2014 M3 F80

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

2014 M3 F80

Мнение от Kris » 03 Окт 2012, 1:01

Доста интересна статийка, търсих повече инфо из форума но нещо не открих.

Не знам до колко е автентична, но добре идва идеята за редови шестак с няколко турбини.


http://www.caradvice.com.au/191904/bmw- ... -revealed/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: 2014 M3 F80

Мнение от steeN » 20 Окт 2012, 10:53

ти смятай... 2 теми за новия трикрак хамстер с изкуствено дишане на бмв, нито един отговор в темата за новото м3. на къде е тръгнал този свят :)

по темата... потресен съм от количеството неща, които успяват да натъпчат под капака. 2 турбота с воден и интеркулер... баси.

Sent using Tapatalk 2
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 2014 M3 F80

Мнение от Jordana » 20 Окт 2012, 13:04

Точно заради чардж кулера има място.Ако са два въздух /въздух ще заемат доста повече обем под капака.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: 2014 M3 F80

Мнение от steeN » 20 Окт 2012, 19:53

защо трябваше да са два? и как топ маунтид заема по-малко място от фронт маунтид? няма логика... че има причина да е такъв и дс е там, друг въпрос.

Sent using Tapatalk 2
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 2014 M3 F80

Мнение от Jordana » 20 Окт 2012, 21:19

Тука чардж кулера е с доста по малък размер от нормалния въздух/въздух тъй като се охлажда с вода .По тоя начин се спестяват много тръби по турбопътищата и са по къси самите турбопътища.Лага е минимален и отпред има място за други агрегати освен това охлаждането е гарантирано а не като при въздушния да зависи от външната температура.Това е по добрия вариант за кулер.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: 2014 M3 F80

Мнение от steeN » 20 Окт 2012, 21:22

и тва са все очевидни неща, които изобщо нямат връзка с това че са успели да ги набутат на толкова тясно място... това, което имах предвид е, че топ маунтид се пакетира много по-трудно от фронт маунтид. размера е просто следствие от типа интеркулер. тва не опростява нещата да го сложат точно на най-тясното възможно място - отгоре на двигателя.

Sent using Tapatalk 2
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: 2014 M3 F80

Мнение от boksioraE39 » 21 Окт 2012, 6:56

Шестак с две турбини.... и само 450-коня... :conf:

Изображение

Иначе красива.. :!:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: 2014 M3 F80

Мнение от acho.rs » 21 Окт 2012, 7:08

boksioraE39 написа:Шестак с две турбини.... и само 450-коня... :conf:

Изображение

Иначе красива.. :!:

Тука са объркали броя на вратите . И само на мен ли не ми е ясно , защот се казва Ф80 а не Ф30 М3 ?

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: 2014 M3 F80

Мнение от boksioraE39 » 21 Окт 2012, 7:13

Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: 2014 M3 F80

Мнение от Top Gun Maverick » 21 Окт 2012, 17:00

Чудя се дали няма да се появят хора, които просто да си турбинират "старата" М3-ка и да я предпочитат доста пред новото М3, което ще е 6-так с няколко вентилатора? Въпросът ще дойде дали 8-мак или 6-так? Хм, зависи кой какво иска.
И все пак при новото М5 спрямо старото видяхме, че нещата си вървят, вероятно и при това така ще стане.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: 2014 M3 F80

Мнение от Turturelo » 21 Окт 2012, 19:00

acho.rs написа:Тука са объркали броя на вратите . И само на мен ли не ми е ясно , защот се казва Ф80 а не Ф30 М3 ?


Защото F30 не си ходи с М .. засега

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: 2014 M3 F80

Мнение от acho.rs » 21 Окт 2012, 19:28

BMWPOWERRR_ACM написа:Чудя се дали няма да се появят хора, които просто да си турбинират "старата" М3-ка и да я предпочитат доста пред новото М3, което ще е 6-так с няколко вентилатора? Въпросът ще дойде дали 8-мак или 6-так? Хм, зависи кой какво иска.
И все пак при новото М5 спрямо старото видяхме, че нещата си вървят, вероятно и при това така ще стане.

Е36 М3 3,2 като мощност и ускорение си беше точно колкото Е46 М3 , което не попречи на последното да се продаде в 80 000+ бройки и да се превърне в емблематично БМВ :)

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: 2014 M3 F80

Мнение от Top Gun Maverick » 21 Окт 2012, 20:23

Да, но Е46 в технологично отношение е доста по-напред от Е36, което пък не вярвам да се случи ако съпоставим Е92 и бъдещата. А и Е36 си стартира и не малко време бе с 3.0/286.
Но има и нещо друго - по белия свят просто предпочитат по-новото и си купуват нова кола, не втора ръка. :yes:
Все ми е тая, аз няма да карам нито една от двете въпросни коли вероятно, така че...
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: 2014 M3 F80

Мнение от немо » 21 Окт 2012, 21:58

Jordana написа:Тука чардж кулера е с доста по малък размер от нормалния въздух/въздух тъй като се охлажда с вода .По тоя начин се спестяват много тръби по турбопътищата и са по къси самите турбопътища.Лага е минимален и отпред има място за други агрегати освен това охлаждането е гарантирано а не като при въздушния да зависи от външната температура.Това е по добрия вариант за кулер.

??
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: 2014 M3 F80

Мнение от DrivinGGoD » 21 Окт 2012, 23:56

8)

Изображение
Изображение

BIMMERPOST написа:http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=753936

We spoke very recently at length to a trusty source within BMW who is familiar with the development of the upcoming F80 M3 sedan / F82 M4 coupe and we were able to confirm the following bits of news:

HORSEPOWER / TORQUE

Regarding power output, the previously estimated 450HP figure is an overestimate. Instead, expect the horsepower output to be in ballpark of the current E90/E92 M3.

What will be increased greatly however, is the torque figure. The F80/F82's multi turbo inline 6 cylinder engine [recently exposed] will add approximately 100 lb-ft more torque over the current M3 (which outputs 295 lb-ft torque). This would put the new M3/M4 in the range of 395 lb-ft torque. There's nothing like forced induction for thrust!

WEIGHT

We were also glad to learn that all this extra torque will not go to waste. We've been reporting that the F80 M3 / F82 M4 will be lighter than the current M3, but how much lighter is what we all want to know. The great news is that the M engineers have targeted the E46 M3 weight in developing the F80/F82.

The E46 M3's curb weight is 3,415 lb, while the current E90 M3 and E92 M3 weigh 3,726 and 3,704 pounds, respectively. This would represent an approximate 300 pound weight reduction; great news for BMW enthusiasts who bemoan the increasing weight of cars in general. The caveat to keep in mind however, is that curb weight is calculated based on the total weight of a vehicle with standard equipment, and with the ever growing list of standard equipment and technology in late model cars, don't be surprised or disappointed if you don't see exactly 300 pounds shaved. What's important is that the E46 M3 weight is being used as a target, which in any scenario, should result in significant weight reduction for the new M3 and M4.

MORE RADICAL M3

This should come as no surprise for those who have been following our F80 M3 spy photos/videos. The F80 M3 sedan will feature a more drastic and aggressive look and styling from the F30 3 Series than the current E90 M3 does from the E90 3 Series. Our source said to think about how the 1M coupe looks compared to the 1 Series, and we believe it. The spy photos already show huge flared fenders, very aggressive front bumper styling, and a raised hood 'bump.' Check out how it may look in some of our preview renders.

TIMING

As for the market release timing - our source again reconfirmed the same schedule we have been reporting. The F80 M3 sedan will be introduced first and will not hit the market until early 2014. Expect the F82 M4 coupe in late 2014 - early 2015. We (just our own guess) think that it may receive a global launch just like the F30 3 Series, where the M3 will hit all markets worldwide simultaneously.

SUMMARY

To recap, here is an updated list of what we know about the F80/F82 so far:

Lighter than current M3
targeting E46 M3 weight
More powerful than current M3
approximately same HP, but around 100 lb-ft more torque (in range of 395 lb-ft)
Faster than current M3
More efficient than current M3
Powered by an inline 6 cylinder multi turbo engine (source, source)
Offered with optional or standard manual transmission
Electric Power Steering (completely reworked for precision for M3/M4)
Tires (from prototype) - Michelin Pilot Super Sport: 255/35/19 (front), 275/35/19 (rear)
Front styling to feature elements from the M6 and 1M coupe, with Air Curtain technology (our render)
Hood to feature power/vent bump
M3 Introduced late 2013 - early 2014 (concept debuts earlier)
M4 Introduced no earlier than late 2014


Stay tuned for more information on the F80 M3 sedan and keep track of our ongoing coverage: http://www.bimmerpost.com/m3/f30m3/
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook