М10 на газ или не ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
М10 на газ или не ?
здрасти на всички.
ае колеги обмислям варианти да слагам газова уредба на моята кола... ама се колебая.колата е с М10Б18, и общо взето зная как да я свържа, единствено не ми е ясно как да си прекъсна дюзите.всмисъл, че ми казаха, че трябва просто да си прекъсна плюсът, и толкова, а от други места ми казват,че трябвало да си купя т.нат. "симулатор" за процесора на колата. ако някои се е сблъсквал с това да сподели. въобще има ли смилъл да я правя тая работа или не. всмисъл, че по принцип нямах такова намерение, ама сега намерих едно АГУ много на далавера и се замислих.
благодаря предварително.
ае колеги обмислям варианти да слагам газова уредба на моята кола... ама се колебая.колата е с М10Б18, и общо взето зная как да я свържа, единствено не ми е ясно как да си прекъсна дюзите.всмисъл, че ми казаха, че трябва просто да си прекъсна плюсът, и толкова, а от други места ми казват,че трябвало да си купя т.нат. "симулатор" за процесора на колата. ако някои се е сблъсквал с това да сподели. въобще има ли смилъл да я правя тая работа или не. всмисъл, че по принцип нямах такова намерение, ама сега намерих едно АГУ много на далавера и се замислих.
благодаря предварително.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Виж са, като търговец дето има за продаване поне 3 ату-та щи кажа, слагай бе, кво чакаш. Ама като човек влюбен в БМВ и мразещ агу до мозъка на костите си, щи кажа ти си луд. Да е с карбуратор и да имаш проблеми ще се съглася, ама тя си е инжекционче, за кво ти е газ. Само ядове снея. Ще се возиш тънкана 6 месеца и се почват ядовете.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Недей човек, страшна гадост е това, аз вече се убедих
Минах от отличен L-jetronic на карбец+газ и е много зле положението - сега върви добре, след 2 часа пак трябва да правиш центровка, изпарител ти замръзва, пълен мъртвец, въобще не върви. Сменям на бензин - има си throtle-response, има си ряз колата. НЕ слагай газ! Не харчи много тоя мотор, заслужава си да караш на бензин!

BMW only!
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Не се излагай с таз газ бе човек
сега може и да има далавера, ама дават след няколко месеца цената на газта да се вдигне и то яко 


- nnniksannn
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 25.01.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
Re: М10 на газ или не ?
от 5 години карам на газ и нямам никакви грижи .ако вартиш много километри - слагаи 

- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Веско,здрастииииии! защо ти е газ бре батка,нали ше одим у Хамерика,ша си докараме по един контейнер бензинец!




Сучииии!
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Мисля ,че колегите са прави като няма газ не и слагай няма смисъл моята е на газ все още не ми е гърмяла,и слава богу но икономия нула
.Плюс това не върви на газ ама хич.Карал съм я за да я засека ми тя на газ като ми дигне разхода двойно кво печеля като разликата в цената не е двойна?Сега карам само на бензин на газ обръщам много рядко със същата цел с която си пръскат водна емусия в смукателните колектори /за да падне полепа нагара по клапаните и буталата /на месеца веднъж.Мое мнение. 


- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Вече не можеш да заредиш газ от Лук Ойл и Петрол
без да си минал преглед и паспорт да имаш. Днес без малко не хванаха за гушата един бензиджия, клиентите
.
п.с. и моята кола има газ така е купих , но е карам предимно на бензин само извън града минавам на газ за по-дългите разтояния. Ама ако нямаше сложена , аз нямаше да и сложа.
без да си минал преглед и паспорт да имаш. Днес без малко не хванаха за гушата един бензиджия, клиентите

п.с. и моята кола има газ така е купих , но е карам предимно на бензин само извън града минавам на газ за по-дългите разтояния. Ама ако нямаше сложена , аз нямаше да и сложа.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Аве то на колата не може да се каже, че е по-полезно, то нищо и няма, все пак е една купчина желязо не е човек.
Ама на теб ще ти е по-добре. Просто тия газови дет ги слагаме не се слагат правилно и дават странични проблеми като гърмежи и не добра работа на двигателя. На инжекцион примерно се слага газов инжекцион и тогава можеш да търсиш плюсове. На моно инжекцията се слага Ламбда контрол който е едни 200 лв. върху газовото.
А тук щи прескочат грубо цялата електроника щи пуснат газ колкото иска да си смуче колата и после що не е хубава газовата уредба. И почват оборотите да играят да гърми и др.
Така, че ако си слагаш газовата слагаи кат хората газова зада си доволен.
За М10 мисля, че електрически изпарител с ламба контрол сиситема, копче за смяна когато е загряла колата или на някви обороти, симулатор на инжекциона, и ако се наложи стабилизатор на оборотите, един добър майстор мераклия да ти е сложи и ще стане добре ама сигурно ще ти излезе към 800 лева най-малко.
Така ,че си направи сметка и не се навивай на кварталните майстори , че ще останеш доволен само с един изпарител и клапа за детонаций.
Ама на теб ще ти е по-добре. Просто тия газови дет ги слагаме не се слагат правилно и дават странични проблеми като гърмежи и не добра работа на двигателя. На инжекцион примерно се слага газов инжекцион и тогава можеш да търсиш плюсове. На моно инжекцията се слага Ламбда контрол който е едни 200 лв. върху газовото.
А тук щи прескочат грубо цялата електроника щи пуснат газ колкото иска да си смуче колата и после що не е хубава газовата уредба. И почват оборотите да играят да гърми и др.
Така, че ако си слагаш газовата слагаи кат хората газова зада си доволен.
За М10 мисля, че електрически изпарител с ламба контрол сиситема, копче за смяна когато е загряла колата или на някви обороти, симулатор на инжекциона, и ако се наложи стабилизатор на оборотите, един добър майстор мераклия да ти е сложи и ще стане добре ама сигурно ще ти излезе към 800 лева най-малко.
Така ,че си направи сметка и не се навивай на кварталните майстори , че ще останеш доволен само с един изпарител и клапа за детонаций.
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Re: М10 на газ или не ?
[quote= ...единствено не ми е ясно как да си прекъсна дюзите.всмисъл, че ми казаха, че трябва просто да си прекъсна плюсът, и толкова, а от други места ми казват,че трябвало да си купя т.нат. "симулатор" за процесора на колата. ако някои се е сблъсквал с това да сподели...[/quote]
Така наречения "емулатор" или "симулатор" представлява няколко малки релета,колкото на брой са дюзите.Прекъсва единия край на дюзите.Няма значение кой е той.За да излъже компютъра че дюзите са включени на краят който се прекъсва се включва резистор(по спомени около 100 ома).Правили сме без релето за време-излиза 10 лева,ама сега остарях и не ми се занимава.
Освен това има и настройваемо реле за време в "симулатора" за да си го настроиш след колко време след като е подадена газта да изключи бензиновите дюзи за да мине плавно от едното гориво на другото без да прекъсва двигателя.
Ако си с ламбда сонда е добре да си купиш(или направиш за около 5 лева) имитатор на ламбда сондата за да не трупа грешки в компютъра.Не че имат значение тези грешки-компютъра си работи с тях и без тях по един и същи начин.
А сместа гърми само когато е бедна.Или проста казано когато гледаш да е прекалено икономично.
Така наречения "емулатор" или "симулатор" представлява няколко малки релета,колкото на брой са дюзите.Прекъсва единия край на дюзите.Няма значение кой е той.За да излъже компютъра че дюзите са включени на краят който се прекъсва се включва резистор(по спомени около 100 ома).Правили сме без релето за време-излиза 10 лева,ама сега остарях и не ми се занимава.
Освен това има и настройваемо реле за време в "симулатора" за да си го настроиш след колко време след като е подадена газта да изключи бензиновите дюзи за да мине плавно от едното гориво на другото без да прекъсва двигателя.
Ако си с ламбда сонда е добре да си купиш(или направиш за около 5 лева) имитатор на ламбда сондата за да не трупа грешки в компютъра.Не че имат значение тези грешки-компютъра си работи с тях и без тях по един и същи начин.
А сместа гърми само когато е бедна.Или проста казано когато гледаш да е прекалено икономично.
Megasquirt & Megaview user
Здрасти, прекъсни единия полюс на компютъра, и не се залъгвай със симулатори, това е една измислица на газаджиите за повече кинти (кокто лъжат че слагат газов инжекцион за 400-500 лв. а слагат тип карбураторен, газовия инжекцион струва около 850-1000 лв. и газта се впръсква в цилиндрите ) вътре в симулатора има реле което спира работата на компа, понеже ти със сигурност ще сложиш вакумна агу с плочка и относно газта аз карам вече 7 години на газ и нямам забележки а относно дали върви колата е въпрос на настройка, на газ върви еднакво като на бензин дори максималната ми скорост е по голяма пази ДЕБИТОМЕРА ТОЙ е НАЙ ВАЖЕН да него прецакаш.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани