BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Вниманието към детайла струва безобразно много пари - каква е разлиакта между един Ролекс или Омега и обикновен часовник за 30 лева , който пак показва колко е часа .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
какво им е на пластмасовите американци?
- това което виждаш и те заобикаля , като седнеш - интериора

БМВрайдър - за Лексуса и Суперлегера говорих най-вече . Особено първото което тежи 1600кг и има 480НМ като дава 7,22


Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:какво им е на пластмасовите американци?
- това което виждаш и те заобикаля , като седнеш - интериораСега не искам да ми постваш снимки на Кадилака , пък след това да правя грозни аналози на Мустанг,Челинджър,Камаро,Вайпър и Вет дет бият на чиКИА от преди 15 години със "обзавеждането" на едно 458 или 599 ГТО .
БМВрайдър - за Лексуса и Суперлегера говорих най-вече . Особено първото което тежи 1600кг и има 480НМ като дава 7,22Не ме почвай колко е реално това , просто спомена ринга и аз го споменавам ... Ааа , да има и една кола със 6.0 атмосферен дето прави 6,47 , а другата кола със 6.0 атмосферен не е дала официално време , но вероятно е към 6,40 а не е със повече от 600НМ и то при доста сериозно обороти
"value for the money"
за парите които струва едно 458 или 599 американците ще пратят мустанга в космоса. не си прави илюзии.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:какво им е на пластмасовите американци?
- това което виждаш и те заобикаля , като седнеш - интериораСега не искам да ми постваш снимки на Кадилака , пък след това да правя грозни аналози на Мустанг,Челинджър,Камаро,Вайпър и Вет дет бият на чиКИА от преди 15 години със "обзавеждането" на едно 458 или 599 ГТО .
БМВрайдър - за Лексуса и Суперлегера говорих най-вече . Особено първото което тежи 1600кг и има 480НМ като дава 7,22Не ме почвай колко е реално това , просто спомена ринга и аз го споменавам ... Ааа , да има и една кола със 6.0 атмосферен дето прави 6,47 , а другата кола със 6.0 атмосферен не е дала официално време , но вероятно е към 6,40 а не е със повече от 600НМ и то при доста сериозно обороти
Е да се коли дето има по 500-1000 бройки в света, за по 500 000$.
Съгласен съм за вниманието към детайла, и това за часовниците. Но идеята, на един часовник за 50К ,не е да показва колко е часа, сам го знаеш. И при колите е подобно, но идеята за мен на спортна кола е да е бърза, и да доставя удоволствие. Ако искаш кола да се демонстрираш колко си богат ОК. Ама е тъпо нали се сещаш като те отнесе някой с такава за 1/3 от парите.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:acho.rs написа:какво им е на пластмасовите американци?
- това което виждаш и те заобикаля , като седнеш - интериораСега не искам да ми постваш снимки на Кадилака , пък след това да правя грозни аналози на Мустанг,Челинджър,Камаро,Вайпър и Вет дет бият на чиКИА от преди 15 години със "обзавеждането" на едно 458 или 599 ГТО .
БМВрайдър - за Лексуса и Суперлегера говорих най-вече . Особено първото което тежи 1600кг и има 480НМ като дава 7,22Не ме почвай колко е реално това , просто спомена ринга и аз го споменавам ... Ааа , да има и една кола със 6.0 атмосферен дето прави 6,47 , а другата кола със 6.0 атмосферен не е дала официално време , но вероятно е към 6,40 а не е със повече от 600НМ и то при доста сериозно обороти
"value for the money"
за парите които струва едно 458 или 599 американците ще пратят мустанга в космоса. не си прави илюзии.
Стига с тоя тунек - 5.2 В10 също може да се прай 1000кс ако си достатъчно прост . Едно 458 струва 193 000 Евро , което не е космическа сума .А дори и в друга галатика да го пратят мустанга и Камарото са си като КИА вътре , че и по-зле а като караш , не си гледаш колата отвън

Е да се коли дето има по 500-1000 бройки в света, за по 500 000$.
Съгласен съм за вниманието към детайла, и това за часовниците. Но идеята, на един часовник за 50К ,не е да показва колко е часа, сам го знаеш. И при колите е подобно, но идеята за мен на спортна кола е да е бърза, и да доставя удоволствие. Ако искаш кола да се демонстрираш колко си богат ОК. Ама е тъпо нали се сещаш като те отнесе някой с такава за 1/3 от парите.
По-горе казах колко струва 458 , да речем 40% повече от ЗР1 , а за другото си хванал смисъла


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.





i BMW predi 10 godini

Ест на снимка не може да се опише впечатлението за педантично качество на едното и конструктор лего при другото . Само ЦТС-В дето малко нормален интериор , но там и цената не е много различна от евро-конкуренцията , применро 30% надолу .
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:По-горе казах колко струва 458 , да речем 40% повече от ЗР1 , а за другото си хванал смисълаКола може да те подмине и за 1/12та от парите на новата ти
Е 458 не е по бързо от зр1. А за другите разходи, като подръжка и т.н. А цените на опцийте видя ли?Щото таква кола не си я копуваш гола като пушка. А това ,че 2000 и кусур ферарита ги върнаха щото се запалват?
И 5.2 Фси неможе да стане 1000кс по същата причина, нали пак им се запали прототипа като се опитаха да сложат турбо.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Е 458 не е по бързо от зр1
Колко точно е по-бавно ? До 100 са равни , до 200 са равни . 911 Турбо С е 175 000 евро и на драг и 1км е пред ЗР1 , като идва сериино с карбон спиракчи,ПДК и тн . Цената е 20% нагоре от ЗР1 - много ли е ?
Re: BMW M5 - 2012 г.
говориме за сериозни спортни автомобили- нали? мисля, че ти убягва смисъла на това понятие.
за цените- зр1 е $117к. турбо с е $161к и на тая цена идва без стелки.
мислиш ли че за още $45к американците нямаше да могат да направят най-страшния интериор? въпрос на школа както казах. виж първото ми изречение.
за цените- зр1 е $117к. турбо с е $161к и на тая цена идва без стелки.
мислиш ли че за още $45к американците нямаше да могат да направят най-страшния интериор? въпрос на школа както казах. виж първото ми изречение.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:говориме за сериозни спортни автомобили- нали? мисля, че ти убягва смисъла на това понятие.
за цените- зр1 е $117к. турбо с е $161к и на тая цена идва без стелки.
мислиш ли че за още $45к американците нямаше да могат да направят най-страшния интериор? въпрос на школа както казах. виж първото ми изречение.
Ти не се спираш - а един 10 годишен Скайлайн с 45 долара , какво ще стане ? А един Голф Р с 10 хил долара ? Едно Турбо С със 500 долара какво ще стане ? Говорим за серийни коли не за пазарни колички с блоу реди мотори !
И интересно инфо - 458 Италия дава официални 7,28 на ринга и ускорение 0-250 по-добро от ЗР1

турбо с е $161к и на тая цена идва без стелки.
без стелки , но серийно с кутия за 10 000 долара и спирачки за 20 000 долара

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:alx написа:говориме за сериозни спортни автомобили- нали? мисля, че ти убягва смисъла на това понятие.
за цените- зр1 е $117к. турбо с е $161к и на тая цена идва без стелки.
мислиш ли че за още $45к американците нямаше да могат да направят най-страшния интериор? въпрос на школа както казах. виж първото ми изречение.
Ти не се спираш - а един 10 годишен Скайлайн с 45 долара , какво ще стане ? А един Голф Р с 10 хил долара ? Едно Турбо С със 500 долара какво ще стане ? Говорим за серийни коли не за пазарни колички с блоу реди мотори !
И интересно инфо - 458 Италия дава официални 7,28 на ринга и ускорение 0-250 по-добро от ЗР1турбо с е $161к и на тая цена идва без стелки.
без стелки , но серийно с кутия за 10 000 долара и спирачки за 20 000 долара
Е добре ,че най-важното нещо на една спортна кола е интериора. Па тия дето карат мотори сигурно са най-прецакани техния интериор е най-зле. Нещо за тръпка от шофиране да кажем.
Я виж тия коли които си ги цитирал как постигат времената - влизаш натискаш две копчета и задържаш трето

А виж са как ги правят от другата страна - ръчни скорости и добър шофйор. И добре каран зр1 е по бърз от 458. Все пак има време 10.85 абсолютно сток

За цената пак си в грешка. Даваш базова цена , вобще не отчиташ екстрите. Аз незнам за някой който да си е купил абсолютно базово порше. А последния път като бях там цената на "бял конец по таблото" беше 1500Е
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Насират се със екстрите , но базовата ти кола НЯМА да е по-бавна , нали ?
458 може и да е малко по-бавно на писта , но гарантирано по-бързо на спринта , заради кутията ест . Не знам за драйвинг плежър , не съм карал ... макар , че може да се уреди , но истината е че ме е страх да не ударя кола за толкова пари .
- нещо да кажеш за 1.3 сек 80-120 ? А нещо за 2,1 сек 0-80

458 може и да е малко по-бавно на писта , но гарантирано по-бързо на спринта , заради кутията ест . Не знам за драйвинг плежър , не съм карал ... макар , че може да се уреди , но истината е че ме е страх да не ударя кола за толкова пари .
И добре каран зр1 е по бърз от 458
- нещо да кажеш за 1.3 сек 80-120 ? А нещо за 2,1 сек 0-80



- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:И мисля , че вече има отговор на CTS-V coupe - C63 AMG 5.5 bi-turboИнтересното е че БМВ няма да отговорят и М3ката ще продължи да се купува повече от горните 2 взети заедно , въпреки че очевадно е по-бавна в реалния живот



Колега acho.rs не разбра ли, че Ferrari и Porsche ги карат само бълъците.


"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Хахаха , не така лошо към колегите - просто АЛХ си хвали неговото а БМВрайдър - наистина , колега защо не си вземеш нещо Американско , след като толкова те кефи . Доколкото знам , имаше сериозни проблеми със Хксовете си
да не би заради това да си помразил евро производителите ?

Re: BMW M5 - 2012 г.
не бе батка, просто ти демонстрирам друго мнение и ти казвам че всяка школа си има своите преимущества и недостатъци... и затова да ми кажеш- еди кои са боклуци а еди кои не са- особено като не си имал допир с нито една от тези коли... е... малко наивно.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани