Бъдещето на АМГ и М
Модератор: Общи модератори
			22 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
никой със $80-100к джип не ходи на оффроуд. х5-цата идва със 20" диамарис, кайена идва или със същите диамариси, конти или пирели пи-зиро... агресивни гуми които дори за сняг не стават... та не мисля че някои ги е смятал за оффроуф тез  както каза колегата по-горе те са стриктно за гъзария и за сигурност (тегло и височина). бмв-то дори няма ниска предавка... сега вярно е че кайена и мл-а и особено Г-класата със подходящи гуми стават за оффроудинг, но целта не им е такава. 300-400 коня джиповете са направени предимно за американсия пазар- а там никои не ходи със такива возила да гази из калта. а и за да е кадърно като свърши пътя трябва спокоен (разбирай дефорсиран) двигател със плоска (пък дори и къса) крива на въртящия момент във оборотите и .. мислете ланд роувър..
 както каза колегата по-горе те са стриктно за гъзария и за сигурност (тегло и височина). бмв-то дори няма ниска предавка... сега вярно е че кайена и мл-а и особено Г-класата със подходящи гуми стават за оффроудинг, но целта не им е такава. 300-400 коня джиповете са направени предимно за американсия пазар- а там никои не ходи със такива возила да гази из калта. а и за да е кадърно като свърши пътя трябва спокоен (разбирай дефорсиран) двигател със плоска (пък дори и къса) крива на въртящия момент във оборотите и .. мислете ланд роувър..  а когато играта опре до седене на алфалтовия път- х5-цата няма равна на себе си. които е имал възможност да ги кара и да сравнява- до такъв извод е стигнал. поне така съм чел...
 а когато играта опре до седене на алфалтовия път- х5-цата няма равна на себе си. които е имал възможност да ги кара и да сравнява- до такъв извод е стигнал. поне така съм чел...
но темата е друга... а м х5 няма да има- философията на м просто е друга...
			 както каза колегата по-горе те са стриктно за гъзария и за сигурност (тегло и височина). бмв-то дори няма ниска предавка... сега вярно е че кайена и мл-а и особено Г-класата със подходящи гуми стават за оффроудинг, но целта не им е такава. 300-400 коня джиповете са направени предимно за американсия пазар- а там никои не ходи със такива возила да гази из калта. а и за да е кадърно като свърши пътя трябва спокоен (разбирай дефорсиран) двигател със плоска (пък дори и къса) крива на въртящия момент във оборотите и .. мислете ланд роувър..
 както каза колегата по-горе те са стриктно за гъзария и за сигурност (тегло и височина). бмв-то дори няма ниска предавка... сега вярно е че кайена и мл-а и особено Г-класата със подходящи гуми стават за оффроудинг, но целта не им е такава. 300-400 коня джиповете са направени предимно за американсия пазар- а там никои не ходи със такива возила да гази из калта. а и за да е кадърно като свърши пътя трябва спокоен (разбирай дефорсиран) двигател със плоска (пък дори и къса) крива на въртящия момент във оборотите и .. мислете ланд роувър..  а когато играта опре до седене на алфалтовия път- х5-цата няма равна на себе си. които е имал възможност да ги кара и да сравнява- до такъв извод е стигнал. поне така съм чел...
 а когато играта опре до седене на алфалтовия път- х5-цата няма равна на себе си. които е имал възможност да ги кара и да сравнява- до такъв извод е стигнал. поне така съм чел...
но темата е друга... а м х5 няма да има- философията на м просто е друга...
алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
Wizi написа:
... не забравяй, че до сравнително скоро Х5 нямаше разпределение между предната и задната ос, което го поставяше просто под всякаква критика (в моите очи поне). Сега е 1:1 с почти всичко останало на пазара като ML, Touareg etc. относно off road възможностите си.
като сме почнали
 
   
 Е53 винаги е имал разпределение между
осите от 0 до 100% а с новия Х-drive е
сигурно най-съвършения "паркетен жип"
на пазара
 
   
 alx написа:но темата е друга... а м х5 няма да има- философията на м просто е друга...
философията е наистина различна но
това не пречи да съществуват 3 Х5 екземпляра
плод на генното инжинерство с 7 литрови
дванайсетаци и с по 700к.с.
 
   
  
Wizi написа:философията е наистина различна но
това не пречи да съществуват 3 Х5 екземпляра
плод на генното инжинерство с 7 литрови
дванайсетаци и с по 700к.с.

да. знам ги. дори се надявах да ги произведат
 но и те не се водят "м"
 но и те не се водят "м"  ако и тоз джип да държи страшно време на ринга...
 ако и тоз джип да държи страшно време на ринга... 
мисълта ми беше че за да "м" една кола не е задължително да 1000 коня.. този подход към "резачките" е запазена марка на амг
 
 
"м трябва да има гъвкав високооборотен двигател, със перфектен баланс на купето и със ръчни предавки" - цитата е на човека от които зависят тез работи... сега, със м5 и м6 това със ръчната трансмисия добива ново тълкуване ама... друга тема

алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
alx, това горното не е мой цитат   
 
Искам да попитам: сигурни ли сте, че до преди въвеждането на xDrive X5 е имала такова разпределение на мощността между осите? През цялото време ми се върти в главата, че беше нещо минимално и едва след въвеждането на тази технология с ламелен съединител нещата са както ги описва naskoksan - 100%ови към произволна ос.
Съжалявам, че се отделям за пореден път от темата, но ми е интересно да разбера.
			 
 
Искам да попитам: сигурни ли сте, че до преди въвеждането на xDrive X5 е имала такова разпределение на мощността между осите? През цялото време ми се върти в главата, че беше нещо минимално и едва след въвеждането на тази технология с ламелен съединител нещата са както ги описва naskoksan - 100%ови към произволна ос.
Съжалявам, че се отделям за пореден път от темата, но ми е интересно да разбера.
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

		Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
доколкото аз съм запознат всички
Х5 са произведени със ситемата Х-drive
имаше разлика при Е46 примерно
в номерацията примерно "ix" и "хi"
старата система е ix добр епозната от Е30
например!!!
но след 2001г. всички преминаха под
наименованието xi или xd което означава
че колата е снабдена с Х-drive а моделите
като Е53 или Е83 са изначално с такава система
ако не граша нещо
вярно че не е по темата, но
поне се получава интересна
дискусия!!!
			
		Х5 са произведени със ситемата Х-drive
имаше разлика при Е46 примерно
в номерацията примерно "ix" и "хi"
старата система е ix добр епозната от Е30
например!!!
но след 2001г. всички преминаха под
наименованието xi или xd което означава
че колата е снабдена с Х-drive а моделите
като Е53 или Е83 са изначално с такава система
ако не граша нещо
вярно че не е по темата, но
поне се получава интересна
дискусия!!!

- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
Здравейте на всички! Искам да изкажа мнение по темета за разпределението на мощноста на X5! В един брой на сп. АВТО Журнал намерих статия за X5 4.4i където пише цитирам: "Повишената проходимост сеосигурява от постоянно включено 4Х4 предаване, като въртящият момент в нормални условия е разпределен в отношение 62:38 в полза на задния мост!
			Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

			22 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
			



 
