Много важен въпрос?:)
Модератор: Общи модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
тва е абсурдно ! налягането на въздуха не е чак толкова голямо, и с една врата не може да се повиши чак толкоа много че да има осезаем разлика в затварянето ! а освен това при самото затваряне на вратата въздуха може да излиза отгоре и отстрани без особени проблеми до момента в който вратата не се затвори херметически !
ако това твърдение беше вярно човек като влезе в колата и си затвори вратата с дигнат прозорец щяха да му заглъхват ушите от промяната на налягането
това че на някой коли им се сваля малко прозореца при отваряне и се вдига автоматично при затваряне е направено защото тия коли нямат метална рамка на прозореца и той се сваля да не се счупи ! - като на Е36 купе....
за съвсем малко по-разумно обяснение може да се приеме че прозореца е с голяма площ и при затваряне на вратата се получава ефекта на платноходките - въздуха се съпротивлява повече....
макар че аз лично не вярвам на подобно твърдение - а ако наистина се окаже вярно обяснението може би трябва да се търси в механиката на вратата или в някаква електроника пак там !
ако това твърдение беше вярно човек като влезе в колата и си затвори вратата с дигнат прозорец щяха да му заглъхват ушите от промяната на налягането
това че на някой коли им се сваля малко прозореца при отваряне и се вдига автоматично при затваряне е направено защото тия коли нямат метална рамка на прозореца и той се сваля да не се счупи ! - като на Е36 купе....
за съвсем малко по-разумно обяснение може да се приеме че прозореца е с голяма площ и при затваряне на вратата се получава ефекта на платноходките - въздуха се съпротивлява повече....
макар че аз лично не вярвам на подобно твърдение - а ако наистина се окаже вярно обяснението може би трябва да се търси в механиката на вратата или в някаква електроника пак там !
ivantchoG написа:Сваляне с 3-5 см да променя чак толкова баланса на пантитеbavarec написа:Вратата става по тежка в частта до пантата/и по долу/ и се задеиства механизма при пантата по лесно.
Това е.А shnitzera не го разбрах ...ivantchoG написа:няма значение къде е отворен прозореца, на вратата, която затварям, или на някоя от затворените врати
той шнитцера незнае как се пише шнитцер ти каде го тарсиш
Може би наистина е от въздуха , но аз първо се сетих за друго . Нали знаете че по слалом къп-овете и т.н. състезания със серийни коли така дасе каже не разрешават прозореца да е отворен повече от една трета . Това е защото прозорците отнасят доста голяма част от тежеста при преобращане или сблъсак дори . Те са като буфери и предотвратяват сплескване на купето . ... та си помислих че може вратата да си намира по-лесно място като го няма прозореца да уплътнява
Най-мразя да съм прав!!!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
"няма значение къде е отворен прозореца, на вратата, която затварям, или на някоя от затворените врати"bravo написа:... та си помислих че може вратата да си намира по-лесно място като го няма прозореца да уплътнява
"Сваляне с 3-5 см" - не "свалено цялото стъкло"
S-stail написа:при отворен лЮк вратите пак се затварят лесно
На който му звучи невероятно, може да се опита да обясни по друг начин предназначението на едни пластмасови детайли с гумени "вратички", скрити отляво и отдясно под задната броня на Е30 .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Бате Сашо - Пази имената!
- Convertible
- ентусиаст
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Има такива "отдушници" и на доста други коли. Най-често там където споменахте. така, че има нещо вярно в цялата тая работа
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
mitak_o написа:на бусове с 3-местни кабини се осеща още по-добре - там вратата е доста голяма , а обема на кабината - малък . - решението в да не затваряте клапите на парното да мое да бега ветара
Тъкмо да дам един пример с един VW LT - вратите трябва да се затварят силно като няма нищо отворено (при което ако съм вътре се усеща налягането над ушната мембрана). Лятото по навик се затваря силно, а все някой прозорец е отворен, при което само се джаскат вратите.
'02 BMW 525d
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
naskoksan написа:има смисъл да е от налягането
На Е36 на Е46 под задната броня
от двете страни има едни въздухоотводи
които всеки път щом затвориш вратата
се отварят явно издиша колата от там
знаи е възможно мойте да не отварят май
при теб предполагам всичко е о.к.?
- shnitzera
- ентусиаст
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
той шнитцера незнае как се пише шнитцер ти каде го тарсиш
дали не трябваше да помислиш,за това което написа г-н РАЗБИРАЧ,че щом сам в този форум знам как се пише sChnitzer
дали не трябваше да помислиш,за това което написа г-н РАЗБИРАЧ,че щом сам в този форум знам как се пише sChnitzer
S-stail написа:naskoksan написа:има смисъл да е от налягането
На Е36 на Е46 под задната броня
от двете страни има едни въздухоотводи
които всеки път щом затвориш вратата
се отварят явно издиша колата от там
знаи е възможно мойте да не отварят май
при теб предполагам всичко е о.к.?
ако ти се сваля бронята можеш
да видиш евентуално дали не са
се запушили с нещо иначе едва ли
могат да се повредят - те са едни
гумени клапи!
до колкото знам гумените клапи играят роля за проветряване на купето и за горепосочената цел, но налягането при затваряне на врата е моментно а клапите не смогват за това се получава този ефект.
Имам и точен пример:
Моя шеф кара Е39 (колата се поддържа нечовешки т.е. като скръцне нещо и се сменя с ново) и преди време му бяха сменяли предно стъкло, но явно го бяха залепили под малко напрежение и казва ми той: "прибирам се аз вкарвам колата в гаража, затварям вратата и ...
...предния прозорец се пука около 40-50см". Та дали ако налягането не беше толкова голямо щеше да се случи това нещо (спукването на стъклото става няколко месеца след смяната)
P.S.
Ако ви се струва невероятно питайте fastestbmw тя знае за случката ( все пак баща и след това сложи истински джам на колата на шефа)
Имам и точен пример:
Моя шеф кара Е39 (колата се поддържа нечовешки т.е. като скръцне нещо и се сменя с ново) и преди време му бяха сменяли предно стъкло, но явно го бяха залепили под малко напрежение и казва ми той: "прибирам се аз вкарвам колата в гаража, затварям вратата и ...
...предния прозорец се пука около 40-50см". Та дали ако налягането не беше толкова голямо щеше да се случи това нещо (спукването на стъклото става няколко месеца след смяната)
P.S.
Ако ви се струва невероятно питайте fastestbmw тя знае за случката ( все пак баща и след това сложи истински джам на колата на шефа)
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Не забравяйте че те се намират в багажното отделение, при кобитата може и да помагат ама на седа/купе .. от там излиза много малко въздух при затваряне .. мойта теория също е че се създава налягане в купето .. .пробвано е хиляди пъти
R.I.P Landikar
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Много важен въпрос?:)
Напълно съм съгласен,че сгъстяването на въздуха в купето е от основно значение за шумното затваряне.Многократно съм тествал затваряне на всичките врати при отворен частично прозорец на коя да е от вратите. Приложената сила за затварянето на дадената врата намалява неколкократно при отворен прозорец,а от там и шумът респективно!Колите ни са уплътнени феноменално!
Въпросът е как е решен този проблем от инженерите на БМВ и защо с годините експлоатация въздухът не може да излиза по-свободно!Къде има поставени невъзвратни флапи/клапани ?Тези които споменават колегите в задната броня или някъде в самото купе?
Въпросът е как е решен този проблем от инженерите на БМВ и защо с годините експлоатация въздухът не може да излиза по-свободно!Къде има поставени невъзвратни флапи/клапани ?Тези които споменават колегите в задната броня или някъде в самото купе?
Re: Много важен въпрос?:)
vesoyanev2011 написа:Напълно съм съгласен,че сгъстяването на въздуха в купето е от основно значение за шумното затваряне.Многократно съм тествал затваряне на всичките врати при отворен частично прозорец на коя да е от вратите. Приложената сила за затварянето на дадената врата намалява неколкократно при отворен прозорец,а от там и шумът респективно!Колите ни са уплътнени феноменално!
Въпросът е как е решен този проблем от инженерите на БМВ и защо с годините експлоатация въздухът не може да излиза по-свободно!Къде има поставени невъзвратни флапи/клапани ?Тези които споменават колегите в задната броня или някъде в самото купе?
Колега, дати не гледаш ли, че тази тема е на има няма 10 години
..Bayerische Motoren Werke..
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани