Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Alex 320i Cabrio написа:Дотук всичките коли, които изброи не са в класа на Вета, защото са ГТ коли, а не спортисти...
Ферари 575М - Ветът го разминава като малка гара, на писта още повече....
997 Турбо за 50,000 евро няма
БМВ М6 - Отново се получава разминаване, за съжаление...
Казах 60,000 Евро - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Вета е също толкова GT кола, колкото и Ferrari-то... даже си приличат като дизайн, а и са 1:1 като компановка - преден мотор изтеглен много назад... кутия отзад на диф-а... задно предаване... две места... достатъчно място за багаж... почти същото и с М6цата...
ms написа:без да ровя ЗР1 май беше около 130 000 евро, а Фиорано-то май почваше от към 300 000 евро- къде ги слагаш в една категория поне от към цена Корвета убива всички европейски бегачки, че обикновено и върви повече от тях... американеца ако се научи да прави "качествени и удобни" коли без да вдигне цената (или поне не с много) ще те питам кое ще избереш...
Говоря за пазара на употребявани коли в момента... Под 100 000 Е ZR1 няма, а там са F430, 599, GT2 и т.н.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- ms
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
DrivinGGoD написа:Говоря за пазара на употребявани коли в момента... Под 100 000 Е ZR1 няма, а там са F430, 599, GT2 и т.н.
Е то ЗР1 под 100к верно няма (тоест има, ама старите модели от преди 15г.+), ей сега проверих колко струват коли от 2010 и под 5000км.- тоест почти нови:
Корвет- около 130 000 евро +- малко, максимума е 150 000...
Ф430- започва от 145 000, завършва на почти 300к- да ги кажем 180 000 евро...
599 Фиорано- под 200 000 са изключение, стигат до доста над 300 000- да ги кажем 250 000 евро...
ГТ2- то от 130 000 започва...
Та пак не ми е ясно защо слагаш в една категория като цена Корвет с европейските Ако ще сравняваш цената на нов ЗР1 и 8-10г. Ферари или Порше просто не е коректно... Просто както и да го гледаме американските модели убиват по цена всички европейски, а в последно време май взеха и да завиват...
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
И основната разлика остава в материалите. Бях адски учуден когато един приятел ми подсказа да натисна с пръст задницата на Z06... Той бил пластмасов бре! Но безспорно е много, много сериозна машина.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Коса, тва дет го показза не е 60к евро ми е 65 и е 100 000 км, за супер спортист това е се едно...Няма база за сравнение
ПС. А нали се сещате, че корвета понеже е "прост" е много много здрав и почти нищо не му се чупи... Доколкото другите...знам, че си е малко италянска работа...поне за Ферари, порше уж били здрави...
PS. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
ПС. А нали се сещате, че корвета понеже е "прост" е много много здрав и почти нищо не му се чупи... Доколкото другите...знам, че си е малко италянска работа...поне за Ферари, порше уж били здрави...
PS. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Последна промяна GaD на 23 Авг 2011, 14:04, променена общо 1 път
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Feanor написа:И основната разлика остава в материалите. Бях адски учуден когато един приятел ми подсказа да натисна с пръст задницата на Z06... Той бил пластмасов бре! Но безспорно е много, много сериозна машина.
E след като ти подсказах, пука ли ти?
Все си остава страхотна машина, ако ще и от ПДЧ да е направен.
Не ми пука, че е и пластмасов отвътре, нито че гумите му били много шумни (според Кларксън). Колата е трепач във шофьорско отношение. Другото са глезотии и предразсъдъци.
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Fear написа:Feanor написа:И основната разлика остава в материалите. Бях адски учуден когато един приятел ми подсказа да натисна с пръст задницата на Z06... Той бил пластмасов бре! Но безспорно е много, много сериозна машина.
E след като ти подсказах, пука ли ти?
Все си остава страхотна машина, ако ще и от ПДЧ да е направен.
Не ми пука, че е и пластмасов отвътре, нито че гумите му били много шумни (според Кларксън). Колата е трепач във шофьорско отношение. Другото са глезотии и предразсъдъци.
Факт, ама все пак... не бих казал, че е нещо, което очакваш от кола, която изглежда (и се държи) като Корвета.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
а американците имат ли нещо да предложат срещу ///M 550TDS
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Е точно Кларксън и Топ Гиър като цяло адски мразят американските спортисти... щото поцепват любимите им европейски спортисти
Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
ms написа:DrivinGGoD написа:Говоря за пазара на употребявани коли в момента... Под 100 000 Е ZR1 няма, а там са F430, 599, GT2 и т.н.
Е то ЗР1 под 100к верно няма (тоест има, ама старите модели от преди 15г.+), ей сега проверих колко струват коли от 2010 и под 5000км.- тоест почти нови:
Корвет- около 130 000 евро +- малко, максимума е 150 000...
Ф430- започва от 145 000, завършва на почти 300к- да ги кажем 180 000 евро...
599 Фиорано- под 200 000 са изключение, стигат до доста над 300 000- да ги кажем 250 000 евро...
ГТ2- то от 130 000 започва...
Та пак не ми е ясно защо слагаш в една категория като цена Корвет с европейските Ако ще сравняваш цената на нов ЗР1 и 8-10г. Ферари или Порше просто не е коректно... Просто както и да го гледаме американските модели убиват по цена всички европейски, а в последно време май взеха и да завиват...
Аз не съм гледал годините... гледах моделите да са такива... така или иначе при такива коли годините не са особен фактор имайки предвид, че повечето са на малко км. Както и да е... Дори и така да е както казваш... От описаните има 3, които са на цената на Вета - F430, GT2 и GT3... та бил и той по бърз избора ми няма да се спре върху ZR1...
Да по-ниски са цените му особено когато е нов... но отново стигам до това, с което започнах - това, че е толкова по-евтин и е също толкова бърз не значи, че е по-добър и другите коли се обезмислят...
Никъде не отричам качествата му... нито тези на GTR-а, с който нещата са подобни... ама да се твърди, че тези две коли слагат всичко под ножа и са по-добри от почти всичко на 4 колела на планетата е абсурдно... и ще си позволя отново да се повторя - сухите статистики не правят една кола... и може би тук е мястото да цитирам нещо, което Top Gear са написали в сравнението на 458 Italia и MP4-12C -
Така че игнорираме емпиричното "по-добрата" кола и се прибираме с тази, която забавлява душата ни истински - Ferrari 458 Italia. Защото понякога победата не се свежда само до това да бъдеш по-бърз
Напълно заставам зад тези думи... В реалния свят извън пистата има и други неща... А определено ако искаш да похарчиш толкова пари искаш да получиш и подобаващо специално чувство в топките... Ако само искаш да си просто бърз на пистата мисля, че нито една от тези коли няма да е правилния избор, поне не стандартна...
Zagy написа:Е точно Кларксън и Топ Гиър като цяло адски мразят американските спортисти... щото поцепват любимите им европейски спортисти
Всъщност точно те избраха ZR1 за кола на годината през 2010 ако не се лъжа... та не е баш така Кларксън каза, че колата "не е шедьовър по отношение на хендлинга, но на кого му пука"...
Последна промяна DrivinGGoD на 23 Авг 2011, 14:30, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- ms
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
swh_bmw написа:а американците имат ли нещо да предложат срещу ///M 550TDS
е как да имат като там дизел сипват само в камионите
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
ОФФ: мда ,топ гиър след като сравняваха мустанга 5.0 с 3 пъти по скъпото М3 и бяха на кантар и на драг и на писта дори с лек превес на мустанга ,накрая заключиха ,че мустанга не кефи тъй като салона бил значително по евтинярски от на М3
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Може би говориш за това, а не за Top Gear:
http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4
И нали не смяташ наистина, че този Мустанг е по-добър от М3
http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4
И нали не смяташ наистина, че този Мустанг е по-добър от М3
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Като цяло ми се струва малко обидно да сравняват М3 с 2 пъти по-евтина американска кола, която на писта не отстъпва на М3-ката по нищо... вярно, че М-ката като качество е с класи над Мустанга, но пък на пистата качеството не е определящо
Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Бъди сигурен, че като управление Мустанга няма нищо общо с М3ката... дори не е близо... особено имайки предвид предишния...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- ms
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
DrivinGGoD написа:... От описаните има 3, които са на цената на Вета - F430, GT2 и GT3... та бил и той по бърз избора ми няма да се спре върху ZR1...
Странни са ти разбиранията за близки цени- това 30-35% отгоре за нищо го нямаш... ама зарежи цифрите- те не са толкова важни...
Вета явно е бърз, и то твърде бърз- куца му само качеството на материалите... нали не смяташ, че е особено сложно да подобрят материалите, качеството, ергономията- и 100% съм сигурен, че цената му пак ще е достатъчно под тази на конкурентното Ферари примерно... не са решили- не са оправили пропуските... а и дали има смисъл- едва ли купуваш ЗР1, ГТ2/3, Фиорано и все в тоя смисъл модели за да ходиш на работа с него, купуваш го за да му тъпчеш десния педал и да се забавляваш по пътя или на писта... и ЗР1 е точно с тая цел правен: 2 пъти и отгоре по-евтин от Фиорано, прилично по-евтин от другите Ферари-та и Порше и ги биеш където и на каквото ги хванеш- само да са ти големи топките да настъпиш достатъчно... Е, интериора може да е малко калпав, може да не е ръчно изработен салона от кожата на 15 крави- може да има много други недомислени неща, но това което се иска от тая кола тя го прави повече от добре и то на цена много по-ниска от конкурентите с големи имена...
DrivinGGoD написа:Може би говориш за това, а не за Top Gear:
http://www.youtube.com/watch?v=uOwSPccbzl4
И нали не смяташ наистина, че този Мустанг е по-добър от М3
не е по-добър- изостана с 9стотни на обиколка... а сега се сети за да доближиш цената на М3 какъв Мустанг можеш да вземеш... и дали тогава М3 ще е конкурент на Мустанга или ще му даваме бинокъл...
щом Мустанга е зле с управлението що М3 му взе победата с една боя Значи или М3 е калпаво (едва ли), или пилота е карал бавно М3-ката (едва ли) или Мустанга компенсира с други качества... и за капак сигурно струва наполовина на М3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани