Газови или маслени амортисьори?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Газови или маслени амортисьори?
Здравейте другари.
Ще се сменят амортисьори - единият е поизтекъл.
Предлагат ми два варианта за моята талига.
И двата са на Sachs.
Маслен и газов.
Кой да избера?
Най - много ценя комфорта на колата. Много бързо не карам - 190, макс. 200 на магистралата, в града с 50-60. Няма стиъринги, няма дрифтове, няма спортни чудеса. Стараем се да караме плавно за да е приятно.
ЧУдя се дали масленият не е моят избор? Разликата между двата чифта ми е едни 15-тина лева и въобще не е мерило...
Вие какво ще кажете?
Пускам и една анкетка, да проследим общественото мнение.
Балгодаря ви предварително.
Ще се сменят амортисьори - единият е поизтекъл.
Предлагат ми два варианта за моята талига.
И двата са на Sachs.
Маслен и газов.
Кой да избера?
Най - много ценя комфорта на колата. Много бързо не карам - 190, макс. 200 на магистралата, в града с 50-60. Няма стиъринги, няма дрифтове, няма спортни чудеса. Стараем се да караме плавно за да е приятно.
ЧУдя се дали масленият не е моят избор? Разликата между двата чифта ми е едни 15-тина лева и въобще не е мерило...
Вие какво ще кажете?
Пускам и една анкетка, да проследим общественото мнение.
Балгодаря ви предварително.
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
С маслените ще вози доста по-меко.Но с това "не карам бързо 190, мах 200" направо изби рибата.И аз не съм фен на високите скорости, но говорим за 140 максимум.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
От завода колата излиза с газови,така ,че това е варианта според мен.
При амортесьорите няма място за компромис.
Газови!
При амортесьорите няма място за компромис.
Газови!

Та те "газовите" амортисьори са си пак с масло .При тях газта служи да поддържа вискозитета на маслото константен . С две думи да не се "пени" маслото ,а от там да се променят характеристиките на амортисьора след продължително движение по път с неравностти .
Ако "карате" колата си ,а не се "возите" с нея
....... Ползвайте "ГАЗОВИ"
Ако "карате" колата си ,а не се "возите" с нея


0898578595
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
overclock написа:С маслените ще вози доста по-меко.Но с това "не карам бързо 190, мах 200" направо изби рибата.И аз не съм фен на високите скорости, но говорим за 140 максимум.
E имам предвид че карам където пътят го позволява и карам плавно.
Та те "газовите" амортисьори са си пак с масло .При тях газта служи да поддържа вискозитета на маслото константен . С две думи да не се "пени" маслото ,а от там да се променят характеристиките на амортисьора след продължително движение по път с неравностти .
Ако "карате" колата си ,а не се "возите" с нея ....... Ползвайте "ГАЗОВИ"
Митьо,
Би ли ми пояснил последното си изречение? На мен това ми е основна кола, така че не я ползвам за да ходя да паля гум с нея. Газови или маслени в моя случай?
sharnira,
Ако въпросът ти е към мен, Е36 318I края на 95-та - 96 - та първа регистрация. Снимки има в профила ми.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Пояснявам вместо него,ако обичаш да я подкарваш по мъжката и да влизаш малко по силно от разумното в завои и караш с 180 -200 км/ч по хубавите магистрали ,определено ти трябва здраво и хубаво окачване + нови качествени гуми.
Ако не правиш тези неща,можеш да си позволиш да сложиш маслени и да копуваш гуми втора ръка и така нататък.
Ако не правиш тези неща,можеш да си позволиш да сложиш маслени и да копуваш гуми втора ръка и така нататък.

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
vld написа:Пояснявам вместо него,ако обичаш да я подкарваш по мъжката и да влизаш малко по силно от разумното в завои и караш с 180 -200 км/ч по хубавите магистрали ,определено ти трябва здраво и хубаво окачване + нови качествени гуми.
Ако не правиш тези неща,можеш да си позволиш да сложиш маслени и да копуваш гуми втора ръка и така нататък.
Влад,
е че за едните магистрали - почти прави учасъци - масльонките няма ли да издържат?
И голяма ли е разликата в комфорта.
В тая кола се возят и малки деца, бате, не и ралиджии.
Новите гуми са нщо за което досега не ми е требвало джокер.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
D3BEP написа:vld написа:Пояснявам вместо него,ако обичаш да я подкарваш по мъжката и да влизаш малко по силно от разумното в завои и караш с 180 -200 км/ч по хубавите магистрали ,определено ти трябва здраво и хубаво окачване + нови качествени гуми.
Ако не правиш тези неща,можеш да си позволиш да сложиш маслени и да копуваш гуми втора ръка и така нататък.
Влад,
е че за едните магистрали - почти прави учасъци - масльонките няма ли да издържат?
И голяма ли е разликата в комфорта.
В тая кола се возят и малки деца, бате, не и ралиджии.
Новите гуми са нщо за което досега не ми е требвало джокер.
Разликата е много малка във возията,по скоро стегнатостта която придават газовите е приписвана като твърдост.
За високите скорости си е добре да е по стегнато окачването,защото и най малката неравност те разклаща,а там няма място за рискове.
Мойте са с газови амортесьори пък пак си возят добре и няма грижи с това да возя племеници ,баби и тн.
Повечето хора предпочитат маслени първо защото са по ефтини второ защото не свършват извенднъж.
Газовия като изпусне и е лабеж нямаш мегдан да го караш повече щото чука безумно много и следва директна смяна.
Докато при маслените ,протича па става по лабав и всичкото това е няколко месеца докато не изтече напълно маслото от него.
Факт е че газовите амортесиори са по нова технология издържат на по голямо натоварване по продължително време,което е огромен +.
За малката ралика в цената ,като добавиш и илюзията че маслините возят много по меко ,просто не си заслужава да копуваш маслени!

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Aха... Дам. Вече почнах да клоня към газовите.
Макар че с течащ маслен карам верно вече 9 месеца и още не е критичен....
Макар че с течащ маслен карам верно вече 9 месеца и още не е критичен....
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани