BMW E70 X5 vs Murcielago LP640 ?
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
BMW E70 X5 vs Murcielago LP640 ?
Чета си новият брой на auto motor und sport и вижте какво забелязах:
Х5
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки празен - 39 метра
Murcielago
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки - 39,7 metra
Слалом 18 метра между пилоните
X5 61,7/ 60,1 км/ч
Murcielago 68,7 км/ч
Тук ми намирисва на някаква грешка в числата?
Х5
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки празен - 39 метра
Murcielago
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки - 39,7 metra
Слалом 18 метра между пилоните
X5 61,7/ 60,1 км/ч
Murcielago 68,7 км/ч
Тук ми намирисва на някаква грешка в числата?
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: BMW E70 X5 vs Murcielago LP640 ?
MaXimal написа:Чета си новият брой на auto motor und sport и вижте какво забелязах:
Х5
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки празен - 39 метра
Murcielago
Спирачен път:
100км/ч студени спирачки - 39,7 metra
Слалом 18 метра между пилоните
X5 61,7/ 60,1 км/ч
Murcielago 68,7 км/ч
Тук ми намирисва на някаква грешка в числата?


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
новата х5-ца има феноменален спирачен път (както и скорост на слалом) - особено за нещо дето тежи почти 3 тона...
х5 - 60-0 (мили) - 117
слалом - 63 мили/ч
лп640 със нормални спирачни дискове спира за 119 фута, със керамични дискове - 107...
лп640 слалом - 65.7 мили/ч
сега важно е да се отбележи че ламботата никога не са били най-добре завиващите нито най-добре спиращите при/от ниски скорости екзотики.. тяхната сила е във как ги правят тези неща при високи скорости и във излизането от завойте и последващото ускорение по права линия... спирачната система е фокусирана върху спирането от високи скорости- по тази причина определени компромиси са направени които й пречат да спира добре от ниски скорости... (и не- добре направената за ниски скорости спирачна система не е задължително да спира добре от високи скорости и обратното)...
слалома също не е силен на ламбото защото е широко и няма видимост която да ти позволява да избираш най-добрата траектория между конусите..
ламбо никога не са следвали философията че колите им трябва да са скалпели (енцо ферари е по тази част)... ламботата са за високи скорости и ако се ползва сравнението със ножове- по-скоро бият към сатъри.. а ако не стане със сатъра- винаги може да извадиш рпг-то...
.. затова и когато не са на скорост се чувстват леко флегматични и "не на мястото си"... те са направени всичко да им работи като караш със 240...
най-добре спиращата екзотика е.... сток додж вайпър- 99 фута от 60-0.. новото 997 също е там някъде..
х5 - 60-0 (мили) - 117
слалом - 63 мили/ч
лп640 със нормални спирачни дискове спира за 119 фута, със керамични дискове - 107...
лп640 слалом - 65.7 мили/ч
сега важно е да се отбележи че ламботата никога не са били най-добре завиващите нито най-добре спиращите при/от ниски скорости екзотики.. тяхната сила е във как ги правят тези неща при високи скорости и във излизането от завойте и последващото ускорение по права линия... спирачната система е фокусирана върху спирането от високи скорости- по тази причина определени компромиси са направени които й пречат да спира добре от ниски скорости... (и не- добре направената за ниски скорости спирачна система не е задължително да спира добре от високи скорости и обратното)...
слалома също не е силен на ламбото защото е широко и няма видимост която да ти позволява да избираш най-добрата траектория между конусите..
ламбо никога не са следвали философията че колите им трябва да са скалпели (енцо ферари е по тази част)... ламботата са за високи скорости и ако се ползва сравнението със ножове- по-скоро бият към сатъри.. а ако не стане със сатъра- винаги може да извадиш рпг-то...


най-добре спиращата екзотика е.... сток додж вайпър- 99 фута от 60-0.. новото 997 също е там някъде..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
най-после някои да засегне темата ЛП640
добре ламборгини не правят най-добре спиращите коли,не правят най-добре завиващите,не правят най-бързите(V-max),не правят най-бързо ускоряващите(след 100 км/ч) а ми какво правят???? Има едни техни модели много добреи влачат 6 плуга,че и повече...
За спираки с гордост М6 застава до 997 турбо(или с 50 см назад), а който търси най-добре спираща кола да погледне Карера ГТ
Не знам дали данните са били точни за ЛП640,ама примерно вижте челното съпротивление на същата кола,вижте времето на писта-много близко до М3 ЦСЛ и по-слабо от Порше ГТ3 и сега без поршето е направено за писта , защото е сигурно два пъти по-пригодено за ежедневието от ламбото.А БМВ М3 ЦСЛ е толкова по-нисък клас че дори самата близост до времето е срам.
От целия пост искам да стане ясно че нищо не трябва да ви учудва за Ламборгини,защото при тях дизайна и усещането зад волана са далеч преди всичко.
ПС:ако не знаете:0-200-М5 бие доста Галардо...какво повече да говорим за ламборгини

добре ламборгини не правят най-добре спиращите коли,не правят най-добре завиващите,не правят най-бързите(V-max),не правят най-бързо ускоряващите(след 100 км/ч) а ми какво правят???? Има едни техни модели много добреи влачат 6 плуга,че и повече...
За спираки с гордост М6 застава до 997 турбо(или с 50 см назад), а който търси най-добре спираща кола да погледне Карера ГТ

Не знам дали данните са били точни за ЛП640,ама примерно вижте челното съпротивление на същата кола,вижте времето на писта-много близко до М3 ЦСЛ и по-слабо от Порше ГТ3 и сега без поршето е направено за писта , защото е сигурно два пъти по-пригодено за ежедневието от ламбото.А БМВ М3 ЦСЛ е толкова по-нисък клас че дори самата близост до времето е срам.
От целия пост искам да стане ясно че нищо не трябва да ви учудва за Ламборгини,защото при тях дизайна и усещането зад волана са далеч преди всичко.
ПС:ако не знаете:0-200-М5 бие доста Галардо...какво повече да говорим за ламборгини

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Велко написа:Аз да питам само...тия неща на задна ли са мерени??????![]()
![]()
Щото са пълни глупости
айде сега проверете малко за галардо и после говорете кое глупост кое не



- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
така и така се пише за ламботата,имали някви сравнения с ферари?
на мен лично ламбото ме кефи много повече,та така в директен двубой кой е с по-добри паказатели?
на мен лично ламбото ме кефи много повече,та така в директен двубой кой е с по-добри паказатели?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: !
pavlin_e30 написа:така и така се пише за ламботата,имали някви сравнения с ферари?
на мен лично ламбото ме кефи много повече,та така в директен двубой кой е с по-добри паказатели?
ламбо имат два модела - LP640 I GALLARDO и съответно техните преки конкуренти ENZO i F430 .... ами толкова са по-бвани че направо няма смисъл да говорим.

Ако пък ги сравним с 997turbo i CARRERA GT

А тебе като те кефят толкова защо не си се поинтересувал,колко са БАВНИ .
Lamborghini имали два модела LP640 и Gallardo .. ААААААААААХАХАХАХХАХАХАХАХАХА! ААААААААААААААХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХА
Аз казвам, че са 5-6!
700 и 500 кубика са двигателите на скутерчетата .. не на Lamborghini-тата! Да знаеш!
И не на последно място ти колко от тези коли, за които говориш си виждал на живо, че ги изкара ... БАВНИ?
пс. Ей, ако се беше появил едно време докато бях админ щях да съм те изгонил до сега 20 пъти .. гаден спамър! ХАХАХА





Аз казвам, че са 5-6!
700 и 500 кубика са двигателите на скутерчетата .. не на Lamborghini-тата! Да знаеш!
И не на последно място ти колко от тези коли, за които говориш си виждал на живо, че ги изкара ... БАВНИ?
пс. Ей, ако се беше появил едно време докато бях админ щях да съм те изгонил до сега 20 пъти .. гаден спамър! ХАХАХА
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Дали не го нахрани а
аз също не се очудвам особенно,защото навремето когато Диаблото беше актуален модел от Gente Motori направиха сравнителен тест на някаква Италианска писта ,като автомобилите бяха поне 20 броя какви ли не модели - от Сузуки Суифт 1,3 ГТИ до Ламбото
Интересното беше ,че почти всички завои,дори и тези ,които на схемата на пистата изглеждаха доста бързи , актуалната версия тогава на ///М3 Е36 с 321 к.с. почти навсякъде беше с малко но над Ламбото - тогава и аз бях втрещен ,но е било 1995 година примерно и нямаше кой да попитам,както сега го направи Максималчето
лаборджинито обаче на дългата права значително заминаваше БМВ-то и оттам имаше средна скорст по памет около 217 км/ч срещу 203 км/ч по памет за БМВ-то
ТВР-а беше много бърз ...
Георги Пенчев

аз също не се очудвам особенно,защото навремето когато Диаблото беше актуален модел от Gente Motori направиха сравнителен тест на някаква Италианска писта ,като автомобилите бяха поне 20 броя какви ли не модели - от Сузуки Суифт 1,3 ГТИ до Ламбото

Интересното беше ,че почти всички завои,дори и тези ,които на схемата на пистата изглеждаха доста бързи , актуалната версия тогава на ///М3 Е36 с 321 к.с. почти навсякъде беше с малко но над Ламбото - тогава и аз бях втрещен ,но е било 1995 година примерно и нямаше кой да попитам,както сега го направи Максималчето

лаборджинито обаче на дългата права значително заминаваше БМВ-то и оттам имаше средна скорст по памет около 217 км/ч срещу 203 км/ч по памет за БМВ-то

Георги Пенчев
Turturelo написа:.. от мазухиста ли?
а.. мазохизъм.. всъщност момчето така ги спретна ламботата че по-скоро бие по пътя на най-малкото съпротивление характерен за днешната младеж...


между другото лп-то е такова животно... направо му е бездънен мотора... имам един познат.. кара го със инструктор на една пистичка и моя човек после вика - "аз съм се одървил от кеф че го карам докрай.. после инструктора ми вика - ти що го сменяш на 5000 оборота?"

колата седи вярно на пътя, малко е мудничка във бавните технични участъци, но подава верните сигнали и всичко си е на мястото... обичам коли които ако сбъркаш нещо малко и ти се прощава.. докато едно ферари ако не си на верните обороти на вярната предавка по вярната траектория на пистата- всички те задминават все едно си спрял..
не знам как да го опиша- ламботата не са най-бързите на хартия но усещането е едно такова уникално- истерично-тракторско...

Последна промяна alx на 10 Апр 2007, 0:23, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани