Здравейте!!!!!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Здравейте!!!!!

Мнение от Роската » 26 Мар 2002, 22:15

Откриването на вашия саит и форум щеше да ми докара първи байпас на дроселната клапа.Направо полудях,след като написах BMW в Search-ча на Dir Bg и видях като резултат,че има (слава богу) и други болни като мен.BMW e дигноза,а Motorsport e болест.Аз специално съм болен от 1985 г.Попрехвърляйки форумите ви виждам че някой от вас също са в много напреднал стадий.Не искам да споря с никой кой и защо е по- или най-болен.Невеяроятно щастлив съм че най-накрая,в тази......държава,истинските BMW маняци се намериха. За съжаление в тъпата провинция-Пловдив,цървулите които по някакво злощастно стечение на обстоятелствата са се сдобили с BMW-все още не знаят къде се намират и за какво точно става въпрос."Те" почти всички се тътрят с алтернативното гориво и харесват двигатели с работен обем-едно и....М40.Но да оставим невежите.За себе си мога да кажа:Blood factor-unleaded,второ поколение двигателист,сменил съм над 10 заводски автомобила (от различни Е-# серии) и нито един моторшпортски.Един от първите Пловдивски баваркаджии,заедно с Тошо Майната,Весо от Прослав и Васко BMW-то.Правил съм доста глупости-трансплантации:E-30 with M30B35,E-21 with M50B20,E-23 with M10B18,E-23 with M50B25. За мен ще бъде чест да се запозная с вас и да бъда приет във вашия форум.

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::Здравейте!!!!!

Мнение от LandShark » 27 Мар 2002, 9:29

Привет и от мен. Радвам се че ни откри! Смятам за нас е чест присъединяването на още един страстен фен. А като гледам хората от Пловдив във форума се събират все повече, така че може би ще успеете да заформите локална група, подобна на нашата софийска. Ние тук дори си мислехме може би през лятото да заформим и нещо като поход до Пловдив... Много жалко че още не съм си оправил колата, вече така ми се кара че едвам се сдържам! Но както и да е.

Още веднаж добре дошъл!!

Land Shark II
--------------
'89 "316" ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 17.01.2002

отг::Здравейте!!!!!

Мнение от fxmaker » 27 Мар 2002, 9:41

Откриването на вашия саит и форум щеше да ми докара първи байпас на дроселната клапа.Направо полудях,след като написах BMW в Search-ча на Dir Bg и видях като резултат,че има (слава богу) и други болни като мен.BMW e дигноза,а Motorsport e болест.Аз специално съм болен от 1985 г.Попрехвърляйки форумите ви виждам че някой от вас също са в много напреднал стадий.Не искам да споря с никой кой и защо е по- или най-болен.Невеяроятно щастлив съм че най-накрая,в тази......държава,истинските BMW маняци се намериха. За съжаление в тъпата провинция-Пловдив,цървулите които по някакво злощастно стечение на обстоятелствата са се сдобили с BMW-все още не знаят къде се намират и за какво точно става въпрос."Те" почти всички се тътрят с алтернативното гориво и харесват двигатели с работен обем-едно и....М40.Но да оставим невежите.За себе си мога да кажа:Blood factor-unleaded,второ поколение двигателист,сменил съм над 10 заводски автомобила (от различни Е-# серии) и нито един моторшпортски.Един от първите Пловдивски баваркаджии,заедно с Тошо Майната,Весо от Прослав и Васко BMW-то.Правил съм доста глупости-трансплантации:E-30 with M30B35,E-21 with M50B20,E-23 with M10B18,E-23 with M50B25. За мен ще бъде чест да се запозная с вас и да бъда приет във вашия форум.


Здравей и добре дошъл, радвам се че още един ентусиаст се присъединява към нас!!!

за мен а вярвам че и на голяма част от учасниците тук ще им бъде много интересно да се срещнем и запознаем.

________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::Здравейте!!!!!

Мнение от Роската » 27 Мар 2002, 11:28

Благодаря ви!!! Както вече казах за мен е чест! Мисля че и ние сме готови да доидем още на следващата ви сбирка.Сещам се поне за 10 4овека,които веднага палим и тръгваме.По4ти всички сме със стари серий,но важното според мен е 4е вместо сърца имаме пропелери.Моля някой да ме упъти в кой форум да ви разкажа за Пловдивският вариант на бързи и яростни,мисля 4е ще ви е интересно.

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::Здравейте!!!!!

Мнение от LandShark » 27 Мар 2002, 11:44

Ако наистина имате възможност да дойдете на следващата сбирка ще е гот! Тя вероятно ще е към средата на Април (хубаво ще е поне малко да се позатопли времето, а?), всъщност в клуба за сбирки и мероприятия може да започнем дискусиа по въпроса. Това че сте с по-класически БМВтата въобще не е недостатък. И какво значение въобще може да има.

Да определено ще е интересно да разкажеш за Пловдивският вариант на бързи и яростни... Може би в клуб ТУНИНГ, където имаше тема за стриитрасинг, или пък в Невероятни истории... или дори в този общия... където сметнеш за добре. Няма проблем.

Видях в профила ти, че имаш 6-ца, и то 635CSi, което си е направо уникат в БГ. Мисля че ще е интересно и ако разкажеш повече за нея. А лично на мен ми е интересно и за трансплантациите дето си ги правил, тъй като по злощастно стечение на обстоятелствата на моята 325-ца и предстои тежък ремонт (спукана глава) и още не съм решил точно какво да правя...

Land Shark II
--------------
'89 "316" ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Sofia

Привет и от мен !

Мнение от diva kotka » 27 Мар 2002, 13:21

Винаги е много гот, когато виждаш , как клубът се разраства. Ако успеем да се съберем на някоя от следващите сбирки, ще е наистина чудесно. Количеството е правопропорционално на ентусиазма, характеризиращ срещите, така че до скороооо

the Brazen Mistress of Whimzzz

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::Здравейте!!!!!

Мнение от Роската » 27 Мар 2002, 15:01

Първо по болният въпрос-глава за М20.Това е най-търсената БМВ част за всички времена.Не бих казал че е "Bug" на тези мотори особено при правилна експлоатация,не знам при теб как е станало.Решение:Ако не си особено добре финансово стабилен, можеш да вземеш втора употреба от какъвто и да е М20 мотор независимо от кубатурата му В20,В23,В25 и горивната му уредба-Solex 4A1,K-Jetronic,L-Jetronic,Motronic.Както предполагам знаеш многото варианти на степен на сгъстяване /по години,по fuel system,по изпълнение за държава-Швеция,Щатите,ЮАР и тн./ идват от профила на буталото,не от формата и обема на горивната камера.Така 4е стават.Естестено в по късни години главата на м20 се UpGrate-ва.Например:По-големи охл. отвори,добавя се допълнителна водна риза на горивната камера и тн.По късните М20 са и с двоини пружини на клапаните.Аз лично съм затварял Е30М20B25 86 год. с глава на Е30М20В20 84 год. - ноу роблем ве4е 3-та година,Е28М20В20 86год. с глава на Е21М20В23-съшо без проблеми. Втора алтернатива:Ако не държиш на оригиналното/а аз се досещам 4е не е така/,слагай най-великия баварски,доказал себе си двигател М30В35.You have absolutly no idea за каква кола става въпрос.Усешащ как Въртящият момент направо ще срине трансмисията и купето на този малък автомобил.Ако си намериш и мостове от М3Е30 -става луда работа/според мен по-добра от М3Е30-ЕVO 2,като се изключи проблема че настъпва лека промяна в разпределението на масите/.М50 също се навира в Е30/виж Randy от DTM Power.net/,аз съм го монтирал в Е-21.Също стана много сполучливо.Когато преди години 1997 направих Е30М30В35 на едни пазарджишки мангали,те се про4уха като най-бързите в Пазарджик,продадоха я на други за 30000 Dm. и онези закономерно свършиха в една канавка.Мога да ти дам допълнително Tech NFO относно побългаряването,само кажи какво то4но те интересува.Oтносно 6-цата-дааааааааааа това е автомобил с главно "А".Моята между другото е последната останала в Пловдив/ако не броим маслено зелената на Жоро Торнев-режисьора на Каналето,но той така или иначе си е в София/.Доколкото знам преди 1990 е принадлежала на певеца Емил Димитров/само слухове/.Затворил съм я в един гараж,до по-добри времена/финансово добри/когато ще я рециклирам тотално.През малкото време което съм я карал съм скъсвал:Honda Accord 2.2 Vtec и Corrado VR6.Е24 NFO:двигатели-М30,топ модел М6-двигател М88,ходова част и ока4ване- до 9'82 чисто е-12 само дето отзад е с вентилирани дискове,след 9'82-чист междинен петак Е-28.С две думи Невероятен Автомобил,достоен родител на Е-31. Между другото не знам дали сте чували има Е30 333i,производстово на ///М only for SudAfrica-около 240 бройки.Hartge и Alpine също монтират агрегатите М30 върху 3-та серия Е-21,Е-30. За съжаление нямам мои снимкови материали на трансплантациите,но всичко е в главата ми.Прилагам инернернетски снимки:междинка с М30 и с S38,2002 с S38,6-ца с М50

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::Привет и от мен !

Мнение от Роската » 27 Мар 2002, 15:07

10ks Milady!

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Много яко....

Мнение от Alpina » 27 Мар 2002, 15:22

Браво на теб! Много интересни модели си правил. Бих се радвал да ми разкажеш за имплантацията на М30В35 в Е30. Това ми е мечтата!
:-))

Надявам се скоро да се видим. На 6ти и 7ми април ще съм си в Пловдив и с удоволствие ще разкажа за клуба на всеки който се заинтересува.

Alpina

Tullamore is my middle name
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: София

отг::Здравейте!!!!!

Мнение от Utah » 27 Мар 2002, 16:29

Bratle zdrasti i ot men.
Gotino e 4e se prisuediniawat znae6ti hora kato tebe.

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::Много яко....

Мнение от Роската » 27 Мар 2002, 18:04

М30-Един класически OHC двигател,във всичките си разновиднисти на горивна уредба и кубатура,задържал се повече от 3 десетилетия на конвейера на БМВ.Естествено във върховия му вариант В35 Motronic First Generation{С тази инфекция върви най-много и е сравнително икономичен}.В по-късните години Върху Е34 и Е32 впръскването е съобразено със завишените европейски изисквания за намаляне на СО,така че не бяга толкова + това е и с катализатор,но това лесно се поправя чрез вразумяване на щоргерета.Прекрасна комбинация между мощност и въртящ момент.Спрях се на него защото по-големият му брат с 24 клапана трудно се намира и е много скъп.Според това как искаш да седи мотора в коша на Е30 трябва да подбереш стойките на мотора.Аз го монтирах например докрай назад с оглед центъра на тежестта и му запазих оригиналния луфтер куплунг.В другия вариант мотора седи по-напред,но се маха луфтер куплунга с перката и се слага пред радиатора ел-перка от климатик.Ако междинката ти е късна година и М30-ката ти е от Е34 или Е32,има шанс куплунга на мотора и този от инсталацията на шасито да съвпаднат и всичко става супер оригинал.Същото важи ако двете неща са със стария куплунг.При мен обаче колата беше със новия,а мотора със стария,та се наложи да срежа единия и да го наредя по цветове-piece if cake.Oхлаждане-забих на камък,трябваше да се реже гредата на междинката за да се събере големия радиатор на Е-23-то.След няколко дена ме озари идеята на българина-големия радиатор от Е28В27 525е се закопчава перфектно на технологичните отвори в рамата на междинката.Може би Е30 325е също носи такъв голям радиатор?Не знам,не съм виждал такава.Назад:ако имаш Getrag 280...или 285...-спортна кутия за М30 мотор ще е добре,ако ли не слагаш обикновената 260...-в моя случаи.Включвателя на скоростите-задължително от 323i или от 325i-за да ти доиде скоростният лост на място,ако ли не рязане и заварки.Опитах се да остана на голямо гумено каре,но пък толкова късо предно парче кардан се оказа че няма в цялата история на БМВ,освен ако...не го срежеш.Лошо няма-правили сме го десетки пъти с много добри стругари и сме ги тествали при 240 кмч.Но от практиката съм се убедил ,че малките гумени карета издържат повече{не казвам че гениите от Мюнхен са ги изчислили грешно големите}.Махаш опашката на скоростите на големия Гетраг и слагаш малка пак от 260... но задължително от 323i,325i.Oт 320i не става ,защото е с Гетраг 240...,пак е на малко гумено каре но е и с малки шлици.Така кардана си остава от 323 или 325.Прасе:LIMITED SLIP DIFFERENTIAL-HIGHLY RECOMENTED!!!!!!!!!!!!Независимо какакъв Гетраг използуваш вярното предавателно число на главното предаване е 2,93:1 от Е30В27 или 325е.Естествено аз го нямах и колата остана с 3.45 SPER.Останалото го знаеш-и без да си с такък Killer Motor e хубаво окачването да то е от най-висок клас.Shocks-Bilstein,Springs-H & R or Bilstein,но по възможност да са за Е-28 535i.Колата:Rest in Peace,стана истински самолет,мнооооого по-добра от 325i.В резултат на голямото предавателно отношение скоростите и идваха къси,тръгваше с Burn Out на 3-та.Не сме я замервали по часовник,но на права отсечка със старт от място мисля че ще съсипе М3Е30 ,да не говорим за еластичност и максимална скорост.That's it

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

отг::Много яко....

Мнение от PARADOX_sf » 27 Мар 2002, 18:39

Leleeeeee tova naistina e bolesno sustoianie! Ste naprava samopriznanie... Znachi ako si mislite che sum fen na amerikanskite koli se luzete! Kefat me samo 3-4 koli ot vsichkite im.
Da si priznaia mnogo se sramyvam do sega ne sum go pravil, no ste si priznaia che sum fen na BMW. Sushto stradam ot zabloiavaneto, no vzimam lekarstva... Lubim Bavarec mi e E30 somo i edinstveno. Mozebi polychih deformaciata kogato vidiah za purvi put edin prez 21.08.1987 okolo 19:45 v grad Pomorie parkiran v blizost do plaza. Neshto mi stana i sum sedial i sum my se lubyval okolo 1-2 chasa sled koeto izpalshenia sobstvenik kato me vidia si premesti kolata... Abe takiva raboti... Sram me e... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 19.02.2002
Местоположение: Plovdiv

отг::Привет и от мен !

Мнение от Svetoslav » 27 Мар 2002, 20:10

Zdrasti Bavarian Wolf,
mnogo se radvam,4e ima takav maniak na tema BMW ot Plovdiv.I az sam bolen na tazi tema,oba4e ti napravo me razbiva6.Moje bi sme se sre6tali - ne sam siguren.Rabotil sam njkolko godini za Daru Car na essenia panair v Plovdiv.6te se radvam,ako se zapoznaem - moje da obmenim misli i mnogo idei na tema BMW.Tazi bolest ne se lekuva.
Mai zabravih da pi6a,4e i az sam ot Plovdiv.
Kakto se kazva - o6te edin maniak sred na6ite redici.Dobre do6al.
bavaria

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

отг::Здравейте!!!!!

Мнение от PARADOX_sf » 27 Мар 2002, 22:54

Първо по болният въпрос-глава за М20.Това е най-търсената БМВ част за всички времена.Не бих казал че е "Bug" на тези мотори особено при правилна експлоатация,не знам при теб как е станало.Решение:Ако не си особено добре финансово стабилен, можеш да вземеш втора употреба от какъвто и да е М20 мотор независимо от кубатурата му В20,В23,В25 и горивната му уредба-Solex 4A1,K-Jetronic,L-Jetronic,Motronic.Както предполагам знаеш многото варианти на степен на сгъстяване /по години,по fuel system,по изпълнение за държава-Швеция,Щатите,ЮАР и тн./ идват от профила на буталото,не от формата и обема на горивната камера.Така 4е стават.Естестено в по късни години главата на м20 се UpGrate-ва.Например:По-големи охл. отвори,добавя се допълнителна водна риза на горивната камера и тн.По късните М20 са и с двоини пружини на клапаните.Аз лично съм затварял Е30М20B25 86 год. с глава на Е30М20В20 84 год. - ноу роблем ве4е 3-та година,Е28М20В20 86год. с глава на Е21М20В23-съшо без проблеми. Втора алтернатива:Ако не държиш на оригиналното/а аз се досещам 4е не е така/,слагай най-великия баварски,доказал себе си двигател М30В35.You have absolutly no idea за каква кола става въпрос.Усешащ как Въртящият момент направо ще срине трансмисията и купето на този малък автомобил.Ако си намериш и мостове от М3Е30 -става луда работа/според мен по-добра от М3Е30-ЕVO 2,като се изключи проблема че настъпва лека промяна в разпределението на масите/.М50 също се навира в Е30/виж Randy от DTM Power.net/,аз съм го монтирал в Е-21.Също стана много сполучливо.Когато преди години 1997 направих Е30М30В35 на едни пазарджишки мангали,те се про4уха като най-бързите в Пазарджик,продадоха я на други за 30000 Dm. и онези закономерно свършиха в една канавка.Мога да ти дам допълнително Tech NFO относно побългаряването,само кажи какво то4но те интересува.Oтносно 6-цата-дааааааааааа това е автомобил с главно "А".Моята между другото е последната останала в Пловдив/ако не броим маслено зелената на Жоро Торнев-режисьора на Каналето,но той така или иначе си е в София/.Доколкото знам преди 1990 е принадлежала на певеца Емил Димитров/само слухове/.Затворил съм я в един гараж,до по-добри времена/финансово добри/когато ще я рециклирам тотално.През малкото време което съм я карал съм скъсвал:Honda Accord 2.2 Vtec и Corrado VR6.Е24 NFO:двигатели-М30,топ модел М6-двигател М88,ходова част и ока4ване- до 9'82 чисто е-12 само дето отзад е с вентилирани дискове,след 9'82-чист междинен петак Е-28.С две думи Невероятен Автомобил,достоен родител на Е-31. Между другото не знам дали сте чували има Е30 333i,производстово на ///М only for SudAfrica-около 240 бройки.Hartge и Alpine също монтират агрегатите М30 върху 3-та серия Е-21,Е-30. За съжаление нямам мои снимкови материали на трансплантациите,но всичко е в главата ми.Прилагам инернернетски снимки:междинка с М30 и с S38,2002 с S38,6-ца с М50



Vze da mi se priiskva da ziveia y Plovdiv :). Bavarian Wolf bi li mi obiasnil zashto ste se yvelichi vurtiashtia moment, no s po prosti dymi? Povecheto ot terminite ti ne gi razbiram koeto ne mi se slychva chesto, no ti mai si v poslednite stadii na bolesta... Yvelichavaneto na vurtiashtia moment za smetka na kakvo e zashtoto nikoga neshto ne idva ot nikude. Ne bi li triavalo da se slozi suotvetno i keramichen suedinitel za da niama problemi sled produlzitelna ypotreba? Za kakakuv avtomobil govorish defakto? Ot kakvo na kakvo da se slozi? V purvia si post govori za niakakvi transplantacii... Ot kakvo na kakvo? Ne sum mnogo zapoznat s terminologiata za suzalenie...


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

отг::Здравейте!!!!!

Мнение от DA WOLF » 28 Мар 2002, 0:49

Znachi privet i ot men! (drugiat "valk" vav foruma hehehe)
Az sam ot Vraca naprimer no sashto ne izpuskam sbirkite,.... siguren sam che shte piem po bira zaedno skoro... ;-)

E30 318iS '91

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook