м50 в е30????

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 26.02.2007

м50 в е30????

Мнение от rappa » 17 Юни 2008, 20:40

това е правено доволно пъти тук :lol:
Ако ниакои има желание да ми спести даста време обещавам :bchug: и :weed: на старта та сега имам:
1.е30 91г палатка. (ще пусна снимки тиа дни) :bowdown:
2.купих си е36 325и купе(маде ин Дупница :confused: )преди 7-8 месеца и в кат не харесаха рама номера :idea: . Та от там 7мо РПУ и у прокуратурата. Нема да ви разказвам целата драма но двидатела е ясен и читав само дето си е сменил тенекето. Не намериха (за 6-7 месеца :shock: ) друг рама номер освен набития(набития отговаря за 4ри врато :mhihi: :mhihi: :mhihi: ) Та го върнаха на последния собственик( Аз ) само дето на постановлението пише 525и :shock:
Това е накратко. Не искам да се разправям повече с кретени.
Та ше взема квото ми триабва за проекта и за жилезо.


имам два въпроса за сега :
1. кардана (ко правиме)
2. скоростите ще паснат ли

и ако ме сфетнете за некоя друга далавера дет се сештате

МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

ентусиаст
Аватар
Мнения: 905
Регистриран на: 22.09.2007
Местоположение: ПЛОВДИВ КИЧУКА ;]

Мнение от go4et0o » 17 Юни 2008, 21:36

То няма невъзможни неща за това бягаи с кеша при ЮЗЪР и той ще ти сварши работа ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 26.02.2007

Мнение от rappa » 17 Юни 2008, 22:45

НЕ Е ИНТЕРЕСНО :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Ама ако не е много скъпо може да се прежаля :lol:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Юни 2008, 22:49

Ще ти вземе скъпо :mhihi: :P
BMW only!

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 18 Юни 2008, 11:54

Скоростите от Е36 пасват на 30-ката, за кардана незнам от какво се сглобява :roll:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

e30

Мнение от KPETEH » 18 Юни 2008, 12:20

Мишо,
е тук малко информация която съм взел от форума повод м50 в е30.
Колко е вярна незнам, но ако има грешки нека някой друг да каже...

Двигателя който взех е от Е36 М50 Б20 поради няколко причини:
Лапите на мотора
Опашката на ск. кутия(ако е от Е34 не пасва на Е30-ковия кардан и трябва да се сменя)
Лостовата система(ск. лост е от Е30 , а другите работи от Е36)
Купих цялата кола катастрофирала от един авер на добри пари(беше много читава и знаех какво взимам)
Това са частите които взех за да направя всичко:
Шест пистов ремък 1415 за динамото(махнах хидравликата и се наложи да сложа по-къс ремък)
Воден радиатор от Е30 323
Горивна помпа от Е30 325 (работи на 3.5 бара)
Кардан от Е30 325 (само предната част защото е по-къса)
Диф от Е30 3.45 (такъв е оригинално на Е36-цата)
Тампон за мотора от Дясно - Е34 М50 Б20 (ексцентричен и висок 9.6см.)
Тампон за мотора от Ляво - Е30 М20 Б23 (центриран , но по-нисък и се подлага около 4см.)
Крайно гърне от Е30 323 оригинално
Монтаж:
Смяна на картера и гърловината на маслената помпа с такива от Е34 (маха се стойката на старата гърловина и ламаринената подложка под коляновия вал защото на новия картер е вградена)
Ползва се оригиналната щека но се измисля някаква стойка която да я държи в изправено положение и наче се удря в динамото
Ползва се Е30-ковата стойка за ск. кутия и нейните си тампони
Изрязват се около 6см. от стойката на акумулатора за щото опира в мотора
Ползва се оригиналния колектор (трябва да е монтиран предварително защото после е невъзможно - няма място) като се преправя изхода от първите 3 цилиндъра (трябва да е по-остро извит назад иначе идва точно на 2 см. над моста и неможе да продължиш генерацията) и от там нататък следва въображението като единственото нещо с което трябва да се съобразяваш е растоянието в см. от двигателя до ламбда сондата (иначе нема да отчита точно и ще бърка компютъра)
Изпиляват се първите 6 ребра на всмукателния колектор защото иначе опират в спирачния апарат
Изрязват се 3-4см. от входящата тръба на парното (горната) защото опират в колектора
Изходящия маркуч (долния) се модифифицира за да не е прекалено остро извит , че неможе да циркулира водата
За да стане с виско трябва само да монтираш оригиналната перка на гърба на виско съединителя (без да я обръщаш естествено)
Първо се монтира виското с перката и тогава се слага радиатора , като се режат около2см. от всички маркучи иначе се прегъват много остро
Ако запазваш оригиналния въздушен филтър с кутията(Е36) трябва само леко да преправиш стойката и заспива
Запазваш оригиналното жило на газта(Е30) , като внимаваш на не го прегънеш прекалено остро за да не става трудно подвижно (твърд педал или задържане)
Компютъра си се монтира на оригиналното място (в жабката) без проблем кабела стига
Тестовата букса се монтира на мястото на бобината (до казанчето за чистачките)
Останалата част от жиците си ги наместваш в оригиналната кутия над мотора
За свързването на кабелите ще ти трябва от Е36-цата кръглата букса (мъжкото и женското) като я отрежеш непосредствено преди бушоните
Не гледай цвета на кабелите а номерата им по буксите (7 със 7 , 14 с 14 и т.н.) Ако номер 7 на Е36 е черен , а номер 7 на Е30 е бял , значи връзваш черен с бял примерно
Смени датчика на температурата с такъв от М40 иначе не отчита вярно уреда
Смени цялото табло с такова от Е30 323 защото от 320 нестава (незнайно и за мен защо но след многократни проби се оказа така) Нестава и да смениш само чип-а на оборотомера (пак говоря от опит)


Ае ще се засечем по квартала - Дудин.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

..

Мнение от bavareca_86 » 18 Юни 2008, 12:39

amd написа:Ще ти вземе скъпо :mhihi: :P
сигурен ли си :twisted:
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Stoli4no

Мнение от sicbul » 18 Юни 2008, 12:47

Хората които разбират и са ги правили тези трансплантации нека Помогнат на човека , Сериозен е .... 8) а има желание и средства за инвестиране което е най важното... :mrgreen:
Рапче аре упех с начинанието и да му сложиш после една духалка ......пак после ще дадеш едно кръгче :mhihi: :mhihi: -Станиолеца

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 26.02.2007

Мнение от rappa » 18 Юни 2008, 19:30

Дуда дано е верно. Ще взеа един тампон от е34. :mhihi:
Но не искам да махам хидравликата та :help: помпата на м50 и реиката на е30 така ли :?:
А другото което е тая историа с картерите некои можели да потвърди :confused:
Имам картер м20б20, м20б25, м50б25 съответно е30, е30, е36
нема ли некои да стане :roll:
И оригиналните изпускатели на кое? м50 ли?


еи Станиол че те правим Пи аР агент. немали да го покожеш тоз YES

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Мнение от ZLATEN » 18 Юни 2008, 20:11

Юзъра добре ги прави ... аз съм прекалено много доволен :mhihi:

http://www.youtube.com/watch?v=4JBmcnSPuCM
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 26.02.2007

Мнение от rappa » 18 Юни 2008, 20:23

дано не стигна до насипно състояние и да ме задоволява и мене


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 18 Юни 2008, 22:30

rappa написа:Дуда дано е верно. Ще взеа един тампон от е34. :mhihi:
Но не искам да махам хидравликата та :help: помпата на м50 и реиката на е30 така ли :?:
А другото което е тая историа с картерите некои можели да потвърди :confused:
Имам картер м20б20, м20б25, м50б25 съответно е30, е30, е36
нема ли некои да стане :roll:
И оригиналните изпускатели на кое? м50 ли?


еи Станиол че те правим Пи аР агент. немали да го покожеш тоз YES


Трябва ти картер от М50 в Е34 ;)
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 18 Юни 2008, 23:42

ZLATEN написа:Юзъра добре ги прави ... аз съм прекалено много доволен :mhihi:

http://www.youtube.com/watch?v=4JBmcnSPuCM


един :duel: утре :roll:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Юни 2008, 23:47

ако ще се драгвате,мини да сменим дифа и дзадните жанти с гуми :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 18 Юни 2008, 23:59

не е честно :mhihi:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook