Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Модератор: Технически модератори
- chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
ето малко и от задната част
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
и още.
колата беше омъглена с боя и пак трябваше водно на места.
колата беше омъглена с боя и пак трябваше водно на места.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
От това, което чета и чух от Десо, целта е да не се използва шкурка, или ако се ползва да е пренебрежимо малко. Препоръчвам горещо на всеки който работи в тази област да иде и да изкара 1 курс при Десо. Вярно, е че ще даде пари за курса + разходи по престоя в Габрово, но опита натрупан с годините и колите които Десо е правил няма от къде другаде да се вземат. Имах удоволствието да си говоря с Деско доста дълго и мнението ми за него се затвърди. Той е най-добрия в България относно автомобилното пастиране/полиране (както искате го наречете). Сега може всички да скочат, но качеството, което той предлага е от класа, която никой Горублянски пастировач никога няма да доближи.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Zubcho написа:От това, което чета и чух от Десо, целта е да не се използва шкурка, или ако се ползва да е пренебрежимо малко. Препоръчвам горещо на всеки който работи в тази област да иде и да изкара 1 курс при Десо. Вярно, е че ще даде пари за курса + разходи по престоя в Габрово, но опита натрупан с годините и колите които Десо е правил няма от къде другаде да се вземат. Имах удоволствието да си говоря с Деско доста дълго и мнението ми за него се затвърди. Той е най-добрия в България относно автомобилното пастиране/полиране (както искате го наречете). Сега може всички да скочат, но качеството, което той предлага е от класа, която никой Горублянски пастировач никога няма да доближи.
добре пич, ок както кажеш.
кое, как и защо се използва по добре го остави на тия които поне малко разбират, или които са дръзнали, когато ти драги направиш нещо а не преразказваш можеш да кажеш, аз така мисля, а не онзи ми каза звездите ми го говорят, кое е по-добре- да използваш шкурка и да спасиш една страна или да дадеш 600 лв за боядисване на страната,
просто разсъжденията ти в случая са неточни.
пак ще повторя, че тази тема е за обогатяване, кой какво е прави , как работи и резултати със снимки или не е така, рекламна тема ли е на някой, платена или не, мисля че и това не можеш да отговориш, не съм тук да споря, аз спорове не искам. ако казваш, че моята работа не струва ок, ела опитай и тогава давай оценки.
кой е най добрият в България също си е твое мнение.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
chris написа:Zubcho написа:От това, което чета и чух от Десо, целта е да не се използва шкурка, или ако се ползва да е пренебрежимо малко. Препоръчвам горещо на всеки който работи в тази област да иде и да изкара 1 курс при Десо. Вярно, е че ще даде пари за курса + разходи по престоя в Габрово, но опита натрупан с годините и колите които Десо е правил няма от къде другаде да се вземат. Имах удоволствието да си говоря с Деско доста дълго и мнението ми за него се затвърди. Той е най-добрия в България относно автомобилното пастиране/полиране (както искате го наречете). Сега може всички да скочат, но качеството, което той предлага е от класа, която никой Горублянски пастировач никога няма да доближи.
добре пич, ок както кажеш.
кое, как и защо се използва по добре го остави на тия които поне малко разбират, или които са дръзнали, когато ти драги направиш нещо а не преразказваш можеш да кажеш, аз така мисля, а не онзи ми каза звездите ми го говорят, кое е по-добре- да използваш шкурка и да спасиш една страна или да дадеш 600 лв за боядисване на страната,
просто разсъжденията ти в случая са неточни.
пак ще повторя, че тази тема е за обогатяване, кой какво е прави , как работи и резултати със снимки или не е така, рекламна тема ли е на някой, платена или не, мисля че и това не можеш да отговориш, не съм тук да споря, аз спорове не искам. ако казваш, че моята работа не струва ок, ела опитай и тогава давай оценки.
кой е най добрият в България също си е твое мнение.
Само пропусна едно много важно нещо че тази тема не е твоя и никога няма да бъде


Ти продължавай да си спамиш не пречиш на никой най малко на най доказания в бранша майстор

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Т'ва конкуренцията е е*ати чудото
За да не съм пълен Офф - към колегата Десо , ще може ли едно ЛС с цена на "обновяване" на едно е46 купе




За да не съм пълен Офф - към колегата Десо , ще може ли едно ЛС с цена на "обновяване" на едно е46 купе



- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Не се занимавам с това но ще опитам да ти обясня от гледна точка на наблюдател.
Идеята е че има множество твърдо залепнали замърсявания които са много трудни за почистване - малки капки дзифт от асфалта, смола и разни сокове от дърветата, остатъци от насекоми. Ако почнеш да ги търкаш с гъба и препарат примерно, ще ги свалиш, но ще си надереш яко лака. А ако внимаваш за лака, трудно ще ги свалиш.
Най-надеждно и щадящо за лака се премахват тези замърсявания с глина. Тя се плъзга по боята с помощта на специален спрей, и обира всякакви такива замърсявания. Същевременно е мека и не наранява лака.
Клеинга е основна стъпка в истинския детайлинг на коли в състоянието на тази Z3. Иначе за повечето коли в БГ с лошо състояние на боята е под въпрос доколко усилието си струва. В смисъл че добър препарат за чистене и подходящо пастиране след това елиминират голяма част от замърсяванията и водят до резултат бързо. А клеинга е много бавна и трудоемка дейност. Освен това ако лака някъде е разкъсан, с глината може да се разкъса още повече. Та ако на някой му се занимава часове наред да го прави на цялата кола, лошо няма. По дефиниция най-трудни са брони, долни врати и калници и покрив и капаци, ако е седяла под дървета. Отива и доста глина. Та така..
Идеята е че има множество твърдо залепнали замърсявания които са много трудни за почистване - малки капки дзифт от асфалта, смола и разни сокове от дърветата, остатъци от насекоми. Ако почнеш да ги търкаш с гъба и препарат примерно, ще ги свалиш, но ще си надереш яко лака. А ако внимаваш за лака, трудно ще ги свалиш.
Най-надеждно и щадящо за лака се премахват тези замърсявания с глина. Тя се плъзга по боята с помощта на специален спрей, и обира всякакви такива замърсявания. Същевременно е мека и не наранява лака.
Клеинга е основна стъпка в истинския детайлинг на коли в състоянието на тази Z3. Иначе за повечето коли в БГ с лошо състояние на боята е под въпрос доколко усилието си струва. В смисъл че добър препарат за чистене и подходящо пастиране след това елиминират голяма част от замърсяванията и водят до резултат бързо. А клеинга е много бавна и трудоемка дейност. Освен това ако лака някъде е разкъсан, с глината може да се разкъса още повече. Та ако на някой му се занимава часове наред да го прави на цялата кола, лошо няма. По дефиниция най-трудни са брони, долни врати и калници и покрив и капаци, ако е седяла под дървета. Отива и доста глина. Та така..
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
da6ip написа:Не се занимавам с това но ще опитам да ти обясня от гледна точка на наблюдател.
Идеята е че има множество твърдо залепнали замърсявания които са много трудни за почистване - малки капки дзифт от асфалта, смола и разни сокове от дърветата, остатъци от насекоми. Ако почнеш да ги търкаш с гъба и препарат примерно, ще ги свалиш, но ще си надереш яко лака. А ако внимаваш за лака, трудно ще ги свалиш.
Най-надеждно и щадящо за лака се премахват тези замърсявания с глина. Тя се плъзга по боята с помощта на специален спрей, и обира всякакви такива замърсявания. Същевременно е мека и не наранява лака.
Клеинга е основна стъпка в истинския детайлинг на коли в състоянието на тази Z3. Иначе за повечето коли в БГ с лошо състояние на боята е под въпрос доколко усилието си струва. В смисъл че добър препарат за чистене и подходящо пастиране след това елиминират голяма част от замърсяванията и водят до резултат бързо. А клеинга е много бавна и трудоемка дейност. Освен това ако лака някъде е разкъсан, с глината може да се разкъса още повече. Та ако на някой му се занимава часове наред да го прави на цялата кола, лошо няма. По дефиниция най-трудни са брони, долни врати и калници и покрив и капаци, ако е седяла под дървета. Отива и доста глина. Та така..
занимавам се с кар детаилинг(детаилинга ако може да се дифинира на български е профисионално почистване и полиране на автомобила,вътре купето ,двигател ,гърнета,джанти външна корекция по боята ...отнема от 2-4 дни а понякога и седмици


- 7BREYTON
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
имам конкретно питане - как и с какво се полират дървените елементи в купето?
Някой ще даде ли идея?
Някой ще даде ли идея?
- chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: 628csi; Brabus Widestar GL
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
за дървените елементи в купето,
има няколко важни неща.
1-во имитация на дърво ли е или е някаква пластмаса с шарка на дърво?
2-ро има ли лак изобщо ако е дърво, за да се полират, какво е състоянието им?
3-то най добре да си ги лакираш с лак за дърво, ако е дърво разбира се.
има няколко важни неща.
1-во имитация на дърво ли е или е някаква пластмаса с шарка на дърво?
2-ро има ли лак изобщо ако е дърво, за да се полират, какво е състоянието им?
3-то най добре да си ги лакираш с лак за дърво, ако е дърво разбира се.
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
И мен ме интересува това нещо. В моя случай, както и според мен на всички BMW-та, е пластмаса с шарка на дърво. Какво може да се направи?
Only dead fish follow the stream...
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
В последно време почти няма компания,която да прави тези лайсни от дърво.Дори Бентли и Ролс Ройс при ,които всичко уж е правено на ръка не позлват вече естествени материали.Реално полирането на тези лайсни е много трудоемко поради местата на които се намират, както и малкият им размер.Обикновенно ги полирам на ръка с малки приспосбления които съм си направил и понеже в повечето случаи са доста надраскани ,заради местата на които се намират (особенно около скоростния лост) е почти невъзможно възстановяването им .В последно време ми дойде идея за тях и се получава страхотно .Тъй като новите са доста скъпи а и трябва да сменят всички до една заради еднаквия цвят,свалят се и ги облемяме със така нереченото "Карбоново фолио" което в момента е много модерно за предни капаци.Според мен става много готино и не е кичозно а и е много здраво.Разбира се е въпрос на вкус и стил.Ако някой реши обаче да си остави оригиналните лайсни ,най-добрият начин е да се свалят и да се полират отделно и после да се облепят със безцветно фолио за тотално запазване.Полирам ги с паста за пластмаса ,но просто трябва да са на парче за да се почистят добре после ! 

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Имам въпрос относно дефекти появили се след пребоядисване.
Не е изчакано достатъчно време да дръпне хубаво шприц кита и е нанесена боя металик и лак. След няколко седмици се появиха леки дефекти като ресни и малки точки най-вроятно от съхненето. Дали ще се оправят с пастиране, или ако са под лака(а те най-вероятно са така) ще трябва поне сваляне на лака?
Благодаря
Не е изчакано достатъчно време да дръпне хубаво шприц кита и е нанесена боя металик и лак. След няколко седмици се появиха леки дефекти като ресни и малки точки най-вроятно от съхненето. Дали ще се оправят с пастиране, или ако са под лака(а те най-вероятно са така) ще трябва поне сваляне на лака?
Благодаря
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани