МИНИ КУПЪР

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 25.08.2015

МИНИ КУПЪР

Мнение от вманиачена по купър » 25 Авг 2015, 11:25

дайте ми съвет Мини купър ONE или само Мини купър - каква е разликата между двете -коя е по добре да се ЗАкупи :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: МИНИ КУПЪР

Мнение от bum_bum » 25 Авг 2015, 12:53

Разлика няма, всичките са мини куфари :mhihi: Уан е 90 коня, обикновения куфар е 115 и спортния е 163. Като говорим за кое е най-добре, гледай отзад да пише S и да има два награйника на генерацията по средата. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: МИНИ КУПЪР

Мнение от netmurder » 25 Авг 2015, 13:30

bum_bum написа:Разлика няма, всичките са мини куфари :mhihi: Уан е 90 коня, обикновения куфар е 115 и спортния е 163. Като говорим за кое е най-добре, гледай отзад да пише S и да има два награйника на генерацията по средата. :mhihi:

Тъкмо и аз това щях да кажа, гледай да пише S и да е с два накрайника по средата, другото е ясно какво да гледаш :D :D
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.04.2011
Пол: Мъж
Кара: MINI Cooper R50 '06

Re: МИНИ КУПЪР

Мнение от Koenigsegg » 01 Сеп 2015, 10:39

Карам MINI Cooper произведен 2006-та, последната година на производство от първото поколение. За 9 месеца съм минал 17к километра и нямам почти никакви оплаквания от колата. За съжаление се наложи още в началото да сменя съединител (300+ лева за труд, защото се сваля половината кола :lol: ), както и термостат в комплект с тройника, който почти задължително протича, защото просто е направен от скапан материал (около 110 лв е частта). Това важи за всички MINI-та от първото поколение. Препоръчвам ти да се оглеждаш за кола произведена след 2004-та, демек фейслифта, тъй като доста от детските болести са изчистени. Фейслифтът се познава по това, че фаровете отпред са кристални / прозрачни, стоповете са осъвременени и има допълнителни хромирани елементи по предната и задната броня. Най-голямото предимство при фейслифта е, че Cooper и One вече са с 5-степенна Getrag скоростна кутия (същата като на Cooper S, само че с 5 вместо 6 скорости), която е на светлинни години пред ужасяващата Midland скоростна кутия (от Rover), която в над 50% от случаите създава проблеми. Ако решиш да е Cooper S, моделът си е с 6-степенен Getrag още от самото начало, така че няма да има проблеми. Независимо от избора е хубаво маслото на скоростите да се сменя на всеки 50к км, въпреки че го дават long life. Задължително избягвай CVT автоматика при One и Cooper (Cooper S е със стандартен 6-степенен автоматик, който става). В огромен процент от случаите има проблеми с него. Разликата между One и Cooper е в окачването (при Cooper е спортно), както и в някои допълнителни екстри. Иначе двигателите са едни и същи, просто при One двигателят е софтуерно ограничен на 90 к.с. С чип Bluefin можеш да го "направиш" Cooper, увеличавайки мощността до 120 к.с. Голям проблем при всички MINI-та от първото поколение е електрическата хидравлична помпа, която масово се разваля, като даже в САЩ и Англия е имало Recall и са ги сменяли безплатно и след изтичане на гаранцията. Когато оглеждаш даден екземпляр, при въртене на волана трябва да се чува леко виене, което е напълно нормално, но ако е много силно в общи линии помпата е за смяна. Понякога се случва и да се развали изведнъж без предупреждение. При покупка гледай колата да има спортните седалки, защото стандартните са отвратителни. Най-голямо удоволствие разбира се е Cooper S (фейслифтът вече е 170 к.с.), но имай предвид, че градско разходът ще бъде около 12-13, тъй като е с компресор. При следващото поколение от 2007-ма разходът е по-малко, като вече моделът е със стандартна турбина. Сега малко за самото поведение на колата. MINI-то е страшен фън. Най-голямо удоволствие е да излезеш на планински път, където просто колата е като залепена за пътя и е много стабилна. Спирачките също са много добри. При каране по магистрала е доста шумно, поне при мен, тъй като нямам 6-та скорост, но така или иначе купето не е много добре шумоизолирано според мен. За града колата е доста добре, на мен ми дава разход между 8.5 и 10 в зависимост от стила на шофиране. Извънградско е около 6. Окачването е много твърдо, което понякога доста изморява, а хем съм с 15-ки. При 17-ките, особено ако гумите са рънфлат става доста неприятно в това отношение. Ако търсиш дори и минимална практичност, забрави. Задните седалки са почти неизползваеми, а багажникът е просто колкото да има нещо :lol: Следващото поколение е малко по-добре в това отношение. Това е от мен, ако имаш въпроси питай :)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.03.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Porsche 911 991 Carrera 4S

Re: МИНИ КУПЪР

Мнение от Porsche911 » 14 Дек 2015, 14:03

Возиха ме един път и останах с впечатлението, че много твърдо вози. Иначе отвън ме кефи.

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook