моторчето на парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

моторчето на парното

Мнение от petio_bmw 318is » 10 Юли 2009, 17:46

колеги,някои знае ли как се сваля моторчето на парното щото по снимките от една тема в полезни ми се видя лесно и започнах да го свалям ,но моето се оказа с различен капак и никъде не намерих как става номера.Единственото решение да не би да е само отвътре да свалям цялото табло,има ли начин да го сваля отпред под чистачките?Е тва е пластмасовия капак ,които няма сваляне ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 10 Юли 2009, 20:14

Не може да няма сваляне ... наистина е малко по различен капака , но огледай хубаво . При мен капака се държи на едни скоби и на един пластмасов винт в средата , огледай за такива ламаринени скобички. Като се махнат тези скоби и се отвие пластмасовото винтче се отваря път към вентилатора , който после е захвант по средата със болтове , отвиваш ги и излиза. Вентилатора не може да не е направен да излиза от пред. Много глупаво решение ще е ако са го направили да се освобождава и той отвътре. То тогава за един глупав вентилатор ще трябва да сваляш цялото табло , за да ти се открие пък към прасето и после към самия вентилатор. Гарантирам ти че има начин да се свали от пред .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 11 Юли 2009, 0:26

Всички вентилатори излизат отпред , няма такъв който да се сваля отвътре , ти защо ще го сваляш :?: Ако е за смазване - просто с една спринцовка и дебела игла става ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 11 Юли 2009, 13:50

vladiverm написа:Всички вентилатори излизат отпред , няма такъв който да се сваля отвътре , ти защо ще го сваляш :?: Ако е за смазване - просто с една спринцовка и дебела игла става ...

Само отвън се сваля когато успее6 да го свали6 огледаи 6те разбере6 за6то отвътр неможе.Преди 2 години сменях моят мотор за6тото бе6е здал багажа(и колектора и 4етките бяха заминали тотално,а вси4ко е капсоловано и неподлежи на ремонт).Изважда се с голям зор и нерви за6тото е много неудобно за работа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 11 Юли 2009, 13:53

PIPERKOV написа: Изважда се с голям зор и нерви за6тото е много неудобно за работа


Моето моторче го свалям за 20 мин. (когато знаеш как не е чак толкова трудно...).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 11 Юли 2009, 17:38

vladiverm написа:Всички вентилатори излизат отпред , няма такъв който да се сваля отвътре , ти защо ще го сваляш :?: Ако е за смазване - просто с една спринцовка и дебела игла става ...
ще го свалям ,защото моторчето неработи нормално а има някакво виене се едно се жули в нещо и спира когато си иска,а понякога си работи перфектно
и си мисля нещо лагери ли са втулки ли да е от тях тоя проблем,ама няма сваляне тоя черен капак иначе през клапите се вижда ,но немога да направя нищо през тези малки отвори.Имам допълнително слаган климатик и изглежда тогава са прецакали нещата и неможе да излезе навън.Никои ли няма такъв капак на моторчето?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 13 Юли 2009, 7:07

Моето разбрах 4е е заминало тотално за6тото тръгва6е когато пиоска а после тръгва6е само като го завъртя с ръка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 13 Юли 2009, 19:37

PIPERKOV написа:Моето разбрах 4е е заминало тотално за6тото тръгва6е когато пиоска а после тръгва6е само като го завъртя с ръка
добре,ама как да свала моито ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 13 Юли 2009, 19:47

petio_bmw 318is написа:добре,ама как да свала моито


Колега , още ли не си го свалил това моторче ....щом ти не успяваш , значи наистина е нещо скофтена работа ... дай ако можеш некоя по стаферна снимка от близо , та да се види по ясно (ако можеш заври апарата от близо о го наснимай от страни покрай клапите ) .... белким да мога като го видя да дам некой съвет .... :roll:
По принцип както ти казах в по-преден коментар би трябвало да е със ламаринени скобички хванато ...но знам ли при тебе може да е различно ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 14 Юли 2009, 10:42

не е оргинален климатика за това.
Мяза на италиянска Diawia
и като гледам май отвътре.........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 14 Юли 2009, 11:06

Diavia 10000000000000% ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 14 Юли 2009, 22:06

климатика не е оргинален,както вече писах и аз разбрах че италиянците са сгомнили работата,но се надявах някои да е свалял подобен капак отпред,но наистина маи няма начин.Ето още 2 снимки,на някои ако му идва нещо идея ,че много рядко вече върти нормално тва моторче пък лятото сега започва
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 14 Юли 2009, 23:08

Да де, хората нищо не са сговнили. Diavia са монтирали нещо, което го е нямало на нещо, за което им се е свидило.
От там нататък...
Източваш фреона, сваляш таблото и преценяш... дали да оправиш парното или да сложиш оригинално и да преправиш тръбите... Зависи колко трудно е от позицията в която си.

Аз лично смених целия климатик с оригинален, защото ми беше по-лесно.
Разглоби го и виж какъв е проблема. Един водач се измъква от резбата обикновено и почва да дрънка както казваш ти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 15 Юли 2009, 21:45

мерси за инфото,колега :winky:
ще пробвам да разрежа черния капак,че не ми се сваля таблото

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 15 Юли 2009, 21:52

petio_bmw 318is написа: :winky:
ще пробвам да разрежа черния капак :winky:

Петьо,точно този отговор чаках.Утре зимам резака и идвам ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook