Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Модератор: Технически модератори
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Колеги благодаря ви добрите думи за мен и моята работа...Старая се наистина да дам най-доброто на всеки от вас..
Беше много продуктивно лято..и мисля намерих много нови приятели, не просто клиенти
Подсещам голяма част от вас,които пропуснаха лятото..идва момента за пастиране преди зимата...Това е много важна процедура...дори според моят опит
и наблюдения зимата прави по големи поразии от лятната горещина върху боята..особенно за хората които обичат да си чистят снегът от колата ,сваляйки го с гребла и метли
...Много тавани на коли имат сериозни белези...Сериозно ,при добре пастирана кола снегът не залепва толкова сериозно върху боята и се сваля доста по лесно от самосебеси...Второто важно нещо е че в зимните температури е доста по трудно да се пастира..заради ниската температура на колата ...без голямо значение температурата на помещението в което се работи..Имаме още месец и половина...но половината е вече позапълнен...Който има специални въпроси отностно зимната подръжка да пита...ще го обсъдим..Успех на всички... 


и наблюдения зимата прави по големи поразии от лятната горещина върху боята..особенно за хората които обичат да си чистят снегът от колата ,сваляйки го с гребла и метли


- zaza1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 29.05.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 320i и 318ti
Re: Професионално Пастиране на BMW-най-компетентна информаци
DESO-Car -care написа:Здравейте,Момчета...аз съм нов за вашият сайт, и тъй като съм много тясно свързан с автомобили,реших да се регистрирам специално за да дам мнение по въпроса който се обсъжда от доста време, и е много трудно да се намери компетентен отговор...какво имам предвид..Аз съм единственият Българин(поне по моя информация)..който се е занимавал с професионално пастиране на автомобили в САЩ...в продължение на почти 10 години притежавах един от най-добрите салони са "CUSTOM CAR DETAILING,".... Пастирах колите на най-богатите хора от три щата...Georgia,Florida i Alabama....Пастирал съм коли ,като ENZO,Aston Martin,Bugati,Rols Phantom,Ford GT,Lamborgini,Dodge Vipe,BMW-M5,Z8..Bentley.и всички най-скъпи марки коли .. Завършил съм също най-добрите курсове за това...Просто взех отношениие по въпросът ,защото искам и мога да дам съвет на всеки въпрос,и всеки проблем които ви интересува...На драго сърце..аз съм от Габрово,дори в момента започвам разработка на същата дейност и тук ,в Габрово..който е по близо до мен да заповяда!!Всеки е добре дошъл!!...А ако мога да помогна с писмо ,със съвет, ествествено на драго сърце..Имам информация за всичко възможно което се продава в целият свят,пробвал съм почти всичко и знам кое работи и кое не...не си харчете парите за боклуци..Ако някой се интересува от тия проблеми ,може да ми пише на email orca@abv.bg ще отговоря на всеки от вас...просто ми напишете че сте от BMW FAN CLUB. Успех на всички..
Изчетох цялата тема и....шапка ти свалям.

Познатите болки и всички въпроси около тях.
Спомена и черните коли, ах тези черни коли и милионите холограми по тях.

Това е занаят и не се разказва. Знам за какво говориш много добре и наистина ти се радвах, как преразказваш процеса. Но като човек не е запознат, трудно ще те разбере. Гъби, обороти, пасти! Браво на теб!
Именно някой хора живеят аради усмивките на хората. Едва ли има нещо по важно! Успех във всичко ти желая!
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Ако сте забелязали хронологично ,събирам вашите въпроси и отговарям обобщено за всички..
Значи два въпроса отностно зимната подоготовка на колата....Защо е толкова важно да се подготви боята за зимните въздействия...и какви са най опасните ,и защо...???Валят дъждове от седмица..скоро започва сезонът на солта...по пътя. Май няма град в БГ застрахован от сняг...и съответно - СОЛ....по пътя.Неотдавна писах за киселинните дъждове.... положението със солта е същото...Когато дъждът или солта падат върху колата те са премесени със вода...да обаче това не е само водата ,а всички изпарения които падат с нея...До тук добре не е опасно докато водата не се изпари и остане всичката тази мезерия в много по концентриран вид..същото е и със Солта(на принципът на солниците по морето)..изпарява се водата по малко ,и остава само солта върху боята многократно по концентрирана..Не измиваме колата...следва нов дъжд или нова сол...и отново изпаряване...и се наслагват и наслагват все повече и повече вещества които започват да ""ядат"" боята навътре...Ако колата няма този филм който е между боята и външното въздействие..тогава се образуват тия малки петънца които почти нямат махане..а и по лоши последствия специално от сол..Затова зимата не е лошо да не се оставя колата след преход..само вода е достатъчна за сваляне на солта или веществата които са останали по боята след изпаряването на дъжда(снега).Обливайте обилно .Второто което ме питат доста хора е с колко пасти се пастира...и имало там хора които пастират с две или три..да ходят ли при тях...Пастира се с колкото е необходимо...НЯМА пастиране с номера...Има пастиране зависещо от -Състояние на боята,основа на боята,цвят и дебелина...Всички тия неща се вземат заедно и се преценява...Аз например имам поне 30 мин на всяка кола ,докато определя кое ще работи за тая боя...и тогава започвам....Аз пастите не ги броя.Колкото трябва ..толкова слагам понякога стигат и до 10 различни вида на кола..Имам над 25 различни вида пасти и още толкова вида различни гъби...и ви казвам че на всяка боя работят по различен начин...Няма РЕЦЕПТА...Казвам го многократно вече..Все едно да отидете да се подстригвате при някой само защото подстригва с 4 различи ножици...
Нали е важно с коя ножица как реже..не че има 4 различни...Алалбалалала..Само заблуждават хората....Знам че е трудно да се прецени ,но затова си и говорим тук ,за повече представа за процесът и за да няма измамени колеги.....Нещо към което съм особенно чувствителен.... 



- penevi1979
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: пловдив
- Кара: е 39 520i 1997
здравейте на всички които ценят своята кола и даржат тя да изглежда отново кото нова, значи сте в темата на точния човек за целта а именно -десо .след като изчетох целия материал разбрах че той е човека който ще ми прави колата и не съжалявам ни най малко защото десо е човек педант който обича до изпипва и най малките детайли без да жали труд и материали .въпреки че колата ми беше пребоядисвана частично и МАЙСТОРИТЕ си бяха оставили ръцете с овърспрей навсякъде и куп други забележки след като десо я пипна просто не беше останала и следа от МАЙСТОРИТЕ от ''west service'' в пловдив .за съжаление снимките не са направени веднага (просто беше тъмно вече и снимките не ставаха) а на следващия ден след лек дъжд и нормалната сутришна роса по колата и след 90 километра преход по прашните балкански пътища и въпреки че апарата ми не е от много добрите без да съм я мил или забърсвал ясно си личи отличната работа която е свършена,благодаря ти Десо . http://picbg.net/u/30098/19726/213917.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213918.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213919.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213931.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213932.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213933.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213935.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213936.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213937.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213941.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213942.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213943.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213944.jpg http://picbg.net/u/30098/19726/213945.jpg
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
И аз, и аз... чудно ми е на по-новите коли, които са с БАЯ по-запазена боя дали отнема пак толкова време.... ае Десоо, за нанасяне на 10! слоя защитно тефлоново покритие колко пари ще искаш?






- zaza1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 29.05.2004
- Местоположение: София
- Кара: БМВ 320i и 318ti
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Mollov написа:... ае Десоо, за нанасяне на 10! слоя защитно тефлоново покритие колко пари ще искаш?![]()
![]()
![]()
![]()






Някой да знае нещо за съборът на БМВ ,тая седмица във В. Търново....Ако има мераклии да се видиме ще дойда от Габрово...Аз лично имам голямо желание да се разходя до там..
На колегата от Пловдив благодаря за посещението при мен..Както обикновенно след майстор...колата дойде много "болна"..но за радост намерих лекарството..и само мога да съм щастлив от резултатът..

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Десоооо, в неделя пътувам към Габрово... в 11ч в неделя ще се събираме на Лукойла до Хумора. Ще се радвам да дойдеш
Пешо и той се кани да идва. Бтв, преди малко си сложих ангелски очи, колата направо е убиец! 


DESO-Car -care написа:Mollov написа:... ае Десоо, за нанасяне на 10! слоя защитно тефлоново покритие колко пари ще искаш?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Нищо няма да ти струва...Всичко това е безсплатно от мен...за всеки..При мен плащате само за Талант,Опит и Знания..Другото е от мен
За телефонът...да го оставя..само че с Фенките какво ще правим като вземат да звънят...
..Как да им откажа пастиране
![]()
Някой да знае нещо за съборът на БМВ ,тая седмица във В. Търново....Ако има мераклии да се видиме ще дойда от Габрово...Аз лично имам голямо желание да се разходя до там..
На колегата от Пловдив благодаря за посещението при мен..Както обикновенно след майстор...колата дойде много "болна"..но за радост намерих лекарството..и само мога да съм щастлив от резултатът..
Сериозно, сложи си телефона на първата страница или в подписа. Имам желание да ти докарам самолета за една процедура, ама как да го уговорим без телефон?
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Искам да ви разкажа нещо ...от което всеки сам да си извади заключението и поуката..Предварително се извинявам на момчето за което ще спомена..надявам се да не ми се сърди..
Пича е от София и тази вечер си тръгна.(Нядавам се супер доволен)..Значи няма да споменавам кола и модел,но ви казвам че става дума за доста скъп джип....и преди време решил ..да си го пастира сам..Понеже е бил доста време в чужбина ..човекът си купил от там доста добра машинка ..много добри пасти..и имал някои драскотини и малко матов вид на боята и решил че ще си ги оправи сам..Вероятно от това че не е имал опит (за което не го виня,просто не е знаел) и за 10 секунди невнимание..."прегорил"..цялата врата..тоест изпилил до дъно боята и се показала основата на боята..която е бяла..и на тъмно синя кола ,разбирате как си личи...След това изборът е само един.Бояджия.Намерил човекът майсторът...и той така я "измайсторил"(така си беше оставил ръцете и то на предната лява врата)и понеже имало драскотини и на калникът и задната врата той ги боядисал и тях...и то така че работих ден и половина върху колата...Всеки има право да опитва каквото си иска със собственната си кола..обаче после пак ние трябва си плащаме за "Гяволиите""...от желанието да си свършим работата сами.. се "повлякли "всички проблеми Значи малък проблем..довел след себе си разходи за боядисване(без каско-вероятно те не плащат за такива работи)... и всички разходи по машина и материали които така или иначе няма да свършат вече работа....Тъй като това не се е случило на първият детайл на който е започнал
се оказа че при измерването от мен ,той беше свалил много сериозно количество от лака....и така или иначе нямам много избор за в бъдеще да работя върху тази кола ..просто защото нямам материал върху който да работя..Трябваше да гледам много внимателно всеки сантиметър докато работех..и доста се измъчих но мисля че стана много добре...Вече предполагам че ме разбирате защо все казвам да НЕ импровизирате сами с пастирането..Стават наистина неща които ..могат да са много фатални за боята..и от меракът да си свършим сами работата.или да си спестим пари(за което не можем да виним никой)..става така че после ги давате многократно повече..а и в повечето случаи не помагат колкото и да са..
..

се оказа че при измерването от мен ,той беше свалил много сериозно количество от лака....и така или иначе нямам много избор за в бъдеще да работя върху тази кола ..просто защото нямам материал върху който да работя..Трябваше да гледам много внимателно всеки сантиметър докато работех..и доста се измъчих но мисля че стана много добре...Вече предполагам че ме разбирате защо все казвам да НЕ импровизирате сами с пастирането..Стават наистина неща които ..могат да са много фатални за боята..и от меракът да си свършим сами работата.или да си спестим пари(за което не можем да виним никой)..става така че после ги давате многократно повече..а и в повечето случаи не помагат колкото и да са..

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ae ако човек има идея кво прави и го прави "на ръка" мисля, че може да се постигнат добри резултати... ей преди малко една червена Corsa B придоби нов вид и блясък на червената си осанка... ма съм въртял 1 час на ръце цялата работа... добре, че имам физическите възможности сам да я направя, че иначе... тва разбира се говориме за много аматьорско изпълнение от към подготовка и материали (Sonax NanoPro 2), но резултата е повече от добър... блясък, цвят... на матирала кола... направо стана екстра...
Тва го казвам, щото старите коли по-лесно може да се третират при положение, че човек има някакви знания... ма по-новите просто не си е работа да ги "пастираш" сам, че дори и при "някой за 60лв"... само на сигурни места или само WAX, че не е абразивна...
Десо, живот и здраве скоро ще ти досаждам и аз... но по-скоро за запечатване, от колкото за отстраняване на квито и да било забележки
Тва го казвам, щото старите коли по-лесно може да се третират при положение, че човек има някакви знания... ма по-новите просто не си е работа да ги "пастираш" сам, че дори и при "някой за 60лв"... само на сигурни места или само WAX, че не е абразивна...

Десо, живот и здраве скоро ще ти досаждам и аз... но по-скоро за запечатване, от колкото за отстраняване на квито и да било забележки

Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани