Много важен въпрос?:)

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 20 Ное 2005, 9:25

тва е абсурдно ! налягането на въздуха не е чак толкова голямо, и с една врата не може да се повиши чак толкоа много че да има осезаем разлика в затварянето ! а освен това при самото затваряне на вратата въздуха може да излиза отгоре и отстрани без особени проблеми до момента в който вратата не се затвори херметически !
ако това твърдение беше вярно човек като влезе в колата и си затвори вратата с дигнат прозорец щяха да му заглъхват ушите от промяната на налягането ;)
това че на някой коли им се сваля малко прозореца при отваряне и се вдига автоматично при затваряне е направено защото тия коли нямат метална рамка на прозореца и той се сваля да не се счупи ! - като на Е36 купе....

за съвсем малко по-разумно обяснение може да се приеме че прозореца е с голяма площ и при затваряне на вратата се получава ефекта на платноходките - въздуха се съпротивлява повече....

макар че аз лично не вярвам на подобно твърдение - а ако наистина се окаже вярно обяснението може би трябва да се търси в механиката на вратата или в някаква електроника пак там !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 20 Ное 2005, 11:33

Ако е от въздуха москвича и ладата са най-уплътнените коли на планетата :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 20 Ное 2005, 20:45

ivantchoG написа:
bavarec написа:Вратата става по тежка в частта до пантата/и по долу/ и се задеиства механизма при пантата по лесно.
Това е.
Сваляне с 3-5 см да променя чак толкова баланса на пантите :roll:
ivantchoG написа:няма значение къде е отворен прозореца, на вратата, която затварям, или на някоя от затворените врати
А shnitzera не го разбрах ... :uups:

той шнитцера незнае как се пише шнитцер ти каде го тарсиш :mhihi:

Може би наистина е от въздуха , но аз първо се сетих за друго . Нали знаете че по слалом къп-овете и т.н. състезания със серийни коли така дасе каже не разрешават прозореца да е отворен повече от една трета . Това е защото прозорците отнасят доста голяма част от тежеста при преобращане или сблъсак дори . Те са като буфери и предотвратяват сплескване на купето . ... :idea: та си помислих че може вратата да си намира по-лесно място като го няма прозореца да уплътнява :roll:
Най-мразя да съм прав!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Ное 2005, 21:35

bravo написа:... та си помислих че може вратата да си намира по-лесно място като го няма прозореца да уплътнява
"няма значение къде е отворен прозореца, на вратата, която затварям, или на някоя от затворените врати"
"Сваляне с 3-5 см" - не "свалено цялото стъкло"
S-stail написа:при отворен лЮк вратите пак се затварят лесно


На който му звучи невероятно, може да се опита да обясни по друг начин предназначението на едни пластмасови детайли с гумени "вратички", скрити отляво и отдясно под задната броня на Е30 ;) 8) .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 21 Ное 2005, 13:07

има смисъл да е от налягането
На Е36 на Е46 под задната броня
от двете страни има едни въздухоотводи
които всеки път щом затвориш вратата
се отварят явно издиша колата от там
:idea:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Мнение от Convertible » 21 Ное 2005, 15:20

Има такива "отдушници" и на доста други коли. Най-често там където споменахте. така, че има нещо вярно в цялата тая работа

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 21 Ное 2005, 16:17

на бусове с 3-местни кабини се осеща още по-добре - там вратата е доста голяма , а обема на кабината - малък . - решението в да не затваряте клапите на парното :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: да мое да бега ветара
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 21 Ное 2005, 16:47

mitak_o написа:на бусове с 3-местни кабини се осеща още по-добре - там вратата е доста голяма , а обема на кабината - малък . - решението в да не затваряте клапите на парното :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: да мое да бега ветара

Тъкмо да дам един пример с един VW LT - вратите трябва да се затварят силно като няма нищо отворено (при което ако съм вътре се усеща налягането над ушната мембрана). Лятото по навик се затваря силно, а все някой прозорец е отворен, при което само се джаскат вратите.
'02 BMW 525d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 22 Ное 2005, 1:44

naskoksan написа:има смисъл да е от налягането
На Е36 на Е46 под задната броня
от двете страни има едни въздухоотводи
които всеки път щом затвориш вратата
се отварят явно издиша колата от там
:idea:

знаи е възможно мойте да не отварят май :confused:
при теб предполагам всичко е о.к.?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 22 Ное 2005, 4:08

той шнитцера незнае как се пише шнитцер ти каде го тарсиш :mhihi:

дали не трябваше да помислиш,за това което написа г-н РАЗБИРАЧ,че щом сам в този форум знам как се пише sChnitzer :evil:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 22 Ное 2005, 11:41

S-stail написа:
naskoksan написа:има смисъл да е от налягането
На Е36 на Е46 под задната броня
от двете страни има едни въздухоотводи
които всеки път щом затвориш вратата
се отварят явно издиша колата от там
:idea:

знаи е възможно мойте да не отварят май :confused:
при теб предполагам всичко е о.к.?


ако ти се сваля бронята можеш
да видиш евентуално дали не са
се запушили с нещо иначе едва ли
могат да се повредят - те са едни
гумени клапи!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 22 Ное 2005, 11:57

до колкото знам гумените клапи играят роля за проветряване на купето и за горепосочената цел, но налягането при затваряне на врата е моментно а клапите не смогват за това се получава този ефект.

Имам и точен пример:
Моя шеф кара Е39 (колата се поддържа нечовешки т.е. като скръцне нещо и се сменя с ново) и преди време му бяха сменяли предно стъкло, но явно го бяха залепили под малко напрежение и казва ми той: "прибирам се аз вкарвам колата в гаража, затварям вратата и ...
...предния прозорец се пука около 40-50см". Та дали ако налягането не беше толкова голямо щеше да се случи това нещо (спукването на стъклото става няколко месеца след смяната)

P.S.
Ако ви се струва невероятно питайте fastestbmw тя знае за случката ( все пак баща и след това сложи истински джам на колата на шефа)

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 22 Ное 2005, 12:05

Не забравяйте че те се намират в багажното отделение, при кобитата може и да помагат ама на седа/купе .. от там излиза много малко въздух при затваряне .. мойта теория също е че се създава налягане в купето .. .пробвано е хиляди пъти ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 19.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525d ,2001г.

Re: Много важен въпрос?:)

Мнение от vesoyanev2011 » 28 Яну 2015, 22:38

Напълно съм съгласен,че сгъстяването на въздуха в купето е от основно значение за шумното затваряне.Многократно съм тествал затваряне на всичките врати при отворен частично прозорец на коя да е от вратите. Приложената сила за затварянето на дадената врата намалява неколкократно при отворен прозорец,а от там и шумът респективно!Колите ни са уплътнени феноменално! :shock:
Въпросът е как е решен този проблем от инженерите на БМВ и защо с годините експлоатация въздухът не може да излиза по-свободно!Къде има поставени невъзвратни флапи/клапани ?Тези които споменават колегите в задната броня или някъде в самото купе? :?: :?: :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Много важен въпрос?:)

Мнение от M-coupe » 29 Яну 2015, 12:12

vesoyanev2011 написа:Напълно съм съгласен,че сгъстяването на въздуха в купето е от основно значение за шумното затваряне.Многократно съм тествал затваряне на всичките врати при отворен частично прозорец на коя да е от вратите. Приложената сила за затварянето на дадената врата намалява неколкократно при отворен прозорец,а от там и шумът респективно!Колите ни са уплътнени феноменално! :shock:
Въпросът е как е решен този проблем от инженерите на БМВ и защо с годините експлоатация въздухът не може да излиза по-свободно!Къде има поставени невъзвратни флапи/клапани ?Тези които споменават колегите в задната броня или някъде в самото купе? :?: :?: :?:

Колега, дати не гледаш ли, че тази тема е на има няма 10 години :ok:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook