320i Vanus преимущества...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

320i Vanus преимущества...

Мнение от dopestar » 17 Юли 2006, 18:47

какви са привилегийте пред обикновенната 320ка 96г която също е с м50 мотор предполагам, разликата между двете които сме харесали е 300лв в цената и едната е ванус но пък няма кожа
:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 17 Юли 2006, 18:56

след 92-93-та не са ли всички с ванос, че и М52 се появява по някое време :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 17 Юли 2006, 20:09

След 9.92 г. всички М50 са с VANOS.А след 9.95 г. всички са с М52 ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 17.09.2005
Местоположение: София
Кара: турбото да му се завива свят....

моето мнение:)

Мнение от vesko4114 » 17 Юли 2006, 22:36

Не съм много вещт при 6-аците, но това което знам е:
1.По-голям въртящт момент при ниските обороти.
2.По-модерна технология.
3.Разлика от поне 2л/100 в разхода в сравнение с обикновения М50 мотор...
Ами това може да не е всичко, но е достатъчно да го предпочетеш пред другия, стига състоянието на колата да е ТОП
...............................

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 17 Юли 2006, 22:57

Някой не може ли да обясни какво точно прави тоя ВАНОС? Което знам, е че представлява маслен амортисьор който при качване на оборотите сменя ъгъла на разпределителния вал, може и да греша. Накъде го сменя тоя ъгъл, как влияе това на запалването и на въртяшия момент, хич не ми е ясно, а и във форума не намерих:( Няма ли някой изтъкнат физик да го разнищи:)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 18 Юли 2006, 9:35

Ей тук има писано по темата и аз имам едно изказване там май:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 18 Юли 2006, 13:03

Mitko19 написа:..

ВАНОС-а се включва в момента , в който двигателят "излезе" от режим на празен ход.
Действието му се състои в промяна на положението на всмукателният разпределителен
вал, като му се дава "аванс" от 12 градуса (както е написал turbo-то). Диапазона на
действие му е от излизане от режим на празен ход до около 4.5к - 5к об/мин.
(където всмукателния вал се премества на "нормално" положение). Ефекта е, както
някой спомена по-горе, по-голям въртящ момент при ниски и средни честоти на въртене
(и натоварване).
Самата промяна на положението на разпределителният вал става посредством
предавателен и хидравличен механизъм и соленоиден клапан, чрез който се
подава маслото (момента на подаване и стойността на налягането се управлява
от ЕКУ-то). Разбира се, има и корекции в момента и продължителността на подаване
на гориво и в ъгъла на изпреварване на запалването.
Иначе от конструктивна гледна точка М50 и М50TU/52 имат доста разлики (нищо,
че са от едно моделно семейство).
Изображение
Driver's Racing Team

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook