2014 M3 F80

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: 2014 M3 F80

Мнение от Top Gun Maverick » 22 Ное 2012, 22:29

tnikolov написа:
BMWPOWERRR_ACM написа:То се задава дизелова М3-ка или 4-ка, вие за едната цифра се притеснявате. :mhihi:


Дизелова М3-ка? То дизелова М-ка няма мисля, М550д се води нещо М Pерформанс, което не е баш същото. Къде си го чел това?

Turturelo трябва да каже май..

Искам да отбележа, че никъде не съм го чел. Просто виждам накъде вървят нещата. А и пазара го иска. Щом пазара го иска...БМВ дават! То нямаше да има и турбинирани М-ки, ама виж какво стана. Нямаше да има никаква дизелова М-ка, но пуснаха една скопена такава за да не е реален конкурент на М5. Обаче виждат накъде вървят нещата. Погледни ХаЛуди какво правят с техните С-ки. Въпрос на време е да се появи дизелова М3-ка, то просто няма да има нищо по-нормално от това. Изобщо, погледни къде бяха дизелите при БМВ преди 10 години и къде са сега. Къде бяха БМВ като печалба и къде са сега. Дизелите им докараха много пари и те няма да спрат с желанитето си да си докарват още повече пари. Щом има интерес и той носи пари...сещаш се. Въпрос на време както казах. ;)
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: 2014 M3 F80

Мнение от acho.rs » 23 Ное 2012, 21:10

BMWPOWERRR_ACM написа:
tnikolov написа:
BMWPOWERRR_ACM написа:То се задава дизелова М3-ка или 4-ка, вие за едната цифра се притеснявате. :mhihi:


Дизелова М3-ка? То дизелова М-ка няма мисля, М550д се води нещо М Pерформанс, което не е баш същото. Къде си го чел това?

Turturelo трябва да каже май..

Искам да отбележа, че никъде не съм го чел. Просто виждам накъде вървят нещата. А и пазара го иска. Щом пазара го иска...БМВ дават! То нямаше да има и турбинирани М-ки, ама виж какво стана. Нямаше да има никаква дизелова М-ка, но пуснаха една скопена такава за да не е реален конкурент на М5. Обаче виждат накъде вървят нещата. Погледни ХаЛуди какво правят с техните С-ки. Въпрос на време е да се появи дизелова М3-ка, то просто няма да има нищо по-нормално от това. Изобщо, погледни къде бяха дизелите при БМВ преди 10 години и къде са сега. Къде бяха БМВ като печалба и къде са сега. Дизелите им докараха много пари и те няма да спрат с желанитето си да си докарват още повече пари. Щом има интерес и той носи пари...сещаш се. Въпрос на време както казах. ;)

Нафта , само малко да те успокоя . Напънаха на дизелите , заради "еко мисленето" . Вземат си кола за 70 000 , добавят 25 000 екстри и на тия 95 000 плащат още 10 000 лихва по лизинга ... след тия няколко години продават колата със 40-50% загуба на стойност и започват да изплащат новата ... за да им гори по-малко с 1/100 :mhihi:
Един известен американец каза - хората искат икономия и са готови да платят скъпо за това ;) . Та заради тва бензиновите ги държат на едно ниво и гледат как да им свият разхода . Заради това следващата Мка няма да бъде 540кс а 450кс , но пък ще е ЕКО , енергийно ефективна . Нищо не ги бърка да набият 3 турбо дизела от 550д/750д в 3та серия и тя да хвръкне . Както каза - това иска пазара - това му се осигурява .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 31.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: WSBK

Re: 2014 M3 F80

Мнение от Kalin Kulev » 24 Ное 2012, 12:58

acho.rs написа:Заради това следващата Мка няма да бъде 540кс а 450кс , но пък ще е ЕКО , енергийно ефективна . Нищо не ги бърка да набият 3 турбо дизела от 550д/750д в 3та серия и тя да хвръкне.


Няма да коментирам цялата ти логика, а само цитата.
Не ги разбирате тия М ки :)
С двигател от 750д това няма да е М3. Не знам къде мислиш, че трябва да хвърчи, ама постоянно сравнявате 600те коня на едно Ферари с 600те на един Мак (влекач). (Казвам го така за да стане по-ясно.) Нищо общо нямат, нали? С дизелов битурбо 5л двигател в 3ка може да се получат впечатляващи данни (1500кг, 500к.с. ПРИМЕРНО), може би дори добри резултати 0-400м., но не може да се получи един прекрасен спортен автомобил какъвто е М3 с всичките му качества, които не мога да се опитам дори да опиша в един глупав пост. Знаете ли колко време и усилия полагат в BMW за да развият дори (например) начина по който звука на двигателя достига до ушите на шофьора? Много коментиращи във и извън форума постоянно подценяват и не разбират комплекса от качества, които тези автомобили притежават за да са това което са и обръщат внимание само на данните изразени в цифри. М3 е много, много, много повече от тия данни.


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: 2014 M3 F80

Мнение от F3P » 24 Ное 2012, 16:02

Kalin Kulev написа:...Знаете ли колко време и усилия полагат в BMW за да развият дори (например) начина по който звука на двигателя достига до ушите на шофьора? ...


Ти на звук от двигател пуснат през аудиото на колата му казваш "усилия" ли :?: Нека не превъзнасяме излишно М-отдела ;) Някои фирми слагат разни клапи из ауспуха за да е тиха колата в нормални режими, но да ти прави кеф като я стъпчеш- явно при новото М5 дори и така не се получава номера, та се стига до тая гавра да ти пускат звук през тонколоните :banghead:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 31.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: WSBK

Re: 2014 M3 F80

Мнение от Kalin Kulev » 24 Ное 2012, 17:19

F3P написа:
Kalin Kulev написа:...Знаете ли колко време и усилия полагат в BMW за да развият дори (например) начина по който звука на двигателя достига до ушите на шофьора? ...


Ти на звук от двигател пуснат през аудиото на колата му казваш "усилия" ли :?: Нека не превъзнасяме излишно М-отдела ;) Някои фирми слагат разни клапи из ауспуха за да е тиха колата в нормални режими, но да ти прави кеф като я стъпчеш- явно при новото М5 дори и така не се получава номера, та се стига до тая гавра да ти пускат звук през тонколоните :banghead:


Не знам за другите фирми, ама да ти кажа в тоя форум предимно тая марка превъзнасяме :mhihi:

От теб чувам за подобна простотия, но ДА това са си сериозни усилия. Подобно решение е някаква модерна фаза от дълга развойна дейност в тази посока. Не мога да го коментирам защото не съм наясно с него. Аз съм гледал филм за създаването на 6-та серия, където даваха как изследват саунда на мотора от позицията на шофьора и т.н.
Разбира се, за всеки детайл можем да се изкажем с Бай Ганьовски извод, че не е нищо особено. "Малко" хейтърски ми звучиш така!


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: 2014 M3 F80

Мнение от F3P » 24 Ное 2012, 19:38

Kalin Kulev написа:...Не мога да го коментирам защото не съм наясно с него.
Аз съм гледал филм за създаването на 6-та серия, където даваха как изследват саунда на мотора от позицията на шофьора и т.н.
... "Малко" хейтърски ми звучиш така!


Отзад напред:

Не е хейтърски, така ти се струва просто щото не се кланям на М-отдела поне по тоя въпрос... Да направиш бърза кола явно е по-лесно от това да е хем бърза, хем с подобаващ звук.

Никой не казва, че не се грижат за звука- 100% се грижат. Но явно при Ф10 М5 както и да го мислят не им се получава звука и затова се пуска звук през колоните. Тоест при тоя мотор явно звука е слаба работа и се прибягва до ползването на жокери.

Няма какво да си наясно- продаваха по едно време разни китайски джаджи дето като ги ръгнеш у запалката и ти дават звук на каквото решиш. Имаше звук на Ферари, Ламбо, разни американци- каквото ти е кеф. И струваха не повече от 50 кинта- тоест не е нищо сложно технологията.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: 2014 M3 F80

Мнение от acho.rs » 24 Ное 2012, 20:33

F3P написа:
Kalin Kulev написа:...Не мога да го коментирам защото не съм наясно с него.
Аз съм гледал филм за създаването на 6-та серия, където даваха как изследват саунда на мотора от позицията на шофьора и т.н.
... "Малко" хейтърски ми звучиш така!


Отзад напред:

Не е хейтърски, така ти се струва просто щото не се кланям на М-отдела поне по тоя въпрос... Да направиш бърза кола явно е по-лесно от това да е хем бърза, хем с подобаващ звук.

Никой не казва, че не се грижат за звука- 100% се грижат. Но явно при Ф10 М5 както и да го мислят не им се получава звука и затова се пуска звук през колоните. Тоест при тоя мотор явно звука е слаба работа и се прибягва до ползването на жокери.

Няма какво да си наясно- продаваха по едно време разни китайски джаджи дето като ги ръгнеш у запалката и ти дават звук на каквото решиш. Имаше звук на Ферари, Ламбо, разни американци- каквото ти е кеф. И струваха не повече от 50 кинта- тоест не е нищо сложно технологията.


:++ :++ :++

Ти чувал ли си Ф10 М5 на живо бре ? От къде ги извади тия изводи :banghead: Звука на колата е на 90% от този на АМГ , което не е хубаво но нали масово хората се кефят на звука на 8маци .
Последна промяна acho.rs на 24 Ное 2012, 20:38, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: 2014 M3 F80

Мнение от acho.rs » 24 Ное 2012, 20:37

Kalin Kulev написа:
acho.rs написа:Заради това следващата Мка няма да бъде 540кс а 450кс , но пък ще е ЕКО , енергийно ефективна . Нищо не ги бърка да набият 3 турбо дизела от 550д/750д в 3та серия и тя да хвръкне.


Няма да коментирам цялата ти логика, а само цитата.
Не ги разбирате тия М ки :)
С двигател от 750д това няма да е М3. Не знам къде мислиш, че трябва да хвърчи, ама постоянно сравнявате 600те коня на едно Ферари с 600те на един Мак (влекач). (Казвам го така за да стане по-ясно.) Нищо общо нямат, нали? С дизелов битурбо 5л двигател в 3ка може да се получат впечатляващи данни (1500кг, 500к.с. ПРИМЕРНО), може би дори добри резултати 0-400м., но не може да се получи един прекрасен спортен автомобил какъвто е М3 с всичките му качества, които не мога да се опитам дори да опиша в един глупав пост. Знаете ли колко време и усилия полагат в BMW за да развият дори (например) начина по който звука на двигателя достига до ушите на шофьора? Много коментиращи във и извън форума постоянно подценяват и не разбират комплекса от качества, които тези автомобили притежават за да са това което са и обръщат внимание само на данните изразени в цифри. М3 е много, много, много повече от тия данни.

Не си прав . На първо място , трябва да се информираш , че 750д не е 5,0 а всъщност е 3,0 три-турбо с 380кс при 5400 :idea: оборота . Цялата технология на мотора е предвидена той да работи на високи обороти а 3те турбини правят лага 2 пъти по-малък от този в 335д .
Аналогията с МАН и Ферари в случая не уместна . Въпреки това е вярно, че 3ка с 3.0д три-турбо няма да е истинско М3 .


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: 2014 M3 F80

Мнение от F3P » 24 Ное 2012, 21:52

acho.rs написа:Ти чувал ли си Ф10 М5 на живо бре ?...


Ами как да ти го кажа, че да не ти докарам инфаркт- ДА, чувал съм Ф10 М5 на живо за разлика от теб дето си го гледал само по клипчета в нета. За да е пълно нещастието ти- карал съм такова няколко пъти на писта. Да са ми живи и здрави приятелите и пистите в белите държави :bowdown: И да го :censored: тоя дето е сложил 20" джанти- ебати и цифрите дето се дават като скъсаш 2 чифта гуми :ranting:

А изводите си ги правя само от наличието на тая технология- явно по нечии критерии звука на мотора сам по себе си не е достатъчно добър и има нужда от жокери. Проста логика, нищо повече. Дали на мен ми харесва звука- не е важно, друг е решил как ТРЯБВА да звучи тоя мотор и го постига с жокери.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: 2014 M3 F80

Мнение от acho.rs » 24 Ное 2012, 22:23

А дали не са сложили системата , защото колата е насочена повече към евридейка и със тази система се регулира по-лесно звука . Клапите в изпускателната система също са ограничители но няма неогодуващи. Добрата шумоизолация на Ф10 (все пак колата е доста близо до Ф01) явно пречи да се чуе мотора в купето и са прибегнали до чиитове . А че колата реве ЯКО , може да сподели всеки с реален досег до нея . До колкото се чува вътре е друг въпрос .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 31.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: WSBK

Re: 2014 M3 F80

Мнение от Kalin Kulev » 25 Ное 2012, 0:18

acho.rs написа:Не си прав . На първо място , трябва да се информираш , че 750д не е 5,0 а всъщност е 3,0 три-турбо с 380кс при 5400 :idea: оборота . Цялата технология на мотора е предвидена той да работи на високи обороти а 3те турбини правят лага 2 пъти по-малък от този в 335д .
Аналогията с МАН и Ферари в случая не уместна . Въпреки това е вярно, че 3ка с 3.0д три-турбо няма да е истинско М3 .


Вярно е, няма да е никак истинско М3! Това е идеята!
А примера ми е груб, за да го разбере всеки.


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: 2014 M3 F80

Мнение от F3P » 25 Ное 2012, 9:33

acho.rs написа:А дали не са сложили системата , защото колата е насочена повече към евридейка и със тази система се регулира по-лесно звука . Клапите в изпускателната система също са ограничители но няма неогодуващи. Добрата шумоизолация на Ф10 (все пак колата е доста близо до Ф01) явно пречи да се чуе мотора в купето и са прибегнали до чиитове . А че колата реве ЯКО , може да сподели всеки с реален досег до нея . До колкото се чува вътре е друг въпрос .


Е ти откри топлата вода- то е ясно що се ползват жокери ;) То и трика с клапите е такъв, но като смачкаш педала (а при някои модели имаш копче с което елиминираш клапите когато решиш) получаваш натуралният звук на мотора, а не онова което е решил някой, че трябва да чуеш- това е дребната разлика която ме дразни. Има начин да се чува реалният звук на мотора, но са избрали по-лесният път- за мен това не подхожда на М-дивизията. Хич няма да се учудя да видим същата технология в М3/4.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 31.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: WSBK

Re: 2014 M3 F80

Мнение от Kalin Kulev » 25 Ное 2012, 10:44

F3P написа:
acho.rs написа:Е ти откри топлата вода- то е ясно що се ползват жокери ;) То и трика с клапите е такъв, но като смачкаш педала (а при някои модели имаш копче с което елиминираш клапите когато решиш) получаваш натуралният звук на мотора, а не онова което е решил някой, че трябва да чуеш- това е дребната разлика която ме дразни. Има начин да се чува реалният звук на мотора, но са избрали по-лесният път- за мен това не подхожда на М-дивизията. Хич няма да се учудя да видим същата технология в М3/4.


Аз пък мисля, че бъркаш, но понеже не съм запознат мисля да не развивам теории (каквото ти правиш).

Мисля, че примерите ти не са по-лесен и по-труден начин за едно и също.
Тоя "някой" всъщност е решил милион неща, някои които разбираш, други за които изобщо не се сещаш че съществуват, но тука можем само кусури да им търсим, понеже гроздето е кисело!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: 2014 M3 F80

Мнение от BMW_RIDER » 25 Ное 2012, 20:16

Kalin Kulev написа:
F3P написа:
acho.rs написа:Е ти откри топлата вода- то е ясно що се ползват жокери ;) То и трика с клапите е такъв, но като смачкаш педала (а при някои модели имаш копче с което елиминираш клапите когато решиш) получаваш натуралният звук на мотора, а не онова което е решил някой, че трябва да чуеш- това е дребната разлика която ме дразни. Има начин да се чува реалният звук на мотора, но са избрали по-лесният път- за мен това не подхожда на М-дивизията. Хич няма да се учудя да видим същата технология в М3/4.


Аз пък мисля, че бъркаш, но понеже не съм запознат мисля да не развивам теории (каквото ти правиш).

Мисля, че примерите ти не са по-лесен и по-труден начин за едно и също.
Тоя "някой" всъщност е решил милион неща, някои които разбираш, други за които изобщо не се сещаш че съществуват, но тука можем само кусури да им търсим, понеже гроздето е кисело!


Айде стига с тия гроздета..... Съгласен съм с колегата - да имаш V8 мотор и да му сложиш имитатор през уредбата е някакво авто-инжинерно престъпление.

Сега относно кусурите - имам право да не харесвам нещо и като фен и като потребител - няма нищо перфектно дори и немско да е.
БМВ за мен е синоним за автомобил с комплексни качества и една от най-добрите марки в света, ама това не значи ,че утре ако направят лайно с емблема на БМВ трябва да съм първия дето го е изял.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: 2014 M3 F80

Мнение от vanci88 » 27 Ное 2012, 10:39

Говорим си тука хиляди теми и накрая се качваме в 10-15-20 годишните ни кочини. Всичко на фона на това,което караме е си е супер- дизелова Мка,с турбо или без. Важното за компанията е да е конкурентна и да покрива повече ниши.


ПС Знам,че има колеги,който карат и нови коли.
36436
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook