на волана по-малък ъгъл на завиване.
Всички останали са обикновени. Съответно с един оборот на волана по-малък ъгъл на завиване.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани