2 въпроса за i8
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: 2 въпроса за i8
[FF]GODFLESH написа:от форума на тунинг.бг
Доста е хубава но ми изглежда тесничка като за борец 1.90 125кг
Sent from my iPhone using Tapatalk
- The7omahawk
- младши ентусиаст
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: 2 въпроса за i8
Ам... няма преден номер? Или е американска, или Влади има пръст нещо
Re: 2 въпроса за i8
The7omahawk написа:Ам... няма преден номер? Или е американска, или Влади има пръст нещо
Хаха защото викам къде е номера все пак сме в българия
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 2 въпроса за i8
http://bmwpower-bg.net/news/979-BMW-i8- ... a-Top-Gear
"BMW i8 е крайъгълен камък в историята на автомобилостроенето и е ясен знак за вълнуващото бъдеще на автомобилите", споделя главният редактор на списанието Чарли Търнър, добавяйки: "Трябва да отбележим появата на този автомобил, тъй като той ни предлага бъдещето сега".
"BMW i8 е крайъгълен камък в историята на автомобилостроенето и е ясен знак за вълнуващото бъдеще на автомобилите", споделя главният редактор на списанието Чарли Търнър, добавяйки: "Трябва да отбележим появата на този автомобил, тъй като той ни предлага бъдещето сега".
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: 2 въпроса за i8
Не знам къв крайъгълен камък е, но я карах и ем ми хареса, ем не толкова.
Много е интересна като дизайн и отвътре поне на мене ми е удобна. Отзивчива, икономична и дори с тия гумета аз поне не можах да я издрифтя на излизане от завоите. Просто седи като посадена а и няма достатъчно мощ отзад за да се случи. И това ме навежда на основния й дефект- има поне за мене прекалено много мощ отпред и като се отвори втората половина на завоя като я настъпя тръгва към периферията- просто отпред не добре направено с електромоторите...
Другото което не ми хареса е усещането на спирачките- преминаването от спирачки в регенерация е доста осезаемо.
Иначе- се вижда че са се постарали- всичко е пипнато и детайлите са много добре изработени.
Аз лично не бих си я купил защото ми идва малко стерилна, но разбирам защо е направена, одобрявам с две ръце и се надявам да става само по добра... Щото... Това е бъдещето нали...
Много е интересна като дизайн и отвътре поне на мене ми е удобна. Отзивчива, икономична и дори с тия гумета аз поне не можах да я издрифтя на излизане от завоите. Просто седи като посадена а и няма достатъчно мощ отзад за да се случи. И това ме навежда на основния й дефект- има поне за мене прекалено много мощ отпред и като се отвори втората половина на завоя като я настъпя тръгва към периферията- просто отпред не добре направено с електромоторите...
Другото което не ми хареса е усещането на спирачките- преминаването от спирачки в регенерация е доста осезаемо.
Иначе- се вижда че са се постарали- всичко е пипнато и детайлите са много добре изработени.
Аз лично не бих си я купил защото ми идва малко стерилна, но разбирам защо е направена, одобрявам с две ръце и се надявам да става само по добра... Щото... Това е бъдещето нали...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: 2 въпроса за i8
Колата е интересна, не крещи БМВ на пръв поглед, но хваща окото. Аз предпочитам да карам някой от стандартните модели с по-типична визия. Концептът хибрид за мен е грешен като цяло и е оправдан само при супер спортни автомобили, където единствено представянето е важно и то за определен период от време. Излишно усложнен автомобил със скъпа и неудобна поддръжка, по-малко надежден и по-опасен заради батерията. Предпочитам чиста електричарка или турбо бензин.
53 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани