Проблем с дюзите на 525TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DTM_330CI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.12.2004
- Местоположение: DUPNIZA
- Пол: Мъж
- Кара: M POWER
- Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE
Проблем с дюзите на 525TDS
Имам проблем с една от дюзите. 3-та изпуска леко и и мирише в купето, когато карам с ниска скорост или сам спрял. Как да го оправя?
Благодаря.
Благодаря.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Тръбно 27 - вадиш и я носиш на майстор да ти смени дефтунката(желателно е всичките да се сменят)
Или отиваш ма майстор и му казваш - дефтунки + маркучи за обратната нафта.
Вероятностите са:
- дефтунки
- разхлабена (холендерова май я наричаха) гайка
- изгнили,изпечени,измъкнати маркучета за обратната нафта
Притегни си гайките,огледай маркучетата - ако ги сменяш НЕ слагай от тия с външна плетка и ако не си свалял дюзи - отиди да ти ги свалят
Приятен ден
Или отиваш ма майстор и му казваш - дефтунки + маркучи за обратната нафта.
Вероятностите са:
- дефтунки
- разхлабена (холендерова май я наричаха) гайка
- изгнили,изпечени,измъкнати маркучета за обратната нафта
Притегни си гайките,огледай маркучетата - ако ги сменяш НЕ слагай от тия с външна плетка и ако не си свалял дюзи - отиди да ти ги свалят
Приятен ден

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Проблема е 99% в маркучето за връщане на излишното гориво от дюзата. Може да провериш от къде точно тече като махнеш капака на клектора, първо обезмаслиш и изсушиш мястото и с помоща на асистент запали колата. Ще стане ясно. Малко трудно се сменят маркучетата, защото има много малко място. Ще ти трябват тънки клещи с крив край и 20-30 см. маркуче за гориво.
- DTM_330CI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.12.2004
- Местоположение: DUPNIZA
- Пол: Мъж
- Кара: M POWER
- Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE
Имате ли някакъв документ за смяната на дюза? Че е по добре да си купя нова дюза и да си я сменя сам, от колкото да ходя в БМВ да ми я правят че в момента съм в IT и на час работа взимат 55 евро. 

Това 4е те4е дюзата не зна4и 4е е за смяна.Виждал съм умната дюза да е монтирана на разли4ни цилиндри,в твоя слу4аи те4аштата не е тази с кабела,нали
Смени си марку4ите за излишното гориво,ако не се оправи потърси тръбъ4ка за високо налягъне,обикновено от вибрациите и оставене леко хлабава се износва конуса в края на тръби4ката.Отвии я от дюзата и виж как ляга на дюзата,може да я подвиеш леко,за да легне хубаво и като я натискаш да не се измести завиваш гаиката на ръка,затягаш я с клю4а на края ,но не пове4е от 1/2 оборот.

- DTM_330CI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.12.2004
- Местоположение: DUPNIZA
- Пол: Мъж
- Кара: M POWER
- Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE
Ако те4е там си късметлия,но не ми се вярва-подсиши цялата дуза,после стегни бинт,парцал или каквото имаш под ръка,то4но над мястото където влиза в главата,за да може да спира те4ащата нафта от горе, така ще разбереш от къде те4е то4ноDTM_330CI написа:диузата е тая с кабела, и те4е доло ниското кадето влиза в главата.
- DTM_330CI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.12.2004
- Местоположение: DUPNIZA
- Пол: Мъж
- Кара: M POWER
- Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE
- DTM_330CI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.12.2004
- Местоположение: DUPNIZA
- Пол: Мъж
- Кара: M POWER
- Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE
сигурен ли си 4е е само за смяна на дифтулка? 4е откарах колата в БМВ и ми казаха 4е е за смяна диусата, нямала отдолу никаква дифтулка за смяна. и пора4ах диуза в понеделник отивам да ми я монтират. 

моята има дифтунка,ти ако си сигурен 4е изпуска отдолу,аз съм сигурен 4е е дифтунка,понякога става с леко натягане.Свети ли ти лампа(за дюза),оранжева на таблото,ако не свети и не те4е от към кабела си запази старата дюзаDTM_330CI написа:сигурен ли си 4е е само за смяна на дифтулка? 4е откарах колата в БМВ и ми казаха 4е е за смяна диусата, нямала отдолу никаква дифтулка за смяна. и пора4ах диуза в понеделник отивам да ми я монтират.
- DTM_330CI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.12.2004
- Местоположение: DUPNIZA
- Пол: Мъж
- Кара: M POWER
- Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE
не свети, да пробвам да я стегна леко? как става стягането?
мотора ми е на 70000 и работи перфектно никакви вибрации, само тази миризма в купето на нафта.

тръбен клю4 номер-27,отка4и кабела от буксата,отвии тръби4ката за нафтата и махни марку4ите за излишното гориво.прекараи кабела през клю4а,внимаваи да не го прекъснеш(Трябва ти подходящ клю4,по добре я закараи на някои ,които го е правил)и притегаш малко.Ето ти и малко инфо http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=22614DTM_330CI написа:не свети, да пробвам да я стегна леко? как става стягането?мотора ми е на 70000 и работи перфектно никакви вибрации, само тази миризма в купето на нафта.
- DTM_330CI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.12.2004
- Местоположение: DUPNIZA
- Пол: Мъж
- Кара: M POWER
- Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE
- Svetlyo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко!
- Мечтае да кара: Боинг 737-800
Тия дюзи чак толко много ли са проблемни в тия ТДС-и? Все пак нали трябва да е БМВ що толко проблеми с тия дизели? 

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани