Маховик и съединител?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Маховик и съединител?
Здравейте.
Съединителя ми отделя високо и така или иначе щях да го сменям тези дни,но сега се появи и друг проблем.Снощи се прибрах от дълъг път и като спрях пред нас от под десния калник се чуваше едно като леко тракане и дрънчене,почти като дизел.Също като карам повечко време на първа или втора се чува и виене,а при потегляне има леко притрисане,което маи е и основният симтом на заминал маховик.
Моля запознатите с тези проблеми да драснат по някой ред.За пръв път ми се налага ремонт от този род.
Също така проблем ли ще е да сложа нормален маховик,вместо демпферен?
Колата е е46 325i.
Съединителя ми отделя високо и така или иначе щях да го сменям тези дни,но сега се появи и друг проблем.Снощи се прибрах от дълъг път и като спрях пред нас от под десния калник се чуваше едно като леко тракане и дрънчене,почти като дизел.Също като карам повечко време на първа или втора се чува и виене,а при потегляне има леко притрисане,което маи е и основният симтом на заминал маховик.
Моля запознатите с тези проблеми да драснат по някой ред.За пръв път ми се налага ремонт от този род.
Също така проблем ли ще е да сложа нормален маховик,вместо демпферен?
Колата е е46 325i.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Маховик и съединител?
Не е такъв.Когато на студена кола натисна съединителя има едно изтракване от него.Иначе е едно като дрънчене на тенекия подобно.
- rap17ka7a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 2.08.2014
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: Downpipes, DCI, charge pipe+Tail BOV, JB4+BEF
Re: Маховик и съединител?
Аз минах през подобни терзания с моята 330ка. Маховика, ако е тръгнал, при мен имаше шум при гасене на двигателя се чуваше едно изтракване. Отделно като се натисне съединителя до долу и после съвсем леко отделиш аз усещах вибрациив педала. Имай предив че моя беше доста тръгнал. По принцип като се свали маховика може да се види на място дали е разбит. Обикновено от БМВ препоръчват смяна и на двете неща заедно.
Относно едномасов маховик - да възможно е, много хора са го правили, цената е почти същата между двата комплекта. Аз лично бих ти препоръчал да си го направиш както немците са го измислили. Попитай колегата - Потребителско име:Фидел Кастро. Той ми продаде двумасов маховик на Закс за 740лв и в момента ми е на колата. Според мен един комплект на Люк или Закс няма да е повече от 1000-1100лв. Успех.
Относно едномасов маховик - да възможно е, много хора са го правили, цената е почти същата между двата комплекта. Аз лично бих ти препоръчал да си го направиш както немците са го измислили. Попитай колегата - Потребителско име:Фидел Кастро. Той ми продаде двумасов маховик на Закс за 740лв и в момента ми е на колата. Според мен един комплект на Люк или Закс няма да е повече от 1000-1100лв. Успех.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Маховик и съединител?
rap17ka7a написа:Аз минах през подобни терзания с моята 330ка. Маховика, ако е тръгнал, при мен имаше шум при гасене на двигателя се чуваше едно изтракване. Отделно като се натисне съединителя до долу и после съвсем леко отделиш аз усещах вибрациив педала. Имай предив че моя беше доста тръгнал. По принцип като се свали маховика може да се види на място дали е разбит. Обикновено от БМВ препоръчват смяна и на двете неща заедно.
Относно едномасов маховик - да възможно е, много хора са го правили, цената е почти същата между двата комплекта. Аз лично бих ти препоръчал да си го направиш както немците са го измислили. Попитай колегата - Потребителско име:Фидел Кастро. Той ми продаде двумасов маховик на Закс за 740лв и в момента ми е на колата. Според мен един комплект на Люк или Закс няма да е повече от 1000-1100лв. Успех.
Мерси колега.Аз съм си намерил маховик закс за 713лв и от тази цена ще ми махнат и ддс.Съединителя комплект люк съм го намерил за 209лв и пак и от него ще се приспадне ддс.
Всичко за 742лв

Въпроса е да не сменя здрави части.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Маховик и съединител?
виж дрънченето да не от шайбата на климатика. Маховик се усеща и когато натиснеш съединител, леко да ти бута педала, като вибрация...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Маховик и съединител?
KPETEH написа:виж дрънченето да не от шайбата на климатика. Маховик се усеща и когато натиснеш съединител, леко да ти бута педала, като вибрация...
Точно това го има.Лъм средата на хода на педал все едно преодолява нещо и се чува като прихрупване подобно.Като загрее го няма.И на мен ми мина през акъла,че щом се чува най-изявено от при дясната гума може да е от климатика шума.После ще му махна ремъка и ще се види.Лошото е,че от работа нямам време то и за това пуснах темата с надежда за някакви жокери по въпроса.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Маховик и съединител?
Не е нужно да махаш ремъка, отпред шайбата има едни листови пружини които са занитени по периферията и центъра. Центъра е на винт към оста на компресора. Нитове се чупат или централния болт се развива и почва да хлопа и дрънчи. Всъщност при пуснат климатик не трябва да се чува, освен ако съвсем не се е разпаднала.... Ама то се вижда, треа кората се мане отдоле.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Маховик и съединител?
KPETEH написа:Не е нужно да махаш ремъка, отпред шайбата има едни листови пружини които са занитени по периферията и центъра. Центъра е на винт към оста на компресора. Нитове се чупат или централния болт се развива и почва да хлопа и дрънчи. Всъщност при пуснат климатик не трябва да се чува, освен ако съвсем не се е разпаднала.... Ама то се вижда, треа кората се мане отдоле.
По-лесно ще ми е да махна ремъка.
А знаеш ли какви са всички симптоми за заминал маховик,че има и едно странно виене от към скоростите

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Маховик и съединител?
Виж отпред и демпферната шайба на ремъците, да не е тръгнала да си ходи... Не знам за маховика, моя още не съм го строшил. Ама случи ли се, ше си сложа от м20, тфа на м50 де...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Маховик и съединител?
Смених съединителя,но каръка ми продължава
Преди малко,като прибрах колата в гаража се заслушах на отворена врата и се чува едно леко виене като на лагер.Като натисна педала на съединителя всичко утихва
Какво може да бъде?Със стария съединител това го нямаше със сигурност.Аксиалния лагер доколкото знам ще вие при натиснат съединител,а при мен е обратното
Комплекта който сложих е люк.Феродов,притискателен и лагер.

Преди малко,като прибрах колата в гаража се заслушах на отворена врата и се чува едно леко виене като на лагер.Като натисна педала на съединителя всичко утихва

Какво може да бъде?Със стария съединител това го нямаше със сигурност.Аксиалния лагер доколкото знам ще вие при натиснат съединител,а при мен е обратното

Комплекта който сложих е люк.Феродов,притискателен и лагер.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Маховик и съединител?
Еми това вече е в скоростната кутия. Бате, карай не му мисли
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Маховик и съединител?
KPETEH написа:Еми това вече е в скоростната кутия. Бате, карай не му мисли
Така си мисля и аз,но ми писна да сменявам само чаркове.
Дали има някаква вероятност лагера да не е сложен както трябва или нещо друго

Re: Маховик и съединител?
Колега да не би тия аксиални лагери да са нещо прецакани та така мърдат.Ти свивали допълнително пружините на маховика преди да го монтира?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Маховик и съединител?
joriev_83 написа:Колега да не би тия аксиални лагери да са нещо прецакани та така мърдат.Ти свивали допълнително пружините на маховика преди да го монтира?
Не.
Не знам вече какво да си мисля за частите,които ни продават.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани