"Голямото шофиране" дава 100 000 лв на най-добрите
Модератор: Общи модератори
65 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Totogada
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 763
- Регистриран на: 13.02.2006
- Местоположение: Сливен
- Кара: ше E36 320 Coupe
"Голямото шофиране" дава 100 000 лв на най-добрите
Това нещо,което ще се проведе май ще е интересно
По-добър шофьор ли си от всички останали? Смяташ ли, че ще можеш да обиколиш България за 48 часа? Ще се окаже ли твоята стратегия за състезанието по-добра от тази на останалите? Отговорите на тези въпроси може да получи всеки, който се запише за участие в "Голямото шофиране" - състезание за любители, чиято цел е да обиколят България в рамките на две денонощия. Играта ще бъде излъчвана по телевизията, пресата и интернет като риалити шоу, а за най-добрите организаторите са подготвили награден фонд от 100 000 лв. Ето и малко повече информация за това какво ни очаква от 19 до 21 юни тази година.
ГОЛЯМОТО ШОФИРАНЕ BIG DRIVE ОТ ЛЮБИТЕЛ ДО ПОБЕДИТЕЛ
Идея
Идеята за „Голямото шофиране” е породена от факта, че в последните години се наблюдава изключителен интерес към автомобилният спорт и изявите свързани с него. И докато всеки може да бъде наблюдател и привърженик, малко са тези, които имат талант и права да се занимават професионално с този спорт.
Ето защо „Голямото шофиране” дава шанс на всеки любител шофьор да изяви своите майсторски умения и изпита удоволствието на състезателния дух в началото на идващото лято.
Целта на „Голямото шофиране” е да определи чрез регламент и в честна и директна надпревара най – добрите шофьори на България.
Състезанието
Време на провеждане: 19-21 (петък-неделя) юни 2009 година.
Старт/финал: Атрактивно и функционално място в град София – работни варианти: паркинг на национален стадион или площи пред катедрален храм „Александър Невски”
Маршрут: Преминаване през всички 27 области на страната плюс София град
Право на участие: Право да участват имат всички желаещи, които притежават свидетелство за правоуправление на МПС, без ограничения за възраст, пол и националност. Състав на екипажите – минимум 2, максимум 3 човека. Изключение от това се допускат съгл. Специален регламент
В състезанието нямат право да участват единствено лицензирани състезатели по автомобилен спорт (настоящи и от близкото минало).
Общо времетраене: 48 часа, от петък до неделя.
Кратко описание: Във всяка област на България и на предварително определени от организаторите място ще бъдат разположени контролни пунктове (check point), където екипажите ще регистрират своето преминаване. По този начин участниците ще могат чрез натрупване да събират точки, необходими за тяхното класиране.
Процедурата ще се осъществява посредством електронни терминали на организатора, заедно с поименни магнитни карти за всеки екипаж. Всяко преминаване (чекиране) на екипажите ще бъде отразявано онлайн в интернет. По този начин и участници, и техните близки, ще могат да следят текущото класиране на всеки от екипажите в реално време. Състезанието обхваща 32 точки в цяла България. Участниците са задължени да спазват правилата за движение, съгл. ЗДПУ. Изборът на маршрут и последователността на преминаване през различни пунктове е индивидуално решение на всеки екипаж. Именно това, а не скоростното шофиране ще бъде определящо за челно класиране.
Допустими автомобили за участие: В «Голямото шофиране» могат да участват автомобили без ограничения за марка, модел, кубатура и мощност. Ще се изискват само документите им, съгласно законовата уредба на страната.
Мероприятието е в риалити формат и ще бъде широко отразено от медиите. Акцент ще бъде поставен и върху мнението на участници, организационен екип и органите на КАТ за състоянието на нашите пътища, маркировка, спазване правилата на движение и други „горещи” теми, свързани с движението по пътищата на страната ни.
Наградите – състезанието ще има награден фонд от 100 000 лв. Наградите са разпределени, както в официалното класиране – от първо до шесто място, така и за специални награди тип „Смесен екипаж”, „Дамски екипаж”, „Фамилен/Семеен екипаж”,”Медиа екипаж”, „Фирмен екипаж”, „Най-стар автомобил”, „Най-млад екипаж”,”Екипаж Ветеран”, като последните 2 се определят на база средна възраст на членовете на екипажа) и т.н.
Точкуването се извършва по следната формула:
32 пункта с чек-пойнт терминали в цялата страна, разпределени в два кръга – Малък кръг и Голям кръг. Малкият кръг е по-лесен за преминаване, съдържа 13 пункта и всеки от тях носи по 10 точки. Големият кръг е съставен от 15 пункта, които са разположени по-близо до границите на България и носят по 20 точки. Освен това има и 4 „Точки на предизвикателство”, отличаващи се с предизвикателна локация и труднодостъпност, поради което носят по 30 точки. Преминаването през всички пунктове от Големия или Малкия кръг носи допълнителни бонус точки. Тъй като „ГОЛЯМОТО ШОФИРАНЕ” е събитие, носещо послание „Нека шофирането бъде удоволствие, а не война. ЖИВОТЪТ е един”, в регламента на състезанието са заложени сериозни точкови наказания за всички екипажи, които са били санкционирани с акт от органите на КАТ в страната по време на състезанието.
Печели този, който има най-много точки.
СПЕЦИАЛНА АTPАКЦИЯ: В последния ден на състезанието, неделя, за забавление на публиката, очакваща пристигащите на Финала екипажи, ще бъде организирана демонстрация по майсторско кормуване на професионални пилоти.
Мащаб: Територията на България, както и очакване за участие на около 500 екипажа.
Телевизионното предаване
„Голямото Шофиране” е риалити формат, който проследява уникалното състезание за непрофесионални шофьори „Голямото Шофиране”. Телевизионното шоу фокусира вниманието не толкова върху самото автомобилно рали, а върху най-интересните участници, техните приключения, взаимоотношенията в екипите, трудностите и радостите на участниците, спецификата на пътищата, маршрутите и конкретните местности в България, през които се преминава.
Предаването е разделено на 4 серии от по 1 час. Всяка от сериите е посветена на съответен времеви диапазон от състезанието.
Работен вариант на телевизионното заснемане:
Серия 1 – подготовка събитието и самите екипажи за участие с паралелно запознаване на зрителя с членовете на съответните екипи, напрежение преди старта, стартиране на екипажите.
Серия 2 – непосредствено продължение на събитията от серия 1 с кратко повторение на старта, уловени мигове от изработването на тактиките и канкретни екипни решения, излизане от София на колите, първите 12 часа (вечерен и нощен преход, ориентиране в ситуация, спорове, притеснения и др. емоционални моменти), втори 12 часа за състезанието свикване със ситуациата, съмнение или увереност в избрания маршрут, състояние на членовете на екипажа при първите слънчеви лъчи и в горещия съботен ден)
Серия 3 – Втори 24 часа на състезанието, промени в тактиките, скандали, напрежение, насочване на всички екипи обратно към София.
Серия 4 – Финална борба между лидерите, напрежение и умора в екипите, Финал на състезанието, радости и разочарование, заседание на съдийска комисия, обявяване на призьорите, снимки. Актакционна програма около Старт-Финална арка преди и по време на пристигането на екипажите. Специална церемония по награждаване на победителите с коктейл.
Като допълнение към и без това изключително интересното състезание, специално за телевизионния формат в ралито ще се включат: 2 или 3 коли с екипажи, съставени от популярни български личности (екипаж манекенки, екипаж музиканти). Освен това телевизионното шоу ще има и официален водещ, който също ще кара по състезателния маршрут, но не с цел да се състезава, а по-скоро да следи състезанието, да води самото предаване и да коментира случващото се. В този телевизионен автомобил ще бъдат водещия и един автомобилен експерт. В момента се водят преговори с евентуални водещи. Работен вариант – Димитър Илиев и Венера Миладинова-Илиева.
Предаването ще бъде заснето с над 10 професионални камери, 10 малки дигитални камери раздадени на някои от екипите и 3 репортажни коли с оператор и репортер.
Повече информация за състезанието, регламента му, записване за участие и всичко останало можете да намерите на офиц. му страница в интернет - http://thebigdrive.net
Източник: http://www.shakedown-bg.com

По-добър шофьор ли си от всички останали? Смяташ ли, че ще можеш да обиколиш България за 48 часа? Ще се окаже ли твоята стратегия за състезанието по-добра от тази на останалите? Отговорите на тези въпроси може да получи всеки, който се запише за участие в "Голямото шофиране" - състезание за любители, чиято цел е да обиколят България в рамките на две денонощия. Играта ще бъде излъчвана по телевизията, пресата и интернет като риалити шоу, а за най-добрите организаторите са подготвили награден фонд от 100 000 лв. Ето и малко повече информация за това какво ни очаква от 19 до 21 юни тази година.
ГОЛЯМОТО ШОФИРАНЕ BIG DRIVE ОТ ЛЮБИТЕЛ ДО ПОБЕДИТЕЛ
Идея
Идеята за „Голямото шофиране” е породена от факта, че в последните години се наблюдава изключителен интерес към автомобилният спорт и изявите свързани с него. И докато всеки може да бъде наблюдател и привърженик, малко са тези, които имат талант и права да се занимават професионално с този спорт.
Ето защо „Голямото шофиране” дава шанс на всеки любител шофьор да изяви своите майсторски умения и изпита удоволствието на състезателния дух в началото на идващото лято.
Целта на „Голямото шофиране” е да определи чрез регламент и в честна и директна надпревара най – добрите шофьори на България.
Състезанието
Време на провеждане: 19-21 (петък-неделя) юни 2009 година.
Старт/финал: Атрактивно и функционално място в град София – работни варианти: паркинг на национален стадион или площи пред катедрален храм „Александър Невски”
Маршрут: Преминаване през всички 27 области на страната плюс София град
Право на участие: Право да участват имат всички желаещи, които притежават свидетелство за правоуправление на МПС, без ограничения за възраст, пол и националност. Състав на екипажите – минимум 2, максимум 3 човека. Изключение от това се допускат съгл. Специален регламент
В състезанието нямат право да участват единствено лицензирани състезатели по автомобилен спорт (настоящи и от близкото минало).
Общо времетраене: 48 часа, от петък до неделя.
Кратко описание: Във всяка област на България и на предварително определени от организаторите място ще бъдат разположени контролни пунктове (check point), където екипажите ще регистрират своето преминаване. По този начин участниците ще могат чрез натрупване да събират точки, необходими за тяхното класиране.
Процедурата ще се осъществява посредством електронни терминали на организатора, заедно с поименни магнитни карти за всеки екипаж. Всяко преминаване (чекиране) на екипажите ще бъде отразявано онлайн в интернет. По този начин и участници, и техните близки, ще могат да следят текущото класиране на всеки от екипажите в реално време. Състезанието обхваща 32 точки в цяла България. Участниците са задължени да спазват правилата за движение, съгл. ЗДПУ. Изборът на маршрут и последователността на преминаване през различни пунктове е индивидуално решение на всеки екипаж. Именно това, а не скоростното шофиране ще бъде определящо за челно класиране.
Допустими автомобили за участие: В «Голямото шофиране» могат да участват автомобили без ограничения за марка, модел, кубатура и мощност. Ще се изискват само документите им, съгласно законовата уредба на страната.
Мероприятието е в риалити формат и ще бъде широко отразено от медиите. Акцент ще бъде поставен и върху мнението на участници, организационен екип и органите на КАТ за състоянието на нашите пътища, маркировка, спазване правилата на движение и други „горещи” теми, свързани с движението по пътищата на страната ни.
Наградите – състезанието ще има награден фонд от 100 000 лв. Наградите са разпределени, както в официалното класиране – от първо до шесто място, така и за специални награди тип „Смесен екипаж”, „Дамски екипаж”, „Фамилен/Семеен екипаж”,”Медиа екипаж”, „Фирмен екипаж”, „Най-стар автомобил”, „Най-млад екипаж”,”Екипаж Ветеран”, като последните 2 се определят на база средна възраст на членовете на екипажа) и т.н.
Точкуването се извършва по следната формула:
32 пункта с чек-пойнт терминали в цялата страна, разпределени в два кръга – Малък кръг и Голям кръг. Малкият кръг е по-лесен за преминаване, съдържа 13 пункта и всеки от тях носи по 10 точки. Големият кръг е съставен от 15 пункта, които са разположени по-близо до границите на България и носят по 20 точки. Освен това има и 4 „Точки на предизвикателство”, отличаващи се с предизвикателна локация и труднодостъпност, поради което носят по 30 точки. Преминаването през всички пунктове от Големия или Малкия кръг носи допълнителни бонус точки. Тъй като „ГОЛЯМОТО ШОФИРАНЕ” е събитие, носещо послание „Нека шофирането бъде удоволствие, а не война. ЖИВОТЪТ е един”, в регламента на състезанието са заложени сериозни точкови наказания за всички екипажи, които са били санкционирани с акт от органите на КАТ в страната по време на състезанието.
Печели този, който има най-много точки.
СПЕЦИАЛНА АTPАКЦИЯ: В последния ден на състезанието, неделя, за забавление на публиката, очакваща пристигащите на Финала екипажи, ще бъде организирана демонстрация по майсторско кормуване на професионални пилоти.
Мащаб: Територията на България, както и очакване за участие на около 500 екипажа.
Телевизионното предаване
„Голямото Шофиране” е риалити формат, който проследява уникалното състезание за непрофесионални шофьори „Голямото Шофиране”. Телевизионното шоу фокусира вниманието не толкова върху самото автомобилно рали, а върху най-интересните участници, техните приключения, взаимоотношенията в екипите, трудностите и радостите на участниците, спецификата на пътищата, маршрутите и конкретните местности в България, през които се преминава.
Предаването е разделено на 4 серии от по 1 час. Всяка от сериите е посветена на съответен времеви диапазон от състезанието.
Работен вариант на телевизионното заснемане:
Серия 1 – подготовка събитието и самите екипажи за участие с паралелно запознаване на зрителя с членовете на съответните екипи, напрежение преди старта, стартиране на екипажите.
Серия 2 – непосредствено продължение на събитията от серия 1 с кратко повторение на старта, уловени мигове от изработването на тактиките и канкретни екипни решения, излизане от София на колите, първите 12 часа (вечерен и нощен преход, ориентиране в ситуация, спорове, притеснения и др. емоционални моменти), втори 12 часа за състезанието свикване със ситуациата, съмнение или увереност в избрания маршрут, състояние на членовете на екипажа при първите слънчеви лъчи и в горещия съботен ден)
Серия 3 – Втори 24 часа на състезанието, промени в тактиките, скандали, напрежение, насочване на всички екипи обратно към София.
Серия 4 – Финална борба между лидерите, напрежение и умора в екипите, Финал на състезанието, радости и разочарование, заседание на съдийска комисия, обявяване на призьорите, снимки. Актакционна програма около Старт-Финална арка преди и по време на пристигането на екипажите. Специална церемония по награждаване на победителите с коктейл.
Като допълнение към и без това изключително интересното състезание, специално за телевизионния формат в ралито ще се включат: 2 или 3 коли с екипажи, съставени от популярни български личности (екипаж манекенки, екипаж музиканти). Освен това телевизионното шоу ще има и официален водещ, който също ще кара по състезателния маршрут, но не с цел да се състезава, а по-скоро да следи състезанието, да води самото предаване и да коментира случващото се. В този телевизионен автомобил ще бъдат водещия и един автомобилен експерт. В момента се водят преговори с евентуални водещи. Работен вариант – Димитър Илиев и Венера Миладинова-Илиева.
Предаването ще бъде заснето с над 10 професионални камери, 10 малки дигитални камери раздадени на някои от екипите и 3 репортажни коли с оператор и репортер.
Повече информация за състезанието, регламента му, записване за участие и всичко останало можете да намерите на офиц. му страница в интернет - http://thebigdrive.net
Източник: http://www.shakedown-bg.com

R.I.P. Champion 1968 – 2007 Colin McRae
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
- Простак
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: колата да харчи
((:BuKcu:)) написа:Е, няма ли да се спи?![]()
Иначе звучи интересно....
само си представи тези 100 000 колко Е30ки са и да видим дали ще ти се доспи

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Мда това е доста интересно и хубаво като идея. Само не мога да разбера през кои градове ще се минава и акде ще бъдат тези чекпойти. Според мен организаторите трябва да кажат през кои градове трябва да се минава за голямия и през кои за малкия кръг. И от там нататак отборите да си решът какъв маршрут да ползват. Аз лично съм навит да се пробва с още един приятел дори да не спечеля ще е едно голямо изживяване и голямо удовослтвие за мен лично. Така че мисля да се пробвам...
- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
Това определено ще е интересно 

Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Хора, ако си намеря кола ще се запиша да участвам! Адски мерак ми е .. А същевременно ми е супер силна ориентацията и шофирането .. (Не съм пилот-състезател)
Ще си помисля и ще потърся човек, с който да участвам
Ще си помисля и ще потърся човек, с който да участвам

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
не искам да ви сиктирдосвам мерака ама ......
1.5. Таксата за участие е в размер на 600 лв. Заявилите участие заплащат таксата, както следва:
- 500 лв. за заявилите, платили в рамките на 2 работни дни (При внасяне на пълната такса, с подаване на заявката 100 лв. отстъпка)
- 100 лв от първоначалната такса с подаване на заявката и окончателно плащане на 500 лв до 11.06.2009
1.6. Фирмен екипаж – Организаторите допускат участие на брандирани фирмени екипажи. Такса за участие 1100 лв се заплаща както следва:
- 1000 лв. за заявилите, платили в рамките на 2 работни дни (При внасяне на пълната такса, с подаване на заявката 100 лв. отстъпка)
- 200 лв от първоначалната такса с подаване на заявката и окончателно плащане на 900 лв до 11.06.2009
1.7. При отказ от участие организаторите не възтановяват заплатени такси.
1.5. Таксата за участие е в размер на 600 лв. Заявилите участие заплащат таксата, както следва:
- 500 лв. за заявилите, платили в рамките на 2 работни дни (При внасяне на пълната такса, с подаване на заявката 100 лв. отстъпка)
- 100 лв от първоначалната такса с подаване на заявката и окончателно плащане на 500 лв до 11.06.2009
1.6. Фирмен екипаж – Организаторите допускат участие на брандирани фирмени екипажи. Такса за участие 1100 лв се заплаща както следва:
- 1000 лв. за заявилите, платили в рамките на 2 работни дни (При внасяне на пълната такса, с подаване на заявката 100 лв. отстъпка)
- 200 лв от първоначалната такса с подаване на заявката и окончателно плащане на 900 лв до 11.06.2009
1.7. При отказ от участие организаторите не възтановяват заплатени такси.

- Acceleration
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M5
Яката работа ама кво отиваш си със собствения автомобил и ти си поемаш разходите за бензин. Еба го и аз отивам с 316-ката набивам 1000 лева за гориво и един с м3-ка ме издухва като спрел и аз оставам с пръст в уста ! Нещо е нерентабилно за тези, които най-вероятно ще загубят !
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Леле, леле- рали Кенънбол и в БГ!
Дано няма нищо нагласено(както всичко в нашата държавица)!
Ще е доста интересно, но ми се струва, че с манталитета на Българина в този момент и състоянието на пътищата ни ще има и отрицателни емоции и хора останали без книжки!
Бих се записал за участие, но ми е жал за колата и се съмнявам да няма шмекерии и "нагласени работи"...!
Успех на бъдещите участници и КЪСМЕТ!!!


Дано няма нищо нагласено(както всичко в нашата държавица)!
Ще е доста интересно, но ми се струва, че с манталитета на Българина в този момент и състоянието на пътищата ни ще има и отрицателни емоции и хора останали без книжки!
Бих се записал за участие, но ми е жал за колата и се съмнявам да няма шмекерии и "нагласени работи"...!
Успех на бъдещите участници и КЪСМЕТ!!!



--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Не е лошо. Такса участие - 500 лв. Участие от името на фирма - 1000 лв. Иначе супер идея, ама...500 участника х 500 лева звучи добре + постъпления от реклами :-) Евала, че се е сетил някой, де. В правилата - нищо не пише как ще се разпределя наградния фонд и колко ще е (купи и материални награди е казано)... Все пак ако имам към 800 и малко лева излишни (включвам и гориво за 2 к км освен таксата) другия / по-другия месец може и да се навия...
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
500 лв. не са нищо .. Бензинът за 2000-2500 км при среден разход 5-6 дизел - са ми 4-5 зареждания - 400-500 лева ..
Никое Ферари, М3 и т.н. няма да има сериозно предимство пред другите автомобили, тъй като спазването на ЗДП е задължително!
Никое Ферари, М3 и т.н. няма да има сериозно предимство пред другите автомобили, тъй като спазването на ЗДП е задължително!
- M2PR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: над града..
- Пол: Жена
- Кара: звездомобил
bivola написа:Това определено ще е интересно



Да, да, да! Това звучи суууупер забавно, много ми допадна идеята.
Оставете наградата, ама като преживяване сигурно ще е голяма веселба

Тая част с катаджиите и актовете, не ми хареса особено, но щом е такъв регламента


АПНИ, БАБА, 'АПНИ
- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Поредната безумна глупост.... че чак реалити.... за 2 дни ... това ако не е пирамида.... те па на...
че и плащания от този порядък.... кои ще си бастиса морето... че и с голяма вероятност и кножката.... за ??? всъщност за нищо....
Предпочитам да се съберем с приятели и да си го направим ние че и по малко пари ще излезе и няма да се състезавам с още 400 и незнам колко коли дето да искат да ме убият.... Писта БЪЛГАРИЯ е последното място на което искам да се състезавам и то срещу нагли мутри... пияни цигани... некадърни селяндури и други подобни болни мозъци... цена живота си повечко и тея 600 лева са си нещо много хубаво за баварият или за мен
че и плащания от този порядък.... кои ще си бастиса морето... че и с голяма вероятност и кножката.... за ??? всъщност за нищо....
Предпочитам да се съберем с приятели и да си го направим ние че и по малко пари ще излезе и няма да се състезавам с още 400 и незнам колко коли дето да искат да ме убият.... Писта БЪЛГАРИЯ е последното място на което искам да се състезавам и то срещу нагли мутри... пияни цигани... некадърни селяндури и други подобни болни мозъци... цена живота си повечко и тея 600 лева са си нещо много хубаво за баварият или за мен




БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
65 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани