БМВ = баланс, или защо съм фен на марката
Модератор: Общи модератори
Re: БМВ = баланс, или защо съм фен на марката
rosen.kolarov написа:карал съм на около 80% от възможностите на колата (все пак бях със жената и децата).... По пътя изпреварихме доста коли (по мои сметки около 150-200) Сега не искам някой фен на друга марка да каже,
росене, за тебе не знам но аз ако карам на 8/10 и съм със семейството си във колата мисля че житейската опция наречена "ограничител на скороста, оборотите, страничните натоварвания и 100%-непрощаващ дсц" щеше да се активира непрекъснато и щеше да ме гледа накриво следващите 48 часа.... добре си я възпитал

аз по принцип като съм със семейството гледам да се натоваря във най-голямото бронирано возило във гаража и... внимателно.
а за баланса и компромиса - разбира се че си прав. едно време имаше едни хубави тестове където като тестваха колите една срещу друга след това налагаха различните постижения (спирачен път, странично ускорение, ускорение, и тн) на една окръжност като ги групираха примерно по спирачен път между 12-3 часа, ускорение 3-6, странично ускорение 6-9, слаломна скорост 9-12.. и колкото по-добро постижението - толкова по-близо до центъра. бмв-тата винаги правеха формичка от точките си като се свържат близка до окръжност- демек всестранно развити, докато другите коли винаги бяха по-безформени...демек във някои неща са по-силни във други по-слаби..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Новини
-
zBoost написа:Ама айде сега излез навънка със задното, с квито и гуми да си, файда колкото и да си "напреднал". Само джипката става. Нали ги гледам ей сега навънка всички се гърчат в кишите, няма задно няма предно, само дърпам ръчката, на таблото светва 4WD-L, през бордюра, преспи и храсти и айде чао. Пък после ела засичай време кой кога ще стигне и говори кой е от изостаналите...
С летни гуми съм, задните нямат грайфер. НИКАКЪВ. Ако не вярваш, ще ги снимам утре, нямам навика да преувеличавам.
Колата ми е паркирана в малка пряка пред блока, където снегорини няма и всеки се оправя самосиндикално.
Днес не съм имал проблеми нито с ваденето й, нито с карането дори там където има сянка и е позаледено.
Мен ако питаш ако някъде може да мине лека кола, тогава ще мине без значение дали е с предно или задно. Всичко зависи от това колко точно можеш да се оправяш в зимни условия.
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Росене а защо ли повечето закъсали тия дни са все с БМВта ... нямат пари за гуми или не могат да карат?Днес в работата 1 колежка разправя как вчера се качили в неква преспа по магистралата ... а карали бавничко ... не могли да излезат 1 час.... другата колежка пък не си кара БМВто тия дни познай защо
За сравнение с 4х4 не може да става въпрос в тия условия!!! Аз сега карам кола на предно и паркирам в преспите и на излизане нямам никакви проблеми!!!Може да направим едно състезание в заснежените квартални улици ... аз с Фиат Пунто срещу някой с БМВ ... просто БМВтата имат сериозен проблем тия няколко месеца ... ти може и да си се движил в 2-3см сняг ... но в 15-20см как си?И кво правят тия с отворените дифове?Нон стоп виждаме закъсали коли на задно в зимата ...
Темата е страхотна, но трябваше да я пуснеш на пролет примерно ... може да я архивнете и да я пуснете тогава.
Тия месеци от Ауди форума ви сипват със страшна сила и тва си е ...


Темата е страхотна, но трябваше да я пуснеш на пролет примерно ... може да я архивнете и да я пуснете тогава.



без реклами в подписа...

- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
!!Asen_X написа:Всичко зависи от това колко точно можеш да се оправяш в зимни условия.
Дам може би си прав ... винаги има как да се справиш с дадена ситуация ... ама въпроса е колко усилия ще вложиш ... а и не всички имат нужните умения.Понякога като ти подпре снега пода и леко като увиснеш ... с отвореш диф ... еми нямам как да стане без да се слиза от колата.

без реклами в подписа...

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Максо, хайде на теб да ти предложа гонка по Витоша - комби с отворен диференциал, за да видиш някои неща
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Пунтото на Витоша на сухо не може да катери с повече от 50-60км бре
и не разбра за какво говоря ... говоря за това, че с кола на предно много по-рядко ще ти се налага да слизаш да буташ... ето защо написах квартални улици където има по 20см сняг.
Но по принцип съм навит за Витоша ... не ща да го рискувам Пунтото щото работя с него ... но може да покажеш какво правиш. 



без реклами в подписа...

Снощи като се прибирах не срещнах особени проблеми.Само два пъти спирах за да помогна да избутаме някоя затънала кола.Първият път беше едно Ауди А4...слязох помогнах на хората и толкова(имаше един тип в един пасат,които сметна,че е под достойнството му да помогне и само ни свиреше да побързаме)...почти стигнах до заветната си цел когато на улицата пред квартирата ми се налойи да спра заради едно закъсало фордче.Е по живо по здраво го избутахме и него и Опааа изненада.Аз закъсах,а по интересното беше ,че нямаше кой да помогне на мен.Не ми беше особено лесно но се справих.Малко напред малко назад позаклатих я и тръгнахме....Е вярно малко на страни се движеше, но много се изкефих пред входа като ме питаха защо завиваш бе а аз се ухилих и казах "Не завивах".
Това, което исках да кажа е друго.Проблема на бмв-тата в снега според мен е при самото потегляне.Бях спрял много близо до стена от дясната ми страна и при потегляне задницата сама тръгваше да се удря в нея,но с повечко внимание и търпение се преодоляват тия неща
Това, което исках да кажа е друго.Проблема на бмв-тата в снега според мен е при самото потегляне.Бях спрял много близо до стена от дясната ми страна и при потегляне задницата сама тръгваше да се удря в нея,но с повечко внимание и търпение се преодоляват тия неща
!!Asen_X написа:С летни гуми съм, задните нямат грайфер. НИКАКЪВ. Ако не вярваш, ще ги снимам утре, нямам навика да преувеличавам.
Колата ми е паркирана в малка пряка пред блока, където снегорини няма и всеки се оправя самосиндикално.
Днес не съм имал проблеми нито с ваденето й, нито с карането дори там където има сянка и е позаледено.
и викаш няма викви проблеми?

Ами не знам на мене нито ми е сложно нито съм имал проблеми качвам се и на витоша редовно въпреки че вече съм с изтъркани "зимни гуми" пак си се катера с ниско окачване и отворен диф
А като натрупа доволно никой не може да копа така,че мисля е бесмислен вечня спор предно или задно всичко е според зависи от гуми задкормилно устроиство и други
П.П.Не,че имам против колежките ама даде примери само за тях че закъсват то и с предно да е пак няма гаранция да закъсат

А като натрупа доволно никой не може да копа така,че мисля е бесмислен вечня спор предно или задно всичко е според зависи от гуми задкормилно устроиство и други

П.П.Не,че имам против колежките ама даде примери само за тях че закъсват то и с предно да е пак няма гаранция да закъсат

!!Asen_X написа:Мен ако питаш ако някъде може да мине лека кола, тогава ще мине без значение дали е с предно или задно. Всичко зависи от това колко точно можеш да се оправяш в зимни условия.
асене, абсолютно не съм съгласен със тебе ... тебе явно те пазят някакви зимни митични същества и ти подават сцепление кат трябва...

моя личен опит е че когато е хлъзгаво със предно се стига по-далече.. тежеста на двигателя върху гумите и факта че можеш да раздвижиш предните гуми наляво надясно и да контролираш накъде се пързаляш (говоря със скорости 1-2км/ч) като си затънал са неща които ти дават предимство.
примерно на мене никога не ми се е случвало кола със предно на почти равно заледено да седи на първа или втора и седи на едно място и да върти гуми без да и подавам газ- докато това е стандартно упражнение при колите със задно- дори излизам, бутам и кат зацепи търча и скачам във колата да не избяга..

за по-бързото стигане до някъде със задно или със предно- там нещата са по-изравнени и си зависи от шофьора.. но ако трябва да се издрапа някъде на лед или във сняг - предното е по-добро.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
като гледам по всички подфоруми коментарите, май стигам до заключението че всички с добри гуми се кефят, другите се оплакват. после вероятно остава реглажа и баланса - аз лично никъде не съм закъсвал, карах и двата дена. плюс гаража ми е подземен с не-малък наклон и абсолютно непочистен - и си излязох - малко зор но нямаше проблеми. пълен кеф докрай въпреки мойта ретро е36
гиславед еврофрост3 втори сезон

гиславед еврофрост3 втори сезон
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Цял ден карам Фокус-а ,който е със същите гуми като на мойта кола, абсолютно същите,като даже ги купихме по едно и също време.Вчера когато беше направо трагично положението ,никъде не ме е оставил.Да но накрая като си седнах в мойта кола, тя си тръгна като танк, няма майтап - точно така я почувствах
Движи уверено,без волана да ми прави ръцете на маймуни, без излишни боксувания,когато аз не искам.
Логиката и практиката показват ,че алекс има право принципно.Само ,че явно има разлика между лека и по-тежка кола със задно предаване.Карал съм седан Е34 на равно в поле със сняг и по-неходеше/газеше в сравнение с мойта кола,която е със 100 кг по тежка.Друг е въпроса,че днес ,когато бях в движение гледах по светофарите и по спрялите БМВ-та какви са им гумите.Видях това,че най-масовите е36 в общия случай се карат с не добри гуми.Колеги, утре огледайте за това ,което ви говоря и ще се убедите.Специално гледах след като тази тема се разпали ...
Преди две зими,само за един сезон карах с някакъв Мишелин,който беше на около 5мм и с който колата ми вървеше по снега,но някак трудно.Закъсвах на някакви места дето сега минавам на втора с пълна газ
Нека кажа ,какво мисля и за зимните гуми - много хора дават луди пари за да си купят А3 най-новия Мишелин например.Да обаче тези гуми са под всякаква критика
Защото с тези 5 канала по дължина на протектора ,могат да изхвърлят киша,вода ,но това за сметка на сцеплението на сняг.Те както и повечето нови модели на топ производителите за Европа се ориентират към модели насочени за не толкова снежни пътища и вие го знаете добре.не случайно всички тези големи производители си имат отделна гама ,паралелно производство за скандинавията и Русия.Гуми,които са за лед и сняг ...
Аз лично избрах такива ,които са за Руските условия.Досега един път не са ме предали никъде.Може би и за това се чувствам толкова уверен,може би голяма е тяхната заслуга,но факта е че в колата със същите гуми на предно предаване е едно боксуване и залитане ,дори по коловозите.
Георги Пенчев

Логиката и практиката показват ,че алекс има право принципно.Само ,че явно има разлика между лека и по-тежка кола със задно предаване.Карал съм седан Е34 на равно в поле със сняг и по-неходеше/газеше в сравнение с мойта кола,която е със 100 кг по тежка.Друг е въпроса,че днес ,когато бях в движение гледах по светофарите и по спрялите БМВ-та какви са им гумите.Видях това,че най-масовите е36 в общия случай се карат с не добри гуми.Колеги, утре огледайте за това ,което ви говоря и ще се убедите.Специално гледах след като тази тема се разпали ...
Преди две зими,само за един сезон карах с някакъв Мишелин,който беше на около 5мм и с който колата ми вървеше по снега,но някак трудно.Закъсвах на някакви места дето сега минавам на втора с пълна газ

Нека кажа ,какво мисля и за зимните гуми - много хора дават луди пари за да си купят А3 най-новия Мишелин например.Да обаче тези гуми са под всякаква критика

Аз лично избрах такива ,които са за Руските условия.Досега един път не са ме предали никъде.Може би и за това се чувствам толкова уверен,може би голяма е тяхната заслуга,но факта е че в колата със същите гуми на предно предаване е едно боксуване и залитане ,дори по коловозите.
Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
http://legacygt.com/forums/printthread.php?t=3043
Шведско автомобилно издание ,което прави тест на зимни гуми за въпросните географски ширини
Линка е от Шведски форум на Субару, един от тях е превел от Шведски на Английски език съревнованието и крайните оценки.
Аз и брат ми караме втори сезон Pirelli Winter Carving.Тази гума е разработена като лицензна на култовата Gislaved Nord Frost 3,обърнете внимание на това,колко си приличат.И в крайна сметка резлултатите ,в които с 8,6 оценка Пирелито е над "татко" си,който има 8,4 крайна оценка.
Всеки си прави сметка,за какво ще ползва автомобила си, дали ще го кара на сняг,дали ще пътува по тежко заснежени пътища в планините или ще се вози само в града по централните булеварди и с 230 км/ч при -5 градуса на аутобана.Аз лично избрах да летя по снега и не съжалявам за нито един миг
Георги Пенчев
Шведско автомобилно издание ,което прави тест на зимни гуми за въпросните географски ширини

Аз и брат ми караме втори сезон Pirelli Winter Carving.Тази гума е разработена като лицензна на култовата Gislaved Nord Frost 3,обърнете внимание на това,колко си приличат.И в крайна сметка резлултатите ,в които с 8,6 оценка Пирелито е над "татко" си,който има 8,4 крайна оценка.
Всеки си прави сметка,за какво ще ползва автомобила си, дали ще го кара на сняг,дали ще пътува по тежко заснежени пътища в планините или ще се вози само в града по централните булеварди и с 230 км/ч при -5 градуса на аутобана.Аз лично избрах да летя по снега и не съжалявам за нито един миг

Георги Пенчев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани