моторчето на парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
моторчето на парното
колеги,някои знае ли как се сваля моторчето на парното щото по снимките от една тема в полезни ми се видя лесно и започнах да го свалям ,но моето се оказа с различен капак и никъде не намерих как става номера.Единственото решение да не би да е само отвътре да свалям цялото табло,има ли начин да го сваля отпред под чистачките?Е тва е пластмасовия капак ,които няма сваляне 







- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Не може да няма сваляне ... наистина е малко по различен капака , но огледай хубаво . При мен капака се държи на едни скоби и на един пластмасов винт в средата , огледай за такива ламаринени скобички. Като се махнат тези скоби и се отвие пластмасовото винтче се отваря път към вентилатора , който после е захвант по средата със болтове , отвиваш ги и излиза. Вентилатора не може да не е направен да излиза от пред. Много глупаво решение ще е ако са го направили да се освобождава и той отвътре. То тогава за един глупав вентилатор ще трябва да сваляш цялото табло , за да ти се открие пък към прасето и после към самия вентилатор. Гарантирам ти че има начин да се свали от пред .....
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Всички вентилатори излизат отпред , няма такъв който да се сваля отвътре , ти защо ще го сваляш
Ако е за смазване - просто с една спринцовка и дебела игла става ...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
vladiverm написа:Всички вентилатори излизат отпред , няма такъв който да се сваля отвътре , ти защо ще го сваляшАко е за смазване - просто с една спринцовка и дебела игла става ...
Само отвън се сваля когато успее6 да го свали6 огледаи 6те разбере6 за6то отвътр неможе.Преди 2 години сменях моят мотор за6тото бе6е здал багажа(и колектора и 4етките бяха заминали тотално,а вси4ко е капсоловано и неподлежи на ремонт).Изважда се с голям зор и нерви за6тото е много неудобно за работа
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
PIPERKOV написа: Изважда се с голям зор и нерви за6тото е много неудобно за работа
Моето моторче го свалям за 20 мин. (когато знаеш как не е чак толкова трудно...).
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
ще го свалям ,защото моторчето неработи нормално а има някакво виене се едно се жули в нещо и спира когато си иска,а понякога си работи перфектноvladiverm написа:Всички вентилатори излизат отпред , няма такъв който да се сваля отвътре , ти защо ще го сваляшАко е за смазване - просто с една спринцовка и дебела игла става ...
и си мисля нещо лагери ли са втулки ли да е от тях тоя проблем,ама няма сваляне тоя черен капак иначе през клапите се вижда ,но немога да направя нищо през тези малки отвори.Имам допълнително слаган климатик и изглежда тогава са прецакали нещата и неможе да излезе навън.Никои ли няма такъв капак на моторчето?
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Моето разбрах 4е е заминало тотално за6тото тръгва6е когато пиоска а после тръгва6е само като го завъртя с ръка
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
добре,ама как да свала моитоPIPERKOV написа:Моето разбрах 4е е заминало тотално за6тото тръгва6е когато пиоска а после тръгва6е само като го завъртя с ръка



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
petio_bmw 318is написа:добре,ама как да свала моито
Колега , още ли не си го свалил това моторче ....щом ти не успяваш , значи наистина е нещо скофтена работа ... дай ако можеш некоя по стаферна снимка от близо , та да се види по ясно (ако можеш заври апарата от близо о го наснимай от страни покрай клапите ) .... белким да мога като го видя да дам некой съвет ....

По принцип както ти казах в по-преден коментар би трябвало да е със ламаринени скобички хванато ...но знам ли при тебе може да е различно ...
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
климатика не е оргинален,както вече писах и аз разбрах че италиянците са сгомнили работата,но се надявах някои да е свалял подобен капак отпред,но наистина маи няма начин.Ето още 2 снимки,на някои ако му идва нещо идея ,че много рядко вече върти нормално тва моторче пък лятото сега започва



Да де, хората нищо не са сговнили. Diavia са монтирали нещо, което го е нямало на нещо, за което им се е свидило.
От там нататък...
Източваш фреона, сваляш таблото и преценяш... дали да оправиш парното или да сложиш оригинално и да преправиш тръбите... Зависи колко трудно е от позицията в която си.
Аз лично смених целия климатик с оригинален, защото ми беше по-лесно.
Разглоби го и виж какъв е проблема. Един водач се измъква от резбата обикновено и почва да дрънка както казваш ти.
От там нататък...
Източваш фреона, сваляш таблото и преценяш... дали да оправиш парното или да сложиш оригинално и да преправиш тръбите... Зависи колко трудно е от позицията в която си.
Аз лично смених целия климатик с оригинален, защото ми беше по-лесно.
Разглоби го и виж какъв е проблема. Един водач се измъква от резбата обикновено и почва да дрънка както казваш ти.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
petio_bmw 318is написа:![]()
ще пробвам да разрежа черния капак![]()
Петьо,точно този отговор чаках.Утре зимам резака и идвам




15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани