Бутоните на КЛЮЧА не работят
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- gggalf
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
Бутоните на КЛЮЧА не работят
Бутоните на КЛЮЧА не работят когато ги натискам нито един от 3-те нищо не става така съм купил колата а тя е от скоро и ми се иска да си оправя газариката ще съм ви мн благодарен ако ми кажета от какво може да е проблема благодаря предварително. Колата е 320 ТД Компакт 2002
- zlati79
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
батерия!? зависи с кой ключ си!? http://forum.e46fanatics.com/showthread ... ey+battery
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Не е батерия, тя сама се зарежда.
Влизаш в колата и:
1. Даваш на контакт
2. Вадиш от контакт и натискаш бутона за отключване след това докато го държиш, натискаш бутона за заключване 3пъти и пускаш
3. Вратите се отключват/заключват и си ти!
Влизаш в колата и:
1. Даваш на контакт
2. Вадиш от контакт и натискаш бутона за отключване след това докато го държиш, натискаш бутона за заключване 3пъти и пускаш
3. Вратите се отключват/заключват и си ти!
- gggalf
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
bscsystem написа:Не е батерия, тя сама се зарежда.
Влизаш в колата и:
1. Даваш на контакт
2. Вадиш от контакт и натискаш бутона за отключване след това докато го държиш, натискаш бутона за заключване 3пъти и пускаш
3. Вратите се отключват/заключват и си ти!
това не стана
а за батерията си мислех че не е защото ми го прави и на двата ключа но освен ще пробвам и ще пиша
При мен как се получи:
1. Влизаш в колата, затваряш всичко
2. Даваш на контакт за не повече от 5 секунди.
3. Докато е на контакт, натискаш и ЗАДЪРЖАШ НАТИСНАТ бутона за отключване.
4. Вадиш от контакт със задържан бутон и натискаш бутона за заключване 3 пъти горе долу през една секунда и пускаш всичко.
5. Вратите се отключват/заключват.
Стана от няколко опита, не се отчайвай, ако не се получи веднага.
Също така, не знам дали има някакво значение, но докато носех и двата ключа с мен в колата, нито един път не стана. На другата сутрин отидох само с единия и стана от раз.
1. Влизаш в колата, затваряш всичко
2. Даваш на контакт за не повече от 5 секунди.
3. Докато е на контакт, натискаш и ЗАДЪРЖАШ НАТИСНАТ бутона за отключване.
4. Вадиш от контакт със задържан бутон и натискаш бутона за заключване 3 пъти горе долу през една секунда и пускаш всичко.
5. Вратите се отключват/заключват.
Стана от няколко опита, не се отчайвай, ако не се получи веднага.
Също така, не знам дали има някакво значение, но докато носех и двата ключа с мен в колата, нито един път не стана. На другата сутрин отидох само с единия и стана от раз.
- gggalf
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
- oTECa
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
Колеги бутона за отключване си работи винаги. За заключване пак работи (като го натисна и светват лампите в купето), но неще да заключи в повечето случаи. Заключва само когато е доста топло в купето. Някаде бях гледал снимка на платката за заключване с 2 релета, дето се намира над бушоните. Някои може ли да я пусне пак тази снимка, за да си заръчам първо релетата преди да разглабя.
Търсих с търсачката но неможах да намеря темата.
Мерси предварително.
Търсих с търсачката но неможах да намеря темата.
Мерси предварително.
При мене каккво стана-ключа си работеше без проблем когато застудя почна да не отлкючва всеки път ама нямаше проблем от 2-3 път отключваше иначе си заключваше винаги.Пробвах варианта които колегите споменаха по горе и какво стана в деиствителност ключа отказа напълно ни отключва ни заключва и не моа го опрая , а вториа ключ на колата не мойе пък да я заключва абе голям филм стана са.Мъчих са 10 мин да го поткарам ключа както описаха колегите ама неще и неще .
Към колегата които описа по горе процедурата имам един въпрос ,тои казва че като сработи системата колата се отключва и заключва което означава че колата трябва да е заключена
Към колегата които описа по горе процедурата имам един въпрос ,тои казва че като сработи системата колата се отключва и заключва което означава че колата трябва да е заключена
- oTECa
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
meteorman написа:При мене каккво стана-ключа си работеше без проблем когато застудя почна да не отлкючва всеки път ама нямаше проблем от 2-3 път отключваше иначе си заключваше винаги.Пробвах варианта които колегите споменаха по горе и какво стана в деиствителност ключа отказа напълно ни отключва ни заключва и не моа го опрая , а вториа ключ на колата не мойе пък да я заключва абе голям филм стана са.Мъчих са 10 мин да го поткарам ключа както описаха колегите ама неще и неще .
Към колегата които описа по горе процедурата имам един въпрос ,тои казва че като сработи системата колата се отключва и заключва което означава че колата трябва да е заключена
Колега при мрн проблема е обратно на твоя. Винаги отключва, но много рядко заключва. Препрограмирах си ключа, но проблема си остана. Явно е от релетата и ще се сменят, но нямам снимка за да си ги поръчам предварително.
Пак ви моля колеги. Ако някои пази снимка на релетата, какви са като модел и параметри, да я даде. Обещавам да черпя.
П.П. Колега, като си в колата тя е отключена. Като се препрограми ключа, тя заключи и отключи, и си оставе отключена.
Добре де година и кусур от как си регистриран и не знаеш за търсачката
а кажи че не е вярно
oTECa написа:
Добре де колеги, ама кое от двете релета е за заключване и кое за отключване. Че на мен заключването се ебава. Работи си когато му е кеф. Дет се вика на настроения е.
_-^Pampi^-_ написа:Трябва да си смениш релетата за централното, две са на брой и се намират в ел блок зад жабката.
Едното реле е за заключване, а другото е за отключване.
Запоени са на платката, не са на цокъл.
Около 15-20 лв е брой реле, сменяй и двете, ако не се справяш с поялника иди до ел техник.
Ето ги:
а кажи че не е вярно
- oTECa
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
Колега мерси за помоща. Помня я темата и знам че бях писал в нея, но неможах да я намеря. А я търсих над 2 часа
Моят проблем за които бях писал по горе се оправи почти т.е след интервенцията със задърйане на бутоните се оказа че съм забранил ключа у; тряаше да се опраи ама......... както и да е срещу 30кинта го опраиха ама пак някои път ама по рядко се заяжда с отключването,а относно втория ми клюя които само не заключваше се оказа че подавал различни импулси и ми го забраниха на цяло за да не се прецака имобилайзера - в общи линий това е
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани