Газови или маслени амортисьори?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Кои амортисьори придават повече комфорт на возията?

Газовите
54
51%
Маслените
31
30%
Според зависи
20
19%
Амортисьорите не влияят на возията
0
Няма гласували
 
Общо гласове : 105
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Газови или маслени амортисьори?

Мнение от D3BEP » 11 Апр 2008, 21:39

Здравейте другари.
Ще се сменят амортисьори - единият е поизтекъл.
Предлагат ми два варианта за моята талига.
И двата са на Sachs.
Маслен и газов.
Кой да избера?

Най - много ценя комфорта на колата. Много бързо не карам - 190, макс. 200 на магистралата, в града с 50-60. Няма стиъринги, няма дрифтове, няма спортни чудеса. Стараем се да караме плавно за да е приятно.
ЧУдя се дали масленият не е моят избор? Разликата между двата чифта ми е едни 15-тина лева и въобще не е мерило...
Вие какво ще кажете?

Пускам и една анкетка, да проследим общественото мнение.
Балгодаря ви предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 11 Апр 2008, 22:36

Ми маи газовите са по твърди ако не се бъркам следователно ще вози по твърдо с тях но не съм много сигурен да каже някои които разбира от амортисьори :mhihi:
Beautiful Mechanical Wonder

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 11 Апр 2008, 22:37

определено съм за маслените за в твоя случай :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Мнение от overclock » 11 Апр 2008, 22:40

С маслените ще вози доста по-меко.Но с това "не карам бързо 190, мах 200" направо изби рибата.И аз не съм фен на високите скорости, но говорим за 140 максимум.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Мнение от Mileitiii » 11 Апр 2008, 23:05

А как може да се познае с какви е една кола в момента ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Апр 2008, 23:11

От завода колата излиза с газови,така ,че това е варианта според мен.
При амортесьорите няма място за компромис.
Газови!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от mityooo » 11 Апр 2008, 23:43

Та те "газовите" амортисьори са си пак с масло .При тях газта служи да поддържа вискозитета на маслото константен . С две думи да не се "пени" маслото ,а от там да се променят характеристиките на амортисьора след продължително движение по път с неравностти .

Ако "карате" колата си ,а не се "возите" с нея :!: ....... Ползвайте "ГАЗОВИ" :!:
0898578595

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: София

Мнение от sharnira » 12 Апр 2008, 10:02

а каква е твоята талига :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 12 Апр 2008, 10:30

overclock написа:С маслените ще вози доста по-меко.Но с това "не карам бързо 190, мах 200" направо изби рибата.И аз не съм фен на високите скорости, но говорим за 140 максимум.

E имам предвид че карам където пътят го позволява и карам плавно.
Та те "газовите" амортисьори са си пак с масло .При тях газта служи да поддържа вискозитета на маслото константен . С две думи да не се "пени" маслото ,а от там да се променят характеристиките на амортисьора след продължително движение по път с неравностти .

Ако "карате" колата си ,а не се "возите" с нея ....... Ползвайте "ГАЗОВИ"

Митьо,
Би ли ми пояснил последното си изречение? На мен това ми е основна кола, така че не я ползвам за да ходя да паля гум с нея. Газови или маслени в моя случай?


sharnira,
Ако въпросът ти е към мен, Е36 318I края на 95-та - 96 - та първа регистрация. Снимки има в профила ми.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Апр 2008, 10:35

Пояснявам вместо него,ако обичаш да я подкарваш по мъжката и да влизаш малко по силно от разумното в завои и караш с 180 -200 км/ч по хубавите магистрали ,определено ти трябва здраво и хубаво окачване + нови качествени гуми.
Ако не правиш тези неща,можеш да си позволиш да сложиш маслени и да копуваш гуми втора ръка и така нататък.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 12 Апр 2008, 10:44

определено маслените за возия а газовите за издържливост ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 12 Апр 2008, 10:52

vld написа:Пояснявам вместо него,ако обичаш да я подкарваш по мъжката и да влизаш малко по силно от разумното в завои и караш с 180 -200 км/ч по хубавите магистрали ,определено ти трябва здраво и хубаво окачване + нови качествени гуми.
Ако не правиш тези неща,можеш да си позволиш да сложиш маслени и да копуваш гуми втора ръка и така нататък.

Влад,
е че за едните магистрали - почти прави учасъци - масльонките няма ли да издържат?
И голяма ли е разликата в комфорта.
В тая кола се возят и малки деца, бате, не и ралиджии.
Новите гуми са нщо за което досега не ми е требвало джокер.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Апр 2008, 11:02

D3BEP написа:
vld написа:Пояснявам вместо него,ако обичаш да я подкарваш по мъжката и да влизаш малко по силно от разумното в завои и караш с 180 -200 км/ч по хубавите магистрали ,определено ти трябва здраво и хубаво окачване + нови качествени гуми.
Ако не правиш тези неща,можеш да си позволиш да сложиш маслени и да копуваш гуми втора ръка и така нататък.

Влад,
е че за едните магистрали - почти прави учасъци - масльонките няма ли да издържат?
И голяма ли е разликата в комфорта.
В тая кола се возят и малки деца, бате, не и ралиджии.
Новите гуми са нщо за което досега не ми е требвало джокер.

Разликата е много малка във возията,по скоро стегнатостта която придават газовите е приписвана като твърдост.
За високите скорости си е добре да е по стегнато окачването,защото и най малката неравност те разклаща,а там няма място за рискове.
Мойте са с газови амортесьори пък пак си возят добре и няма грижи с това да возя племеници ,баби и тн.
Повечето хора предпочитат маслени първо защото са по ефтини второ защото не свършват извенднъж.
Газовия като изпусне и е лабеж нямаш мегдан да го караш повече щото чука безумно много и следва директна смяна.
Докато при маслените ,протича па става по лабав и всичкото това е няколко месеца докато не изтече напълно маслото от него.
Факт е че газовите амортесиори са по нова технология издържат на по голямо натоварване по продължително време,което е огромен +.
За малката ралика в цената ,като добавиш и илюзията че маслините возят много по меко ,просто не си заслужава да копуваш маслени!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 12 Апр 2008, 11:17

Aха... Дам. Вече почнах да клоня към газовите.
Макар че с течащ маслен карам верно вече 9 месеца и още не е критичен....

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: София

Мнение от sharnira » 12 Апр 2008, 12:14

по-принцип на 90% от производителите правят само газ,значи има защо,а и разликата във возията не е голяма,така че и аз съм за газ

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook