2 въпроса за i8

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от b00st » 06 Авг 2014, 20:28

Я дай снимки да се посмем :D


:shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от Alexch » 06 Авг 2014, 23:36

b00st написа:Я дай снимки да се посмем :D


Да ти кажа, не е много смешно. Видях едно в София (може да е било варненското) и в първия момент наистина се чудиш дали не е истинско, докато не видиш задницата, която не могат да копират.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от Sharo » 06 Авг 2014, 23:43

абре да не говорите за булшарка на Вилнер бре .. че той освен, че има сини неща по друго не си прилича

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 268&type=3

и стормтрупара им

Изображение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от Kroki » 07 Авг 2014, 9:09

И на мен колеги ми казаха, че го били видяли във Варна.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от b00st » 07 Авг 2014, 9:30

Sharo написа:абре да не говорите за булшарка на Вилнер бре .. че той освен, че има сини неща по друго не си прилича

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 268&type=3

Явно за него говорят :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от acho.rs » 11 Авг 2014, 19:31

Въпреки, че ме баннаха за просташки отговор на просташки пост на .... да драсна малко копи-пейст от едни "клавиатурни герои"

BMW i8

- 0-100 km/h - 4,3 sec ,
- 0-200 km/h 15 sec ,
- 0-240 km/h - 25,8-28,7 sec (различни тестове)
- 0-300 km/h - 73 sec (911 Карера С 43 сек)


- 400м - 12,5 sec 183km/h терминална скорост
- 1000м - 23 sec

-спирачен път 100км/ч-0 - 34,7-34,9м




тест за поведение на пътя :

слалом между пилони (18метра) - 65,9км/ч (BMW 428i 64,9 km/h)

ISO тест - 137,5км/ч (BMW 428i 137,5 km/h)

VDA тест - 71/51км/ч (BMW 428i 73/55 km/h)

Разход на гориво/ електроенергия

при напълно заредени акумулатори (6,6 кВтч) и пълен резервоар (42л) - 5,9л/100 + 6,6 кВтч

средно аритметично при 15 000к годишен от които 10 000км на дневно разстояние 40км - 2,9л/100 + 11,9кВтч

средно в теста - 7,5л на 100км (доста ниско на фона на начина по който се тестват колите)

Тестовия автомобил е обут с опционални гуми - 215 отпред на 245 отзад :idea:

Заключение от теста, относно динамиката и емоцията - "зад екстремната външност, обаче не се крие суперспортен автомобил в класическия смисъл на думата - емоциите от трицилиндровия двигател не са достатъчни за покриване на подобни очаквания а твърде тесните предни гуми (тестовия автомобил е с по-широките) водят до необичайна тенденция към недозавиване" .
... и още малко за динамиката - " тенденцията към недозавиване е придружена от липсата на онова фино и интимно отношение между водача и електромеханичната система на сервоуправлението .

Това са първите официални данни които ми попадат . Данните за ускорение са измерени при пълен заряд и са доста прилични , но никъде не се споменава при енергично шофиране, кога се изчерпват 6те кВтч и какво става след това . Ускорение до 200км/ч за 15 секунди е много добро като за 360кс , макар и едно двутонно 550и да го прави по-бързо . Споменава се за силната тяга на елетромотора и известна конфузност при разпределение на торга от ЛАГАВИЯ мотор на задния мост и инстантия ел.мотор на предния мост.
В остри завои колата има изразена тенденция към недозавиване остри завои , което се споделя и от други медии (когато имам време ще постна ревюта ) .
В конкретния тест е дадена оценка 4/5 най-вече заради 3 цилиндровия мотор,липсата на обратна връзка и тенденцията към недозавиване - все неща които едно време бяха опорните точки на БМВ .
Аз бих отбелязал и че колата е невероятно икономична при използване за ходене до работа, за което нито е най-удобната , нито най-изгодната,нито може да приложиш динамиката в права линия (129 000 евро).

ПС:колата е със 2 скорстни кутии - една 2 степнна на ел.мотора и 6степенна отзад на бензиновия двигател.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от b00st » 12 Авг 2014, 9:26

И къв е толкова проблема с гумите, като i8 e AWD, с разпределение 50:50? Не говорим за каране на писта.
И е по-правилно сравнението с Tesla Model S, като това примерно http://www.motortrend.com/roadtests/alt ... omparison/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от acho.rs » 12 Авг 2014, 18:52

b00st написа:И къв е толкова проблема с гумите, като i8 e AWD, с разпределение 50:50? Не говорим за каране на писта.
И е по-правилно сравнението с Tesla Model S, като това примерно http://www.motortrend.com/roadtests/alt ... omparison/

Не е точно 50:50 , но явно проблема е съществен . Клиентите на Тесла С и и8 може би са близки като таргет група , но едното е голям луксозен седан с ел. пробег 400км , другото е мидъл енджин купе с ел. пробег 35км ...
В горепосочения тест се споменава, че карбоновото купе е адски солидно и устойчиво на усукване, центъра на тежестта е нисък а аеродинамиката перфектна . Струва ми се че в бъдеще ще се появи нещо доста сериозно на базата на и8

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от Делян » 12 Авг 2014, 20:04

Интересно ми е с един S85 пипнат от G-power, зад седалките, как би вървяло :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от The7omahawk » 04 Сеп 2014, 7:00

http://youtu.be/85ZriQWyKuk?list=UUFwzO ... 3fAU0d2Cyg


i8 vs. 991 C2S Powerkit на драг. Нагледно - колко по-малко перформънс получаваш за същата цена, ако искаш да караш нещо толкова ексклузивно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от acho.rs » 05 Сеп 2014, 21:28

The7omahawk написа:http://youtu.be/85ZriQWyKuk?list=UUFwzOXPZKE6aH3fAU0d2Cyg


i8 vs. 991 C2S Powerkit на драг. Нагледно - колко по-малко перформънс получаваш за същата цена, ако искаш да караш нещо толкова ексклузивно.

Един драг далеч не обобщава перформанса . Като за ежедневието е напълно достатъчно, но ако се говори за спортни машини ... като пътно поведение, спиране, ускорение след 200км/ч поршето го мачка с много . А Карера 4С ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от laviatan » 10 Сеп 2014, 12:12

Един вид - нито "рак", нито "щука" :confused:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от XaMaB » 10 Сеп 2014, 14:48

Достатъчно е да е "акула" :mhihi:
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от stankata777 » 06 Окт 2014, 8:42

[attachment=2]image.jpg[/attachment][attachment=1]image.jpg[/attachment][attachment=0]image.jpg[/attachment]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Re: 2 въпроса за i8

Мнение от [FF]GODFLESH » 28 Окт 2014, 20:58

от форума на тунинг.бг
Изображение
Изображение
Изображение
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook