BMW E70 X5 vs Murcielago LP640 ?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

BMW E70 X5 vs Murcielago LP640 ?

Мнение от MaXimal » 09 Апр 2007, 15:52

Чета си новият брой на auto motor und sport и вижте какво забелязах:

Х5
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки празен - 39 метра

Murcielago
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки - 39,7 metra

Слалом 18 метра между пилоните
X5 61,7/ 60,1 км/ч
Murcielago 68,7 км/ч


Тук ми намирисва на някаква грешка в числата?
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: BMW E70 X5 vs Murcielago LP640 ?

Мнение от krika » 09 Апр 2007, 16:16

MaXimal написа:Чета си новият брой на auto motor und sport и вижте какво забелязах:

Х5
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки празен - 39 метра

Murcielago
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки - 39,7 metra

Слалом 18 метра между пилоните
X5 61,7/ 60,1 км/ч
Murcielago 68,7 км/ч


Тук ми намирисва на някаква грешка в числата?
:shock: няма как да не е грешка иначе трябва барзо да изтеглят от проидводство тоа "супер италиан кар" :shock:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 09 Апр 2007, 16:38

новата х5-ца има феноменален спирачен път (както и скорост на слалом) - особено за нещо дето тежи почти 3 тона...

х5 - 60-0 (мили) - 117
слалом - 63 мили/ч

лп640 със нормални спирачни дискове спира за 119 фута, със керамични дискове - 107...

лп640 слалом - 65.7 мили/ч

сега важно е да се отбележи че ламботата никога не са били най-добре завиващите нито най-добре спиращите при/от ниски скорости екзотики.. тяхната сила е във как ги правят тези неща при високи скорости и във излизането от завойте и последващото ускорение по права линия... спирачната система е фокусирана върху спирането от високи скорости- по тази причина определени компромиси са направени които й пречат да спира добре от ниски скорости... (и не- добре направената за ниски скорости спирачна система не е задължително да спира добре от високи скорости и обратното)...

слалома също не е силен на ламбото защото е широко и няма видимост която да ти позволява да избираш най-добрата траектория между конусите..

ламбо никога не са следвали философията че колите им трябва да са скалпели (енцо ферари е по тази част)... ламботата са за високи скорости и ако се ползва сравнението със ножове- по-скоро бият към сатъри.. а ако не стане със сатъра- винаги може да извадиш рпг-то... :).. затова и когато не са на скорост се чувстват леко флегматични и "не на мястото си"... те са направени всичко да им работи като караш със 240... :)

най-добре спиращата екзотика е.... сток додж вайпър- 99 фута от 60-0.. новото 997 също е там някъде..
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 09 Апр 2007, 20:50

най-после някои да засегне темата ЛП640 :twisted:
добре ламборгини не правят най-добре спиращите коли,не правят най-добре завиващите,не правят най-бързите(V-max),не правят най-бързо ускоряващите(след 100 км/ч) а ми какво правят???? Има едни техни модели много добреи влачат 6 плуга,че и повече...
За спираки с гордост М6 застава до 997 турбо(или с 50 см назад), а който търси най-добре спираща кола да погледне Карера ГТ ;)
Не знам дали данните са били точни за ЛП640,ама примерно вижте челното съпротивление на същата кола,вижте времето на писта-много близко до М3 ЦСЛ и по-слабо от Порше ГТ3 и сега без поршето е направено за писта , защото е сигурно два пъти по-пригодено за ежедневието от ламбото.А БМВ М3 ЦСЛ е толкова по-нисък клас че дори самата близост до времето е срам.
От целия пост искам да стане ясно че нищо не трябва да ви учудва за Ламборгини,защото при тях дизайна и усещането зад волана са далеч преди всичко.
ПС:ако не знаете:0-200-М5 бие доста Галардо...какво повече да говорим за ламборгини :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 23.05.2004
Местоположение: София/Пловдив

Мнение от Велко » 09 Апр 2007, 21:21

Аз да питам само...тия неща на задна ли са мерени?????? :shock: :shock: :shock: Щото са пълни глупости ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2002
Местоположение: София

Мнение от //M_Power » 09 Апр 2007, 21:31

Като гледам така може да са мерени и на страни :mhihi: Кое дрифтва по добре сигурно пак BMW-то бие :mhihi:
Три Бири и Турбото да сссвири
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 09 Апр 2007, 21:35

Велко написа:Аз да питам само...тия неща на задна ли са мерени?????? :shock: :shock: :shock: Щото са пълни глупости ;)

айде сега проверете малко за галардо и после говорете кое глупост кое не :!: :!: :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 09 Апр 2007, 23:25

така и така се пише за ламботата,имали някви сравнения с ферари?
на мен лично ламбото ме кефи много повече,та така в директен двубой кой е с по-добри паказатели?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: !

Мнение от acho.rs » 09 Апр 2007, 23:33

pavlin_e30 написа:така и така се пише за ламботата,имали някви сравнения с ферари?
на мен лично ламбото ме кефи много повече,та така в директен двубой кой е с по-добри паказатели?

ламбо имат два модела - LP640 I GALLARDO и съответно техните преки конкуренти ENZO i F430 .... ами толкова са по-бвани че направо няма смисъл да говорим. :twisted: и на ускорение и на управление падат ама много.и това при положени че са с по-големи двигатели съответно с 700 и 500 кубика.
Ако пък ги сравним с 997turbo i CARRERA GT :owned:
А тебе като те кефят толкова защо не си се поинтересувал,колко са БАВНИ .

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 09 Апр 2007, 23:54

Lamborghini имали два модела LP640 и Gallardo .. ААААААААААХАХАХАХХАХАХАХАХАХА! ААААААААААААААХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХА :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Аз казвам, че са 5-6!

700 и 500 кубика са двигателите на скутерчетата .. не на Lamborghini-тата! Да знаеш!

И не на последно място ти колко от тези коли, за които говориш си виждал на живо, че ги изкара ... БАВНИ?

пс. Ей, ако се беше появил едно време докато бях админ щях да съм те изгонил до сега 20 пъти .. гаден спамър! ХАХАХА

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 10 Апр 2007, 0:04

аз съм очарован...
алекс
трабант 601с
разни други возила

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 10 Апр 2007, 0:05

.. от мазухиста ли? :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 10 Апр 2007, 0:07

Някой има ли си идея какви времена дава Х5 на нюрбургринг?
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Апр 2007, 0:09

Дали не го нахрани а :mhihi:
аз също не се очудвам особенно,защото навремето когато Диаблото беше актуален модел от Gente Motori направиха сравнителен тест на някаква Италианска писта ,като автомобилите бяха поне 20 броя какви ли не модели - от Сузуки Суифт 1,3 ГТИ до Ламбото :idea:

Интересното беше ,че почти всички завои,дори и тези ,които на схемата на пистата изглеждаха доста бързи , актуалната версия тогава на ///М3 Е36 с 321 к.с. почти навсякъде беше с малко но над Ламбото - тогава и аз бях втрещен ,но е било 1995 година примерно и нямаше кой да попитам,както сега го направи Максималчето :lol:
лаборджинито обаче на дългата права значително заминаваше БМВ-то и оттам имаше средна скорст по памет около 217 км/ч срещу 203 км/ч по памет за БМВ-то :roll: ТВР-а беше много бърз ...


Георги Пенчев
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 10 Апр 2007, 0:20

Turturelo написа:.. от мазухиста ли? :mhihi:


а.. мазохизъм.. всъщност момчето така ги спретна ламботата че по-скоро бие по пътя на най-малкото съпротивление характерен за днешната младеж... :mhihi: опрости им моделната линия и така я примери във фераритата че мене чак ми стана мило и драго.. :)

между другото лп-то е такова животно... направо му е бездънен мотора... имам един познат.. кара го със инструктор на една пистичка и моя човек после вика - "аз съм се одървил от кеф че го карам докрай.. после инструктора ми вика - ти що го сменяш на 5000 оборота?" :mhihi: а тоз моя приятел кара като цяло доста сериозно...

колата седи вярно на пътя, малко е мудничка във бавните технични участъци, но подава верните сигнали и всичко си е на мястото... обичам коли които ако сбъркаш нещо малко и ти се прощава.. докато едно ферари ако не си на верните обороти на вярната предавка по вярната траектория на пистата- всички те задминават все едно си спрял..

не знам как да го опиша- ламботата не са най-бързите на хартия но усещането е едно такова уникално- истерично-тракторско... :)
Последна промяна alx на 10 Апр 2007, 0:23, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook