Да ги и майсторите
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Да ги и майсторите
Значи преди да разкажа какво стана днес искам да кажа няколко неща, за да избегна евентуални конфликти. Та 1-во не става въпрос за тази марка сравнение с някоя друга и т.н. тъй че моля да не обижда никой. 2-ро и ние сме свине, щото и ние лъжеме в случая.
Всъщност за какво става на въпрос: мой приятел с Пежо 406 го продава, днес му звънят към 11 и нещо и се уговарят да я гледат в 2 без 15. Всичко е на 6 обаче преди около 3 месеца с тая кола се ударихме и оттогава свети датчика на еърбега. В София франс ауто казаха че могат да го оправят като сменят цялата пиро и прочие техника на коланите и еърбеците, всичко 800лв. Моя приятел естествено отказа (800 за една лампичка, здраве да е, нека свети). Пита в един 2 други сервиза същия отговор или не могат въобще. Та днес след като му звъннаха мислиме вече какво трябва да направим да ги излъжем тия да я вземат и се сещаме че тая лампичка свети Ами сега, няма време. Той живее в Дианабад и там има доста сервизчета. Тръгваме да обикаляме и се получават следните отговори - не можем (сервиза срещу Тани под моста), не можем да отворим таблото (ТОВА Е ОФИЦИЯЛНИЯ СЕРВИЗ НА СИТРОЕН, пак там под моста), сменяме коланите и т.н. (800лв) и оправяме работата (некво сервизче за гаража на пощата в студ. град, дет иначе прават съст. бангии тип лада :mha: ) Писна ми вече, спираме да се чудим къде да ходим сега, то явно никъде няма да могат. И аз се сещам че чичо ми бачка жичкаджия в този съшия гараж на пощите. Ако не знаете кво е там - мизерия батко, единственото ново нещо са баничарките на Ситроен. И отивам аз, викам го и дойде човека, разглоби таблото, свали крушката и оправи работата, за има няма 10 минути (просто щот тая кола е еврейски болтове във френска машина ).
Та за кво го пиша това нещо - като за начало, е*** т* майсторите, аз може и да не си върша работатаама поне имам идея от нея. Може ли тия малоумници в Ситроен да кажат че не могат да отворят таблото, явно нямат еврейски ключове то и аз не ги обичам ама ако това ми е работата ще се прежаля. За тия другите няма кво да говоря, не знам, може и да си разбират от работата (в първия сервиз друг път съм ходил, вършили са ми работа) ама все пак. Повече при който и да е от тия пичове няма да стъпа.
2-ро Докога ще живеем по тъпите комунистически правила и ще трябва да разчитаме да шуробабаджанашки истории за да си оправим каквото и да е нали затова е капитализъм, давам си парите - вършат ми работа.
3-то ми не знам, тоя протест ако го има (евала на колегата хаос за идеята) може да включим и тия "златни ръце на махлата" (да изсъхнат дано).
Поувлекох се малко, но мисля че на всички ни се е случвало да попаднем на калпави майстори, а да не забравяме че без нас те ще умрат, тъй че мислете къде ходите.
Всъщност за какво става на въпрос: мой приятел с Пежо 406 го продава, днес му звънят към 11 и нещо и се уговарят да я гледат в 2 без 15. Всичко е на 6 обаче преди около 3 месеца с тая кола се ударихме и оттогава свети датчика на еърбега. В София франс ауто казаха че могат да го оправят като сменят цялата пиро и прочие техника на коланите и еърбеците, всичко 800лв. Моя приятел естествено отказа (800 за една лампичка, здраве да е, нека свети). Пита в един 2 други сервиза същия отговор или не могат въобще. Та днес след като му звъннаха мислиме вече какво трябва да направим да ги излъжем тия да я вземат и се сещаме че тая лампичка свети Ами сега, няма време. Той живее в Дианабад и там има доста сервизчета. Тръгваме да обикаляме и се получават следните отговори - не можем (сервиза срещу Тани под моста), не можем да отворим таблото (ТОВА Е ОФИЦИЯЛНИЯ СЕРВИЗ НА СИТРОЕН, пак там под моста), сменяме коланите и т.н. (800лв) и оправяме работата (некво сервизче за гаража на пощата в студ. град, дет иначе прават съст. бангии тип лада :mha: ) Писна ми вече, спираме да се чудим къде да ходим сега, то явно никъде няма да могат. И аз се сещам че чичо ми бачка жичкаджия в този съшия гараж на пощите. Ако не знаете кво е там - мизерия батко, единственото ново нещо са баничарките на Ситроен. И отивам аз, викам го и дойде човека, разглоби таблото, свали крушката и оправи работата, за има няма 10 минути (просто щот тая кола е еврейски болтове във френска машина ).
Та за кво го пиша това нещо - като за начало, е*** т* майсторите, аз може и да не си върша работатаама поне имам идея от нея. Може ли тия малоумници в Ситроен да кажат че не могат да отворят таблото, явно нямат еврейски ключове то и аз не ги обичам ама ако това ми е работата ще се прежаля. За тия другите няма кво да говоря, не знам, може и да си разбират от работата (в първия сервиз друг път съм ходил, вършили са ми работа) ама все пак. Повече при който и да е от тия пичове няма да стъпа.
2-ро Докога ще живеем по тъпите комунистически правила и ще трябва да разчитаме да шуробабаджанашки истории за да си оправим каквото и да е нали затова е капитализъм, давам си парите - вършат ми работа.
3-то ми не знам, тоя протест ако го има (евала на колегата хаос за идеята) може да включим и тия "златни ръце на махлата" (да изсъхнат дано).
Поувлекох се малко, но мисля че на всички ни се е случвало да попаднем на калпави майстори, а да не забравяме че без нас те ще умрат, тъй че мислете къде ходите.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
- 54321
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 3.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316 m43b19
много кофти сте постъпили -airbag-a е нещо с което не трябва да се прави майтап - излиза за някви 50ms и има удар от около 1 тон(Майк Тайсън в най-силните години) представи си какво ще стане ако се отвори в движение най-"безпричинно" на магистралата със 160км/ч примерно. Тая лампичка не е там случайно-навсякъде пише след удар да се сменят всички неща които са ти предложили да ти сменят за 800лв. Поне е трябвало да отстраните airbag-a за да не стават фалове - не пожелавам никому.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани