С благодарности към М-Кар
Модератор: Технически модератори
72 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
С благодарности към М-Кар
Тук искам да кажа едно огромно БЛАГОДАРЯ на М-КАР и по-конкретно на механика Борислав, на приемчика Иван и на шефа на сервиза също Иван.
Тези хора се захванаха с колата в късния следобед и никой не ми каза ,,ае 6 часа е, ние ще си ходим щото свърши работното време,,.
Стояха до 19:30 с едно единствено желание - да ми оправят колата.
И Я ОПРАВИХА
Отношението към мен, колата и проблемите ми беше точно както се чувства едно БМВ на пътя - бързо, точно, акуратно
Благодарение на усилията, професионализма и чудесното отношение към мен, колата, марката и проблемите ми не мога да си позная колата.
А мислех да се отървавам от нея и никога повече да не се кача на БМВ.
Тези хора ме върнаха в правата вяра
Играха си много, сръдкава работа, смяна на детайл, пътна проба, отново в сревиза, отново пътна проба. Тези хора не се отказаха докато не решиха проблема.
Нищо общо с високомерното отношение в сервиза камор
Благодарение на тези хора не бих си позволил вече еретични мисли да сменям марката.
Това е ПРЕМИУМ:
- марката
- колата
- обслужването
- отношението
Направи ми впечатление как мисли приемчика Иван - ние не можем да си позволим и няма да допуснем да се разочароваш от марката.
Това е човек който милее за марката.
По-добре 1 път да отида до Пловдив и да ми се свърши работа отколкото 3 пъти в камор и колата ми да продължава да скърца и лопа цялата.
Момчета, БЛАГОДАРЯ
Тези хора се захванаха с колата в късния следобед и никой не ми каза ,,ае 6 часа е, ние ще си ходим щото свърши работното време,,.
Стояха до 19:30 с едно единствено желание - да ми оправят колата.
И Я ОПРАВИХА
Отношението към мен, колата и проблемите ми беше точно както се чувства едно БМВ на пътя - бързо, точно, акуратно
Благодарение на усилията, професионализма и чудесното отношение към мен, колата, марката и проблемите ми не мога да си позная колата.
А мислех да се отървавам от нея и никога повече да не се кача на БМВ.
Тези хора ме върнаха в правата вяра
Играха си много, сръдкава работа, смяна на детайл, пътна проба, отново в сревиза, отново пътна проба. Тези хора не се отказаха докато не решиха проблема.
Нищо общо с високомерното отношение в сервиза камор
Благодарение на тези хора не бих си позволил вече еретични мисли да сменям марката.
Това е ПРЕМИУМ:
- марката
- колата
- обслужването
- отношението
Направи ми впечатление как мисли приемчика Иван - ние не можем да си позволим и няма да допуснем да се разочароваш от марката.
Това е човек който милее за марката.
По-добре 1 път да отида до Пловдив и да ми се свърши работа отколкото 3 пъти в камор и колата ми да продължава да скърца и лопа цялата.
Момчета, БЛАГОДАРЯ
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
браво колега, никога в КАМОР !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Само в Дару, но наи добре в МКАР както казваш, евалата на момчетата! я разкажи за твоите проблеми и какво са ти оправили, не ти ли беше гаранционна Х5-цата
Само в Дару, но наи добре в МКАР както казваш, евалата на момчетата! я разкажи за твоите проблеми и какво са ти оправили, не ти ли беше гаранционна Х5-цата
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
absix написа:Хммм.... май ще ходя и аз да ги видя тия момци
Евала, к'во повече да кажа.
Ми ходи, тъкмо ше се разходиш.
- Man0Lov
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '13 Bmw F10 520d
absix написа:Я, кажи за мен и колегите историята в хронология. Как, какво, кога направи.... завършека е ясен, ама дай отначало.
Колата започна да хлопа на 8000 км, някаква щанга на Adaptive Drive-a която КАМОР смениха с новия модел по гаранция.
Дотук добре но когато отидох в М-КАР преди седмица се оказа че е протекла, нещо което КАМОР не забелязаха или си затраяха с надежда гаранцията да изтече въпреки че 2 дни по-рано колата беше в КАМОР за досадното хлопане на 5-тата врата която регулираха за 3-ти път.
За което хлопане всъщност отидох като последна стъпка в М-КАР.
Какво ми направи впечатление - М-КАР не си затвориха очите а поръчаха щангата, пълнещите се с вода стопове и Soft Close-a на 5-тата врата и те за 2-3 дни дойдоха.
От понеделник сутрина до вторник на обяд бяха сменени маслото, филтрите, стоповете и soft close-a като ми беше предоставена една чисто нова Х3 да си върша работа.
Бях предупреден че хлопането на 5-тата врата е сръдкава работа и се хваща с возене на механик в багажника
Борислав го возихме 2-3 пъти в багажника и се оказа че освен soft close-a трябва да се смени по гаранция и ключалката което момчетата направиха днес като пътьом отстраниха вандалщините на КАМОР.
Много жалко защото Шай Ратцаби много милее за КАМОР, страхотен човек е и ще направи всичко възможно да ти помогне но не може да слезе да ми прави колата.
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
С благодарности към М-Кар
Айде ако ходите верно, вижте в гаража на МКар има ли нещо интересно налично, че се слават с голям бюджет...
- Man0Lov
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '13 Bmw F10 520d
X5 E70 написа:absix написа:Я, кажи за мен и колегите историята в хронология. Как, какво, кога направи.... завършека е ясен, ама дай отначало.
Колата започна да хлопа на 8000 км, някаква щанга на Adaptive Drive-a която КАМОР смениха с новия модел по гаранция.
Дотук добре но когато отидох в М-КАР преди седмица се оказа че е протекла, нещо което КАМОР не забелязаха или си затраяха с надежда гаранцията да изтече въпреки че 2 дни по-рано колата беше в КАМОР за досадното хлопане на 5-тата врата която регулираха за 3-ти път.
За което хлопане всъщност отидох като последна стъпка в М-КАР.
Какво ми направи впечатление - М-КАР не си затвориха очите а поръчаха щангата, пълнещите се с вода стопове и Soft Close-a на 5-тата врата и те за 2-3 дни дойдоха.
От понеделник сутрина до вторник на обяд бяха сменени маслото, филтрите, стоповете и soft close-a като ми беше предоставена една чисто нова Х3 да си върша работа.
Бях предупреден че хлопането на 5-тата врата е сръдкава работа и се хваща с возене на механик в багажника
Борислав го возихме 2-3 пъти в багажника и се оказа че освен soft close-a трябва да се смени по гаранция и ключалката което момчетата направиха днес като пътьом отстраниха вандалщините на КАМОР.
Много жалко защото Шай Ратцаби много милее за КАМОР, страхотен човек е и ще направи всичко възможно да ти помогне но не може да слезе да ми прави колата.
Лелее, аз попринцип си ходя в ДАРУ КАР, защото съм си най-доволен, но ще се разходя до М КАР да видим как е..
absix написа:Аз от както съм тук, това е едиснтвената похвална тема, за който и да било БМВ дилър в България. Поправете ме, ако греша.
Човек, смятай колко съм бил разочарован след като мислех как да се отърва от Х5-цата за някой ML/GL. (не ме убивайте, няма вече да си помислям)
Kак да не пусна такава тема след като имам тази кола от близо 1 година и се оказа че едва днес си я опознавам.
Как да не похваля хората след като днес за първи път си карам колата без да отварям прозореца щото цяла година ме дразнеха всякакви шумове - скърцане, лопане, тропане
72 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани