Epica 2004 - Победител в раздел автомобилни реклами е БМВ
Модератор: Общи модератори
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Epica 2004 - Победител в раздел автомобилни реклами е БМВ
На 21 Януари 2005 година в Будапеща бяха раздадени наградите Epica 2004. За тези, които не знаят това са може би най-авторитетните в целия свят награди в областта на рекламата.
В раздела за автомобилна реклама победител е БМВ с рекламата
New 4x4 BMW X3. Mix your playgrounds.
А ето я и рекламата (на сайта има останалите 2 разновидности по темата):

			В раздела за автомобилна реклама победител е БМВ с рекламата
New 4x4 BMW X3. Mix your playgrounds.
А ето я и рекламата (на сайта има останалите 2 разновидности по темата):

От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!

		
- krika
- ...и то хидравличен :)
- 
				  
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ба тя рекламата по-добра от колата 
			
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA  ---- http://www.formula1.bg ----
		- BigMUZZY
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
Двата централни черни облака са много странно симетрични. Почти не ми приличат на бъбреци на БМВ. Може и да виждам призраци, може и да има още нещо скрито някъде в плаката
			...Тез`  две бири  `що ги каза ...?
		- dinko_sd
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
За мене идеята е че това го виждаш през предното стъкло на Х3-то и след 15 минути си на Таймскуеър и ще си пиееш кафето  
  
			
		 
  
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
			
 
  




 
