Бутоните на КЛЮЧА не работят

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Бутоните на КЛЮЧА не работят

Мнение от gggalf » 29 Сеп 2008, 1:20

Бутоните на КЛЮЧА не работят когато ги натискам нито един от 3-те нищо не става така съм купил колата а тя е от скоро :) и ми се иска да си оправя газариката ще съм ви мн благодарен ако ми кажета от какво може да е проблема благодаря предварително. Колата е 320 ТД Компакт 2002

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Мнение от zlati79 » 29 Сеп 2008, 7:29

батерия!? зависи с кой ключ си!? http://forum.e46fanatics.com/showthread ... ey+battery

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 29 Сеп 2008, 9:07

Не е батерия, тя сама се зарежда.
Влизаш в колата и:
1. Даваш на контакт
2. Вадиш от контакт и натискаш бутона за отключване след това докато го държиш, натискаш бутона за заключване 3пъти и пускаш
3. Вратите се отключват/заключват и си ти!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 29 Сеп 2008, 15:46

...
Последна промяна kriso85 на 08 Ное 2008, 14:15, променена общо 1 път
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 29 Сеп 2008, 16:03

bscsystem написа:Не е батерия, тя сама се зарежда.
Влизаш в колата и:
1. Даваш на контакт
2. Вадиш от контакт и натискаш бутона за отключване след това докато го държиш, натискаш бутона за заключване 3пъти и пускаш
3. Вратите се отключват/заключват и си ти!


това не стана :(
а за батерията си мислех че не е защото ми го прави и на двата ключа но освен ще пробвам и ще пиша

ентусиаст
Аватар
Мнения: 868
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: София

Мнение от Фил » 29 Сеп 2008, 16:23

При мен как се получи:

1. Влизаш в колата, затваряш всичко
2. Даваш на контакт за не повече от 5 секунди.
3. Докато е на контакт, натискаш и ЗАДЪРЖАШ НАТИСНАТ бутона за отключване.
4. Вадиш от контакт със задържан бутон и натискаш бутона за заключване 3 пъти горе долу през една секунда и пускаш всичко.
5. Вратите се отключват/заключват.

Стана от няколко опита, не се отчайвай, ако не се получи веднага.
Също така, не знам дали има някакво значение, но докато носех и двата ключа с мен в колата, нито един път не стана. На другата сутрин отидох само с единия и стана от раз.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330d

Мнение от gggalf » 29 Сеп 2008, 17:25

мерси мн на всички :) поиграх си повече време и стана :) но от какво се е получило това нещо ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 29 Сеп 2008, 19:08

от махане на клемите на акумулатора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 29 Ное 2008, 21:29

Колеги бутона за отключване си работи винаги. За заключване пак работи (като го натисна и светват лампите в купето), но неще да заключи в повечето случаи. Заключва само когато е доста топло в купето. Някаде бях гледал снимка на платката за заключване с 2 релета, дето се намира над бушоните. Някои може ли да я пусне пак тази снимка, за да си заръчам първо релетата преди да разглабя.
Търсих с търсачката но неможах да намеря темата.
Мерси предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 01 Дек 2008, 18:59

При мене каккво стана-ключа си работеше без проблем когато застудя почна да не отлкючва всеки път ама нямаше проблем от 2-3 път отключваше иначе си заключваше винаги.Пробвах варианта които колегите споменаха по горе и какво стана в деиствителност ключа отказа напълно ни отключва ни заключва и не моа го опрая , а вториа ключ на колата не мойе пък да я заключва абе голям филм стана са.Мъчих са 10 мин да го поткарам ключа както описаха колегите ама неще и неще .

Към колегата които описа по горе процедурата имам един въпрос ,тои казва че като сработи системата колата се отключва и заключва което означава че колата трябва да е заключена

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 02 Дек 2008, 11:38

meteorman написа:При мене каккво стана-ключа си работеше без проблем когато застудя почна да не отлкючва всеки път ама нямаше проблем от 2-3 път отключваше иначе си заключваше винаги.Пробвах варианта които колегите споменаха по горе и какво стана в деиствителност ключа отказа напълно ни отключва ни заключва и не моа го опрая , а вториа ключ на колата не мойе пък да я заключва абе голям филм стана са.Мъчих са 10 мин да го поткарам ключа както описаха колегите ама неще и неще .

Към колегата които описа по горе процедурата имам един въпрос ,тои казва че като сработи системата колата се отключва и заключва което означава че колата трябва да е заключена

Колега при мрн проблема е обратно на твоя. Винаги отключва, но много рядко заключва. Препрограмирах си ключа, но проблема си остана. Явно е от релетата и ще се сменят, но нямам снимка за да си ги поръчам предварително.
Пак ви моля колеги. Ако някои пази снимка на релетата, какви са като модел и параметри, да я даде. Обещавам да черпя.
П.П. Колега, като си в колата тя е отключена. Като се препрограми ключа, тя заключи и отключи, и си оставе отключена.

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 02 Дек 2008, 15:03

Добре де година и кусур от как си регистриран и не знаеш за търсачката


oTECa написа:Изображение
Добре де колеги, ама кое от двете релета е за заключване и кое за отключване. Че на мен заключването се ебава. Работи си когато му е кеф. Дет се вика на настроения е. :mhihi:


_-^Pampi^-_ написа:Трябва да си смениш релетата за централното, две са на брой и се намират в ел блок зад жабката.
Едното реле е за заключване, а другото е за отключване.
Запоени са на платката, не са на цокъл.
Около 15-20 лв е брой реле, сменяй и двете, ако не се справяш с поялника иди до ел техник.

Ето ги:
Изображение



а кажи че не е вярно ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 02 Дек 2008, 16:45

Колега мерси за помоща. Помня я темата и знам че бях писал в нея, но неможах да я намеря. :uups: А я търсих над 2 часа :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 04 Дек 2008, 20:05

Моят проблем за които бях писал по горе се оправи почти т.е след интервенцията със задърйане на бутоните се оказа че съм забранил ключа у; тряаше да се опраи ама......... както и да е срещу 30кинта го опраиха ама пак някои път ама по рядко се заяжда с отключването,а относно втория ми клюя които само не заключваше се оказа че подавал различни импулси и ми го забраниха на цяло за да не се прецака имобилайзера - в общи линий това е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 05 Дек 2008, 7:20

Темата се казва ОТКЛЮЧВАНЕ :D

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook