„Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Модератор: Общи модератори
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
@2bar написа:Turturelo написа:@2bar написа:С две думи, според мен просто се развива дизеловата технология и опипва пазара в 550д.
едва ли някой опипва пазара с готово разработен двигател вече в продажба в 4 модела .. той пазара си е опипан и инвестицията да се направи този мотор е в резултат на един отговор - има смисъл от него.
много ясно, че се опипва пазара точно с това наименование M Performance. Независимо, че всяка фирма си има профил на типичният шофьор за всеки модел, все още никой не може да предвиди как точно ще реагира пазара. Затова и не слагат М ами го водят M Performance, което всеки може да разбира по различен начин. С две думи още от началото казват да не очакваме М, ами нещо подобно, което всеки го разбира като "нещо много близко до М".
Просто още един начин за търсене на нови пазари и потребителски групи.
Ахаааа... не знаех .. благодаря за информацията.
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Turturelo написа:@2bar написа:Turturelo написа:@2bar написа:С две думи, според мен просто се развива дизеловата технология и опипва пазара в 550д.
едва ли някой опипва пазара с готово разработен двигател вече в продажба в 4 модела .. той пазара си е опипан и инвестицията да се направи този мотор е в резултат на един отговор - има смисъл от него.
много ясно, че се опипва пазара точно с това наименование M Performance. Независимо, че всяка фирма си има профил на типичният шофьор за всеки модел, все още никой не може да предвиди как точно ще реагира пазара. Затова и не слагат М ами го водят M Performance, което всеки може да разбира по различен начин. С две думи още от началото казват да не очакваме М, ами нещо подобно, което всеки го разбира като "нещо много близко до М".
Просто още един начин за търсене на нови пазари и потребителски групи.
Ахаааа... не знаех .. благодаря за информацията.
ай ся....ако имаш собствено мнение, го кажи, пък ако нямаш, няма смисъл от ирония...иначе си говорим бош лаф приказки...пък си губим и времето...или поне аз моето покрай теб...
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
не съм искал да ти губя времето .. извинявай .. мислех, че форумите са и за това.
update по горния топик - ср. скорост 184 км/ч - среден разход 12.1 с динамично шофиране. Измерихме X6 M50d vs. M550d на високо скоростно магистрално - неизненадващо F11-ската дърпа видимо повече, заради разликата в килограмите и челното съпротивление, като и двете правят 260 км/ч без проблем. След като върнах газта и забих темпомата на 140 - разхода падна на 8.5 в X6-цата (в момента е на 1600 км пробег)
update по горния топик - ср. скорост 184 км/ч - среден разход 12.1 с динамично шофиране. Измерихме X6 M50d vs. M550d на високо скоростно магистрално - неизненадващо F11-ската дърпа видимо повече, заради разликата в килограмите и челното съпротивление, като и двете правят 260 км/ч без проблем. След като върнах газта и забих темпомата на 140 - разхода падна на 8.5 в X6-цата (в момента е на 1600 км пробег)
Последна промяна Turturelo на 07 Яну 2013, 19:06, променена общо 1 път
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Turturelo написа:Измерихме X6 M50d vs. M550d на високо скоростно магистрално - неизненадващо F11-ската дърпа видимо повече, заради разликата в килограмите и челното съпротивление,
теглото при магистрални доускорения почти не играе роля... челно съпротивление, коне и предавки...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
имах усещането, че колата вървеше по един начин като бях сам през уикенда и сега като бяхме двама, съборени седалки и нафрашкана с багаж.. Иначе коне еднакви, предавки .. трябва да проверя .. челно съпротивление - драматично различно. M550-тката беше празна с един човек вътре..
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Turturelo написа:имах усещането, че колата вървеше по един начин като бях сам през уикенда и сега като бяхме двама, съборени седалки и нафрашкана с багаж.. Иначе коне еднакви, предавки .. трябва да проверя .. челно съпротивление - драматично различно. M550-тката беше празна с един човек вътре..
Челното съпротивление е . Джипките се спъват драматично след 200 км/ч . Гледал съм и диаграми как се повишава аеродинамичното съпротивление с увеличението на скоростта - след 180 някъде започва да расте много бързо, а след 240 направо фрапантно .
Х6 макар да е със по-добра аеродинамика от другите СУВове, си е висок , има голяма челна площ и лош коефициент на обтекаемост (май 0,44 беше ) .
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
184 км/ч - това предполагам е средна скорост на писта?
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
близо 190 км/ч средна скорост
горе има две изречения, които могат да се тълкуват по различен начин или поне аз. явно си хванал почти празна магистрала.
горе има две изречения, които могат да се тълкуват по различен начин или поне аз. явно си хванал почти празна магистрала.
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Turturelo написа:имах усещането, че колата вървеше по един начин като бях сам през уикенда и сега като бяхме двама, съборени седалки и нафрашкана с багаж.. .
не е усещане... теглото играе роля когато имаш сериозно ускорение... а при магистрално доускорение то е много ниско (и затихващо с повишаване на скороста) и затова теглото почти не се усеща.
единственото изключение е ако колата е много мощна (много въртящ момент и много и добре подбрани предавки) и се ускорява сериозно и при високи скорости. тогава теглото играе по-голяма роля просто защото.. все още има сериозно ускорение.
затова и примерно едно порше 997 турбо е по-силно от един нисан гтр при високи скорости защото повечето простосмъртни коли на 160 са приключили със сериозното ускорение и по-нагоре в скоростите теглото няма значение... докато при поршето което е доста по-леко от нисана нещата са далеч от прключване и ускорението все още е сериозно дори при 160. е, и поршето послъгва за конете, но друга тема..
крайния пример за това са ф1 колите- там теглото играе огромно значение при всякакви скорости защото ускорението е много силно навсякъде и които е по-лек е по-бърз.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
alx написа:крайния пример за това са ф1 колите- там теглото играе огромно значение при всякакви скорости защото ускорението е много силно навсякъде и които е по-лек е по-бърз.
Там по-голямо значение има челното съпротивление. Теглото на болидите на практика е еднакво, откакто зареждането по време на състезание е забранено.
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Fear написа:alx написа:крайния пример за това са ф1 колите- там теглото играе огромно значение при всякакви скорости защото ускорението е много силно навсякъде и които е по-лек е по-бърз.
Там по-голямо значение има челното съпротивление. Теглото на болидите на практика е еднакво, откакто зареждането по време на състезание е забранено.
давам пример за ускорението и теглото. иначе ясно за челното съпротивление. ако искаше да бъдеш коректен щеше да кажеш че всичките болиди имат възможност за един и същ (нисък) коефициент на съпротивление, но отборите решават наклоните на крилата и стабилизаторите за всяка конкретна конфигурация (писта, състезание/ квалификация, метео условия, и тн) и от там въпросния коефициент варира (ие повече съпротивление, но и повече сцепление или по-малко съпротивление и по-малко сцепление)... друга тема...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Възможно ли е 50д да харчи по-малко от 40д и от 30д?
I love the sound of V8 in the morning...
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
msi200 написа:Възможно ли е 50д да харчи по-малко от 40д и от 30д?
на градско- не.
на дълъг път- защо не. предавките му са по-дълги от колкото консумацията му е по-голяма
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
alx написа:Turturelo написа:имах усещането, че колата вървеше по един начин като бях сам през уикенда и сега като бяхме двама, съборени седалки и нафрашкана с багаж.. .
не е усещане... теглото играе роля когато имаш сериозно ускорение... а при магистрално доускорение то е много ниско (и затихващо с повишаване на скороста) и затова теглото почти не се усеща.
единственото изключение е ако колата е много мощна (много въртящ момент и много и добре подбрани предавки) и се ускорява сериозно и при високи скорости. тогава теглото играе по-голяма роля просто защото.. все още има сериозно ускорение.
затова и примерно едно порше 997 турбо е по-силно от един нисан гтр при високи скорости защото повечето простосмъртни коли на 160 са приключили със сериозното ускорение и по-нагоре в скоростите теглото няма значение... докато при поршето което е доста по-леко от нисана нещата са далеч от прключване и ускорението все още е сериозно дори при 160. е, и поршето послъгва за конете, но друга тема..
крайния пример за това са ф1 колите- там теглото играе огромно значение при всякакви скорости защото ускорението е много силно навсякъде и които е по-лек е по-бърз.
затова и примерно едно порше 997 турбо е по-силно от един нисан гтр при високи скорости защото повечето простосмъртни коли на 160 са приключили със сериозното ускорение и по-нагоре в скоростите теглото няма значение... докато при поршето което е доста по-леко от нисана нещата са далеч от прключване и ускорението все още е сериозно дори при 160. е, и поршето послъгва за конете, но друга тема..
- тук не съм съгласен . До 160 км/ч разликата между Турбо С и ГТ-Р е доста малка , а именно тогава теглото играе най-голяма роля . След това с увеличаването на скоростта разлика нараства значително в полза на Порше и това не е заради митични лъжи с мощността, защото и за Нисана се говори същото . Навярно причината е в предавателните числа , защото още от първия ГТ-Р беше налице много мощен спад в ускорението след 100 мили в час , а границата от 300км/ч японеца, едвам я докосваше .
крайния пример за това са ф1 колите- там теглото играе огромно значение при всякакви скорости защото ускорението е много силно навсякъде и които е по-лек е по-бърз.
- там играе роля в крайното време на писта , защото теглото влияе най-вече на отрицателното и напречното ускорение , което в основна степен определя кой ще е отпред .
Ако ГРУБО приемем, че един болид тежи 650кг и е 800кс и да речем КЕРС-а добавя 80кг и 80кс - тогава след като теглото играе роля при доускорението , а един КЕРС влошава баланса кг/кс ... защо тогава на правите болид с КЕРС отвява такъв без тази система ?
По-точно е да се каже, че при автомобили с максимално изравнени показатели, 100кг може леко да наклонят везните , но не и да обърнат нещата .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани