Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от DrivinGGoD » 23 Авг 2011, 12:51

Alex 320i Cabrio написа:Дотук всичките коли, които изброи не са в класа на Вета, защото са ГТ коли, а не спортисти...

Ферари 575М - Ветът го разминава като малка гара, на писта още повече....
997 Турбо за 50,000 евро няма
БМВ М6 - Отново се получава разминаване, за съжаление...


Казах 60,000 Евро - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Вета е също толкова GT кола, колкото и Ferrari-то... даже си приличат като дизайн, а и са 1:1 като компановка - преден мотор изтеглен много назад... кутия отзад на диф-а... задно предаване... две места... достатъчно място за багаж... почти същото и с М6цата...

ms написа:без да ровя ЗР1 май беше около 130 000 евро, а Фиорано-то май почваше от към 300 000 евро- къде ги слагаш в една категория :winky: поне от към цена Корвета убива всички европейски бегачки, че обикновено и върви повече от тях... американеца ако се научи да прави "качествени и удобни" коли без да вдигне цената (или поне не с много) ще те питам кое ще избереш...


Говоря за пазара на употребявани коли в момента... Под 100 000 Е ZR1 няма, а там са F430, 599, GT2 и т.н.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от ms » 23 Авг 2011, 13:49

DrivinGGoD написа:Говоря за пазара на употребявани коли в момента... Под 100 000 Е ZR1 няма, а там са F430, 599, GT2 и т.н.


Е то ЗР1 под 100к верно няма (тоест има, ама старите модели от преди 15г.+), ей сега проверих колко струват коли от 2010 и под 5000км.- тоест почти нови:

Корвет- около 130 000 евро +- малко, максимума е 150 000...
Ф430- започва от 145 000, завършва на почти 300к- да ги кажем 180 000 евро...
599 Фиорано- под 200 000 са изключение, стигат до доста над 300 000- да ги кажем 250 000 евро...
ГТ2- то от 130 000 започва...

Та пак не ми е ясно защо слагаш в една категория като цена Корвет с европейските :?: Ако ще сравняваш цената на нов ЗР1 и 8-10г. Ферари или Порше просто не е коректно... Просто както и да го гледаме американските модели убиват по цена всички европейски, а в последно време май взеха и да завиват...
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от Feanor » 23 Авг 2011, 13:52

И основната разлика остава в материалите. Бях адски учуден когато един приятел ми подсказа да натисна с пръст задницата на Z06... Той бил пластмасов бре! :mhihi: Но безспорно е много, много сериозна машина.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от GaD » 23 Авг 2011, 13:58

Коса, тва дет го показза не е 60к евро ми е 65 и е 100 000 км, за супер спортист това е се едно...Няма база за сравнение

ПС. А нали се сещате, че корвета понеже е "прост" е много много здрав и почти нищо не му се чупи... Доколкото другите...знам, че си е малко италянска работа...поне за Ферари, порше уж били здрави...

PS. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Последна промяна GaD на 23 Авг 2011, 14:04, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от Fear » 23 Авг 2011, 14:03

Feanor написа:И основната разлика остава в материалите. Бях адски учуден когато един приятел ми подсказа да натисна с пръст задницата на Z06... Той бил пластмасов бре! :mhihi: Но безспорно е много, много сериозна машина.

E след като ти подсказах, пука ли ти? ;)
Все си остава страхотна машина, ако ще и от ПДЧ да е направен. :D

Не ми пука, че е и пластмасов отвътре, нито че гумите му били много шумни (според Кларксън). Колата е трепач във шофьорско отношение. Другото са глезотии и предразсъдъци. :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от Feanor » 23 Авг 2011, 14:22

Fear написа:
Feanor написа:И основната разлика остава в материалите. Бях адски учуден когато един приятел ми подсказа да натисна с пръст задницата на Z06... Той бил пластмасов бре! :mhihi: Но безспорно е много, много сериозна машина.

E след като ти подсказах, пука ли ти? ;)
Все си остава страхотна машина, ако ще и от ПДЧ да е направен. :D

Не ми пука, че е и пластмасов отвътре, нито че гумите му били много шумни (според Кларксън). Колата е трепач във шофьорско отношение. Другото са глезотии и предразсъдъци. :)


Факт, ама все пак... не бих казал, че е нещо, което очакваш от кола, която изглежда (и се държи) като Корвета. ;)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от swh_bmw » 23 Авг 2011, 14:24

а американците имат ли нещо да предложат срещу ///M 550TDS

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от Zagy » 23 Авг 2011, 14:25

Е точно Кларксън и Топ Гиър като цяло адски мразят американските спортисти... щото поцепват любимите им европейски спортисти :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от DrivinGGoD » 23 Авг 2011, 14:27

ms написа:
DrivinGGoD написа:Говоря за пазара на употребявани коли в момента... Под 100 000 Е ZR1 няма, а там са F430, 599, GT2 и т.н.


Е то ЗР1 под 100к верно няма (тоест има, ама старите модели от преди 15г.+), ей сега проверих колко струват коли от 2010 и под 5000км.- тоест почти нови:

Корвет- около 130 000 евро +- малко, максимума е 150 000...
Ф430- започва от 145 000, завършва на почти 300к- да ги кажем 180 000 евро...
599 Фиорано- под 200 000 са изключение, стигат до доста над 300 000- да ги кажем 250 000 евро...
ГТ2- то от 130 000 започва...

Та пак не ми е ясно защо слагаш в една категория като цена Корвет с европейските :?: Ако ще сравняваш цената на нов ЗР1 и 8-10г. Ферари или Порше просто не е коректно... Просто както и да го гледаме американските модели убиват по цена всички европейски, а в последно време май взеха и да завиват...


Аз не съм гледал годините... гледах моделите да са такива... така или иначе при такива коли годините не са особен фактор имайки предвид, че повечето са на малко км. Както и да е... Дори и така да е както казваш... От описаните има 3, които са на цената на Вета - F430, GT2 и GT3... та бил и той по бърз избора ми няма да се спре върху ZR1...

Да по-ниски са цените му особено когато е нов... но отново стигам до това, с което започнах - това, че е толкова по-евтин и е също толкова бърз не значи, че е по-добър и другите коли се обезмислят...

Никъде не отричам качествата му... нито тези на GTR-а, с който нещата са подобни... ама да се твърди, че тези две коли слагат всичко под ножа и са по-добри от почти всичко на 4 колела на планетата е абсурдно... и ще си позволя отново да се повторя - сухите статистики не правят една кола... и може би тук е мястото да цитирам нещо, което Top Gear са написали в сравнението на 458 Italia и MP4-12C -

Така че игнорираме емпиричното "по-добрата" кола и се прибираме с тази, която забавлява душата ни истински - Ferrari 458 Italia. Защото понякога победата не се свежда само до това да бъдеш по-бърз


Напълно заставам зад тези думи... В реалния свят извън пистата има и други неща... А определено ако искаш да похарчиш толкова пари искаш да получиш и подобаващо специално чувство в топките... Ако само искаш да си просто бърз на пистата мисля, че нито една от тези коли няма да е правилния избор, поне не стандартна...

Zagy написа:Е точно Кларксън и Топ Гиър като цяло адски мразят американските спортисти... щото поцепват любимите им европейски спортисти :mhihi:


Всъщност точно те избраха ZR1 за кола на годината през 2010 ако не се лъжа... та не е баш така :winky: Кларксън каза, че колата "не е шедьовър по отношение на хендлинга, но на кого му пука"...
Последна промяна DrivinGGoD на 23 Авг 2011, 14:30, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от ms » 23 Авг 2011, 14:28

swh_bmw написа:а американците имат ли нещо да предложат срещу ///M 550TDS


е как да имат като там дизел сипват само в камионите :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от Alexi » 23 Авг 2011, 14:31

ОФФ: мда ,топ гиър след като сравняваха мустанга 5.0 с 3 пъти по скъпото М3 и бяха на кантар и на драг и на писта дори с лек превес на мустанга ,накрая заключиха ,че мустанга не кефи тъй като салона бил значително по евтинярски от на М3 :mhihi:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от DrivinGGoD » 23 Авг 2011, 14:43

Може би говориш за това, а не за Top Gear:
http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4

И нали не смяташ наистина, че този Мустанг е по-добър от М3 :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от Zagy » 23 Авг 2011, 14:46

Като цяло ми се струва малко обидно да сравняват М3 с 2 пъти по-евтина американска кола, която на писта не отстъпва на М3-ката по нищо... вярно, че М-ката като качество е с класи над Мустанга, но пък на пистата качеството не е определящо :smoke:
Si non confectus, non reficiat.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от DrivinGGoD » 23 Авг 2011, 14:57

Бъди сигурен, че като управление Мустанга няма нищо общо с М3ката... дори не е близо... особено имайки предвид предишния...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от ms » 23 Авг 2011, 15:02

DrivinGGoD написа:... От описаните има 3, които са на цената на Вета - F430, GT2 и GT3... та бил и той по бърз избора ми няма да се спре върху ZR1...


Странни са ти разбиранията за близки цени- това 30-35% отгоре за нищо го нямаш... ама зарежи цифрите- те не са толкова важни...
Вета явно е бърз, и то твърде бърз- куца му само качеството на материалите... нали не смяташ, че е особено сложно да подобрят материалите, качеството, ергономията- и 100% съм сигурен, че цената му пак ще е достатъчно под тази на конкурентното Ферари примерно... не са решили- не са оправили пропуските... а и дали има смисъл- едва ли купуваш ЗР1, ГТ2/3, Фиорано и все в тоя смисъл модели за да ходиш на работа с него, купуваш го за да му тъпчеш десния педал и да се забавляваш по пътя или на писта... и ЗР1 е точно с тая цел правен: 2 пъти и отгоре по-евтин от Фиорано, прилично по-евтин от другите Ферари-та и Порше и ги биеш където и на каквото ги хванеш- само да са ти големи топките да настъпиш достатъчно... Е, интериора може да е малко калпав, може да не е ръчно изработен салона от кожата на 15 крави- може да има много други недомислени неща, но това което се иска от тая кола тя го прави повече от добре и то на цена много по-ниска от конкурентите с големи имена...

DrivinGGoD написа:Може би говориш за това, а не за Top Gear:
http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4

И нали не смяташ наистина, че този Мустанг е по-добър от М3 :roll:


не е по-добър- изостана с 9стотни на обиколка... а сега се сети за да доближиш цената на М3 какъв Мустанг можеш да вземеш... и дали тогава М3 ще е конкурент на Мустанга или ще му даваме бинокъл...
щом Мустанга е зле с управлението що М3 му взе победата с една боя :?: Значи или М3 е калпаво (едва ли), или пилота е карал бавно М3-ката (едва ли) или Мустанга компенсира с други качества... и за капак сигурно струва наполовина на М3 ;)
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook