Tрудно палене ..... М52

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Tрудно палене ..... М52

Мнение от i4koo » 10 Фев 2008, 21:53

Здравейте колеги, става въпрос за следното, колата пали трудно, по- скоро винаги от втори път,. Първо въртя неуспешно, след това пали, леко претриса двигателя и след това е наред, като е загряла няма проблем, това е всеки ден, няма топло - студено. Свещи съм сменял преди 6 месеца с оригинални в Мкар, мотора е 520i, М52 97г, мерси. ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: Tрудно палене ..... М52

Мнение от sachs » 10 Фев 2008, 23:54

i4koo написа:Здравейте колеги, става въпрос за следното, колата пали трудно, по- скоро винаги от втори път,. Първо въртя неуспешно, след това пали, леко претриса двигателя и след това е наред, като е загряла няма проблем, това е всеки ден, няма топло - студено. Свещи съм сменял преди 6 месеца с оригинални в Мкар, мотора е 520i, М52 97г, мерси. ;)

crankshaft pulse generator ;) .смени го и ти приключват проблемите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Re: Tрудно палене ..... М52

Мнение от i4koo » 11 Фев 2008, 1:31

sachs написа:
i4koo написа:Здравейте колеги, става въпрос за следното, колата пали трудно, по- скоро винаги от втори път,. Първо въртя неуспешно, след това пали, леко претриса двигателя и след това е наред, като е загряла няма проблем, това е всеки ден, няма топло - студено. Свещи съм сменял преди 6 месеца с оригинални в Мкар, мотора е 520i, М52 97г, мерси. ;)

crankshaft pulse generator ;) .смени го и ти приключват проблемите
Колега ,за какво става въпрос,какъв е този генератор :roll:
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 11 Фев 2008, 1:37

ходи при колегата да ти направи и една баня на дюзите с ултразвук
малко да се накиснат :lol:
ама 1во диагностика де :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 11 Фев 2008, 9:44

Всеки има значение,иначе никой няма значение.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 12 Фев 2008, 4:05

Отваряш "важните теми"

> Детски болести
> цъкаш линка за "Проблеми свързани с VANOS-a!"

и после пак пишеш!
8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 14 Фев 2008, 10:03

При мен беше датчика на кояновия вал.120.00 лв и газ

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 15.12.2007
Местоположение: BP

Мнение от tedi_todd » 15 Фев 2008, 1:28

И аз смених датчика на коляновия вал...
от спуканата капачка на термостата течеше антифриз върху този датчик и май от това се беше скапал,
и колата палеше трудно... няколко пъти гаснеше ... колегите ме насочиха към този датчик и след смяната
няма проблеми, но ако е това би трябвало да го покаже диагностика. 120кинта брат. 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 16 Фев 2008, 13:36

въпреки че са сменени свещите първо тях ги бих проверил
и след това всичко останало
силно съм резервиран към оргинални свещи
защото колкото са по оргинални толкова е по голяма вероятноста да са някаква демо версия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 16 Фев 2008, 17:41

и аз палех трудно, до тая сутрин - запали и понеже си имам проблем с ниските обороти на студен мотор го изпуснах и угасна и край въртене въртене ама неще да запали та се чуда сега кво да го правя опитах без дебитоме, без ламбда сонди ама се същото от аспуха мирише на задавено - възможно ли е да е датчика на вала (и кои вал колянов или разпределителен ) даите идея моите са изчерпаха

P.S Досега винаги колкото е по-студено толкова по-трудно палеше - задържм ключа около 4-5 секунди и каточели палеше първо 4 цилиндъра после останалите държи стабилни обороти около 30 секунди и после ако не му помагам с газта гасне. На топъл мотор пали от четвърт

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 16 Фев 2008, 17:57

Мен също ме съмнява да е датчик ,по тази логика не би трябвало да пали и при топъл двигател,понеже това не влияе на работата на датчика :roll:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 15.12.2007
Местоположение: BP

Мнение от tedi_todd » 17 Фев 2008, 2:38

spacepl написа:...(и кои вал колянов или разпределителен ) ...

Проблемен датчик на колянов вал не се държи така ... даже при мен студен мотрор палеше по-бързо. Качния на PC-то и то най-добре ще те посъветва. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 24 Фев 2008, 13:51

Бензинова помпа колегииии това се оказа моя проблем смених я и сега колата лети колко ядове за едни смешни 220 кинта. Помпата си работеше но като и затулиш изхода с пръст и край - няма налягане а трябва да е 3 бара затова не е искала да върви и разхода ми е бил зверски дюзите не са правели бензина на пара а просто са го плюели вътре :)
П.С след многократни уверения от продавача на колата че е сменил бензиновия филтър, вика ми масло не съм сменял и въздушен не съм ама бензиновия съм го сменял миналата седмица и аз си викам тоя си признава сигурно наистина е сменил бензиновия и като я взех смених сичко без бензиновия и вчера като го свалих на него пишеше 04.98 и аз :shock: :shock: :shock: имаше също и една голяма щампа на БМВ и перката и аз изперках направо 10 (десет) години бензиновия филтър не е бил сменян и накрая помпата се е предала питам се аз възможно ли е някои грозник 10 (десет) години да не си смени бензиновия филтър :shock: :shock: :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Мнение от BMWdrivers » 28 Фев 2008, 19:58

Бензиновия филтър не е като дизеловия да се сменя на 10-20000км. и моя не беше сменян.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 28 Фев 2008, 20:17

spacepl да колега напълно е възможно и аз така като докарах моята смених всичко и на бензиновия филтър отдоло под шоф. седалка си пишеше датата на производство 97-ма .... и аз гледах леко така като теле :shock: :mhihi:
и ми казаха че е бил запушен .. малко под 160 000 км беше колата ми
ама тои е ефтин направил си грешка че не си го сменил и него :winky:
а оттам едни тези че щом тои не е сменян значи колата не е поддържана как си трябва ама знае ли човек :winky:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook