Как се дава ток на Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Как се дава ток на Е46

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 18:04

Забравих си фаровете сутринта и ми е паднал акумулатора
Къде трябва да се вържат кабелите за да подам ток от друга кола, има една кутийка на която пише "+" под капака отпред, но не намерих минус и също така не можах да отворя кутията на акумулатора отзад, махнах двате пластмасови щипки но я държи още нещо отзад.

Колата дизел автоматик може ли въобще да се запали с бутане?
Последна промяна Lino_Velev на 02 Яну 2008, 22:40, променена общо 1 път

Е36 фен
Аватар
Мнения: 1350
Регистриран на: 12.02.2005
Пол: Мъж
Кара: каквото има

Мнение от Niki Lauda » 02 Яну 2008, 18:14

С бутане не става нека колегите с дизелите да кажат как става номера.И другия път ръчка колега бутнеш и запали :mhihi:
Niki Lauda

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 02 Яну 2008, 18:56

+ на кутийката и - на корпуса ,където няма боя напр. на гайките на амортисьора
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 02 Яну 2008, 19:49

Изображение
това е за Е 36, но все пак е от БМВ

при мен не пали с бутане, а съм с ръчни
мисля си, че има някаква защита, дори по надолнище не пали
Последна промяна © на 02 Яну 2008, 20:57, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 20:05

Еми сега пробвах да взема ток от един Passat 2,5 TДИ и не стана, вързах го директно за акумулатора обаче защото предния капак не беше достъпен, като се опитам да запаля, фаровете започват да мигат и някой датчици по таблото светват (АБС за Транзмисията и т.н.) и нищо.
Каква може да е причината тока ли е слаб или има някаква електронна защита (оставихме колите вързани за 30 мин без да правим опит за запалване за да се позареди акумулатора)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 02 Яну 2008, 20:10

никога не палете модерен дизел с бутане ;) ток се дава отпред на червения плюс , а маса се хваща на купето някъде

отзад за да се закачи се разглабят доста неща

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 02 Яну 2008, 20:54

значи все пак има нещо
последният път като ми беше паднал акумолатора един голф работи сигурно 40-50 минути на място докато зареди малко. Голяма мъка беше

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 02 Яну 2008, 21:00

Абе колега отвори отзад багажника и долу в дясно ти е акумолатора.слагай 2 кабела на + и - от друга кола и ти си човека неси ли подавал ток на кола преди :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 21:18

Georgiev BMW написа:Абе колега отвори отзад багажника и долу в дясно ти е акумолатора.слагай 2 кабела на + и - от друга кола и ти си човека неси ли подавал ток на кола преди :)


Нали това правих един час не става :roll:

Сега ще пробвам отпред с една Е36-ца и ще го оставиме повече да видим, може и да е невъзвращаемо все пак акумулатора е на 4год.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 02 Яну 2008, 21:34

Lino_Velev написа:
Georgiev BMW написа:Абе колега отвори отзад багажника и долу в дясно ти е акумолатора.слагай 2 кабела на + и - от друга кола и ти си човека неси ли подавал ток на кола преди :)


Нали това правих един час не става :roll:

Сега ще пробвам отпред с една Е36-ца и ще го оставиме повече да видим, може и да е невъзвращаемо все пак акумулатора е на 4год.


Няма причина отзад да не става. Заминал ти е акумолатора ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 22:59

Не става и това си е.

Ок явно е заминал акумулотора но това добра причина ли е да не пали колата когато и се подава ток от друга? Аз имам съмнения че кабелите са ментета.

Ако не е от липса на ток от какво друго може да има тея симптоми?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.02.2007

Мнение от bufet » 02 Яну 2008, 23:03

Има и друг вариянт- кабелите, и на мен като на теб ми се случи веднъж, дойде приятел с джип да ми подаде ток, но нямах кабели, отидох до бензиностанцията- купих, пробвахме но само присветваха фаровете и разни лампи по таблото, от някаде комшията намери негови кабели запали "от раз" а тези новичките поне от моя опит с тях не става нищо. Пробвай с други кабели с който и преди е давано ток, немисля че има значение марката на колата която ти дава ток.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 02 Яну 2008, 23:28

bufet написа:Има и друг вариянт- кабелите, и на мен като на теб ми се случи веднъж, дойде приятел с джип да ми подаде ток, но нямах кабели, отидох до бензиностанцията- купих, пробвахме но само присветваха фаровете и разни лампи по таблото, от някаде комшията намери негови кабели запали "от раз" а тези новичките поне от моя опит с тях не става нищо. Пробвай с други кабели с който и преди е давано ток, немисля че има значение марката на колата която ти дава ток.


Абе то че няма няма ама се съмнявах че ако е слабичък алтернатора на другата кола може да не стане и наистина първо пробвах с едно рено и отнемаше към 30 сек да светнат и загаснат лампите по таблото, после дойде колега с пасата и на контакт поне беше нормално. Тея кабели дето взех са някви новички ама изглеждат доста дървено. Сега изрових някви ветерани от мазето и с тях ще пробвам.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 02 Яну 2008, 23:35

палиш пасата с вързани кабели и го оставяш да работи 30 минути
няма начин да не запали после

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 29.09.2007
Местоположение: София

Мнение от Lino_Velev » 03 Яну 2008, 15:45

Запалих я.

Взех други кабели и тоя път пробвах да я паля на неутрална не на паркинг и запали веднага. Незнам дали е от кабелите или от скоростната кутия честно казано не ми е ясно как работят тея автоматици но температурата беше -10 C и ако вероятно маслото се е било втвърдило и ...
Всъщност като си на паркинг не си на скорост така или иначе нали? каква е разликата с неутрална (ясно ми е каква е в поведението, но как се реализира)

От многото мигане на фаровете обаче дясната ксенонова крушка нещо се попрецака и светеше слабо и ми светна датчика за крушката на таблото, но след известно време се оправи.

Благодаря за помоща на всички.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook