Дискусия - защо E60 545i живя толкова малко?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Дискусия - защо E60 545i живя толкова малко?
Здравейте колеги,
Бих искал да разбера какво е отношението ви относно спирането на 540i (Е39) и пускането (заместването) му с Е60 545i,
който в последствие бе спрян и на негово място пуснаха 550i, а по-късно запълниха празнината м/у 530 и 550, като отново пуснаха 540i.
Ще се радвам да се включи някой собственик на *45i, за да научим и повече впечатления за мотора като цяло. Все пак V8, 333PS и 450 Nm, са сериозна работа.
Защо го спряха? Какво не му е наред?
Надявам се да стане интересна дискусия.
Бих искал да разбера какво е отношението ви относно спирането на 540i (Е39) и пускането (заместването) му с Е60 545i,
който в последствие бе спрян и на негово място пуснаха 550i, а по-късно запълниха празнината м/у 530 и 550, като отново пуснаха 540i.
Ще се радвам да се включи някой собственик на *45i, за да научим и повече впечатления за мотора като цяло. Все пак V8, 333PS и 450 Nm, са сериозна работа.
Защо го спряха? Какво не му е наред?
Надявам се да стане интересна дискусия.

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Според мен, когато започнаха да правят 545, използваха мотора който се слагаше в 645, но както знаеш 645 беше спрян от производство като на негово място бяха пуснати 630 и 650, в такъв случай новия голям мотор от 6-цата отиде в 5-цата. Предполагам 5 литровия мотор, е направен така че да дава горе-доло същия разход като 4.5 литровия, но да пройзвежда повече коне и въртящт момент което мисля че обесмисля производството на по-малкия мотор. Иначе защо са почнали да монтират 4 литровия мотор пак в 5-та серия...ами като могат да го правят защо да не запълнят дупката между 530 и 550 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
grnka написа:аз пък не мога да разбера наличието на 550 при условие че има М5
за конете добре ясно ми е но цената??
ако имам 100.000 евро за нова кола от такъв клас при условие че мога да взема 750и защо да не дадеш 120-130 и да вземеш направо м5...малко се уляха според мене с тези двигатели
Ти ако ще купуваш кола от класа на 7ма серия няма да погледнеш М5, защото искаш возия и лукс, а не спорт.
550i е 4.8 с 367 коня и цена 139 000 лева с всичко, а М5 202 000, малка ли е разликата?
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
*45 го слагат от Е65 насам и просто както казаха някои по нагоре "остаря".. и сложиха по голям и по нов.. както става с почти всеки двигател при всяка гама.. Е46 320 от начало беше 2литра после стана 2.2литра (само един пример) така правят просто.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
И аз подкрепям ЛеКС-а с неговото твърдение.
Все пак да не забравяме ,че главните причини не са само "остаряването",( максималчето направо ме изуми ) ами и борбата с вредните емисии , както и блуждаенето на Мерцедес с някакви стрелби на посоки ,само и само да ни надскочат ...
Аз никъде никога така и не прочетох за слабости на N62B44.
Просто с 5 литровия двигател изпревариха Мерцедес по отношение на икономия и експлоатационни характерисити
Относно 7-мата серия, ///М5 Е60 и 550 искам да кажа ,че това са сякаш коренно различни конструкции ... В Швейцария например почти постоянно виждам 550-ци,изумително е просто а учудващо малко на техния фон 507 коньови зверове, предвид на автопарка,който притежават и могат да си позволят голяма част от населението.
Да ама 550-цата се движи плавно и почти безшумно ,пък човек някак си не може да разбере как "това нещо" се премества толкова бързо и толкова тихо с всяка следваща еденица време напред
Вътре поредния банков чиновник, в костюм на цена като тази на мойта кола и обгърнат от INDIVIDUAL-на обстановка
Това е т.нар. "кралска класа" - един ден дай боже аз бих си купил точно такава кола
Георги Пенчев
Все пак да не забравяме ,че главните причини не са само "остаряването",( максималчето направо ме изуми ) ами и борбата с вредните емисии , както и блуждаенето на Мерцедес с някакви стрелби на посоки ,само и само да ни надскочат ...
Аз никъде никога така и не прочетох за слабости на N62B44.
Просто с 5 литровия двигател изпревариха Мерцедес по отношение на икономия и експлоатационни характерисити

Относно 7-мата серия, ///М5 Е60 и 550 искам да кажа ,че това са сякаш коренно различни конструкции ... В Швейцария например почти постоянно виждам 550-ци,изумително е просто а учудващо малко на техния фон 507 коньови зверове, предвид на автопарка,който притежават и могат да си позволят голяма част от населението.
Да ама 550-цата се движи плавно и почти безшумно ,пък човек някак си не може да разбере как "това нещо" се премества толкова бързо и толкова тихо с всяка следваща еденица време напред

Вътре поредния банков чиновник, в костюм на цена като тази на мойта кола и обгърнат от INDIVIDUAL-на обстановка

Това е т.нар. "кралска класа" - един ден дай боже аз бих си купил точно такава кола

Георги Пенчев
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Първо 45 мотора си е прекрасе-надежден.мощен,гъвкав бърз.Смениха го поради една единствена причина-надпреварата между производителите.Конкуренцията е толкова голяма,че спреш ли да се развиваш,загиваш.Развойните отдели са с максимално раздут щат,наливат се феноменално количество пари-над 70% от разходите за производството на 1 автомобил са развойна дейност.Всеки има джокери в ръкавите и само чака подходащия момент да ги извади.Сходствата между трите германски марки Ауди,БМВ, Мерцедес са толкова големи,че никой не може да си позволи да изостава-300 коня вече не стигат
- texudo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 31.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: усмихнат
- Мечтае да кара: совалка
45,да мотора си е добър,но не отговаря на нормата за вредни емисий,сравнение с 5л там също е голяма надпревара а и до колкото си спомням 5 литровия е с директо впръскане,с ел. водна помпа и др.нови техн.решения за които 45 просто е "остарял" а bmw както знаем всички са пионери в тази област
"Наслаждавай се на малките неща,осбено на половия си орган.Големите проблеми тръгват от малките работи..."
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ОК, прави сте за много неща.
Най-напред мисля, че 545i се замени от така обичания в USA 540i, т.е. 540 един вид възкръсна. 550i, както го нарича Пенчев кралския клас е по-разтоварен мотор, с не толкова спортен характер. Той перфектно подхожда на банков чиновник, но ние търсим друго, нали момчета?! Ние искаме SPORT, POWER, удоволствие. И понеже искам да КАРАМ, а не да се ВОЗЯ, затова ми беше питането, някой да е чувал нещо лошо за този мотор. Него май го монтираха и в 7-ма серия, доста време, а 5-та серия само 2 години. Какво мога да очаквам от него, .... евентуално?
Другата модификация, която също харесвам и заглеждам е 530i, тук вече знаем, че в 3 литровия клас сме първеници години наред!
Най-напред мисля, че 545i се замени от така обичания в USA 540i, т.е. 540 един вид възкръсна. 550i, както го нарича Пенчев кралския клас е по-разтоварен мотор, с не толкова спортен характер. Той перфектно подхожда на банков чиновник, но ние търсим друго, нали момчета?! Ние искаме SPORT, POWER, удоволствие. И понеже искам да КАРАМ, а не да се ВОЗЯ, затова ми беше питането, някой да е чувал нещо лошо за този мотор. Него май го монтираха и в 7-ма серия, доста време, а 5-та серия само 2 години. Какво мога да очаквам от него, .... евентуално?
Другата модификация, която също харесвам и заглеждам е 530i, тук вече знаем, че в 3 литровия клас сме първеници години наред!

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
ICE написа:[color=darkblue]И понеже искам да КАРАМ, а не да се ВОЗЯ, затова ми беше питането, някой да е чувал нещо лошо за този мотор. Какво мога да очаквам от него, .... евентуално?
кога да я чакаме



"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
ICE написа:ОК, прави сте за много неща.
Най-напред мисля, че 545i се замени от така обичания в USA 540i, т.е. 540 един вид възкръсна. 550i, както го нарича Пенчев кралския клас е по-разтоварен мотор, с не толкова спортен характер. Той перфектно подхожда на банков чиновник, но ние търсим друго, нали момчета?! Ние искаме SPORT, POWER, удоволствие. И понеже искам да КАРАМ, а не да се ВОЗЯ, затова ми беше питането, някой да е чувал нещо лошо за този мотор. Него май го монтираха и в 7-ма серия, доста време, а 5-та серия само 2 години. Какво мога да очаквам от него, .... евентуално?
Другата модификация, която също харесвам и заглеждам е 530i, тук вече знаем, че в 3 литровия клас сме първеници години наред!
споко бате като видях как се изстрелва 540 Е39 има си перформанс и то бая...като гледах шоуто забравих за светофара и колите отзад и всичко...

47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани